Ja de nieuwe Phosphorescent vond ik op eerste gehoor nog niet leuk, maar ondertussen wel. Erg mooiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke nieuwe plaat hoor. Kate is sowieso tof.
En heren (plus dame), wat vinden we hier eigenlijk van de nieuwe Phosphorescent? Of hoort die plaat meer thuis bij de alt. country?
En het Belgische Few Bits, dat ook wel doet denken aan Mazzy Star, heeft ook een leuke plaat gemaakt. www.fewbits.be
Volgens SM zelf is het een 'anti gossip song'.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:39 schreef Moody het volgende:
Had Crooked Rain al een paar jaar niet meer gehoord en hoor nu eigenlijk pas dat Silence Kit gebaseerd is op het nummer Everyday van Buddy Holly
Kent iemand het verhaal achter Silent Kit? Is het een ode aan Buddy Holly o.i.d?
Bedankt voor de tip, Moodyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:18 schreef Moody het volgende:
Nieuwe Kashmir is ook uit. Klinkt weer lekker op 't eerste gehoor.
De albumversies zijn wat beter vind ik. Zit een lekkere baslijn onder.
Thnxquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, MoodyIk kijk waarlijk tegen u op.
Scary shitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
In hoeverre het indie is kun je over twisten, maar aangezien het in dit topic vaak over alle muziek van de wereld gaat wil ik toch even aanstippen dat de site van Queens of the Stone Age is veranderd in een teaser met enge muziek er onder.
Echt hè?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:26 schreef DO2 het volgende:
Dat muziekje maakt me nou niet bepaald nieuwsgierig..
Nee joh. Dat heb ik ook met heel veel bands uit de '90.quote:
Beetje kruising tussen George Michael en Guntherquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier voor alle Justin T-fans hier de nieuwe Robin Thicke.
Swingt als een tierelier:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |