Misschien kan je zelf een filmpje makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb nog maar 1 film en moet tot half 6
nawquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien kan je zelf een filmpje maken?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er mis met de as van je dode huisdier in een potje in huis hebben?
quote:
Snap het ook niet echt, lijkt me vrij normaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Ook een Frostmourne, dat zwaard van die wous uit Kingdom Hearts, Buster Sword van Cloud en Soul Edgequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:06 schreef fyah het volgende:
nerds go!
[ afbeelding ]
ik spot een minecraft, zelda, halo en star wars
Flikker op man.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef Chloroform het volgende:
Jij.quote:
Mja, ik heb ook een soort urn-achtig ding met de as van Odin. Snap het probleem niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Snap het ook niet echt, lijkt me vrij normaal.
Niet zo veel drugs gebruiken.quote:
wowquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ally heeft geen hart, die begrijpt dat niet.
Wat is een Odinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook een soort urn-achtig ding met de as van Odin. Snap het probleem niet.
Zosk stopt het in de babi pangang natuurlijk.quote:
Wie is Odin?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook een soort urn-achtig ding met de as van Odin. Snap het probleem niet.
Je huisdier is dood, is kut en klote. Je koopt vervolgens een nieuwe en houd je oude gewoon in je gedachte.quote:
M'n dode kat dus.quote:
Kan ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk stopt het in de babi pangang natuurlijk.
Toe , kijkquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
KIJK CHLO!!!!!!!! EEN OPGEZETTE GEIT-HYENA!!!![]()
[ afbeelding ]
Goddomme, het is echt niet alsof je er een heel altaar van moet maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je huisdier is dood, is kut en klote. Je koopt vervolgens een nieuwe en houd je oude gewoon in je gedachte.
Waar laat je het lijk domme kaolo koequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je huisdier is dood, is kut en klote. Je koopt vervolgens een nieuwe en houd je oude gewoon in je gedachte.
Die absorbeer jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar laat je het lijk domme kaolo koe
Ik heb al mijn dode hamsters en vogels in plastic zakjes gestopt en begraven, en elke keer als er weer een dood ging en die wou begraven kwam ik de rest tegenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
Een hamster of cavia of zo stop je in een doosje in de grond of zo of je flikkert het gewoon weg, maar een kat of hond begraaf of cremeer je toch gewoon. Wat doen jullie lomp dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |