quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:53 schreef Moody het volgende:
Laatste van vandaag (ook niet moeilijk met nog 6 minuten te gaan)
Oeioei wat lekker:
Vier dagen in indie-land achterlopen, staat gelijk aan millennia natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Huh, was mij helemaal ontgaan dat er een nieuwe Phosphorescent uit is! Pitchfork geeft 't een 8,8, dus ik ga 'm eens even in de playlist op Spotify gooien.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Deerhunter komt met een nieuwe plaat op 7 mei!![]()
Nieuwe plaat Deerhunter
Sorry Maxjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Vier dagen in indie-land achterlopen, staat gelijk aan millennia natuurlijk.
Alles kan wat mij betreft. Ik zie het meer als een topic voor indie-liefhebbers die hun favoriete muziek bespreken, of dat nu wel of niet indie is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:50 schreef Tchock het volgende:
Hoe is jullie mening over wat hier besproken moet worden? Ik voel me altijd een beetje lullig als ik met dingen aankom die totaal niet indie zijn but then again... Vrijwel niets is écht meer indie.
Joh, het zal mij worst wezen. Deel wat je delen wilt!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:50 schreef Tchock het volgende:
Hoe is jullie mening over wat hier besproken moet worden? Ik voel me altijd een beetje lullig als ik met dingen aankom die totaal niet indie zijn but then again... Vrijwel niets is écht meer indie.
Klinkt niet verkeerd. Niet eerder op geklikt, misschien dankzij de still met die ouwe zakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:56 schreef Arn0 het volgende:
Dit werd gisteren tussen alle Peter-posts een beetje ondergesneeuwd, maar niemand die Compact Disk Dummies even beluisterd heeft? Hebben echt een goede EP uit en zijn nog maar 18 en 20 jaar geloof ik, echt veel progressie mogelijk. Single is een bescheiden hit hier en terecht.
U zijt vergeven.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Joh, het zal mij worst wezen. Deel wat je delen wilt!
Ik heb ze maand geleden in HMH gezien, en augustus vorig jaar in Paradiso; blijft een hele beleving, die concerten van ze.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ook die gaan we deze zomer live zien. Ben erg benieuwd
Als Sigur Ros nog niet Indie isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:10 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
U zijt vergeven.
[..]
Dan plemp ik hier ook gewoon even de nieuwe Sigur Rós neer.
De 'uitvinders' van post-rock halen uw statement onderuit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:09 schreef Norrage het volgende:
Ik kan er nooit wat mee, sigur ros, maar ik ga het op BKS eens proberen. Sowieso kan ik me wb postrock wel vinden in do2, na 1 album (van welke artiest dan ook) heb ik het wel gehoord.
Uitzondering jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:39 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
De 'uitvinders' van post-rock halen uw statement onderuit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hun beste nr naar mijn bescheiden mening:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:28 schreef MaJo het volgende:
Is het heel erg dat ik Pavement niet ken?zal me er eens in verdiepen.
Ik vind ook alleen de eerste 3 nrs en The Quotidian Beasts erg sterk. De rest is te Americana, daar kan ik niet altijd even goed tegenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Ben er nog niet uit of ik Phosphorescent zo'n fantastische plaat vind. De liedjes zijn sterk maar zijn stem en de productie zijn een beetje tegenvallers. Nog maar eens luisteren..
Dit nummerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Hun beste nr naar mijn bescheiden mening:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:10 schreef Norrage het volgende:
...alhoewel ik Laughing Stock nooit luister.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:38 schreef DO2 het volgende:
Nog zo'n fantastische ( indie-) band, met een berg aan heerlijke nummers:
Die gitaarlijnen,!
Sorry, ik verstond je niet door dit briljante nummer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uitzondering jaalhoewel ik Laughing Stock nooit luister.
Gomez is leuk, maar wel een beetje een tip uit de oude doos.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Moody het volgende:
Ja ik ga lekker door heur
Gomez anyone? 2 geweldige albums eind jaren '90. Meningen?
Dat is zo awesome! Wat vroegen ze ervoor?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef neohu het volgende:
Het is natuurlijk geen indie, maar ik zag vandaag Sticky Fingers mét ritsje in de antiekzaak, nu toch spijt dat ik 'm niet gekocht heb...
25 euro, staat was hoes was aardig, rits en zo deden het nog en geen scheurtjes, maar wel duidelijk gebruikt. Op internet zie je ze wel goedkoper, maar toch....quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat is zo awesome! Wat vroegen ze ervoor?
Als ik er voorbij was gelopen en 't op zak had, was dat een typisch gevalletje 'impulsaankoop' geworden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:46 schreef neohu het volgende:
[..]
25 euro, staat was hoes was aardig, rits en zo deden het nog en geen scheurtjes, maar wel duidelijk gebruikt. Op internet zie je ze wel goedkoper, maar toch....
Niks om je voor te schamen toch?quote:
Ik heb ook echt spijt...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
Ik had die plaat nooit kunnen laten liggen. Hoe te duur 'ie ook mag zijn geweest.
quote:Owing to delays in shipping this product will not be delivered for the album release date of 25th April. You can still order and you will receive a download version of the album on release date AND the vinyl when it ships. There is no set date of when the vinyl will ship as yet but we will keep you updated. As soon as there is more news we will let you know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |