Die ene vorig jaar bij top 2000 gezien. Die was eigenlijk best lekker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
Dit zijn toch die gare wijven van Toren C?
Die met die krullen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Die ene vorig jaar bij top 2000 gezien. Die was eigenlijk best lekker.
Maar die pony is leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Oh god heb je de geiten gehad krijg je de paarden.
volgende week hanen die kraaien in videoclips..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
Oh god heb je de geiten gehad krijg je de paarden.
Ik zag haar zelfs hele vieze dingen doen in een filmquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:31 schreef OProg het volgende:
De dikke van de plus nu niet bij de plus.
Maar niet 100x.quote:
Sowieso pony'squote:
Karinaquote:
De irritantheid maakt dat je dat niet meer ziet.quote:
Tis een hippy. Die houden van iedereenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ze is verliefd maar niet op iemand specifiekHoe werkt dat?
Ze is chronisch geil dus.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ze is verliefd maar niet op iemand specifiekHoe werkt dat?
schoenenpret?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Oei, door schoenenpret helemaal DWDD vergetensnel ingeschakeld
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Oei, door schoenenpret helemaal DWDD vergetensnel ingeschakeld
quote:
Ja, die stond Sylvana echt voor geen meterquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
Wel goed dat die smerige baard weg is.
Zo:quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
De Justin Bieber van het schoonspringen, benieuwd hoe dat eruit ziet.
quote:
Oh, leuk maar die bonnen zijn nog maar 10 dagen geldigquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
http://www.oudeschoenenactie.nl/overdeactie
echt nietquote:
Ja inderdaad, kom ook net achter die hele actie. Toch dit weekend maar eens wat inwisselenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, leuk maar die bonnen zijn nog maar 10 dagen geldig
Wel wat leuke meisjes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke kerel zit daar achter Arnie.
Ik heb alleen die serie over haar en dr man een keer gezien. Hun zoontjequote:
Is dit niet van de UK versie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Jade Ewen Sugababes singer
Helen Lederer Comedienne, actress & writer
Jenni Falconer Television presenter
Diarmuid Gavin Garden designer
Caprice Model and actress
Joey Essex The Only Way Is Essex star 3
Donna Air Television presenter
Dom Joly Comedian and actor
Tina Malone Shameless actress
Anthony Ogogo Olympic professional boxer
Charlotte Jackson Journalist & TV presenter
Omid Djalili Comedian and actor
Linda Barker Interior designer & presenter
Jake Canuso Benidorm actor
Eddie "The Eagle" Edwards Olympic ski jumper
^ 'celebrities' die meededen bij de amerikaanse versie
Nope. Allemaal dood.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
Big Brother Bart.
Leeft die eigenlijk nog? En Ruud?
Die zit zelfs hier op het forum.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
Big Brother Bart.
Leeft die eigenlijk nog?
Amerikaanse versie? Dit lijken nl. allemaal engelsen(???)quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Jade Ewen Sugababes singer
Helen Lederer Comedienne, actress & writer
Jenni Falconer Television presenter
Diarmuid Gavin Garden designer
Caprice Model and actress
Joey Essex The Only Way Is Essex star 3
Donna Air Television presenter
Dom Joly Comedian and actor
Tina Malone Shameless actress
Anthony Ogogo Olympic professional boxer
Charlotte Jackson Journalist & TV presenter
Omid Djalili Comedian and actor
Linda Barker Interior designer & presenter
Jake Canuso Benidorm actor
^ 'celebrities' die meededen bij de amerikaanse versie
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
Ruudje trad vorig jaar nog op bij TDJ.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
Big Brother Bart.
Nee die zijn allebei dood.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
Big Brother Bart.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zit zelfs hier op het forum.
Het blijft een ramp van een tv show.quote:
Ruud knuffelt nog steeds.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef OProg het volgende:
Big Brother Bart.
dat klinkt niet zo gaaf als dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Ze doen net of het wereldwijd zo'n enorm succes is. Wordt gewoon uitgezonden ergens op een C-station in de USA op een onrendabel tijdstip.
Gelukkig maar, dan is er nog hoop voor de wereld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Ze doen net of het wereldwijd zo'n enorm succes is. Wordt gewoon uitgezonden ergens op een C-station in de USA op een onrendabel tijdstip.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Waar ze al niet aan denkenMonthly ploblem.
Ze zat eerst met twee anderen op de playboy mansion bij opperbaas Hugh. Ik heb die afleveringen in Amerika gezien, zeer vermakelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb alleen die serie over haar en dr man een keer gezien. Hun zoontje
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik blijf hem gewoon als Arnie zien.
Die vinden dit niks want hebben alles al gezienquote:
Dan moeten ze springen in kokend water enzo.quote:
Daar ken ik haar ook alleen van. Zij was wel altijd hilarischquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zat eerst met twee anderen op de playboy mansion bij opperbaas Hugh. Ik heb die afleveringen in Amerika gezien, zeer vermakelijk.
Maar die maken er vast iets heel raars vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Die vinden dit niks want hebben alles al gezien
GTST kijkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik blijf hem gewoon als Arnie zien.
quote:
Vind jij dat nou een interessant verhaal, Johan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veendam bij die provinciale weg waar je niet harder dan 80 mocht.
NBC of ABC toch? Daar kun je nog wel wat aan verdienen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
quote:
quote:
Ik moest ook al aan ene Gert J. denken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet me vaag denken aan een bepaalde Wielerexpert.
Dat is een Drenth.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet me vaag denken aan een bepaalde Wielerexpert.
Ik zeg doenquote:
Oh ja, dat weet je na drie minuten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef BoerBert het volgende:
Toch wel de leuke versie van die wielrengozert van Tour du Jour.
Elke keer gaat er een kind dood in Afrikaquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Turf hoe vaak David Bowie genoemd wordt.
Ik ken hem niet en , nu zegt Koeman dat ie tegen hem gespeeld heeft terwijl ik tegen over hem stond ... Ik ben wegquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Zelfs zijn naam is geweldig. Henk de Haan
Mooi niet, ik ga wat anders doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef BlueMage het volgende:
Ah we gaan geilen op David Bowie met Joost Zwagerman.
Uit Koog aan de Zaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Zelfs zijn naam is geweldig. Henk de Haan
Die heeft Jan Boskamp al in zijn Albert Heijn-tas meegekregen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Heb jij niet nog ergens 4 miljoen liggen voor die club?
Bowie had de Kuip een paar keer vol. Onderschat Bowie niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja de hele wereld heeft het erover, dus dan moet het ook bij dwdd langskomen
Vind het wel een mooie posterquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
2 rondjes is kunst?
ik ga straks ook eens aand e slag in paint om kunst te maken
Die kop ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
Jasje van Joost is niet echt relax voor tv.
Dan had je dat 40 jaar geleden moeten doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
2 rondjes is kunst?
ik ga straks ook eens aand e slag in paint om kunst te maken
Dat lukt Lex Immers vaker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bowie had de Kuip een paar keer vol. Onderschat Bowie niet.
Die vindt de muziek niks want hij is niet zwart.quote:
Die zit er ook alleen maar mooi te wezen. Wat mij betreft houden zo.quote:
Het jack van die man achter hem ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
Jasje van Joost is niet echt relax voor tv.
als ik zeg dat 2 rondjes anussen zijn die langs elkaar wrijven, een vorm van sexuele vrijheid.. dan kan het zo in het rijksmuseum..quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan had je dat 40 jaar geleden moeten doen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Die vindt de muziek niks want hij is niet zwart.
Dat vindt niemand.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:52 schreef marcodej het volgende:
Ik vind die praatjes van Zwagerman nooit zo boeiend.
Ik vind het een beetje warrig nu. Ik kan het niet goed meer volgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Toch kan ie wel leuk vertellen. Vooral over schilderijen. Nu kan ie me niet echt pakken.
Als je dat had gedaan op een moment dat mensen er nog van stonden te kijken wel ja. Nu moet je wat anders verzinnen dan twee rondjes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ik zeg dat 2 rondjes anussen zijn die langs elkaar wrijven, een vorm van sexuele vrijheid.. dan kan het zo in het rijksmuseum..
Ben jij dik?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:54 schreef Stickertje het volgende:
eentje nog dunner dan sylvana..
[ afbeelding ]
Bowie is alles. Hij heeft een zwarte tijd gehad, dat zei Joost! Nu vindt Sylvana het ook leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Die vindt de muziek niks want hij is niet zwart.
quote:
Dit. Geweldige fillm.quote:
Is dat die in het roze?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |