Jij hebt zeker ook nog nooit een Turk in het echt gezienquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nog nooit een Turk in een auto in het echt gezien
Waarvan 90% gloryhuntersquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Manchester United 'most popular team in world' with 659 million fans
Ging over City.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Manchester United 'most popular team in world' with 659 million fans
Wat zit je met mijn post te kloten. Waardeloze gozerquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat zit je met mijn post te kloten. Waardeloze gozer
Cee is een meisje, oliebol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat zit je met mijn post te kloten. Waardeloze gozer
Ik noem waaromnietdinges dikquote:
Snap ik, tutje!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik noem waaromnietdinges dikAnders had er een s achter gestaan. Maar ik was wel de komma vergeten
![]()
Dat zie ik toch niet op mijn telefoon.quote:
Ik weet toch niet dat jij op een telefoon zit te pielen man.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet op mijn telefoon.
Ik word strontziek van die Wilfred
Ligt aan jou, kun je gewoon zien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:30 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet op mijn telefoon.
Ik word strontziek van die Wilfred
Ga je nu ook met mijn kloten lopen spelen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ligt aan jou, kun je gewoon zien.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ga je nu ook met mijn kloten lopen spelen?
Hommo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ga je nu ook met mijn kloten lopen spelen?
Ah ja, ik dacht dat ik iets niet verstond, maar dit is het dus toch, dank je. Dan vond ik hem niet zo sterk :-) .quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Turken toeteren nogal graag voor alles en nog wat, verder valt er weinig aan te snappen.
Oh, is het de bedoeling dat je erom moet lachen.quote:Stand up comedy: Pieter Derks
Pieter Derks vat de week op komische wijze samen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:36 schreef Specularium het volgende:
Prettig gestoord, als je zo omschreven moet worden hoor je al op onder een trein.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:14 schreef Tim86 het volgende:
Geniale TVDD zeg..eerst dit
[ afbeelding ]
En dan dit
[ afbeelding ]
COOKIESSSS![]()
Helaas kan ik niet kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:49 schreef Specularium het volgende:
Gerard Joling vanavond, dames en heren.
De hele studio moet meegieren om zijn grapjes, wij ergeren ons dood. Zo zal het wel weer gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:49 schreef Specularium het volgende:
Gerard Joling vanavond, dames en heren.
Of iedereen ergert zich aan die veel te slechte topickaaps van je en Gerard is een harde baas.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele studio moet meegieren om zijn grapjes, wij ergeren ons dood. Zo zal het wel weer gaan.
Geen merk, of merk onbekend. Komt uit het asiel.quote:
Die zijn meestal het sterkst.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen merk, of merk onbekend. Komt uit het asiel.
Ik ben het niet eens met je reactie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of iedereen ergert zich aan die veel te slechte topickaaps van je en Gerard is een harde baas.
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
We nemen de week door met:
'mediapriester' Roderick Vonhögen. Hij was in Rome voor het RKK-pausjournaal en maakte de verkiezing van Franciscus I mee.
die vind ik niet leuk
Bodar ja. Die is nog erger.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, net als iedere andere oelewapper met zo'n priesterboord.
Gieren...quote:
Haar op zijn rug?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Specularium lijkt me wel een apenmens eigenlijk.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Specularium lijkt me wel een apenmens eigenlijk.
Lekker knuffelen met apen, dat eerder.quote:
Zit je al met je broek omlaag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je al een dweil nodig?
Ja niets mis met die man. Gewoon een oprechte gelovige. Die Bodar is echt een engerd.quote:
Zuur 3v12 figuur.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef Norrage het volgende:
Met Atze de Vriezemijn favoriete poprecensent
Dat heb ik met Jumboquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef OProg het volgende:
Inshared zou ik alleen al overslaan door de reclame.
Ook.quote:
jammerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
kut upc storing.. toch op tijd weer internet
quote:
En ik kan je niet plagen als er discomuziek is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]ik weet dat jij weet dat dwdd topic niet hetzelfde is zonder mijn gezeur
Niet eens Eddy Izzard gekeken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
Die Guus Hiddink College Tour was goed.
De rest is bijna allemaal troep.
Immer geradeaus!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier om de hoek de tram of de bus nemen en blijven zitten tot het eind
Altijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt een beetje op de zwerver die bij de AH voor de deur daklozenkrantjes verkoopt.
Ah onze huisrascist is er ook weer. Hopelijk komt hij binnenkort jouw kontje oprekken.quote:
Ik heb het meeste van hem wel gelezen. Wel in het Engels weliswaar, maar was prima te doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:35 schreef BlueMage het volgende:
Heb één boek van die Frans de Waal, ik vond het niet te lezen.
Doe eens lief tegen Rickazio.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ah onze huisrascist is er ook weer. Hopelijk komt hij binnenkort jouw kontje oprekken.
waarom engelse versie lezen als de auteur nederlands is?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het meeste van hem wel gelezen. Wel in het Engels weliswaar, maar was prima te doen.
Mja misschien moet ik 't idd in het Engels lezen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het meeste van hem wel gelezen. Wel in het Engels weliswaar, maar was prima te doen.
Zou het kunnen dat ie z'n literatuur over dit onderwerp in 't Engels schrijft? Zomaar 'n losse gedachte hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom engelse versie lezen als de auteur nederlands is?
Omdat ik dat soort werken altijd in het Engels lees en het dan lastig is om opeens een Nederlandse er tussendoor te lezen om dat er vaak allerlei vakspecifieke termen in gehanteerd worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom engelse versie lezen als de auteur nederlands is?
quote:
Niet over de Harlem Shake nee. Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog geen DM van Geo4kant gehad.
Ze zouden Geer eens tussen een stel hitsige gorilla's moeten gooien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:41 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Geer nog iets over apen zeggen.
Tijd van z'n leven dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze zouden Geer eens tussen een stel hitsige gorilla's moeten gooien.
quote:
wat komen hun promoten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Met Joling en de Munk zitten er ook twee apen aan tafel straks.
Ze zoeken een Volkszanger voor SBS geloof ik.quote:
Hebben we al.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Dan hadden we nu Planet of the Apes gehad.
Nogal ja.quote:
Voor zo'n beetje elk programma is een fok topicquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
schijt programma dat ik ga kijken omdat er een Fok topic voor is
Deze sla ik echt over.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
schijt programma dat ik ga kijken omdat er een Fok topic voor is
ja maar niet alle topics zijn even leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zo'n beetje elk programma is een fok topic
Dit is inderdaad wel een enorme trap in het gezicht van de Waal. Die denkt wel twee keer na als hij weer wordt uitgenodigd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:49 schreef DeeBee het volgende:
Die prof denkt nu ook: 'deze gasten krijgen evenveel spreektijd?!'
Geer...
ik denk niet dat achmed en fatima van de PvdA hier naar luisteren inderdaadquote:
Beide.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
gvd, de kut blagen van andre zitten ook in het programma?
Vriendin van me zat ooit in hetzelfde wintersportoord als de familie Hazes in Zwitserland, het was 'n vreselijke vakantie volgens haar en dat kwam voornamelijk door die tokkies.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
gvd, de kut blagen van andre zitten ook in het programma?
dat hun vader een zanger was, betekend niet dat hun er enig verstand van hebben.. ze kunnen niet eens zingen.. zeker weer raggel die gerard heeft lastig gevallen om hun in het programma te latenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Stiekem lijkt me dit best wel een tof programma
Nee, al een jaar of 25 niet. Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |