3quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Pino kom maar door met de TT complimenten in 3 2 1
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
I got my first real sex dream in the summer of 69
I played until my fingers bled
*fap*
Guilty pleasure was missy elioitquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Summer of 69 voorstellen als Guilty Pleasure.
.
.
.
Cordon Bleuquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Lijkt verdacht veel op een boomstamquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:00 schreef Lamabal het volgende:
En dan kom je om 5 uur thuis, en wat ligt er dan op je bord.
[ afbeelding ]
hmmmquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op een boomstam
Inderdaadquote:
Coldplay fanquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je bent gewoon gehersenspoeld
Wijf.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Coldplay fan. Van de vroegere coldplay dan.
twitter:effeekdom twitterde op donderdag 21-03-2013 om 12:31:06Er komt even rook uit de site. We're on it! Rustig blijven, je kunt in ieder geval luisteren via http://t.co/OHs6wdG12t #3FM #effeekdom reageer retweet
Oh? ik luister gewoon door via nederland.fmquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef henkde_j het volgende:
twitter:effeekdom twitterde op donderdag 21-03-2013 om 12:31:06Er komt even rook uit de site. We're on it! Rustig blijven, je kunt in ieder geval luisteren via http://t.co/OHs6wdG12t #3FM #effeekdom reageer retweet
Dat was dus gisteren he.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
Het is ook internationale bos/bomendag
![]()
![]()
Gisteren was het boomfeestdag in Nederland, vandaag is het International Forest Day.quote:
Muizen hebben altijd gelijk!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was dus gisteren he.
Edit; Tis niet zo'n populaire dag, want amper iets over te vinden, maar je hebt toch gelijk.
http://www.unric.org/en/l(...)nd-the-tree-21-march
wat heb je vorige week dinsdag gegeten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef alors het volgende:
Hoesten, niezen en de hik tegelijk, life's good.
Dat helpt niet hoor, ik tik al hikkend dit berichtquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wat heb je vorige week dinsdag gegeten?
Uurtje geleden hier ook, van dat niksige spul dat ook niet blijft liggen, nu schijnt de zon weer.quote:
jammer... het truukje werkt wel bij onze hondquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Dat helpt niet hoor, ik tik al hikkend dit bericht
Die vraag je wat ie gegeten heeft en dan gaat de hik over?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jammer... het truukje werkt wel bij onze hond
jups of we vragen wanneer ie voor het laatst zijn vriendje heeft gezien. Dan zie je hem nadenken en dan is hij er vanafquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die vraag je wat ie gegeten heeft en dan gaat de hik over?
Het nummer jengelt maar door. Ongeïnspireerde bagger.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dat dus wel een toffe track
Guilty pleasure?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het nummer jengelt maar door. Ongeïnspireerde bagger.
volgens mij zijn het verkapte requests.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap dit soort mensen nooit zo goed. Als je dus dat nummer graag wilt vinden, anders bel je niet naar de radio, dan Google je toch? Eerste hit op another brick in the wall dance version is verdomme Eric Prydz.
Of gerard heeft een makkelijke uitgekozen. Zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap dit soort mensen nooit zo goed. Als je dus dat nummer graag wilt vinden, anders bel je niet naar de radio, dan Google je toch? Eerste hit op another brick in the wall dance version is verdomme Eric Prydz.
*koptinvoorjulliequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zoek een liedje van een hele slechte band en het gaat over iets met een stad
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij zijn het verkapte requests.
Laatst was er iemand die een door haar georganiseerd feestje kwam spammen in dat itemquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij zijn het verkapte requests.
ze moeten ook wel, want bij de gewone request bellen ze altijd dezelfdequote:
Iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze moeten ook wel, want bij de gewone request bellen ze altijd dezelfde
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*koptinvoorjullie
Bløf - Liefs Uit Londen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze moeten ook wel, want bij de gewone request bellen ze altijd dezelfde
Cover hem dan!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
I knew goats where trouble when they walked in
Loop naar de winkel en koop er 1. Die dingen zijn zo klaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
Verdorie ik heb trek in een cordon bleutje nu
ik zit tot vanavond laat in amsterdam jongehhhquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Loop naar de winkel en koop er 1. Die dingen zijn zo klaar.
ik kan het mobi niet zien, maar hoe lang geleden zijn de quotes van henk en mint in mijn sig?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag een maand geleden dat Mexicano mij mijn sig gaf
Kijk in je profiel, daar staat het volgens mij,quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik kan het mobi niet zien, maar hoe lang geleden zijn de quotes van henk en mint in mijn sig?
Alweer 3 maand samenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik kan het mobi niet zien, maar hoe lang geleden zijn de quotes van henk en mint in mijn sig?
Niet alleen ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je weer wat te compenseren hebben?
ja, ik probeer een fiets te maken.quote:
WAAR IS GEEN FEESTJE?!?quote:
Nee maar of je daar nou blij van moet worden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef Againzender het volgende:
voorlopig hoeven we nog niet te smeren
blijkt maar weer dat ik toch niet gek ben door de kinderen altijd goed in te smeren voor ze de zon in gaan.
onze oudste verbrandt al als hij te lang onder een lamp zit, dus voor hem moet het ook echt. Vroeger werd ik zelf altijd gitzwart in de zomer. Na een week in zuid Frankrijk smeerde ik al niet meer zonder te verbranden. Dan nog twee weken daar blijven, en nog twee weken zeilen in Friesland tijdens een enorme hittegolfquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
Nee maar of je daar nou blij van moet worden?
Idd ik smeer ook altijd, bruin word ik toch niet, en naast kanker krijg je ook een rimpelkop van de zon. Met zo'n perkamenten decolleté erbij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
songtekst is af! Nu nog een vrijwilliger om het in te zingen.
Mijn geiten versie van I knew you where troubleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb je niets te doen ofzo?
know'm sayin?
word? word.
nee niet echt en het idee spookte al een tijdje rond in mijn hoofd, dus ik dacht ach wrm ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:21 schreef alors het volgende:
[..][ afbeelding ] heb je niets te doen ofzo?
Zingen.... nee, daarvoor heb ik nog te weinig drank op.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
songtekst is af! Nu nog een vrijwilliger om het in te zingen.
Mijn geiten versie van I knew you where trouble
Dat is wel briljantquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zingen.... nee, daarvoor heb ik nog te weinig drank op.
Moet opeens weer denken aan collega die vroeger het lied 'Binnen'van Marco Borsato had omgebouwd naar 'Pinnen'
(we werkten bij een bedrijf dat pinautomaten verkocht)
het begon met: "Open mijn knip snel, kijk om mij heen, alles lijkt verdwenen, mn geld is weg en dat is vreemd"quote:
was vast van betere kwaliteit dan mijn net in een half uurtje geproduceerde songtekstquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
het begon met: "Open mijn knip snel, kijk om mij heen, alles lijkt verdwenen, mn geld is weg en dat is vreemd"
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
het begon met: "Open mijn knip snel, kijk om mij heen, alles lijkt verdwenen, mn geld is weg en dat is vreemd"
die beat is zo lekker vol hequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind em lekker, die nieuwe Volbeat.
Wat moet je met een Chinees?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef borisz het volgende:
Sinds lange tijd weer een Chinees gehaald. Was lekkel.
Lang, saai, herhaling, niet nuttig en bij "thuis"komst wachtte me een nare verrassing.quote:
Nope, vrij vandaag. En na 15.22 zit ik altijd in de 83, over de snelwegquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Lang, saai, herhaling, niet nuttig en bij "thuis"komst wachtte me een nare verrassing.
Ik ben de dag haast zat eigenlijk
Zat jij trouwens achterin lijn 29 rond 16:45 thv het nieuwe Van der Valk-hotel?
Ah, maar goed dat ik niet uit m'n pannetje ben gegaan qua zwaaien en toeterenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, vrij vandaag. En na 15.22 zit ik altijd in de 83, over de snelweg.
Wat was de nare verrassing?
Neuj doe maar nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, maar goed dat ik niet uit m'n pannetje ben gegaan qua zwaaien en toeteren![]()
Iets met alcoholverslaafde naaste, het is weer misse boel. Heb m'n huis nog niet gezien![]()
Nee, helaas nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj doe maar niet.
Das kut ja, is er niemand anders die dat kan fixen?
Ze hadden dus wél een uitgebreide lunch...quote:
Zul je altijd zien hequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze hadden dus wél een uitgebreide lunch...
Hád ik er keurig aan gedacht
Niks van aantrekken (hihi, ik zei trekken).quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
i'm fapping
Mijn collega kijkt me wel wat vreemd aan
Domien is dus iemand anders. Wie vervangt hij?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Carolien Borgers morgen bij Ekstra Weekend![]()
WIE?!?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Carolien Borgers morgen bij Ekstra Weekend![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
WIE?!?
Michielquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Domien is dus iemand anders. Wie vervangt hij?
dat ik zogenaamd negatief was dat je er weer wasquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks van aantrekken (hihi, ik zei trekken).
Welk garpje bedoelde je nou? Ik word hier onzeker van!![]()
Vieze piemel dat je er bent...quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat ik zogenaamd negatief was dat je er weer was
Das natuurlijk supaaarlueck dat je er weer bent
Vieze piemel?quote:
Ongetwijfeld. Vast in klontjesvormquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vieze piemel?
Heeft'ie piemelbrie
ik heb wat bruine rommel onder de rand. Geen idee wat het isquote:
Ik gok op poep.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb wat bruine rommel onder de rand. Geen idee wat het is
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mee gedaan aan WIDM.
Ze heeft wel meer gedaan dan dat btw.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nooit van gehoordProgramma nog nooit gezien ook
Dat wordt weer een uur lang pallets met veren die reet in steken...
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
Wie wil mijn guilty pleasure horen
Moet ik daarvoor met je afspreken in het fietsenhok?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
Post break-up sex?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
spooky!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef alors het volgende:
Ik kwam recente foto's tegen van Perez Hilton and ik vind hem zo op Michiel lijken he
[ afbeelding ]
zo ken ik je weerquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ga ik weer Johnny Cash luisteren
Ja ik heb weer het uithoekje van het internet gevondenquote:
Tering, echt!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef alors het volgende:
Ik kwam recente foto's tegen van Perez Hilton and ik vind hem zo op Michiel lijken he
[ afbeelding ]
Haha, lijkt echt goed!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Perez is wel 10x lelijkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Gossie!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
wil iemand mij trouwens ophalen? Ik heb geen geld meer voor de tram.
je gaat maar lopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
wil iemand mij trouwens ophalen?
verkapte ik ben rijk en heb laptops en mobieltjes postquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
Ik was voor het gemak vergeten dat ik laptops en mobieltjes achter in m'n auto had liggen...
Dat kan vast geen kwaad hè? Iets van 6u lang, temperatuur rond het vriespunt...
Beter dan te warm laten worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
Ik was voor het gemak vergeten dat ik laptops en mobieltjes achter in m'n auto had liggen...
Neen, ik mag ze morgenochtend op het werk inleverenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verkapte ik ben rijk en heb laptops en mobieltjes post
Ik hoop het, schrok ervanquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan te warm laten worden.
Is het zo koud in je auto ja?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
Denk het wel, carrosserie kraakte het uit toen ik net van de oprit gingquote:
Het klinkt nieuw dus dan is het oudquote:
Had ik gelijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh deze keer geen dubbele laag. Ik denk altijd te moeilijk bij dit onderdeel.
Opgeven voor de Plagiplaat van Paulquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
gelukkig is Naked and Famous tegenwoordig weer wat populairder.
Goeie. Zal ik morgen even doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Opgeven voor de Plagiplaat van Paul.
Ik wil het ook wel doen hoor als je niet durftquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie. Zal ik morgen even doen.
Of wanneer ik kan.
Bellen met Paultjequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen hoor als je niet durft
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen hoor als je niet durft
welke idioot gaat er met z'n stem op de radio?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Horen jullie mijn stem ook eens
Stiekem is Paul samen met Blaudzun de Nederlandse versie van HAARPquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het telefoonsignaal niet weg door z'n bril.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
welke idioot gaat er met z'n stem op de radio?
Oke, dan horen we het binnenkort wel als je in de uitzending komtquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Horen jullie mijn stem ook eens
Wat baalde ik toen ze niet meer op Pinkpop kwamenquote:
Ik vind Underdog lekkerder..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat baalde ik toen ze niet meer op Pinkpop kwamen![]()
Dit is een ultieme hosplaat
Vond dat hele album wel fijnquote:
Is 'ie er weer op, ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:08 schreef Pino112 het volgende:
Potverdomme, kom je rijden op mn brommer
Fast Fuse. Vandaag nog Empire integraal geluisterd.quote:
En als de muziek nu verder lekker was...quote:
quote:
Dat dat instarten van commercials zo moeilijk is? Bij de commercielen is dat al sinds het begin zo'n beetje zo dat de DJ dat daar zelf instart.quote:
Is dat dan veranderd? Eindregie is toch verantwoordelijk voor die zaken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat dat instarten van commercials zo moeilijk is? Bij de commercielen is dat al sinds het begin zo'n beetje zo dat de DJ dat daar zelf instart.
Bezuinigingen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Is dat dan veranderd? Eindregie is toch verantwoordelijk voor die zaken?
Ga es slapen man, je moet er over een paar uitjes al weer uit!!quote:
Nee, net thuis.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga es slapen man, je moet er over een paar uitjes al weer uit!!
Morgen is het zaterdagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, net thuis.
Morgen echt niet werken.
Veel te wakker, poppedop...quote:
Echt je stort volstrekt in binnenkort, jij.!!1quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel te wakker, poppedop...
Iets teveel aan m'n koppedop
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echt je stort volstrekt in binnenkort, jij.!!1
Even grof gezegd; als ik instort, dan zal ik het wel rustiger aan moeten doen.quote:
Dat woord werkt toch wel als een briljante afleiding van het onderwerp, ik ben mezelf dankbaar dat ik het heb geïntroduceerdquote:
Gelukkig hebben we nu Alain met z'n koebelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso, dat hele game-geneuzel iedere ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |