En onderuit ging iequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef trovey het volgende:
Weer zo'n sukkel die gaat stunten om er maar onderuit te komen.
Vond het wel goed, die motoragent rijdt als een baas.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Snap niet dat de politie zoveel risico neemt.
Had je wat anders verwacht?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Oh daar gaan we al, rot op met die camera
Beter wordt het niet jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
Haha, dat blijkt.
Wijzend naar de gevallen brommer
Ik 1 keer, rechtuit. Ging nog best aardig. Maar gaat veel mensen heel erg tegenvallenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nog nooit gedaan hoor
Doe het een keertje danquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nog nooit gedaan hoor
Ik vandaag nog met 13.6m rechts achteruitquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Nog nooit gedaan met een aanhanger(tje). Lijkt me best lastig
Geen trekhaakquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe het een keertje dan. Is heul niet zo moeilijk.
Knap hoor!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik vandaag nog met 13.6m rechts achteruit
Dit ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef Piles het volgende:
Langere aanhanger is alleen maar makkelijker, die kleine dingen staan zo haaks achter je auto
Ik ben gisteren nog in jou stad geweest bij het centraal stationquote:
Lekker daar he, alles ligt overhoopquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog in jou stad geweest bij het centraal station
Met een trekker oplegger van 16.5 meter naar de prins hendrikkade 6 pallets met rubber afgeleverd bij de noord zuid lijn. Heb er een uur over gedaan om er te komen heel veel viaducten lager dan 4meterquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker daar he, alles ligt overhoop
Gelukkig dus niet onder een viaduct blijven stekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Met een trekker oplegger van 16.5 meter naar de prins hendrikkade 6 pallets met rubber afgeleverd bij de noord zuid lijn. Heb er een uur over gedaan om er te komen heel veel viaducten lager dan 4meterveel eenrichtingsverkeer
quote:
iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel motoren en fietsen in het oosten, kennen ze natuurlijk niet in de Randstad.
En dan heb ik het helemaal nog niet gehad over de fietsers. Is rood licht bij jullie het zelfde als groen voor fietsersquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig dus niet onder een viaduct blijven stekenHeb ik ook weleens gezien. Bij de Coentunnel zelfs
Ja en voor voetgangers ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan heb ik het helemaal nog niet gehad over de fietsers. Is rood licht bij jullie het zelfde als groen voor fietsers
Verkeerslichten geven een suggestie aan in Amsterdam, meer nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan heb ik het helemaal nog niet gehad over de fietsers. Is rood licht bij jullie het zelfde als groen voor fietsers
was toch nep die naam dan maakt het niet uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Vond het al opvallend dat ze haar naam niet wegpiepten.
Precies.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
was toch nep die naam dan maakt het niet uit
Iets met billen branden, alleen maar goed.quote:
Veel te soft. Gewoon laten zitten. De politie is geen taxidienstquote:
Inderdaad, ik heb liever dat ze die tijd gebruiken om een volgende overtreder te pakken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Veel te soft. Gewoon laten zitten. De politie is geen taxidienst
Haha inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]![]()
kwart voor 5 de wekker, dus verstandig plan om te gaan pitten
en als je dan wordt aangehouden wees dan ook een vent, en ga niet lopen janken zoals die boer op z'n brommer of die wielrenner die door rood reed. door rood fietsen en dan ook nog met je kop op tv willenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef JayHovah het volgende:
Aanhouden die wielrenners!! En dan het liefst die wielrenfiets gelijk in de shredder.
Als je dat die twee op die ATB's zie fietsen over de provinciale weg, bij de rotonde gaat de ene door het gras naar het fietspad en de andere word staande gehouden. Die klaphark wordt toch een partijtje boos op die agent, ben echt benieuwd wat ie gezegd zou hebben. Die wielrenners denken altijd dat ze de wereld hebben, ik kan me er echt onwijs aan ergeren in het verkeer.
Inderdaad. Wanneer je aangehouden wordt kun je beter normaal/vriendelijk reageren. Dan heb je nog wel eens de kans weg te komen met een waarschuwing of een aantal boetes die ze door de vingers zienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:03 schreef JayHovah het volgende:
Precies, wees een kerel en accepteer die boete. Risico van het vak de overtreding. En als je alles normaal accepteer dan zijn die agenten vaak vriendelijk en zien ze nog wat door de vingers. Ga je stennis maken dan is de kans groter dat ze voor alle overtredingen gaan bekeuren.
Ach, een gevaar in het verkeer af en toe zeker. Maar ik vind dat ook de andere kant van het verhaal dan verteld moet worden. Namelijk dat je, zodra je boven de 24 km/u gaat fietsen je eigen leven ook niet zeker bent op het fietspad. En dat komt dan door de fietsers/voetgangers die schijt hebben aan de rest van de wereld, de verkeersregels overtreden, alleen naar hun mobiel kijken, zonder uitkijken de straat oversteken, met niemand rekening houden, etc. Je wilt niet weten hoeveel remblokjes en banden ik versleten heb omdat ik noodstoppen moest maken voor jongeren, seniel tuig of moeders met kinderwagens. Die gaan nl. hoppa de weg op, links en rechts kijken is optioneel en kan altijd later nog. En dat op wegen waar bv. ook bussen rijden. Een chauffeur die niet op tijd kan remmen en je kind is dood.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef JayHovah het volgende:
Aanhouden die wielrenners!! En dan het liefst die wielrenfiets gelijk in de shredder.
Als je dat die twee op die ATB's zie fietsen over de provinciale weg, bij de rotonde gaat de ene door het gras naar het fietspad en de andere word staande gehouden. Die klaphark wordt toch een partijtje boos op die agent, ben echt benieuwd wat ie gezegd zou hebben. Die wielrenners denken altijd dat ze de wereld hebben, ik kan me er echt onwijs aan ergeren in het verkeer.
Wielrenners moeten zich gewoon - net als elke andere verkeersdeelnemer - aanpassen aan (de snelheid van) het overige verkeer. Als het niet verantwoord is om hard te rijden op het fietspad, dan dien je je snelheid te matigen - niet op de rijbaan te gaan rijden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:00 schreef twiFight het volgende:
Zeker in de bebouwde kom vind ik het nog wel logisch dat wielrenners op de rijbaan fietsen. Het snelheidsverschil met autos is immers kleiner dan met andere fietsers/voetgangers.
Misschien wel de laatste ooit.quote:
Zondequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien wel de laatste ooit.
Gaat nu tussen WMB en Blik op de weg toch, nationale politie gaat maar met eentje verder.
En aangezien Kooooos vriendjes heeft in de top...
idd, die weg zie je soms ook op die oude beelden bij 'stop politie'. Toen mocht je nog 100 en inhalen. Dikke racebaan toenquote:
Vraag me wel af hoe dat zo ver kan komen. Gewoon talloze betalingsherinneringen niet betalen? Of als je 1 keer een brief over het hoofd hebt gezien en ineens verrast wordt met zoiets...?quote:
Denk dat die mensen gewoon laks zijn en denken dan komen ze mij maar halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:29 schreef Palomar het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe dat zo ver kan komen. Gewoon talloze betalingsherinneringen niet betalen? Of als je 1 keer een brief over het hoofd hebt gezien en ineens verrast wordt met zoiets...?
Het ging om meerdere aanslagen van motorrijtuigenbelasting en inkomstenbelasting. Dat is echt niet 1 ongeopend briefje geweest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:29 schreef Palomar het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe dat zo ver kan komen. Gewoon talloze betalingsherinneringen niet betalen? Of als je 1 keer een brief over het hoofd hebt gezien en ineens verrast wordt met zoiets...?
hij kon erover heen kijkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef Tijn het volgende:
Hij had haast, daarom reed-ie gewoon zonder iets te kunnen zien
Klopt, in een bocht willen inhalen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is voor de verkeersveiligheid.
het geld gaat ook direct naar de verkeersslachtoffersquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is voor de verkeersveiligheid.
duits kenteken ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het al zo een vreemde opmerking. Inderdaad vanwege het kenteken.
Das ook weer zo watquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:39 schreef Tijn het volgende:
"Dus die hoef ik nu niet te betalen?"
Oftewel: ik ga toch weer terug naar Dubai en kom gewoon nooit meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |