Ja, die leefde nog.. vond ik wel zieligquote:
Nee, het slaat nergens op dat een huisdier het niet waard zou zijn of dat het achterlijk is dat je het cremeert en in een urn stopt. Prima, mijn opa is wel iets belangrijker maar dat maakt het nog niet dat een dooie kat gewoon gedumpt kan worden in een hoekje waar nooit iemand komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahah je kan dit echt niet hebben he.
Dat mag ook, ik vind het gewoon raar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het slaat nergens op dat een huisdier het niet waard zou zijn of dat het achterlijk is dat je het cremeert en in een urn stopt. Prima, mijn opa is wel iets belangrijker maar dat maakt het nog niet dat een dooie kat gewoon gedumpt kan worden in een hoekje waar nooit iemand komt.
Ik zie niet in waarom het raar is, maar dat past misschien dan wel weer bij hoe jij bentquote:
Dat is jouw mening. En wat bedoel je?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het raar is, maar dat past misschien dan wel weer bij hoe jij bent
ja we gaan scheiden, heb de papieren al aangevraagdquote:
kalverliefdequote:
Was geen argument, is gewoon een feitquote:
goedzo, net als barbie en michael die gaan scheiden om een hondquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja we gaan scheiden, heb de papieren al aangevraagd
Oké wd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was geen argument, is gewoon een feit.
ja!! doe ik tnx voor de steun sgatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
goedzo, net als barbie en michael die gaan scheiden om een hond
laat je niet kisten wd, dump die vent want je kat is belangrijker!!
stoereboi met zn homo douchegordijnquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
goedzo, net als barbie en michael die gaan scheiden om een hond
laat je niet kisten wd, dump die vent want je kat is belangrijker!!
quote:
goedzo mop laat je nie ghek make xx ken my altijd belle ben er 4 youquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja!! doe ik tnx voor de steun sgat
Ik ben vrolijk, zit hier te lachen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een gitaar spelende eekhoorn voor je om je op te vrolijken
Frostmourne hungers....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef fyah het volgende:
nerds go!
[ afbeelding ]
ik spot een minecraft, zelda, halo en star wars
Ik zie het al aan je UI.quote:
dankje wel he meis, bel je so wel want bn ff besig mar je hoordt me so xxquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
goedzo mop laat je nie ghek make xx ken my altijd belle ben er 4 you
Had ik uitgezochtquote:
quote:
quote:
ik word 2nutzquote:
de blauw billen van vasquote:
of vas zuigt spongebob characterquote:
:$quote:
quote:
waarom heb ik jouw lippen¿quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
wise nog steeds niet gekust tot mooie man
Omdat het aanlokkelijk moet zijn om je te kussen, maar werkt niet echt bij jouquote:
Goeie smaak.quote:
Hoor ik niet zo vaak, dank je!quote:
Het mooiste van dat hele plaatje vind ik op de 1e hoe ze die kat vast heeftquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:40 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet hier altijd om lachen
bitch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat het aanlokkelijk moet zijn om je te kussen, maar werkt niet echt bij jou
die andere scene is toch met de hak van haar schoen¿quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het mooiste van dat hele plaatje vind ik op de 1e hoe ze die kat vast heeftkeihard knijpen
Zou jij dat willen zijn?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het mooiste van dat hele plaatje vind ik op de 1e hoe ze die kat vast heeftkeihard knijpen
Die kat mocht mijn pik wel zijn ansich.quote:
watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
die andere scene is toch met de hak van haar schoen¿![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die kat mocht mijn pik wel zijn ansich.
quote:[..]
wat
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
wat
Haha.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
all of my watquote:
Leuke meid.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
dit krijg ik te zien als ik de photobucket van zosk probeer in te zien
En je gaat hier niet op in??!? kijk hoe nicequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom probeer je dat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Tibblesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zou raken ondanks blondquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
Tibbles?quote:
kattennaam, jwtquote:
Never ever have I heard of a cat named tibblesquote:
Oh shi-quote:
Nog nooit gehoordquote:
Bitch please. Google die naam.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Never ever have I heard of a cat named tibbles
En jij ook.quote:
al jouw pics doen het nietquote:
Dan krijg allemaal maar de buikgriepquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
al jouw pics doen het niet![]()
[ afbeelding ]
eet lekker een broodje knakerquote:
Dat filmpjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
al jouw pics doen het niet![]()
[ afbeelding ]
Nu pas?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:55 schreef aight1 het volgende:
waarom is mn facebook veranderd
HIER KAN IK NIET TEGEN
Was dat al langer danquote:
Niet echt heel lang, maar heb het al enkele dagen volgens mij en had hetzelfde gevoel erbij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was dat al langer danbij mij pas sinds net
"we hebben wat dingetjes veranderd".
Eens.quote:
dat vat het vrijdagmiddag SC topic wel samen jaquote:
shitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef Tropanzia[/url] het volgende:
Waar de buurvrouw nou toch weer op is gekomen.
Onlangs (2 dagen geleden) is de beste vrouw bevallen in het naburige ziekenhuis hier.
Nou staan er vandaag een stel ooievaren in haar tuin. Tussen deze ooievaren hangt een spandoek met daarop de tekst: ''Hoezéé, Hoezéé Wat een pracht-idee'' Met daaronder de leus: ''Afijn, hij heet Rodewijn''
Vond de tekst eerst te vreemd om de naam goed tot mij door te laten dringen. Later drong het toch tot me door: ''Rodewijn'' (!) (?)
Wie the fuck noemt zijn kind nou Rodewijn? Hoe gek is dat mens.
Dat kind krijgt denk ik een raar leven.
Nja ze voeren dingen gefaseerd door he. Niet iedereen krijgt tegelijk updates.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Was dat al langer danbij mij pas sinds net
"we hebben wat dingetjes veranderd".
Doe normaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)43004626976?fref=tck
eindelijk
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Murdera en gothic cynthia
Dat hoofdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Murdera en gothic cynthia
Raar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
die gast voelt zich echt zo oncomfortabel
Je hebt haar niet om een handtekening gevraagd?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
Zij heeft mij een keer geholpen bij de Etos in Utrecht. Wist niet wat me overkwam. Toen ik wegliep heb ik me in een scheur gelachen.
Yea ik wist toen nog niet wie het was en een week later verscheen dat blaag op mn timeline.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt haar niet om een handtekening gevraagd?Gemiste kans.
Die nageboorte. Waar kwam dit ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je bedoelt, die veel te vrolijke gast, of de nageboorte ernaast.
Is dat dezelfde als op de andere foto trouwens?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die nageboorte. Waar kwam dit ook alweer vandaan?
Oh, heeft ze je wel deskundig geholpen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yea ik wist toen nog niet wie het was en een week later verscheen dat blaag op mn timeline.
"Nooit teveel paracetamol op een dagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, heeft ze je wel deskundig geholpen?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Nooit teveel paracetamol op een dag"
Heb leukere foto's van je gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
oh en me wenkies doe ik zo
[ afbeelding ]
Zitte je oge weer digt?? dit is je meid :squote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zitte je oge weer digt?? dit is je meid :s
Gejat uit m'n fobo.quote:
zulke inspirerende beeldenquote:
Vele talenten! Make up artist, model, fotografe, zangeres, actrice, you name it boy.quote:
En muppet, je vergeet muppetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vele talenten! Make up artist, model, fotografe, zangeres, actrice, you name it boy.
Wat is haar facebooknaam ook alweerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
wist nog niet hoe ik mijn makeup morgen zou gaan doen voor the party maar heb het hoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoort die jongen denken: "Kill me pls"
Die moet toch zelfs nog spijt hebben als die reincarneert.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me sterk dat die jongen nog leeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan dat kereltje van zeven op Chatroulette.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat kereltje van zeven op Chatroulette.![]()
"Aww.. You are so cute!"
"Show me your tits."
"What?"
"Show me your tits."![]()
Hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat kereltje van zeven op Chatroulette.![]()
"Aww.. You are so cute!"
"Show me your tits."
"What?"
"Show me your tits."![]()
Zelfs voor mij een beetje tequote:
Ik vind stevige benen mooi.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net paardenbenen
Dit is next level shitquote:
K.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stevige benen ja. Maar niet schenkel.
Ik klaag bij deze nooit meer over mijn benenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net paardenbenen
bisj plz nothing wrong with ur legsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik klaag bij deze nooit meer over mijn benen
Zegt mevrouw modellen lichaam.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
bisj plz nothing wrong with ur legs
Maar eerlijk, die gast. Holy shit. Als Jochem er niet bij was had ik zonder bh mezelf laten tatoeëren.quote:
Even deze comment doorsturen naar Joch. Kan je niet maken ditquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar eerlijk, die gast. Holy shit. Als Jochem er niet bij was had ik zonder bh mezelf laten tatoeëren.![]()
Haha hij zag meteen al aan mijn gezicht wat ik van hem vondquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Even deze comment doorsturen naar Joch. Kan je niet maken dit.
pics van die gast
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha hij zag meteen al aan mijn gezicht wat ik van hem vond
JIJ MAG NIE ZIEN NIE, WANT IK WAS EERSTquote:
Wattttttt pic??quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup! Ong uurtje terug laten zetten.
Jaja jij krijgt mijn sideboob als eerste te zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JIJ MAG NIE ZIEN NIE, WANT IK WAS EERST
Pls don't be so selfish ok ??quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke ben ik blij om.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jaja jij krijgt mijn sideboob als eerste te zien.
Wat dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup! Ong uurtje terug laten zetten.
Nice! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja folie zit er nog op, maak straks een foto.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jaja jij krijgt mijn sideboob als eerste te zien.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik verwacht the limited version van de foto's
quote:
hjbquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Niet zo pijn als die op mijn nek, nou ja het deed gewoon zeer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nice! Ben benieuwdDeed 't pijn op die plek?
Bescheiden wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, en ja niet origineel en bla bla. Ik vind hem mooi en wou hem al een tijdje. Maak straks wel een eigen pic.
Fuck "niet origineel". Mooi.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:33 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, en ja niet origineel en bla bla. Ik vind hem mooi en wou hem al een tijdje. Maak straks wel een eigen pic.
90 euro.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:34 schreef VeerEli het volgende:
hahaa aww zo kleinWat betaal je voor zo'n klein tattoo'tje?
zmpquote:
Jeuzes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
90 euro.Maar goed enige tattoo shop in Arnhem die ik vertrouw.
Wejeuuuwwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, dan had ik toch liever 90 afgetikt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jeuzes.Een kennis van me betaalde eens dertig euro voor een tattoo met dezelfde opzet en wat groter. Maar dat was ook niet helemaal goed gegaan.
Dit dus, ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, dan had ik toch liever 90 afgetikt.
Zij achteraf ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, dan had ik toch liever 90 afgetikt.
Daarom betaalde ik net met plezier die 90 euroquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jeuzes.Een kennis van me betaalde eens dertig euro voor een tattoo met dezelfde opzet en wat groter. Maar dat was ook niet helemaal goed gegaan.
Wat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ook te begrijpen is. Hoewel een andere kennis wel elke twee weken daar weer de meest belachelijke tattoo's ging laten zetten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daarom betaalde ik net met plezier die 90 euro
Zou ik niet zeggen over deze.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 zosk die zegt haha jij als sim
Stukgegaan in de kantine vanmiddag toen ik die post van je las, 'brak als een piraat'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dit echt is zijn ze wel de koning van social media marketing.
iz realztwitter:Oreo twitterde op woensdag 13-03-2013 om 23:42:16Sorry, @kitkat we couldn't resist ... #GiveOreoABreak http://t.co/iMXjChetOa reageer retweet
twitter:KITKAT twitterde op woensdag 13-03-2013 om 16:41:00The fight for @Laura_ellenxx's affections is on. @oreo your move #haveabreak http://t.co/EN8YAfnNMZ reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dit echt is zijn ze wel de koning van social media marketing.
Die kopquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fucking baas dan!
Netals deze.
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fucking baas dan!
Netals deze.
[ afbeelding ]
Mijn imgur loopt de heletijd vast om de zoveel plaatjesquote:
Zo'n server maintanance error eens in de zoveel tijd? Zo ja, ja. Zo nee, neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mijn imgur loopt de heletijd vast om de zoveel plaatjesheb jij dat ook
Nee dat niet eens, gewoon dat het tabblad freezed en k pas verder kan als ik dat tabblad afsluitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n server maintanance error eens in de zoveel tijd? Zo ja, ja. Zo nee, nee.
Dat krijg je van die duivelse radioquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee dat niet eens, gewoon dat het tabblad freezed en k pas verder kan als ik dat tabblad afsluitkutleven
Ghehe dat zal 't zijn ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat krijg je van die duivelse radio.
Gvd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou ook neit zo laten spelen met m'n privé idd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou ook niet zo laten spelen met m'n privé idd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou ook niet zo laten spelen met m'n privé idd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
ey ruff ik heb forza. Het is fking vet, goeie sfeer
Nice! Zei het tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:32 schreef Nestalgie het volgende:
ey ruff ik heb forza. Het is fking vet, goeie sfeer
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice! Zei het toch. Die Colorado sfeer is echt keihard ja
.
[ afbeelding ]
Maak vooral pics van je (customized) auto's en upload ze in Forza zelf, en post ze hier.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIEIEIEIWIWIEIWI HIER DE POLITIE
Gvd. Spuug bijna m'n eten uit hier.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIEIEIEIWIWIEIWI HIER DE POLITIE
Ja geen idee hoe je shit moet bekijken, had een filmpje gemaakt waar ik werd ingehaald door een vliegtuig maar waar kan ik dat terug vinden. Ben trouwens best wel slecht.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice! Zei het toch. Die Colorado sfeer is echt keihard ja
.
[ afbeelding ]
Maak vooral pics van je (customized) auto's en upload ze in Forza zelf, en post ze hier.
quote:
Pas hardop gelachen toen ik dit zagquote:
Waarom dat danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Pas hardop gelachen toen ik dit zag
Whut, wist nieteens dat je ook filmpjes kon makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe je shit moet bekijken, had een filmpje gemaakt waar ik werd ingehaald door een vliegtuig maar waar kan ik dat terug vinden. Ben trouwens best wel slecht.
en als je hem hebt geupload waar is hij dan geupload?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, wist nieteens dat je ook filmpjes kon maken. Foto's doe je gewoon op start drukken, dan foto maken ofzo kiezen, kan je allerlei filters en lichtinval enz. regelen, en als je 'm echt hebt gemaakt vraagt 'ie of je 'm ook wilt uploaden.
http://forzamotorsport.ne(...)ertag=RuffRyder%20NLquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en als je hem hebt geupload waar is hij dan geupload?
Heb ik ook, veel minder leuk. Voor Horizon heb je ook de rally-uitbreiding met extra tracks en auto'squote:
jy bn minder leuk hommoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik ook, veel minder leuk. Voor Horizon heb je ook de rally-uitbreiding met extra tracks en auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Hij lijkt een beetje scheef zo maar kwaliteit van de camera werkt in dit licht niet mee.NaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Hij lijkt een beetje scheef zo maar kwaliteit van de camera werkt in dit licht niet mee.Is dat alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal volgende keer als ik m'n navel wil laten zien ook een stukje piemel fotograferen trouwens.
Alsof jij hier problemen mee hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat alles?
Zal volgende keer als ik m'n navel wil laten zien ook een stukje piemel fotograferen trouwens.
Hij lijkt een beetje scheef zo maar kwaliteit van de camera werkt in dit licht niet mee.wat is dit voor troep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je piemel ook maar een beetje in de buurt van je navel komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat alles?
Hij lijkt een beetje scheef zo maar kwaliteit van de camera werkt in dit licht niet mee.deze gaat in mijn fap verzameling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Infinite? Wat is dat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:59 schreef Nestalgie het volgende:
wat een tering tattoo. een klote infinite ding op een plek waar niemand het ziet. Waar staat het voor?
oneindigheidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:59 schreef Nestalgie het volgende:
wat een tering tattoo. een klote infinite ding op een plek waar niemand het ziet. Waar staat het voor?
Hoezo is dat typisch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof je piemel ook maar een beetje in de buurt van je navel komt.
Ook typisch dat alleen jij hier weer commentaar op geeft.
Laat ik het anders zeggen, wanneer ben jij een keertje wel positief over iets?quote:
Moet je het over Forza hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, wanneer ben jij een keertje wel positief over iets?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Infinite? Wat is dat?
En misschien was dat juist de bedoeling? Ik wil geen tat op been of armen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |