Je hebt haar niet om een handtekening gevraagd?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:00 schreef wolvendagen het volgende:
Zij heeft mij een keer geholpen bij de Etos in Utrecht. Wist niet wat me overkwam. Toen ik wegliep heb ik me in een scheur gelachen.
Yea ik wist toen nog niet wie het was en een week later verscheen dat blaag op mn timeline.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt haar niet om een handtekening gevraagd?Gemiste kans.
Die nageboorte. Waar kwam dit ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je bedoelt, die veel te vrolijke gast, of de nageboorte ernaast.
Is dat dezelfde als op de andere foto trouwens?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die nageboorte. Waar kwam dit ook alweer vandaan?
Oh, heeft ze je wel deskundig geholpen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yea ik wist toen nog niet wie het was en een week later verscheen dat blaag op mn timeline.
"Nooit teveel paracetamol op een dagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, heeft ze je wel deskundig geholpen?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Nooit teveel paracetamol op een dag"
Heb leukere foto's van je gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
oh en me wenkies doe ik zo
[ afbeelding ]
Zitte je oge weer digt?? dit is je meid :squote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zitte je oge weer digt?? dit is je meid :s
Gejat uit m'n fobo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |