Ja, die leefde nog.. vond ik wel zieligquote:
Nee, het slaat nergens op dat een huisdier het niet waard zou zijn of dat het achterlijk is dat je het cremeert en in een urn stopt. Prima, mijn opa is wel iets belangrijker maar dat maakt het nog niet dat een dooie kat gewoon gedumpt kan worden in een hoekje waar nooit iemand komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahah je kan dit echt niet hebben he.
Dat mag ook, ik vind het gewoon raar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, het slaat nergens op dat een huisdier het niet waard zou zijn of dat het achterlijk is dat je het cremeert en in een urn stopt. Prima, mijn opa is wel iets belangrijker maar dat maakt het nog niet dat een dooie kat gewoon gedumpt kan worden in een hoekje waar nooit iemand komt.
Ik zie niet in waarom het raar is, maar dat past misschien dan wel weer bij hoe jij bentquote:
Dat is jouw mening. En wat bedoel je?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het raar is, maar dat past misschien dan wel weer bij hoe jij bent
ja we gaan scheiden, heb de papieren al aangevraagdquote:
kalverliefdequote:
Was geen argument, is gewoon een feitquote:
goedzo, net als barbie en michael die gaan scheiden om een hondquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja we gaan scheiden, heb de papieren al aangevraagd
Oké wd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was geen argument, is gewoon een feit.
ja!! doe ik tnx voor de steun sgatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
goedzo, net als barbie en michael die gaan scheiden om een hond
laat je niet kisten wd, dump die vent want je kat is belangrijker!!
stoereboi met zn homo douchegordijnquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
goedzo, net als barbie en michael die gaan scheiden om een hond
laat je niet kisten wd, dump die vent want je kat is belangrijker!!
quote:
goedzo mop laat je nie ghek make xx ken my altijd belle ben er 4 youquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja!! doe ik tnx voor de steun sgat
Ik ben vrolijk, zit hier te lachen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een gitaar spelende eekhoorn voor je om je op te vrolijken
Frostmourne hungers....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef fyah het volgende:
nerds go!
[ afbeelding ]
ik spot een minecraft, zelda, halo en star wars
Ik zie het al aan je UI.quote:
dankje wel he meis, bel je so wel want bn ff besig mar je hoordt me so xxquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
goedzo mop laat je nie ghek make xx ken my altijd belle ben er 4 you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |