Ashes in een potje denk ik, kan ik altijd bij me houdenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ga jij met foxy doen als ze dood is? Even een serieuze vraag
disgustingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ashes in een potje denk ik, kan ik altijd bij me houden.
In de blenderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ga jij met foxy doen als ze dood is? Even een serieuze vraag
Iddquote:
Ik wil jouw ashes in een joint draaien.quote:
Dat doe je met mensen toch ook, wat is er nou weer vies aan om dat ook met een beest te doen. Neem het toch niet mee in mn tas.quote:
Weggeven bij de dierenarts doe ik sowieso niet. En begraven wil ik wel maar als je ooit gaat verhuizen laat ik hem echt niet liggenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das baasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddof met het as een tattoo laten zetten
Hang haar om je nekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doe je met mensen toch ook, wat is er nou weer vies aan om dat ook met een beest te doen. Neem het toch niet mee in mn tas.
nee wd, gewoon normaal doen met dat rare gedoe van jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doe je met mensen toch ook, wat is er nou weer vies aan om dat ook met een beest te doen. Neem het toch niet mee in mn tas.
Dan mag je al mijn stash oproken met mijn as erinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil jouw ashes in een joint draaien.
Af en toe een beetje op brood doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat is 'disgusting'.quote:
Dat zou ik serieus willen doen als vader/moeder opa/oma komt te overlijdenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddof met het as een tattoo laten zetten
Dat moet haast wel. Leuke conversation starter als je een meisje op bezoek hebtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Echt sick, zouden mensen dit echt in hun huiskamer hebben staan?wtf man
Nee dat is het niet. Dat is baas.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat is 'disgusting'.
in een minipotje aan een ketting om je nekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Enigzins begrip voor, maar van je huisdier (kat in dezen dus)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus willen doen als vader/moeder opa/oma komt te overlijden
WIL GEWOON NIET DAT ZE DOOD GAAT JA HOU OPquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weggeven bij de dierenarts doe ik sowieso niet. En begraven wil ik wel maar als je ooit gaat verhuizen laat ik hem echt niet liggen
Opzetten?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus willen doen als vader/moeder opa/oma komt te overlijden
Oh wacht, ja van je huisdier gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigzins begrip voor, maar van je huisdier (kat in dezen dus)
Stampvoeten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Dat is baas.
Nee das viesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt hooikoortsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Oke ik ben dus ergens allergisch voor. Als het een katten allergie is praise ik de lord want dan mag ik 'm killen
Daarom wil ik dat dus niet, iemand die ik ken is dus haar ketting kwijt geraakt met as van haar oma er in. Zou me voor altijd schuldig voelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
in een minipotje aan een ketting om je nek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je zou maar vallen![]()
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee das viesmaar in een urn is toch niet zo vreemd voor een kat
There's always that.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
wel kut als dan net je arm tijdens een ongeluk er afgetrokken word.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ga helemaal stuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het ook niet over mijn katquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb liever in een urn zodat het mee kan als ik verhuis dan dat ik het op moet gravenquote:
Vreemde opmerking, aangezien allergieën in het algemeen voor losers zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Ik hoef niet te niezen en ook geen pijn/jeuk aan ogen. Hooikoorts is echt voor losers
Meisterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over mijn kat
Van mijn kat laat ik gewoon een bad ass tattoo zetten.
[ afbeelding ]
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kut, je hebt gelijk. allergie is zo'n nerd kwaaltjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemde opmerking, aangezien allergieën in het algemeen voor losers zijn.
i hate uquote:
Misschien kan je zelf een filmpje makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nog maar 1 film en moet tot half 6
nawquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien kan je zelf een filmpje maken?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er mis met de as van je dode huisdier in een potje in huis hebben?
quote:
Snap het ook niet echt, lijkt me vrij normaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Ook een Frostmourne, dat zwaard van die wous uit Kingdom Hearts, Buster Sword van Cloud en Soul Edgequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef fyah het volgende:
nerds go!
[ afbeelding ]
ik spot een minecraft, zelda, halo en star wars
Flikker op man.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Jij.quote:
Mja, ik heb ook een soort urn-achtig ding met de as van Odin. Snap het probleem niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Snap het ook niet echt, lijkt me vrij normaal.
Niet zo veel drugs gebruiken.quote:
wowquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ally heeft geen hart, die begrijpt dat niet.
Wat is een Odinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook een soort urn-achtig ding met de as van Odin. Snap het probleem niet.
Zosk stopt het in de babi pangang natuurlijk.quote:
Wie is Odin?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook een soort urn-achtig ding met de as van Odin. Snap het probleem niet.
Je huisdier is dood, is kut en klote. Je koopt vervolgens een nieuwe en houd je oude gewoon in je gedachte.quote:
M'n dode kat dus.quote:
Kan ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk stopt het in de babi pangang natuurlijk.
Toe , kijkquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
KIJK CHLO!!!!!!!! EEN OPGEZETTE GEIT-HYENA!!!![]()
[ afbeelding ]
Goddomme, het is echt niet alsof je er een heel altaar van moet maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je huisdier is dood, is kut en klote. Je koopt vervolgens een nieuwe en houd je oude gewoon in je gedachte.
Waar laat je het lijk domme kaolo koequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je huisdier is dood, is kut en klote. Je koopt vervolgens een nieuwe en houd je oude gewoon in je gedachte.
Die absorbeer jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar laat je het lijk domme kaolo koe
Ik heb al mijn dode hamsters en vogels in plastic zakjes gestopt en begraven, en elke keer als er weer een dood ging en die wou begraven kwam ik de rest tegenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
Een hamster of cavia of zo stop je in een doosje in de grond of zo of je flikkert het gewoon weg, maar een kat of hond begraaf of cremeer je toch gewoon. Wat doen jullie lomp dan.
wd bby, ge kent me toch onderhand welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
Een hamster of cavia of zo stop je in een doosje in de grond of zo of je flikkert het gewoon weg, maar een kat of hond begraaf of cremeer je toch gewoon. Wat doen jullie lomp dan.
Als je het beest dan al cremeert ga je het toch niet bij je houden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
So so herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al mijn dode hamsters en vogels in plastic zakjes gestopt en begraven, en elke keer als er weer een dood ging en die wou begraven kwam ik de rest tegen
Gewoon aan een bosje balonnen met helium binden en weg laten vliegenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wd bby, ge kent me toch onderhand wel
ik maak maar een grapje. Toen ons hondje doodging was ik ook ontroostbaarje moet doen met je pussycat als ie dood is wat goed voelt voor jou
Zijn ze allemaal al dood?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
So so herkenbaar.Al die degoes liggen in een familiegraf hier
.
Uurtje is wel weinig, we moeten na afloop dan maar langdurig seksen terwijl we nog onder invloed van de pillen zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef Allure_ het volgende:
Gorza, ik organiseer vanmiddag een hardstyle uurtje in de tuin. Heb zon, aangename temperatuur, pillen en drankjes. Kom je?
Zie ik wd wel voor aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goddomme, het is echt niet alsof je er een heel altaar van moet maken.
IK DRAAG HET TOCH NIET OVERAL MEE NAARTOE, JE KAN HET TOCH OP JE OPEN HAARD ZETTEN NAAST JE OPA JEEZ U STUPID FUCKquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je het beest dan al cremeert ga je het toch niet bij je houden.
Doe je toch ook niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK DRAAG HET TOCH NIET OVERAL MEE NAARTOE, JE KAN HET TOCH OP JE OPEN HAARD ZETTEN NAAST JE OPA JEEZ U STUPID FUCK
Naw we hebben er nog een, volhouder hoorquote:
Ja, maar ik mot strak werken. Gewoon uurtje lekker gaan, komop niet zo flauwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Uurtje is wel weinig, we moeten na afloop dan maar langdurig seksen terwijl we nog onder invloed van de pillen zijn.
Janken hier.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon aan een bosje balonnen met helium binden en weg laten vliegen
Want een dier is minder? Die moet op de wc naast de luchtverfrisser?quote:
Wat.quote:
Nee klopt, excuus, het dier moet de kelder in.quote:
Weet ik veel, maar niet net als je opa neerzetten ergens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar laat je het lijk domme kaolo koe
Wat wat op je gat... aaaiiightquote:
Hardop gelachen om straks -> strak typo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik mot strak werken. Gewoon uurtje lekker gaan, komop niet zo flauw
You stupid bag of meat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar niet net als je opa neerzetten ergens.
Zosk, pls.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar niet net als je opa neerzetten ergens.
Een dier is minder dan je opa ja, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want een dier is minder? Die moet op de wc naast de luchtverfrisser?
hahahaha beste typo everquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hardop gelachen om straks -> strak typo.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon aan een bosje balonnen met helium binden en weg laten vliegen
Jij hebt nooit een huisdier gehad? Of althans geen kat of hond?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een dier is minder dan je opa ja, wat mij betreft.
Verder moet iedereen het voor zichzelf weten natuurlijk maar ik zou het nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |