Suissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:47 schreef Pheno het volgende:
Verdammt mal, oor zit nog steeds dicht. Krijg wat van dat suizen in mijn hoofd.
Goedemorgen
Ik denk dat ik maar vroeg naar het werk ga, kan ik vanmiddag ook ietsje eerder naar huis.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Suissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
Goedemorgen
Ik had gister een afspraak om 1 uur belt ze om kwart voor 2 om te zeggen ik ben er over een kwartier (was 2 uur klaar) komt ze half 3 aankakken, toen moest ik echt wegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 05:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar vroeg naar het werk ga, kan ik vanmiddag ook ietsje eerder naar huis.
moet je opstaan, dan is het zo overquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:20 schreef Uccie het volgende:
Ik lig in mijn bed en ik ben toch een partij duizelig
Dat deed ik net maar dat vind mijn maag niet zo leuk, ik voel me echt belabberd.quote:
ach komt wel goedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat deed ik net maar dat vind mijn maag niet zo leuk, ik voel me echt belabberd.
Nee ik heb ook koorts, normaal zou ik wel full speed ahead gaan maar nu moet ik tocht echt erkennen dat het hem vandaag niet gaat worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach komt wel goed
gewoon rustig opstaan en hop hop gas erop
Mag ik dat zeggen? Ik mag dat zeggen!quote:
Noooooooooooooooquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor je het weet dragen jullie dezelfde regenpakken..
Beterschap!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb ook koorts, normaal zou ik wel full speed ahead gaan maar nu moet ik tocht echt erkennen dat het hem vandaag niet gaat worden.
Never!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor je het weet dragen jullie dezelfde regenpakken..
twitter:TattooBen twitterde op donderdag 21-03-2013 om 12:35:57Haha 367¤ boete voor de orde verstoren whahhaha wat doen ze met dat geld? #politie reageer retweet
twitter:TattooBen twitterde op donderdag 21-03-2013 om 12:53:50Jullie kunnen boetes blijven sturen ! Maar ik ben toch NIET om te kopen !! Ik blijf toch lekker MIJ!!:-) reageer retweet
twitter:TattooBen twitterde op donderdag 21-03-2013 om 12:59:30Ik betaal graag om mezelf te zijn:-) I WIN!! reageer retweet
'Best' is een aardig understatement. Wat een mongoolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:50 schreef roos85 het volgende:
Die Ben Saunders is trouwens best een triest figuur hoortwitter:TattooBen twitterde op donderdag 21-03-2013 om 12:35:57Haha 367¤ boete voor de orde verstoren whahhaha wat doen ze met dat geld? #politie reageer retweet
twitter:TattooBen twitterde op donderdag 21-03-2013 om 12:53:50Jullie kunnen boetes blijven sturen ! Maar ik ben toch NIET om te kopen !! Ik blijf toch lekker MIJ!!:-) reageer retweet
twitter:TattooBen twitterde op donderdag 21-03-2013 om 12:59:30Ik betaal graag om mezelf te zijn:-) I WIN!! reageer retweet
Denken dat je alles kan maken omdat je een semi- BN'er bentquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:50 schreef roos85 het volgende:
Die Ben Saunders is trouwens best een triest figuur hoortwitter:TattooBen twitterde op donderdag 21-03-2013 om 12:35:57Haha 367¤ boete voor de orde verstoren whahhaha wat doen ze met dat geld? #politie reageer retweet
ow ja, ben bijna jarig ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nu moet ik een ander verjaardagscadeau verzinnen
op het werk ook al zo saaiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Vrijdag is altijd zo'n saaie dag op school.
2 uur nederlands, 2 uur ict
En ik maar hard werken om brood op de plank te krijgenquote:
Whuut?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef iBenny het volgende:
M'n eerste herkansing voor volgend jaar binnen..
Schaapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eng 'uh. Ik had een 5, maar was de herkansing vergeten in te leveren
jíj? Koppie erbijjjquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:25 schreef iBenny het volgende:
M'n eerste herkansing voor volgend jaar binnen..
zij gaan t hele land door en kunnen niet gebruik maken van tv zoals 3fm wel kan. Overigens gaat het om het doel, niet om populariteitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:37 schreef iBenny het volgende:
Loooollllll. 538 heeft een of andere vage rip-off van Serious Request. Waar het plein bij SR vanaf dag 1 helemaal vol staat, het leeft en weet ik veel wat... Is het bij 538 zo deaud als maar kan. Artiesten die voor half gevulde pleinen staan op te treden en dingen.
Jawel... SBS6. Het is dan wel niet live, maar daar is dat extra digitale kanaal voor. Populair=Meer mensen bereiken=Meer geldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:43 schreef franklop het volgende:
[..]
zij gaan t hele land door en kunnen niet gebruik maken van tv zoals 3fm wel kan. Overigens gaat het om het doel, niet om populariteit
Dankjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef MissJ het volgende:
Beterschap voor Uccie en de ventjes van Kal![]()
![]()
Groningen is geen plein maar een Markt en/of een Kwartierquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:37 schreef iBenny het volgende:
Loooollllll. 538 heeft een of andere vage rip-off van Serious Request. Waar het plein bij SR vanaf dag 1 helemaal vol staat, het leeft en weet ik veel wat... Is het bij 538 zo deaud als maar kan. Artiesten die voor half gevulde pleinen staan op te treden en dingen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:28 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)atje-5/omschrijving/
Aaaaw cute een ieniemieniehuisje
Geen bergruimte.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:28 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)atje-5/omschrijving/
Aaaaw cute een ieniemieniehuisje
Aaaaw, alles goed?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:51 schreef roos85 het volgende:
Zucht, sommige mensen denken echt dat de wereld alleen om hun draait![]()
Jawel, ik vind het alleen super irritant dat er mensen zijn die altijd alles naar hun zin moeten draaien.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jawel, ik vind het alleen super irritant dat er mensen zijn die altijd alles naar hun zin moeten draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:41 schreef Lutte het volgende:
LOTR verder gekekenHaha, ik ben ook bij deel 2 van film 2 nu. Al twee wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
ik hoef niet te gokken om wie het gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:51 schreef roos85 het volgende:
Zucht, sommige mensen denken echt dat de wereld alleen om hun draait![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:41 schreef Lutte het volgende:
LOTR verder gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet ze ook nodig weer eens gaan kijken
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Trutquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:32 schreef Lutte het volgende:
http://www.dumpaday.com/r(...)ty-restored-50-pics/
Janken zullen jullie. Verdomme.
Gisteren ging ie zich omkleden omdat je nog uit ging 'met de boys', het was echt chanant.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef Uccie het volgende:
Wat is dat best of worldwide idols gedoe toch een slecht gepresenteerd programma...al zeg ik dat volgens mij elke week
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gisteren ging ie zich omkleden omdat je nog uit ging 'met de boys', het was echt chanant.
Hier zitten er al twee!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
volgens mij zijn er naast mij hooguit 25 mensen die hiernaar kijken
Ja die had tenminste ook nog zangtalentquote:
Was ook het leukste aan haar hèquote:
Zeg dat welquote:
Dit is het moment dat ik gewoon niets over mijn leeftijd zegquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Het is vooral schokkend hoe ouderwets dingen op tv (RTL boulevard, NOS journaal, optredens, logo's) waren.. Dat heb ik nog bewust meegemaakt, ik word oud
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is het moment dat ik gewoon niets over mijn leeftijd zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |