Wel eens gedaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
Koop gewoon een chalk ball, 2-3 euro bij de outdoorwinkel, vast ook wel gewoon bij de Perrysport te koop. Kun je makkelijk undercover meenemen en geeft minder troep.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd bro! Mooi ding hé!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag m'n powercage opgehaald en geïnstalleerd![]()
Vraagje over barbells. Is er een groot verschil tussen 30mm en 50mm barbells qua degelijkheid?
Ik heb dat ook wel eens gehad, misschien komt het omdat je je armen te vaak ''op slot'' zet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:10 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Sinds kort heb ik bij sommige triceps oefeningen, met name ez bar skullcrushers, last van een vreemd 'trekkend' gevoel in mijn linkerarm. Vind het moeilijk om goed te omschrijven maar het voelt alsof het daar overbelast/overstrekt wordt.
Het zit op deze plek:
[ afbeelding ]
Het lijkt dus niet in de spier zelf te zitten (of misschien de aanhechtingen?) Sorry voor de vage omschrijving maar misschien komt het iemand bekend voor.
Verder is het geen super groot probleem (denk ik) maar better safe than sorry, dus ik dacht vraag het even! Bvd
Pics van je homegymquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Awesome_ het volgende:
Vandaag m'n powercage opgehaald en geïnstalleerd![]()
Vraagje over barbells. Is er een groot verschil tussen 30mm en 50mm barbells qua degelijkheid?
Echt schitterend dingetje. Die zinklaag geeft niet alleen bescherming tegen roest maar geeft ook echt een badass-look.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd bro! Mooi ding hé!![]()
Ik zou gaan voor 50mm. 30mm gaat ook wel werken, maar 50 is de standaard en daarbij gewoon, ja, fijner.
Nice! Klopt, Marktplaats is ook niet de plek waar je moet kijken. Kijk op DBB, je kunt ook vaak los spullen kopen ook al bieden ze het in één geheel aan. Ik zou nog even geduld hebben, wellicht dat er in de aankomende week/twee weken iets moois op DBB verschijnt. Als je toch besluit om alles nieuw te kopen, koop de gewichten in ieder geval tweedehands. Nieuwe gewichten zijn naar mijn mening erg duur. Nieuw hoef je ze ook niet per se te hebben, aangezien ze niet afbrokkelen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt schitterend dingetje. Die zinklaag geeft niet alleen bescherming tegen roest maar geeft ook echt een badass-look.
Ja 50mm it is, leek me al verstandiger, vooral wanneer je zwaar gaat deadliften etc., alleen echt chronisch onderaanbod op marktplaats op deze shit.
Word toch allemaal nieuw waarschijnlijk.
Denk dat het niet op prijs gesteld wordt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:12 schreef banaliteit het volgende:
Hmm, hoe zouden ze bij fit for free reageren als ik talk ga gebruiken.
Doe maar niet. Die shit gaat in de bar tussen die ribbeltjes zitten. Heb ik ook en je ziet het goed. Geen idee of je dat weer helemaal schoon krijgt. Kan het wel proberen voor je. Kun je zelf gewoon een vochtig doekje meenemen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:12 schreef banaliteit het volgende:
Hmm, hoe zouden ze bij fit for free reageren als ik talk ga gebruiken.
Dat is de aanhechting idd, misschien heb je het gewoon overbelast op een of andere manier.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:10 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Sinds kort heb ik bij sommige triceps oefeningen, met name ez bar skullcrushers, last van een vreemd 'trekkend' gevoel in mijn linkerarm. Vind het moeilijk om goed te omschrijven maar het voelt alsof het daar overbelast/overstrekt wordt.
Het zit op deze plek:
[ afbeelding ]
Het lijkt dus niet in de spier zelf te zitten (of misschien de aanhechtingen?) Sorry voor de vage omschrijving maar misschien komt het iemand bekend voor.
Verder is het geen super groot probleem (denk ik) maar better safe than sorry, dus ik dacht vraag het even! Bvd
Probeer eerst is een lichte warming upje zoals 2x20 een laag gewicht en dan je normale herhalingen zodat je spieren eerst wat warmer zijn voordat je eraan begint.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:10 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Het zit op deze plek:
[ afbeelding ]
Bizar! Zyzz is trouwens de 24e jarig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:26 schreef CarbonC het volgende:
Brekend: Joe Weider overleden. S.v.p. volgende TT R.I.P. Joe Weider.
Dat is nogal afhankelijk van hoe buff die is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb even advies nodig van iemand die er verstand van heeft...
Ik wil kettlebells geven aan mijn neefje die 16 jaar wordt...welk gewicht is verantwoord op die leeftijd?
Bedankt alvast!
Wat zijn zijn stats? Dat heeft er nogal mee te maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb even advies nodig van iemand die er verstand van heeft...
Ik wil kettlebells geven aan mijn neefje die 16 jaar wordt...welk gewicht is verantwoord op die leeftijd?
Bedankt alvast!
buff???quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is nogal afhankelijk van hoe buff die is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |