Gewoon je werk doen Saddleshowbobbie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zeg, ben ik opeens fietsenmaker?![]()
Wat een inspiratie. Ik ben blij dat ik zo selectief ben in degene die ik volg op twitter.twitter:ParisHilton twitterde op donderdag 21-03-2013 om 18:00:15Winners are not troubled when in trouble. All they do is think and figure out the solutions to their problems, with faith in their heart. reageer retweet
Ik vond het helemaal interessant. Maar wel heel erg lastig. Had een 8 inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Alleen pandrechten vond ik wel interessant.
Oh haha, humor om te lachenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
3 in de eerste kans, 5 voor de herkansing.
Ben jij wel tevreden met een acht dan? Pff..quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh haha, humor om te lachen
ik dacht even dat je niet tevreden was met een 8, maar oke
Juist!quote:
De arrest? Really?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:36 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Juist!
Het enige is wel; waarom digt niemand de topictitelarrest:( als goederenrecht zo populair is..:o
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:18 schreef Etsu het volgende:
Klaar, nu wachten tot het half 8 is om weg te mogen.
Je verweerschrift bedoel je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Als ik thuis ben zal ik es even doorlezen wat ik jullie allemaal zeiden voor mijn eerste reactie.
Giku eist iets van je.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja geen idee wat jullie van mij eisen
quote:
Goed bezig dan jongens!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Beetje vage vraag over dat leveren enzo. Nouja, wel voldoende denk ik, afwachten.
Hoeveel moest je er noemen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef Etsu het volgende:
Welke absolute rechten zijn er allemaal? Ik had eigendomsrecht en erfdienstbaarheid. Enige vraag waar ik over twijfelde en vast fout heb
In de wet stond dat t beperkte rechten zijn, had daar ook over getwijfeld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef Actaeon het volgende:
Pand en hypotheek zijn bijvoorbeeld ook absolute rechten.
Beperkte rechten zijn ook absolute rechten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de wet stond dat t beperkte rechten zijn, had daar ook over getwijfeld.
Gelukkig hoef je niet alles goed te hebben. Maar andere vragen heb ik wel zwaar gepwnd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Beperkte rechten zijn ook absolute rechten.
Novietenhoeders die zichzelf bevoegd achtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Giku eist iets van je.Sideshow behandelt de zaak. Beroep kun je bij mij indienen.
Ik neem aan dat je inmiddels je verweer hebt voorbereid?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Novietenhoeders die zichzelf bevoegd achten
Dit is een nieuwe zaak aanhangig gemaakt door Giku. Naar zijn mening heb je hem ook genegeerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef Paxcon het volgende:
Ja jongens, volgens mij had ik al eens gepost dat ik m'n beroep introk om zo de integriteit van Acta niet te ondermijnen...
Dit betreft een nieuwe zaak. Je maakt het nogal bont blijkbaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef Paxcon het volgende:
Ja jongens, volgens mij had ik al eens gepost dat ik m'n beroep introk om zo de integriteit van Acta niet te ondermijnen...
Volgens hem hè. Twee keer. Maar we hebben jouw versie van het verhaal nog niet gehoordquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef Paxcon het volgende:
Heb ik Giku genegeerd?
Ik ga nu teruglezen op mobiel!
Je kan natuurlijk altijd schikken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef Paxcon het volgende:
Heb ik Giku genegeerd?
Ik ga nu teruglezen op mobiel!
Aiquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens hem hè. Twee keer. Maar we hebben jou versie van het verhaal nog niet gehoord
Settleshowbobbiequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd schikken.
In dit deel staat niks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Twee keer?! Wat is deze.
Dit deel gehad, nu vorig deel zoeken.
Dat dit nu pas opvalt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Onze smileyman heeft deel 314 overgeslagen
Dat is geloof ik niet de eerste keer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Onze smileyman heeft deel 314 overgeslagen
quote:
(N)quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het staat er ook zo duidelijk bij hè. Ik begrijp dat niet...
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:03 schreef Paxcon het volgende:
Nou ik heb het gelezen Giku, sorry! Ik wil een schulduitsluitingsgrond inbrengen. Ik was naarstig op zoek naar twee aaneensluitende plekken hetgeen zo'n druk op mij legde dat van mij naar redelijkheid niet geëist kon worden de hele omgeving in mij op te nemen.
Zei je iets Giku of zwaaide je of liet je anderszins blijk geven van je aanwezigheid?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd schikken.
Beïnvloed je nou de procespartijen?quote:
Oh, schikking bij deze ingetrokkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Beïnvloedt je nou de procespartijen?
En Pax heeft een punt
Aiquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En Pax heeft een punt
Ik begin te denken dat je 't expres doet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En Pax heeft een punt
Dit was niet subtiel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ai
En zeker niet, een rechter mag subtiel laten blijken welke kant hij op gaat
Ondermijn je mij nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |