quote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Felagund het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Parov Stelar moet denken, zit een beetje tussen Jazz en Techno in.
Unknown Mortal Orchestra - Unknown Mortal Orchestraquote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Moody het volgende:
Wat zijn jullie 5 beste platen van 2013 tot nu toe? (willekeurige volgorde)
[..]
Nooit van gehoord. Wat is het voor iets?quote:
Hardcore hiphop, gerelateerd aan de meesterwerken van El-P en Killer Mike vorig jaar. Maakt me warmer dan A$AP Rocky's album.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Wat is het voor iets?
Ja, ik heb hem gisteren aangezet. Klinkt goedquote:Op maandag 25 maart 2013 22:50 schreef Norrage het volgende:
Jullie Marble Sounds al gechecked op de luisterpaal? Leuk hoor. Soort symfonische Belgische post-rock band. Klinkt een beetje Efterklang.
Geen idee, voor mij is het een nieuwe bandquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:41 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gisteren aangezet. Klinkt goedHun vorige was toch met een gestreepte vogel op de hoes?
Ik dacht dat ik het al eerder geluisterd, maar kennelijk heb ik ook alleen onthouden dat ik de beschrijving leuk vond. Ik luister nu Shine, album uit 2007, is toch iets constanter. Heeft wel iets weg van Moby, maar dan wat alternatiever en meer Jazz.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel raar album, maar het klinkt lekker
Delicious als op de plaat is echt volstrekt anders. Dat is niet eens een ingekorte versie.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:28 schreef Moody het volgende:
[..]
"Delicious" wel. Ingekorte versie (3:08) van 1998 (Delicious). Gemiste kans.
Luister nog eens. Grote delen komen overeen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Delicious als op de plaat is echt volstrekt anders. Dat is niet eens een ingekorte versie.
Redelijk album, maar het had veel en veel beter kunnen zijn en voor mij is het daardoor een deceptie. De hype niet waard.
Mee eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Aardig. De EP was erg goed, het album bevat helaas ook enkele vullers.
Lovesick was niet nodig, dat kunnen ze beter aan The Kooks overlaten. Float Forever had van The Shins kunnen zijn. Wraith en bonusnummer (EP-nummer) Bloodshake zijn de hoogtepunten. Jammer dat de 1998 (Delicious) van de EP ook niet toegevoegd hebben als bonusnummer.
Nee joh. Totaaal ander nummerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Luister nog eens. Grote delen komen overeen.
Of heb ik een verkeerde leak ofzo?
Ik heb ze gewoon er uit gehaald en gezet waar ze vandaan komen (Scumbag komt van de Wraith single, bloodshake van EP, Step a Lil Closer van Follow Baby en drain vermoed ik van de California Daze single, al is die nog niet uit). Doe ik altijd eigenlijk, wil het album horen zoals de band dat bedoelde.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:20 schreef Arn0 het volgende:
Ben ik de enige trouwens die zich er aan stoort dat ze de tracklist voor de deluxe editie hebben omgegooid? Ik dacht dat ze de extra tracks op het einde erbij gingen doen, dat was logisch geweest. Nu is er een extra track in het midden toegevoegd, zijn basistracks naar achteren verschoven etc. Zo onlogisch allemaal.
Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef Norrage het volgende:
Het is sowieso een erg chaotische band zeg. Die tweets die ze ook in de wereld sturen. Volgens mij is het echt een stelletje fags die denken dat ze beste band van de wereld al zijn op basis van een EPtje...Alles leidt er in ieder toe dat ik steeds minder geinteresseerd ben.
Tsja, heb jij dat niet dan? zoals ze dat album ineens "online" hadden gezet maar toch niet, al hun tweets in CAPSLOCK, permanent tweets met "fuck everything" en "we do gig in back ally hahahahaha!1!!1" etc etc...Komt een beetje over als een volstrekt onvolwassen stelletje pubers. Maar misschien zijn wel gewoon het nieuwe Oasisquote:
Twitter heb ik al een tijd geleden opgegeven. Niets dan bagger.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, heb jij dat niet dan? zoals ze dat album ineens "online" hadden gezet maar toch niet, al hun tweets in CAPSLOCK, permanent tweets met "fuck everything" en "we do gig in back ally hahahahaha!1!!1" etc etc...Komt een beetje over als een volstrekt onvolwassen stelletje pubers. Maar misschien zijn wel gewoon het nieuwe OasisEn dan ook nog zo'n vage release van hun album met nummers die ze veranderen ondanks dat het dezelfde titel heeft etc etc..vaag zootje
Wat is dezequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef Norrage het volgende:
Het is sowieso een erg chaotische band zeg. Die tweets die ze ook in de wereld sturen. Volgens mij is het echt een stelletje fags die denken dat ze beste band van de wereld al zijn op basis van een EPtje...Alles leidt er in ieder toe dat ik steeds minder geinteresseerd ben.
Goed ideequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twitter heb ik al een tijd geleden opgegeven. Niets dan bagger.
Opportuun?quote:
Nou ja, het is wel een beetje raar dat de titels van de nummers, hun Twitteraccount en hun geaardheid van zulke grote invloed is op je mening over de muziek.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Opportuun?
Ik waardeer ze natuurlijk niet op hun gedrag, maar het zijn stiekem wel dingen die effect hebben op mijn luistergedrag. Als ze dan ook nog nummers niet op hun album zetten en sommige wel, vind ik dat zonde
Ik vind het wel ver gaan om een band die je eerst kon waarderen plots als een 'stelletje fags' te bestempelen. En dat 1998 er niet op staat is net goed, een cover op je album zetten is altijd een zwaktebod. Dat nummer hoort bij de EP, dat hoeven we toch niet nog eens te horen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Opportuun?
Ik waardeer ze natuurlijk niet op hun gedrag, maar het zijn stiekem wel dingen die effect hebben op mijn luistergedrag. Als ze dan ook nog nummers niet op hun album zetten en sommige wel, vind ik dat zonde
Ik zeg niet dat het mijn mening over hun muziek heeft veranderd. Maar wel mijn mening over de band zelf. Ik zeg dat ik erdoor minder geinteresseerd ben om ze te blijven volgen (ook omdat het album me tegenvalt). En ik kan ze best als fags bestempelen toch? Misschien een beetje overdreven, maar ik kan echt wel muziek waarderen van artiesten die gewoon kut zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een beetje raar dat de titels van de nummers, hun Twitteraccount en hun geaardheid van zulke grote invloed is op je mening over de muziek.
Staat in de kast.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:22 schreef DO2 het volgende:
The Meadowlands heb ik veel geluisterd, ja. Heel sterk album.
Stof te vergaren, idd.quote:
Same here. Ik draai het ook nog wel eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:22 schreef DO2 het volgende:
The Meadowlands heb ik veel geluisterd, ja. Heel sterk album.
klinkt goed, beide albums waren geweldig. Zal het eens luisterenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hardcore hiphop, gerelateerd aan de meesterwerken van El-P en Killer Mike vorig jaar. Maakt me warmer dan A$AP Rocky's album.
Moby ja, en het doet me ook heel erg denken aan Ninja Tune werk, en dat is natuurlijk louter iets positiefs! Shine is inderdaad wat "duidelijker" dan die nieuwe. Dat is echt een mix van 2 uitersten. Shine is wat meer een geheelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het al eerder geluisterd, maar kennelijk heb ik ook alleen onthouden dat ik de beschrijving leuk vond. Ik luister nu Shine, album uit 2007, is toch iets constanter. Heeft wel iets weg van Moby, maar dan wat alternatiever en meer Jazz.
Wow ja. Ik ben echt een Vampire Weekend hater, echt een hater...maar dit nummer vind ik wel tofquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:01 schreef Bol_Wan het volgende:
De nieuwe vampire weekend, ik vind het een knaller van jewelste
Het is wat minder faggyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wow ja. Ik ben echt een Vampire Weekend hater, echt een hater...maar dit nummer vind ik wel tof
Het is ook zeker niet slecht, maar wel veel meer van verwachtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef Kerftminister het volgende:
Zelf met Peace begonnen, houd wel van dat catchy. Mja ik houd sowieso wel van veel dingen.
Ja, toch knap dat ze wederom weten te verrassen. Vampire Weekend is here to stay.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:01 schreef Bol_Wan het volgende:
De nieuwe vampire weekend, ik vind het een knaller van jewelste
Dat is wel een van de betere inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:46 schreef Tchock het volgende:
Wat een tof nummer dit trouwens. Het begint als het zoveelste cliché-popnummer, de Killers hadden het kunnen maken, en dan... Tsja. Dan explodeert het eigenlijk gewoon.
Tja, je moet toch wat als je albumlekken wilt voorblijven. Ik vind het wel een goede ontwikkeling, met name Pitchfork streamt in redelijk goede kwaliteit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Luisterpaal of Soundcloud (wat NME gebruikt).quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:02 schreef Tchock het volgende:
Waarom moet tegenwoordig elk album in de week voor de release eerst gestreamd worden op een fancy site in samenwerking met P4k of NME
Ik vind streams altijd frustrerend. Wil muziek meenemen en in goede kwaliteit hebben (nog niet bij P4k geluisterd, is het zo veel beter?)quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat als je albumlekken wilt voorblijven. Ik vind het wel een goede ontwikkeling, met name Pitchfork streamt in redelijk goede kwaliteit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Luisterpaal of Soundcloud (wat NME gebruikt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |