Ashes in een potje denk ik, kan ik altijd bij me houdenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ga jij met foxy doen als ze dood is? Even een serieuze vraag
disgustingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ashes in een potje denk ik, kan ik altijd bij me houden.
In de blenderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ga jij met foxy doen als ze dood is? Even een serieuze vraag
Iddquote:
Ik wil jouw ashes in een joint draaien.quote:
Dat doe je met mensen toch ook, wat is er nou weer vies aan om dat ook met een beest te doen. Neem het toch niet mee in mn tas.quote:
Weggeven bij de dierenarts doe ik sowieso niet. En begraven wil ik wel maar als je ooit gaat verhuizen laat ik hem echt niet liggenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Das baasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddof met het as een tattoo laten zetten
Hang haar om je nekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doe je met mensen toch ook, wat is er nou weer vies aan om dat ook met een beest te doen. Neem het toch niet mee in mn tas.
nee wd, gewoon normaal doen met dat rare gedoe van jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat doe je met mensen toch ook, wat is er nou weer vies aan om dat ook met een beest te doen. Neem het toch niet mee in mn tas.
Dan mag je al mijn stash oproken met mijn as erinquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik wil jouw ashes in een joint draaien.
Af en toe een beetje op brood doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat is 'disgusting'.quote:
Dat zou ik serieus willen doen als vader/moeder opa/oma komt te overlijdenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddof met het as een tattoo laten zetten
Dat moet haast wel. Leuke conversation starter als je een meisje op bezoek hebtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Echt sick, zouden mensen dit echt in hun huiskamer hebben staan?wtf man
Nee dat is het niet. Dat is baas.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat is 'disgusting'.
in een minipotje aan een ketting om je nekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Enigzins begrip voor, maar van je huisdier (kat in dezen dus)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus willen doen als vader/moeder opa/oma komt te overlijden
WIL GEWOON NIET DAT ZE DOOD GAAT JA HOU OPquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weggeven bij de dierenarts doe ik sowieso niet. En begraven wil ik wel maar als je ooit gaat verhuizen laat ik hem echt niet liggen
Opzetten?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus willen doen als vader/moeder opa/oma komt te overlijden
Oh wacht, ja van je huisdier gaat wel wat ver.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigzins begrip voor, maar van je huisdier (kat in dezen dus)
Stampvoeten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Dat is baas.
Nee das viesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigzins begrip voor, maar van je huisdier (kat in dezen dus)
Je hebt hooikoortsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Oke ik ben dus ergens allergisch voor. Als het een katten allergie is praise ik de lord want dan mag ik 'm killen
Daarom wil ik dat dus niet, iemand die ik ken is dus haar ketting kwijt geraakt met as van haar oma er in. Zou me voor altijd schuldig voelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
in een minipotje aan een ketting om je nek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je zou maar vallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |