quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIEIEIEIWIWIEIWI HIER DE POLITIE
Gvd. Spuug bijna m'n eten uit hier.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WIEIEIEIWIWIEIWI HIER DE POLITIE
Ja geen idee hoe je shit moet bekijken, had een filmpje gemaakt waar ik werd ingehaald door een vliegtuig maar waar kan ik dat terug vinden. Ben trouwens best wel slecht.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice! Zei het toch. Die Colorado sfeer is echt keihard ja
.
[ afbeelding ]
Maak vooral pics van je (customized) auto's en upload ze in Forza zelf, en post ze hier.
quote:
Pas hardop gelachen toen ik dit zagquote:
Waarom dat danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Pas hardop gelachen toen ik dit zag
Whut, wist nieteens dat je ook filmpjes kon makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe je shit moet bekijken, had een filmpje gemaakt waar ik werd ingehaald door een vliegtuig maar waar kan ik dat terug vinden. Ben trouwens best wel slecht.
en als je hem hebt geupload waar is hij dan geupload?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut, wist nieteens dat je ook filmpjes kon maken. Foto's doe je gewoon op start drukken, dan foto maken ofzo kiezen, kan je allerlei filters en lichtinval enz. regelen, en als je 'm echt hebt gemaakt vraagt 'ie of je 'm ook wilt uploaden.
http://forzamotorsport.ne(...)ertag=RuffRyder%20NLquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en als je hem hebt geupload waar is hij dan geupload?
Heb ik ook, veel minder leuk. Voor Horizon heb je ook de rally-uitbreiding met extra tracks en auto'squote:
jy bn minder leuk hommoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik ook, veel minder leuk. Voor Horizon heb je ook de rally-uitbreiding met extra tracks en auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:55 schreef tliciouz het volgende:
Hij lijkt een beetje scheef zo maar kwaliteit van de camera werkt in dit licht niet mee.NaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Hij lijkt een beetje scheef zo maar kwaliteit van de camera werkt in dit licht niet mee.Is dat alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal volgende keer als ik m'n navel wil laten zien ook een stukje piemel fotograferen trouwens.
Alsof jij hier problemen mee hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat alles?
Zal volgende keer als ik m'n navel wil laten zien ook een stukje piemel fotograferen trouwens.
Hij lijkt een beetje scheef zo maar kwaliteit van de camera werkt in dit licht niet mee.wat is dit voor troep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof je piemel ook maar een beetje in de buurt van je navel komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat alles?
Hij lijkt een beetje scheef zo maar kwaliteit van de camera werkt in dit licht niet mee.deze gaat in mijn fap verzameling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Infinite? Wat is dat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:59 schreef Nestalgie het volgende:
wat een tering tattoo. een klote infinite ding op een plek waar niemand het ziet. Waar staat het voor?
oneindigheidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:59 schreef Nestalgie het volgende:
wat een tering tattoo. een klote infinite ding op een plek waar niemand het ziet. Waar staat het voor?
Hoezo is dat typisch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Alsof je piemel ook maar een beetje in de buurt van je navel komt.
Ook typisch dat alleen jij hier weer commentaar op geeft.
Laat ik het anders zeggen, wanneer ben jij een keertje wel positief over iets?quote:
Moet je het over Forza hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, wanneer ben jij een keertje wel positief over iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |