SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerstvolgende meet:
SPT / Fietsmeet Vreeswijk zondag 17 maart: La Primavera
Ja, ik ga helaas op trainingsweekend dus ik kan niet aan de kaap kont zitten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zou lekker achter kaap kont van Puala blijven liggen mewt die kou. Of word je het bed uitgeschopt om eerst gezellie samen te ontbijten, want ook dat kan ik me in zo'n pril stadium nog wel voorstellen.
Ja daag. Ik ga met die mannen mee koersen, jij lost bij die groep op elk bergje net zo hard als mn zwager afgelopen zondag deed, en deze keer wordt er niet gewachtquote:
Neuh, ik kijk geen pauper programma's. En dit toont maar weer eens aan hoe de volksverlakkerij op die campingzenders echt werkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef Tommeke het volgende:
Iemand gister Blik op de Weg gezien? Ging op een gegeven moment over gevaarlijke capriolen op de racefiets.
Ze lieten een wielrenner zien die vlak achter een brommer fietste en vertelden dat het dom is om vlak achter een brommer te plakken, want zo'n brommer gaat minder snel en staat zo maar stil.
Was het Joost Posthuma van Radioshack die een brommertraining deed
Was op Ned. 3 ofzo. Ik vind dat altijd wel mooi vermaak. Aapjes kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Neuh, ik kijk geen pauper programma's. En dit toont maar weer eens aan hoe de volksverlakkerij op die campingzenders echt werkt.
Lekker haat zaaien ook: "Wij zijn wielerrijders dus we doen maar wat"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef Tommeke het volgende:
Iemand gister Blik op de Weg gezien? Ging op een gegeven moment over gevaarlijke capriolen op de racefiets.
Ze lieten een wielrenner zien die vlak achter een brommer fietste en vertelden dat het dom is om vlak achter een brommer te plakken, want zo'n brommer gaat minder snel en staat zo maar stil.
Was het Joost Posthuma van Radioshack die een brommertraining deed
Oh, is dat dat programma waar vroeger de meest gehate man van NL in acteerde, Koos Plee? Veel te belerend voor mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Was op Ned. 3 ofzo. Ik vind dat altijd wel mooi vermaak. Aapjes kijken
Nee, dat is wegmisbruikers, op SBS6. En dat is wél een campingzenderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oh, is dat dat programma waar vroeger de meest gehate man van NL in acteerde, Koos Plee? Veel te belerend voor mij.
Ik heb m'n VPN aanstaan dus dat gaat niet lukken hier. mAAR KIJK MAAR EENS OP http://sports-livez.com/ dAAR VIND JE WEL EEN STREAMquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:25 schreef Gripper het volgende:
Is er eigenlijk ergens op internet een streampje te vinden om de E3 prijs te volgen?
Het is niet zo druk op het werk deze vrijdagmiddag
Ja die bedoel ik dus. Achterlijke gek uit Soest.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee, dat is wegmisbruikers, op SBS6. En dat is wél een campingzender![]()
Met de kleine presentator![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuw keyboard Kaas, en gvd elke keer per ongeluk die capslock aantikken. Moet nog even wennen.quote:
Ik denk dat ik maar een trainingsrit richting Leiden maak, en dan met de trein terug. Of me in 's Heerenberg af laten zetten en dan naar huis fietsen.quote:De gevoelstemperatuur duikt het eerste lenteweekeinde onder de -10 graden. De temperatuur ligt rond het vriespunt, maar de oostenwind zorgt ervoor dat het een stuk kouder aanvoelt. Weeronline.nl spreekt van een extreem lage gevoelstemperatuur voor de tijd van het jaar.
Het zuiden van Nederland kan bovendien winterse neerslag verwachten. Zaterdag en zondag zouden wel eens de koudste 23 en 24 maart kunnen worden sinds 1916. In dat jaar werd het op beide dagen respectievelijk 1,1 graden en 2,9 graden.
De meteorologen van weeronline.nl verwachten dat het voorlopig koud blijft. De oosten- en noordoostenwind blijft zeker tot woensdag voor lage gevoelstemperaturen zorgen. Wel is het na het weekeinde droog en zonnig.
helaas, mag niet van onze internetpolitie afdeling.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef buzz1291 het volgende:
KIJK MAAR EENS OP http://sports-livez.com/
http://www.steephill.tv/quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:25 schreef Gripper het volgende:
Is er eigenlijk ergens op internet een streampje te vinden om de E3 prijs te volgen?
Het is niet zo druk op het werk deze vrijdagmiddag
Hier ook niet helaas.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
helaas, mag niet van onze internetpolitie afdeling.
Een clubgenootje van me reed daar vorig jaar ook goed. Nu is ze herstellende van Pfeiffer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Kreeg net een email van de ploegleider of ik toch zondag Gent - Wevelgem wil rijden. Ik pas voor deze keer. Heb mij al voor een andere wedstrijd ingeschreven. Het lijkt mij wel gaaf hoor, maar er zijn nog andere meiden in het team die super jong zijn, laat die maar lekker rijden hoor.
Daar had ie dan weer wel geld voor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb trouwens gister een nieuw brilletje gekocht. Oakley Radar. Zit nog lekkerder dan m'n M-Frame en is blauw-wit, wat beter bij m'n pakkie past
Wat een kutprogramma was dat zegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:53 schreef Maxbet het volgende:
Blik op de weg was nog goed toen Leo de Haas de scepter zwaaide, tegenwoorig lijkt hij zich ook achter de schermen terug te hebben getrokken.
Gaat inderdaad steeds meer richting een SBS programma, toch jammer.
Waarvoor niet dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar had ie dan weer wel geld voor.![]()
Ik moet ook een nieuwe fietsbril, maar haat Oaklie, veul te duur ook. Ik had een Tifosi brilletje, maar die was toch wel snelachtig stuk. Briko heb ik ook goede ervaringen mee. Iemand een suggestie?
Wrom nie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:28 schreef Patroon het volgende:
Fietsen met gevoelstemperatuur -10 verstandig?
Idd, gewoon rijden maar je wel er goed op kleden. Bij dergelijke temperaturen zit de soigné-politie toch bij de kachel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:28 schreef Patroon het volgende:
Fietsen met gevoelstemperatuur -10 verstandig?
Klopt. Ik heb m'n helm dichtgetaped voor extra isolatiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Idd, gewoon rijden maar je wel er goed op kleden. Bij dergelijke temperaturen zit de soigné-politie toch bij de kachel.
Dat hé? Zo lang het droog is zal het wel gaan mits goed gekleed. Voor de koude wind kan je ook je regenjack aan doen. Goede windbreker is dat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Idd, gewoon rijden maar je wel er goed op kleden. Bij dergelijke temperaturen zit de soigné-politie toch bij de kachel.
Netjes. Hier een muts + band over de oren en vaseline op de wangenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb m'n helm dichtgetaped voor extra isolatie
Ik zit nu lekker voor de kachel en morgenochtend dapperrr-brrrrr op de fietsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Rudy Project, met, in tegenstelling tot Oakley, verstelbare neusvleugeltjes zodat die zelfs op jouw hoofd past. Kost ook een paar knaken maar lang niet zo duur als een Oakley.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar had ie dan weer wel geld voor.![]()
Ik moet ook een nieuwe fietsbril, maar haat Oaklie, veul te duur ook. Ik had een Tifosi brilletje, maar die was toch wel snelachtig stuk. Briko heb ik ook goede ervaringen mee. Iemand een suggestie?
Daar hebben ze anders hele soignée helm mutsjes voor die ook nog eens je oren bedekken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb m'n helm dichtgetaped voor extra isolatie
Die zijn ook stomquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar hebben ze anders hele soignée helm mutsjes voor die ook nog eens je oren bedekken.
Zeker ongesteld vandaag, of is het nog geen eind van de maand?quote:
Daar heb ik er ook een paar van, maar dit lijkt me helemaal warm.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar hebben ze anders hele soignée helm mutsjes voor die ook nog eens je oren bedekken.
Lelijke bril met dat nepcarbon ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zeker ongesteld vandaag, of is het nog geen eind van de maand?
Ieder z'n smaak zullen we maar zeggen.....
[ afbeelding ]
Niks vaseline, daar heb je een baard voor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Netjes. Hier een muts + band over de oren en vaseline op de wangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |