sssssttt, laat haar nouquote:Op zaterdag 23 maart 2013 06:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
wacht wat, jij hebt ook bovenhuids vet?
subcutis = onderhuids.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 06:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, maar wel visceraal vet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 06:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vind 5x80 DL ook behoorlijk beachboyquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:48 schreef no1uknow het volgende:
Lol was helemaal leeg hier in de kelder van de sportschool waar alle dumbells bars e.d. liggen totdat er twee beachboys bij kwamen waarvan 1 zelfs z'n oorbelletje nog in heeft
Edit: 5x80kg DL
Hij doelt op het gewicht. Ik werd gisteren voor kneusje uitgemaakt omdat ik aan het deadliften was zonder schoenenquote:
Zonder schoenen lift ook fijner toch, heb ik wel tenminste.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hij doelt op het gewicht. Ik werd gisteren voor kneusje uitgemaakt omdat ik aan het deadliften was zonder schoenen. Beetje denigrerend..
Makes sensequote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:09 schreef Jahr00n het volgende:
Persoonlijk vind ik dat je gewoon niet moet gaan deadliften als je maar 80 kg doet.
Haha ach ja, hij moet ergens beginnen. Maar om dan anderen beachboy te noemen, no offense maar als je 80kg DL mag je nog ff je mondje dichthouden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heb je geen respect voor het materiaal ofzo?
Want?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:30 schreef Davarius het volgende:
[..]
Haha ach ja, hij moet ergens beginnen. Maar om dan anderen beachboy te noemen, no offense maar als je 80kg DL mag je nog ff je mondje dichthouden.
Dit, mij boeit het niet hoeveel of wat iemand tilt, wel als hij wat meent te moeten zeggen over anderen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:34 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind iemand idioot overkomen die iedereen voor beachboy uitmaakt en zelf maar 80kg deadlift.
Lol ik moet ergens beginnen he. Het ging me vooral om de oorbellen en de verzorgdheid van de jongens, ik heb nog net geen make-up kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:30 schreef Davarius het volgende:
[..]
Haha ach ja, hij moet ergens beginnen. Maar om dan anderen beachboy te noemen, no offense maar als je 80kg DL mag je nog ff je mondje dichthouden.
Zeg ik ook niet, is juist goed dat je deadlift, gewicht komt vanzelfquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lol ik moet ergens beginnen he. Het ging me vooral om de oorbellen en de verzorgdheid van de jongens, ik heb nog niet geen make-up kunnen ontdekken.
Maar ik wist niet dat er een verband was tussen DL gewicht en beachboy zijn.
Je moet maar ergens beginnen hè, hij doet het tenminste, volgende week zit ie vast al op 90kg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heb je geen respect voor het materiaal ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |