abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124326352

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
pi_124326356
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef Questular het volgende:
Ergens heeft een link gestaan met goede vitamine D tabletten, of Carbon of Yuri als ik me niet vergis dus als iemand die link nog heeft :)
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:25:54 #4
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_124326417
hoi nieuw topic leuk gr
Deathlift or Die.
pi_124326424
TS, do you even lift :')
pi_124326520
Yaman, de spierpijn van mijn eerste beginners deadlifts is het bewijs :P
(die is alweer bijna over tho, spierpijn van de cable row en lat pull down heeft vandaag de overhand :') )
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:33:12 #7
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124326573
Een vrouw van de gezond slank reeks die actief meepost in de BB-reeks

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124326600
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:33 schreef seto het volgende:
Een vrouw van de gezond slank reeks die actief meepost in de BB-reeks
Mirin' brah. Definitely mirin' _O_

Zij heeft het licht gezien, 1 down, many to go... *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 10:34:43 ]
pi_124326666
Het is meer dat het nu ook daadwerkelijk kán :) met een rolstoel ging deadliften erstig lastig man! Toen moest ik het wel puur van voeding hebben om geen dikke blob te worden (of te blijven eigenlijk, want dat proces gaat retesnel als je eenmaal stil zit)
Ik zal over een paar weken als ik vind dat ik écht kan patseren met mijn beginnende spieren wel eens een fotoreeksje plaatsen van mijn progress. Ik begin wel trots te worden inmiddels :)
pi_124326729
Ik ben ook trots op je MarMar, en ik ken je niet eens. Mooi om te zien dit, ga zo door.
pi_124326837
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben ook trots op je MarMar, en ik ken je niet eens. Mooi om te zien dit, ga zo door.
Dit.
pi_124326850
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:39 schreef NomanIW het volgende:
Creatine aanraders? Xxl nutrition heeft wat producten laten vallen zie ik, de rest ken ik niet.
I.i.g. monohydraat. De rest is alleen maar duurder. Voorbeelden:
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/
http://www.xxlnutrition.nl/creatine-monohydraat/xxl-nutrition
http://www.muscletotaal.n(...)eatine-500-gram.html
Oplaadfase is BS.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef Questular het volgende:
Ergens heeft een link gestaan met goede vitamine D tabletten, of Carbon of Yuri als ik me niet vergis dus als iemand die link nog heeft :)
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:46:46 #13
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124326923
quote:
Waarom verkies jij 1000 boven 5000?
(srs question)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124326948
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Yuri_Boyka is een beetje obsessief bezig met zijn cut :P

Ik heb nog wel een goed boek voor hem om te lezen :')
Wat een onzin jonge. Die laatste post was geouwehoer. Ik constateerde gewoon dat een scoop op de manier waarop ik hem neem 40 gram bevatte in plaats van de 28 gram die op de pot stond. Blijkbaar volg ik de niet de maatschappelijke richtlijn van scoopen. :+ Weten we dat ook weer.
If not now, then when.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:48:40 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124326993
Ik neem nu 5000 IU maar wel slechts 2x in de week. Is, denk ik, wel voldoende om je spiegels op peil te houden.

@MarMar: neem geen vitamine D van de supermarkt, die zijn overpriced en ook nog eens ondergedoseerd.
This isn't even my final form.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:51:07 #16
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124327066
Iemand hier die die Solgar Omnium multivits neemt? Een powerlifter uit mijn gym zweert erbij maar ze zijn nogal prijzig :P
Seto is zo ene baas he
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:53:24 #17
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124327127
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat een onzin jonge. Die laatste post was geouwehoer. Ik constateerde gewoon dat een scoop op de manier waarop ik hem neem 40 gram bevatte in plaats van de 28 gram die op de pot stond. Blijkbaar volg ik de niet de maatschappelijke richtlijn van scoopen. :+ Weten we dat ook weer.
Roidrage much? :*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:54:22 #18
253447 Ethanolic
pi_124327158
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef MarMar het volgende:
Het is meer dat het nu ook daadwerkelijk kán :) met een rolstoel ging deadliften erstig lastig man! Toen moest ik het wel puur van voeding hebben om geen dikke blob te worden (of te blijven eigenlijk, want dat proces gaat retesnel als je eenmaal stil zit)
Ik zal over een paar weken als ik vind dat ik écht kan patseren met mijn beginnende spieren wel eens een fotoreeksje plaatsen van mijn progress. Ik begin wel trots te worden inmiddels :)
_O_ Respect, keep it up.
Hoe kan het eigenlijk dat je je 'letterlijk in een rolstoel had getraind'?
Deathlift or Die.
pi_124327169
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef seto het volgende:
Iemand hier die die Solgar Omnium multivits neemt? Een powerlifter uit mijn gym zweert erbij maar ze zijn nogal prijzig :P
Waren de multivits van de kruidvat niet voldoende?
If not now, then when.
pi_124327178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waarom verkies jij 1000 boven 5000?
(srs question)
Meer is niet altijd beter! Ik slik dagelijks 1 pilletje van 1000IU + 2x multivitamine waar 1,67 microgram in zit. Dat vind ik genoeg.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:55:51 #22
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124327208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waren de multivits van de kruidvat niet voldoende?
Geen idee, nooit zo in verdiept. Maar die Solgar worden ook een beetje als de ultieme multivit gemarket.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:56:27 #23
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124327222
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Meer is niet altijd beter! Ik slik dagelijks 1 pilletje van 1000IU + 2x multivitamine waar 1,67 microgram in zit. Dat vind ik genoeg.
Merk je ook verschil? (subjectief I know)

Ik sta op het punt ze te bestellen, omdat ik merk dat ik in de wintermaanden altijd vaak wat depri ben en gewoon niet mijzelf. Heb ook een kantoorbaan dus kom veelste weinig buiten.
YouTube
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:56:33 #24
253447 Ethanolic
pi_124327225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef seto het volgende:

[..]

Geen idee, nooit zo in verdiept. Maar die Solgar worden ook een beetje als de ultieme multivit gemarket.
Daar heb je het antwoord op je vraag.
Deathlift or Die.
pi_124327236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef seto het volgende:
Solgar is een "A-merk", maar het is mij niet duidelijk wat nu maakt dat die Solgar supplementen beter zijn dan andere merken (ik heb het dan niet over de huismerken van B&F en XXL: die zijn soms goed, soms minder (net als in een supermarkt)).
Waarom zweert hij hierbij? Google het anders even en/of stel de vraag ook op (D)BB.com.
pi_124327288
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Waarom per se monohydraat? :)
- werkt aantoonbaar goed
- is enorm vaak getest
- is goedkoop.
http://www.schwarzenegger(...)should-you-be-taking
pi_124327404
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

- werkt aantoonbaar goed
- is enorm vaak getest
- is goedkoop.
http://www.schwarzenegger(...)should-you-be-taking
Duidelijk :) thanks!
pi_124327405
Yuri wou eens shredded zijn
maar nam zijn scoops liever niet te klein
Yuri werd niet vreselijk droog
en greep al snel naar de poederdoos

De poederdoos wat veels te wit
dus kocht hij vlug een anabolenkit

De anabolenkit was veel te vies
Toch schoof hij de spuit boven zijn lies

Zijn quads waren nu veel te mooi
Hij trok zich af in de hoek bij apekooi

Maar na een zomer lang dopen
kon Yuri niet meer lopen
pi_124327456
quote:
9s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Yuri wou eens shredded zijn
maar nam zijn scoops liever niet te klein
Yuri werd niet vreselijk droog
en greep al snel naar de poederdoos

De poederdoos wat veels te wit
dus kocht hij vlug een anabolenkit

De anabolenkit was veel te vies
Toch schoof hij de spuit boven zijn lies

Zijn quads waren nu veel te mooi
Hij trok zich af in de hoek bij apekooi

Maar na een zomer lang dopen
kon Yuri niet meer lopen

Hahahaha, baasje. _O_ Deze gaat de boeken in. 14.gif
If not now, then when.
pi_124327574
Speciaal voor Marmar (en eventueel andere, lurkende vrouwen):
http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique
pi_124328050
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef CarbonC het volgende:
Speciaal voor Marmar (en eventueel andere, lurkende vrouwen):
http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique
Even een stukje crosspost van mij uit het fitnesstopic:

Sjah ach, dat MOET wel ongezond zijn krijg ik ook al op mijn dak "sport je niet teveel, doe je niet te hoge gewichten, ben je niet bang dat..."
Nee ik ben niet bang dat ik eruit ga zien als een opgepompt manwijf want ik spuit niet 30 x zoveel testosteron als een normale man heeft in mijn lijf en naturel krijg je dat nevernooit voor elkaar.
(tjek maar gewoon eens het verschil tussen miss Olypmia 1981 en die van 2012...)

Overigens ben ik juist begonnen voor kracht, ik wil niet skinny zijn, ik wil sterk en gezond zijn en de looks die daarbij horen bevallen me wel :) Zoiets.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

_O_ Respect, keep it up.
Hoe kan het eigenlijk dat je je 'letterlijk in een rolstoel had getraind'?
Dank je, en niet letterlijk in de rolstoel, maar mezelf letterlijk uit de rolstoel getraind..
Ik heb een behoorlijk brak skelet, daaroverheen kreeg ik wat kloterige ziektes, stomme toevallige samenloop van omstandigheden waardoor ik niet meer kon sporten en hard aftakelde.
Na gefaalde revalidatiesessies waarbij het nog meer van kwaad tot erger ging, was ik een soort van "opgegeven zaak". Achteraf denk ik dat het toen gewoon te vroeg was en ik heb ook ernstige vraagtekens bij al die protocollen in revalidatiecentra..
Dan vorig jaar in het voorjaar ging het langzaam wat beter, werd minder ziek, "uitzieken" kan soms dus gewoon 3 jaar duren blijkbaar.. Ik stond inmiddels weer op een wachtlijst voor revalidatie, maar had niet zoveel zin om te wachten, dus ben op mijn eigen manier aan de slag gegaan. Eerst kleine stukjes lopen met krukken, dan steeds grotere stukjes, dan met 1 wandelstok.. Toen werden het kilometers, toen zonder stok, en na een gesprek met een revalidatiearts die me vroeg waarom ik in godsnaam was komen lopen (5 km van huis) en die tegen me had gezegd "je bent nu boven de dertig, wat je vroeger kon kan je nooit weer want dat is topsport met jouw lijf en hoeveel topsporters boven de dertig ken je" heb ik vriendelijk bedankt voor het traject en ben ik naar de sportschool gegaan.
Eerst in overleg met de daar werkende fysiotherapeut, oefeningen op apparaat, met voorbedachte rade omdat ik eerst de spieren weer op kracht wilde hebben voordat ik met losse gewichten aandurfde.
Toen ik dan in 4 maanden mijn legpress van 10 kg naar 100 kg had gewerkt was het tijd voor mijn nieuwe schema, 4 dagen split, vooral met losse gewichten, ook met squats en deadlifts, en dan nog 1 keer bodypump erbij omdat ik dat leuk vind.
Met het nieuwe schema ben ik deze week begonnen en nu wil ik ongeveer dit bereiken:

gewoon omdat het kan :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:28:52 #33
253447 Ethanolic
pi_124328236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

Sjah ach, dat MOET wel ongezond zijn krijg ik ook al op mijn dak "sport je niet teveel, doe je niet te hoge gewichten, ben je niet bang dat..."
Nee ik ben niet bang dat ik eruit ga zien als een opgepompt manwijf want ik spuit niet 30 x zoveel testosteron als een normale man heeft in mijn lijf en naturel krijg je dat nevernooit voor elkaar.
(tjek maar gewoon eens het verschil tussen miss Olypmia 1981 en die van 2012...)

Overigens ben ik juist begonnen voor kracht, ik wil niet skinny zijn, ik wil sterk en gezond zijn en de looks die daarbij horen bevallen me wel :) Zoiets.

[..]

Dank je, en niet letterlijk in de rolstoel, maar mezelf letterlijk uit de rolstoel getraind..
Ik heb een behoorlijk brak skelet, daaroverheen kreeg ik wat kloterige ziektes, stomme toevallige samenloop van omstandigheden waardoor ik niet meer kon sporten en hard aftakelde.
Na gefaalde revalidatiesessies waarbij het nog meer van kwaad tot erger ging, was ik een soort van "opgegeven zaak". Achteraf denk ik dat het toen gewoon te vroeg was en ik heb ook ernstige vraagtekens bij al die protocollen in revalidatiecentra..
Dan vorig jaar in het voorjaar ging het langzaam wat beter, werd minder ziek, "uitzieken" kan soms dus gewoon 3 jaar duren blijkbaar.. Ik stond inmiddels weer op een wachtlijst voor revalidatie, maar had niet zoveel zin om te wachten, dus ben op mijn eigen manier aan de slag gegaan. Eerst kleine stukjes lopen met krukken, dan steeds grotere stukjes, dan met 1 wandelstok.. Toen werden het kilometers, toen zonder stok, en na een gesprek met een revalidatiearts die me vroeg waarom ik in godsnaam was komen lopen (5 km van huis) en die tegen me had gezegd "je bent nu boven de dertig, wat je vroeger kon kan je nooit weer want dat is topsport met jouw lijf en hoeveel topsporters boven de dertig ken je" heb ik vriendelijk bedankt voor het traject en ben ik naar de sportschool gegaan.
Eerst in overleg met de daar werkende fysiotherapeut, oefeningen op apparaat, met voorbedachte rade omdat ik eerst de spieren weer op kracht wilde hebben voordat ik met losse gewichten aandurfde.
Toen ik dan in 4 maanden mijn legpress van 10 kg naar 100 kg had gewerkt was het tijd voor mijn nieuwe schema, 4 dagen split, vooral met losse gewichten, ook met squats en deadlifts, en dan nog 1 keer bodypump erbij omdat ik dat leuk vind.
Met het nieuwe schema ben ik deze week begonnen en nu wil ik ongeveer dit bereiken:
[ afbeelding ]
Sorry dat had ik dan verkeerd geleden.
_O_ Echt volle respect.
Deathlift or Die.
pi_124328427
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:48 schreef Levolution het volgende:
Ik neem nu 5000 IU maar wel slechts 2x in de week. Is, denk ik, wel voldoende om je spiegels op peil te houden.

@MarMar: neem geen vitamine D van de supermarkt, die zijn overpriced en ook nog eens ondergedoseerd.
Die van mij komen van internetz, maar ik weet niet meer welke site :') dan moet ik even in mijn mailbox sneupen, vast nog wel ergens een verzendbevestiging als ik die niet gedelete heb.

En thx Ethanolic! :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:11:02 #35
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_124329500
Ik heb het slapen herontdekt, ik sliep meer dan een jaar maar 5 uur per nacht maximaal bleef gewoon sporten maar nooit spierpijn. En nu ik 7 uur per nacht slaap word ik wakker met spierpijn over m'n hele lichaam :) All them gainssss
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:14:35 #36
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124329602
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb het slapen herontdekt, ik sliep meer dan een jaar maar 5 uur per nacht maximaal bleef gewoon sporten maar nooit spierpijn. En nu ik 7 uur per nacht slaap word ik wakker met spierpijn over m'n hele lichaam :) All them gainssss
of die spierpijn daar aan gerelateerd is geloof ik niet zo gauw :? Zou het eerder dan andersom verwachten toch? maar 5 uur is echt dramatisch te weinig, 7 ook. Zeker als je gewoon elke dag knalt.

Ik zit gemiddeld op 8 a 10 uur per nacht
Voel me wel beter als ik echt 10uur heb door kunnen slapen. ( meestal lukt 10 me niet omdat ik tussendoor een uur wakker lig, maar oke)
Als ik door wakkerliggen minder dan 7 uur krijg, ben ik zo brak als de hel _O- c_/
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:17:09 #37
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124329694
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

of die spierpijn daar aan gerelateerd is geloof ik niet zo gauw :? Zou het eerder dan andersom verwachten toch? maar 5 uur is echt dramatisch te weinig, 7 ook. Zeker als je gewoon elke dag knalt.

Ik zit gemiddeld op 8 a 10 uur per nacht
Voel me wel beter als ik echt 10uur heb door kunnen slapen. ( meestal lukt 10 me niet omdat ik tussendoor een uur wakker lig, maar oke)
Als ik door wakkerliggen minder dan 7 uur krijg, ben ik zo brak als de hel _O- c_/
Dudes, hoe oud zijn jullie dan?

Zelf slaap ik gemiddeld 6,5... ben het nu naar 7,5 aan het brengen (dat moet geleidelijk, anders krijg ik migraine aanvallen gezien het feit mijn lichaam dan een te grote opdonder krijgt... ja I know sucks...)

Zou slaap zoveel uitmaken in de gains dan of alleen in de prestatie? (Het verschil van 1 a 2u meer per nacht?)
YouTube
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:18:45 #38
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124329748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dudes, hoe oud zijn jullie dan?

Zelf slaap ik gemiddeld 6,5... ben het nu naar 7,5 aan het brengen (dat moet geleidelijk, anders krijg ik migraine aanvallen gezien het feit mijn lichaam dan een te grote opdonder krijgt... ja I know sucks...)

Zou slaap zoveel uitmaken in de gains dan of alleen in de prestatie? (Het verschil van 1 a 2u meer per nacht?)
34 :X :@
heb ik m'n hele leven overigens al gehad dat ik veel slaap nodig heb. Maar met bb-en absoluut meer.

en ja, dat maakt veel uit als je niet meer herstelt door een tekort aan rust bouw je langzaam aan een mooie overtraining op

Ik heb een tijdje m'n slaap gemonitoord, en er zitten zo'n 5 cycles van diepe slaap in per nacht.
Als dat er 1 minder is (door te laat naar bed of te vroeg er uit of wakker liggen) of die cycles zijn minder diep, dan ben ik duidelijk brak, in de gym ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 12:23:48 ]
pi_124329827
Ik heb altijd vastgehouden aan 8 uur slaap per dag, en ik heb het geluk dat ik meestal binnen een minuut of 4/5 in slaap val en dan lekker 8 uur achter elkaar kan slapen :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:24:23 #40
354147 SunTzu
pi_124329919
Ik ben 23, train 6 dagen in de week kracht, sliep weinig omdat ik anders geen tijd overhield met sporten erbij maar ik werd helemaal brak de laatste tijd. In de morgen 4 koffie nodig om wakker te worden. Daarom maar besloten om eerder te slapen.
pi_124330051
Ik wil sws 7 uur slaap. Liefst tussen de 8 en 9 per nacht, dan voel ik me uitgeslapen.
pi_124330062
Slaap is underrated.
pi_124330090
6dagen trainen met 5 uur slaap per dag? Ik zou de eerste week al niet overleven denk ik.
pi_124330173
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef MarMar het volgende:
Het is meer dat het nu ook daadwerkelijk kán :) met een rolstoel ging deadliften erstig lastig man!
Smoesje :')

donderdag 21 maart 2013 @ 12:35:48 #45
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124330260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/SccdH1OUznd8ANqpUR1Z5g--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MjA7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/152/(...)70403.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Everyday upperbody day...

Gister benendag trouwens.... ben ik blij dat wij hier een lift op het werk hebben..... :')
YouTube
pi_124330323
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gister benendag trouwens.... ben ik blij dat wij hier een lift op het werk hebben..... :')
SPOILER
pi_124330390
Weissman heeft z'n maandelijkse periode weer.
If not now, then when.
pi_124330448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/SccdH1OUznd8ANqpUR1Z5g--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MjA7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/152/(...)70403.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
:D
pi_124330699
Lees ik nu goed in die laatste studie van Phillips z'n team m.b.t. eiwit spreiden dat gedurende de trial zelf alleen eiwit wordt genomen :')?

Tevens, verwijdering van TSC zorgt voor veel meer activatie van mTORC1, maar leidt toch tot netto tot spierverlies: IGF-I toch dan heel belangrijker dan verwacht om de katabole signalen te compenseren. Interessant gegeven uit: http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)ophy+and+hypertrophy

[ Bericht 16% gewijzigd door Diabox op 21-03-2013 13:02:05 ]
pi_124330909
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
Slaap is underrated.
Dit.
De pot NO Xplode is weg, BTW.
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:59:09 #51
354147 SunTzu
pi_124330940
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef Jahr00n het volgende:
6dagen trainen met 5 uur slaap per dag? Ik zou de eerste week al niet overleven denk ik.
Een koffie infuus helpt wel :')
pi_124331174
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Droom lekker verder...
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:10:35 #53
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124331359
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef SunTzu het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:05 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Droom lekker verder...
Dat vind ik dus het verneukeratieve ook van dingen als Jacked3d of Noxipro met cafeïne. Heeeeerlijke training absoluut, maar een dramatische nacht, ondiep slapen/wakker liggen, en de dag erna een gevoel alsof je nauwelijks geslapen hebt, en die fractie extra profijt van je beastmode tijdens die trainingen door dat spul wordt dan dubbel en dwars ongedaan gemaakt :') :X
pi_124331375
Die dromen op Noxi _O_ Fucking geweldig man :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:11:52 #55
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124331390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:10 schreef RaymondK het volgende:

[..]

[..]

Dat vind ik dus het verneukeratieve ook van dingen als Jacked3d of Noxipro met cafeïne. Heeeeerlijke training absoluut, maar een dramatische nacht, ondiep slapen/wakker liggen, en de dag erna een gevoel alsof je nauwelijks geslapen hebt, en die fractie extra profijt van je beastmode tijdens die trainingen door dat spul wordt dan dubbel en dwars ongedaan gemaakt :') :X
Die shit moet je dan ook niet in de avond nemen.
Seto is zo ene baas he
pi_124331393
Inbe4; ''mijn opa is doodgegaan aan Noxipro.Jacked3d''
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:12:15 #57
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124331403
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:11 schreef Seam het volgende:
Die dromen op Noxi _O_ Fucking geweldig man :D
:X :? nooit gehad nog.

Wel van 5-htp extreme dromen :')

5-htp _O_
pi_124331419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef RaymondK het volgende:

[..]

5-htp _O_
wazige gasten hier zieke vage supplementen
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:13:09 #59
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124331434
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:11 schreef seto het volgende:

[..]

Die shit moet je dan ook niet in de avond nemen.
Dat neem ik dan om 16:30 (gebruik het nooit meer) dikke kans dat ik om 1:00 klaar wakker naar het plafond lig te staren :')
Heb ik met koffie overigens ook

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 13:19:12 ]
pi_124331450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef RaymondK het volgende:

[..]

5-htp _O_
Is wel een veelbeschreven bijwerking van DMAA, had er zelf eigenlijk altijd last van.
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:14:09 #61
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124331467
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat neem ik dan om 16:30 (gebruik het nooit meer) dikke kans dat ik om 13:00 klaar wakker naar het plafond lig te staren :')
Heb ik met koffie overigens ook
Is eigenlijk ook al te laat.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:14:37 #62
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124331480
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

haha die pnzr. _O-

5-htp is supplement die er voor zorgt dat je serotonine en melatomine beter aanmaakt.
Niks vaags aan, alleen niet zo bekend idd.

http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2012/06/serotonine-en-5-htp.html
pi_124332012
Het schijnt ook dat veel caffeine de aanmaak van cortisol bevordert, wat dan weer je spierherstel in de weg gaat zitten..
  donderdag 21 maart 2013 @ 13:34:38 #64
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124332128
Heb nog nooit een prewo gebruikt, ga ik dan opeens 30kg dumbell curls volbrengen?
pi_124332218
mijn prewo bestaat uit een zwarte espresso en bananen, de gains die ik maak....
pi_124332401
Merk prewo niet eens, wellicht dat het komt door m'n lengte n gewicht? :') 1.95, 89kg
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124332591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef MarMar het volgende:
Het schijnt ook dat veel caffeine de aanmaak van cortisol bevordert, wat dan weer je spierherstel in de weg gaat zitten..
Bron?
If not now, then when.
pi_124333003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bron?
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0091305796001050

Ik zocht eigenlijk een andere link, maar die vond ik niet, er is wel heel veel over te vinden tho, allemaal met min of meer dezelfde conclusie.
Moet ik ook nog bronnen voor je opzoeken waarin staat dat cortisol niet bepaald vriendjes met spieren is, of weet je dat wel zelf?

Een paar bakjes koffie per dag zal je niet gelijk kapotmaken tho :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:00:29 #69
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124333059
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

is toch om te herstellen na een nachtje aan de X?
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:01:06 #70
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124333083
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:43 schreef Kerol het volgende:
Merk prewo niet eens, wellicht dat het komt door m'n lengte n gewicht? :') 1.95, 89kg
1.95 en 97kg gaat skyrocket met een goeie pwo hoor
pi_124333170
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef botje_bouwer het volgende:

[..]

1.95 en 97kg gaat skyrocket met een goeie pwo hoor
Welke heb je? :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124333602
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik zocht eigenlijk een andere link, maar die vond ik niet, er is wel heel veel over te vinden tho, allemaal met min of meer dezelfde conclusie.
Moet ik ook nog bronnen voor je opzoeken waarin staat dat cortisol niet bepaald vriendjes met spieren is, of weet je dat wel zelf?

Precies. Er zijn genoeg andere relatief onzinnige simpele dingen die je cortisol al doen stijgen.
If not now, then when.
pi_124333640
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Precies. Er zijn genoeg andere relatief onzinnige simpele dingen die je cortisol al doen stijgen.
Stressen om scoops is er een van :P
pi_124333704
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Stressen om scoops is er een van :P
Ik kreeg inderdaad bijna een hartaanval.
If not now, then when.
pi_124333771
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef Kerol het volgende:

[..]

quote:

[..]

Pre-Workout is vrij persoonlijk; de een reageert beter op de een, de ander op een andere.
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:22:05 #76
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124333887
quote:

[..]

ik hád noxipro met mdaa
(heb trouwens nog wel 2 sachets liggen)
maar ik gebruik momenteel PWO...
pi_124333889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik vind dit geweldig. _O_ Een soort van vrouwelijke Stereo in een rolstoel. _O_
pi_124333932
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Stereo, dat is toch die nerd die beweerde dat trainen met machines effectiever is dan trainen met losse gewichten ?
pi_124334439
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:{w rolstoelen zijn voor luilakken
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:49:30 #80
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124334890
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef CarbonC het volgende:

[..]

[..]

Pre-Workout is vrij persoonlijk; de een reageert beter op de een, de ander op een andere.
inderdaad
koffie reageer ik bijvoorbeeld helemaal niet op
alleen als ik het een dag niet drink
koppijn en een partij sjacherijnig joh
maar ik ben inmiddels wel een beetje aan t minderen, heb de suiker na jaren veel te veel suiker in mn koffie ook eindelijk geskipt, nu de koffie zelf nog...
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:50:19 #81
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124334924
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

:{w rolstoelen zijn voor luilakken
kom nu maar op met die progresspics, want je begint zachtjes aan als de ideale vrouw te klinken...
pi_124334997
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef botje_bouwer het volgende:

[..]

kom nu maar op met die progresspics, want je begint zachtjes aan als de ideale vrouw te klinken...
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 14:52:47 ]
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:55:08 #83
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124335118
quote:
13s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

volgende keer na het strandbezoek even je doosje uitspoelen, dan wordt het niet zo zuur daar beneden joh
pi_124335168
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef botje_bouwer het volgende:

[..]

volgende keer na het strandbezoek even je doosje uitspoelen, dan wordt het niet zo zuur daar beneden joh
Mss moet jij wat vaker rukken :*
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:00:04 #85
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124335306
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mss moet jij wat vaker rukken :*
zonde van de test man
sinds ik gestopt ben met rukken...
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:02:30 #86
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124335402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef botje_bouwer het volgende:

[..]

zonde van de test man
sinds ik gestopt ben met rukken...
Hoe is het eigenlijk met alle nonfappers hier?

Al pieken in test levels gemerkt?

We zijn nu toch al zo'n twee week onderweg
YouTube
pi_124335449
:{ tmi!
pi_124335616
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Vanochtend weer wat protein geloosd in een kleine squatkont. :) (no homo)
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:08:51 #89
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124335637
quote:

[..]

hehehe, mijn vrouw is zwanger, dus als ik stop met fappen ben ik bang dat ik schaamlippen krijg ivm oestrogeenconcentraties in huis...
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:10:03 #90
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124335679
quote:

[..]

lol. _O-
Wat een onzin die proef.
Na een paar dagen krijg je vanzelf een keer een natte droom.

Gewoon zo vaak mogelijk af laten gaan dat geweer. Daar is die voor gemaakt...
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:11:54 #91
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124335750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol. _O-
Wat een onzin die proef.

nou, dat kan ook wel wat langer dan dat zijn toch?
pi_124335769
quote:

[..]

lol. _O-
Wat een onzin die proef.

Dit.

Inb4 Chinees onderzoek als enige bewijs voor nofap.

pi_124335823
Sowieso, wat heb je aan een goed lijf als je er niet mee sekst.. come on.. |:(
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:17:29 #94
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124335953
Dankzij nofap ben ik een god en sta ik nu boven seks.
Seto is zo ene baas he
pi_124336038
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef seto het volgende:
Dankzij nofap ben ik een god en sta ik nu boven seks.
Veel plezier ermee.
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:27:25 #96
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124336343
Het duurde ff om vanaf me werk naar mijn telefoon naar mijn fb te zetten maar:

quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vanochtend weer wat protein geloosd in een kleine squatkont. :) (no homo)
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef botje_bouwer het volgende:

[..]

hehehe, mijn vrouw is zwanger, dus als ik stop met fappen ben ik bang dat ik schaamlippen krijg ivm oestrogeenconcentraties in huis...
quote:

[..]

lol. _O-
Wat een onzin die proef.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef botje_bouwer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dit.

Inb4 Chinees onderzoek als enige bewijs voor nofap.

YouTube
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:29:43 #97
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124336441
Nee.
Seto is zo ene baas he
pi_124336496
ManagaTheAnger :')

Topics verkrachten en Reeksen kapen voor Dummies :')
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:33:46 #99
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124336619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef Weissman het volgende:
ManagaTheAnger :')

Topics verkrachten en Reeksen kapen voor Dummies :')
Nee jij draagt iets bij vandaag ;-)

Don't like it? Don't respond ;-)

Ik weet niet meer wie mij het advies gaf om de bar wat minder breed vast te pakken, volgens mij was Snakey dat... maar vandaag een sms gekregen of we borstdag zullen doen, dus ik zal het wel even uitproberen en kijken of dat helpt.
YouTube
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:34:36 #100
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124336646
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef botje_bouwer het volgende:

[..]

Nou nee hoor. bij mij meestal niet ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 15:44:27 ]
pi_124337176
Ik gebruik sinds dit weekend ZMA. Heb vaaage dromen. Moeilijk om van realiteit te onderscheiden. Elke dag net een wtf is er net gebeurd-gevoel opstaan _O_
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_124337240
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Pastapipos het volgende:
Ik gebruik sinds dit weekend ZMA. Heb vaaage dromen. Moeilijk om van realiteit te onderscheiden. Elke dag net een wtf is er net gebeurd-gevoel opstaan _O_
haha heb ik zelf ook ^O^
pi_124337348
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef Seam het volgende:

[..]

haha heb ik zelf ook ^O^
Gebruik je zma of alleen magnesium?
pi_124337561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Gebruik je zma of alleen magnesium?
Zma van body en fit.
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:57:36 #105
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124337626
Volgende bestelling ook maar eens proberen :P
Seto is zo ene baas he
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:57:53 #106
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124337637
Zie ze allemaal niet natty meer zijn dan.
pi_124337822
Ik heb juist gehoord/vernomen dat ZMA niet zo heel goed voor je is, omdat er bepaalde shit in zit en dat je beter allen apart kunt supplementeren. Heb helaas niet zo direct een bron.
If not now, then when.
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:13:08 #108
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124338348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb juist gehoord/vernomen dat ZMA niet zo heel goed voor je is, omdat er bepaalde shit in zit en dat je beter allen apart kunt supplementeren. Heb helaas niet zo direct een bron.
oh, daar wil ik wel meer van weten dan, heb nog nooit negatieve dingen d'r van gelezen namelijk.
Volgens mij is het gewoon 400% magnesium en x honderd % Zink

idd. heerlijke dromen
pi_124338644
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

oh, daar wil ik wel meer van weten dan, heb nog nooit negatieve dingen d'r van gelezen namelijk.

idd. heerlijke dromen
Ik zal eens kijken of ik het kan vinden en of het een thrustworthy bron is.

Ook lucide en zo? :D
If not now, then when.
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:21:35 #110
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124338737
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken of ik het kan vinden en of het een thrustworthy bron is.

Ook lucide en zo? :D
ja dat effect soms ook ja.

Maar dat heb ik sowieso al heel snel als ik bijv. 's middags in slaap val op de bank lol.
Van die dromen dat je denkt dat de deurbel gaat, maar je niet kan bewegen om op te staan, hoeveel moeite je er ook voor doet _O-
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:24:40 #111
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124338879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:21 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Maar dat heb ik sowieso al heel snel als ik bijv. 's middags in slaap val op de bank lol.
Van die dromen dat je denkt dat de deurbel gaat, maar je niet kan bewegen om op te staan, hoeveel moeite je er ook voor doet _O-
Scary shit man..

Wel eens een droom gehad dat je moet rennen voor iets, maar dat je niet kan rennen?

Ik droom de laatste tijd over rare figuren en dieren, soms blauw soms oranje, echt super apart alsof ik de maya's aan het tegenkomen ben.
YouTube
pi_124338981
quote:

[..]

Mijn mobiel wekt me altijd met van die ambient geluiden (sleep as android, had ik dat niet van jou?)
Werd maandag gewekt met het geluid van meeuwen.. Weet zelfs nu nog precies hoe ik rond liep te kijken naar waar ze nou waren, zag nergens vogels. En dan met dat soort verwarde gevoelens wakker worden _O-
pi_124339466
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Levolution het volgende:
Zie ze allemaal niet natty meer zijn dan.
Mijn ouders dachten eerst dat het test was :')
quote:
Ja wil je het volledige artikel hebben?
pi_124339519
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:38 schreef Seam het volgende:

[..]

Mijn ouders dachten eerst dat het test was :')

[..]

Ja wil je het volledige artikel hebben?
Heb hem al, toch bedankt.
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:40:07 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124339540
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:13 schreef RaymondK het volgende:

[..]

idd. heerlijke dromen
En vitamine B6 ;)

Ik denk ook dat ZMA een beetje een anecdotaal overhypt supplementenmix is. Maargoed, als hype en placebo tot betere resultaten leiden, waarom niet :P
Confidence through competence
pi_124339644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En vitamine B6 ;)

Ik denk ook dat ZMA een beetje een anecdotaal overhypt supplementenmix is. Maargoed, als hype en placebo tot betere resultaten leiden, waarom niet :P
Daarom, het zou net zo goed placebo kunnen zijn bij mij. Maar ik slaap er wel beter door :) En zoals jij geloof ik altijd zegt: placebo effect is ook een effect :D
  donderdag 21 maart 2013 @ 16:43:25 #118
55709 Stereotomy
pi_124339673
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:42 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Daarom, het zou net zo goed placebo kunnen zijn bij mij. Maar ik slaap er wel beter door :) En zoals jij geloof ik altijd zegt: placebo effect is ook een effect :D
Nee, dat staat in Raymond's sig :P
pi_124339698
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ahhhh inderdaad :') Volgensmij heb ik t jou een keer zien zeggen in context tot zijn sig ja. Maar het blijft waar :Y
pi_124339718
quote:

[..]

Lol, ik probeer ook om lucide te dromen, alleen dan om te vliegen of om op geniale business ideeën te komen. :')
If not now, then when.
pi_124339904
Dat gevoel als je een whey pot open maakt en het maatschepje bovenop ligt O+
pi_124339982
Dat gevoel wanneer je een dildo in je kont stopt en er poep mee komt O+
If not now, then when.
pi_124340008
Dat gevoel wanneer je je ballen door 9001 kilometer aan gebroken glas haalt door de woestijn om 'n shake te drinken.
pi_124340043
Volgende week (geloof ik) weer een DEXA scan. Kan ik daarna hopelijk effe patsen met mijn progressie vanaf september tot nu :+
pi_124340651
Klein adviesje gevraagd :)
Ben een schema aan het samenstellen, heb hem zo goed als af, loop alleen vast op buikoefeningen.
Welke te doen? Train 1 keer per week buik.
Heb nu staan:
Hanging leg-hip raise (weighted)
Dumbbell side bend
Crunches (misschien ook met gewicht op borst?)

Zou graag 3 oefeningen willen, maar ik weet niet of het nou wel goed is.
Alvast hartstikke bedankt! *O*
pi_124340707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:09 schreef Dimac het volgende:
Ben een schema aan het samenstellen, heb hem zo goed als af, loop alleen vast op buikoefeningen.
Heb nu staan:
Dumbbell side bend

Planks?
pi_124340905
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Planks?
Goede optie, thanks. :)
pi_124340984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Dimac het volgende:

[..]

Goede optie, thanks. :)
Ga over 2 weken met nieuw schema beginnen, ga ze dan zelf ook weer invoeren. Doe nu helemaal niks voor abs eigenlijk
pi_124341007
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:09 schreef Dimac het volgende:
Heb nu staan:
Dumbbell side bend

Als je crunches wilt doen, doe dan in plaats van het gewicht op je borst, het gewicht achter je hoofd houden.
Planks is inderdaad een prima buikspieroefening.
  FOK!fotograaf donderdag 21 maart 2013 @ 17:19:25 #130
159915 -Menn0-
MNO
pi_124341058
Vandaag voor het eerst 8 x 100kg gesquattert *O*
,,/
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:20:43 #131
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124341119
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol, ik probeer ook om lucide te dromen, alleen dan om te vliegen of om op geniale business ideeën te komen. :')
Houd je al een dromendagboek bij?
Seto is zo ene baas he
pi_124341242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ga over 2 weken met nieuw schema beginnen, ga ze dan zelf ook weer invoeren. Doe nu helemaal niks voor abs eigenlijk
Hoevaak doe jij ze dan in 1 trainingssessie?
Ik houd het maximaal één minuut vol namelijk, en ben dan wel kapot. Moet dus hard aan de slag met planks..
pi_124341426
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef Dimac het volgende:

[..]

Ik houd het maximaal één minuut vol namelijk, en ben dan wel kapot. Moet dus hard aan de slag met planks..
anderhalf-2 minuutjes geloof ik. Tijd niet gedaan, maar wil gewoon meer kracht in mn core bouwen, zit er ook over na te denken om in de zomer beetje naar ghetto workout enzo te kijken in speeltuintjes. Wil over een paar jaar ook wel graag human flag kunnen doen
pi_124341474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef Dimac het volgende:

[..]

Vergeet vacuüms niet
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124341946
Ik heb mijn droomgym gevonden _O_ 10$ per maand, 24/7 open, superveel treadmills, fietsen etc. En een squatrack _O_ dumbbells gaan tot 110lbs en genoeg ruimte om te deadliften etc. O+
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:00:16 #136
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124342520
waarom doe ik elke dag buik, als het ook 1x in de wk kan.
pi_124342620

Mag in Nederland ook wel ingevoerd worden. Uiteraard mag je daar alleen gebruik van maken als je zwaar gesquat hebt
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:17:28 #138
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124343113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef IrCute het volgende:
Ik heb mijn droomgym gevonden _O_ 10$ per maand, 24/7 open, superveel treadmills, fietsen etc. En een squatrack _O_ dumbbells gaan tot 110lbs en genoeg ruimte om te deadliften etc. O+
Welke en waar?
pi_124343236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Welke en waar?
Planet fitness in PA usa, zat eerst bij een andere vestiging maar die was ruk. Moet wel 20 min rijden maar het is het waard.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:23:08 #141
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124343284
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:

[..]

Planet fitness in PA usa, zat eerst bij een andere vestiging maar die was ruk. Moet wel 20 min rijden maar het is het waard.
Is dat niet die keten met een grunt-alert? :')
BEASTMODE
pi_124343340
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

ja :D maar heb er nog nooit horen afgaan en genoeg grunters daar :P
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:25:05 #143
55709 Stereotomy
pi_124343345
quote:
10s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

En gratis pizza + bagels voor leden op bepaalde dagen.
pi_124343477
Ik werd net op mn BP techniek aangesproken door iemand in de gym, volgens hem liet ik de stang te dicht bij mn nek naar beneden komen, hij zei dat de stang eigenlijk ter hoogte van je onderkantborst/tepels omlaag moet komen. Voordat ik mn form aanpas wil ik ff weten of dit klopt :)
Wel fijn dat mensen het niet schuwen om iemand te verbeteren als hij het niet helemaal goed doet.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:31:50 #145
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124343579
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef Questular het volgende:
Ik werd net op mn BP techniek aangesproken door iemand in de gym, volgens hem liet ik de stang te dicht bij mn nek naar beneden komen, hij zei dat de stang eigenlijk ter hoogte van je onderkantborst/tepels omlaag moet komen. Voordat ik mn form aanpas wil ik ff weten of dit klopt :)
Wel fijn dat mensen het niet schuwen om iemand te verbeteren als hij het niet helemaal goed doet.
gewoon op je tepels
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:31:53 #146
55709 Stereotomy
pi_124343582
Rippetoe raadt een hoek van 45 graden aan tussen je bovenarm en torso. Waarschijnlijk zit jij meer tegen de 80 graden aan (bijna horizontaal met de schouders). Hiermee pak je weinig onderste pecs, meer bovenste pecs en anterior deltoid. Is doorgaans niet zo'n goede form.
pi_124343599
Wederom dank :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:34:04 #148
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124343647
Je doet een guillotine bench press.
BEASTMODE
pi_124344263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef IrCute het volgende:
Gratz baby! Laten we cardio doen dan! O+

Wel zieke shit, 10 dollar voor dat alles. :o
pi_124345858
Gister wonderbaarlijk genoeg ineens bijna geen last meer van m'n bovenbeen tijdens squatten *O* n00bgains FTW
pi_124346056
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
Vandaag voor het eerst 8 x 100kg gesquattert *O*
style man, mijn form zou dan breken :P
  FOK!fotograaf donderdag 21 maart 2013 @ 19:47:01 #152
159915 -Menn0-
MNO
pi_124346541
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef rumiii het volgende:

[..]

style man, mijn form zou dan breken :P
20 jaar judo en 96kg wegen helpt een heleboel hoor, dan is het opeens helemaal niet zoveel als ik sommige mensen hoor praten over hun stats ;(
,,/
pi_124346730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:20 schreef seto het volgende:

[..]

Houd je al een dromendagboek bij?
Nee man. Ik ben niet van mening dat het daadwerkelijk nodig is. Daarnaast wil ik mijn dromen niet op papier hebben, het mag nergens geregistreerd worden. :') Ik heb wel zo'n lucide dromen masker gekocht. :D
If not now, then when.
pi_124346742
If not now, then when.
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:00:18 #155
354147 SunTzu
pi_124347172
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Zaran het volgende:
Dat gevoel als je een whey pot open maakt en het maatschepje bovenop ligt O+
Ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat ie ergens onderin ligt ofzo. I am a lucky mofo ofwat dan.
pi_124349145
Mensen die crackers nemen (ipv bijv brood). Welks neemt gij?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:56:09 #157
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_124350239
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Niet in plaats van brood, maar als extra tussendoor. Wasa knäckebröd volkoren, meestal met een plak kaas
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_124350400
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
rijstwafels, beschuit, matzes..
Maar als ik echt voor broodvervanger ga, doe ik liever zelfgemaakte volkoren wraps. (mijn huid reageert kut op brood, vandaar dat ik het bijna nooit eet)

En ik ben nu ff deaud voor 2 dagen.. bodypump na een paar dagen voor mij nieuwe sets was niet heel easy.
Het is me wel gelukt om aan het eind van de les er nog een plank van een minuut uit te persen, ik ben tevreden :)
pi_124350644
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Champy het volgende:

[..]

Niet in plaats van brood, maar als extra tussendoor. Wasa knäckebröd volkoren, meestal met een plak kaas
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Maar als ik echt voor broodvervanger ga, doe ik liever zelfgemaakte volkoren wraps. (mijn huid reageert kut op brood, vandaar dat ik het bijna nooit eet)

En ik ben nu ff deaud voor 2 dagen.. bodypump na een paar dagen voor mij nieuwe sets was niet heel easy.
Het is me wel gelukt om aan het eind van de les er nog een plank van een minuut uit te persen, ik ben tevreden :)
Beiden dank.

Pure planking hier ook altijd 3x een minuut. Eind van de minuut je buikspieren nog wel even "killen" door je tenen nog verder van je lichaam af te doen.
..
..
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:04:30 #160
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_124350742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

20 jaar judo en 96kg wegen helpt een heleboel hoor, dan is het opeens helemaal niet zoveel als ik sommige mensen hoor praten over hun stats ;(
Vind ik wel. Squats worden pas serieus als je boven je BW komt.
pi_124350925
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dan ga ik maar heel veel afvallen :')
pi_124350949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hoe maak je die wraps? En wat doe je er op?
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:10:45 #163
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124351090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nogal subjectief. Met BW aan de stang squatten stelt voor de een niks voor. Terwijl een ander met moeite 30/40kg doet.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_124351202
250 gr volkorenbloem
150 ml water
snufje zout (het recept doet 1 theelepel, maar dat vind ik aan de hoge kant)
een eetlepel zonnebloem of olijfolie.

Meng het goedje door elkaar tot je een mooi gelijkmatig deegje krijgt.
Verdelen in 6 porties, bolletjes van rollen, uitrollen tot wraps.
(griesmeel op je werkblad helpt tegen plakken)

Dan 30 tot 60 minuten aan beide kanten bakken in een droge koekepan en klaar ben je.
Met wat bakpapiertjes ertussen ook prima in te vriezen.

Wat erop kan: kipfilet met iets als piccallily, dun laagje roomkaas, gerookte zalm en wat rauwkost, simpelweg ham en kaas en plakjes gekookt ei.. stukjes kipfilet met in stukjes gehakte groente/rauwkost en een beetje dressing, you name it.
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:13:18 #165
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_124351217
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Nogal subjectief. Met BW aan de stang squatten stelt voor de een niks voor. Terwijl een ander met moeite 30/40kg doet.
Uiteraard subjectief. Voor iemand van 100kg is 50kg squat 50% BW. Voor iemand van 70kg is 50% BW maar 35kg.
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:15:40 #166
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_124351313
Enne als je met 50% BW moeite hebt, dan heb je gewoon luciferbeentjes.
pi_124352405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:12 schreef MarMar het volgende:
250 gr volkorenbloem
150 ml water

Dan 30 tot 60 minuten aan beide kanten bakken in een droge koekepan en klaar ben je.

Wat erop kan: kipfilet met iets als piccallily, dun laagje roomkaas, gerookte zalm en wat rauwkost, simpelweg ham en kaas en plakjes gekookt ei.. stukjes kipfilet met in stukjes gehakte groente/rauwkost en een beetje dressing, you name it.
Die neem ik mee. Bedankt
pi_124352464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:12 schreef MarMar het volgende:
250 gr volkorenbloem
150 ml water

Hoeveel kcal is dit?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:39:56 #169
55709 Stereotomy
pi_124352485
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:39 schreef Kerol het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is dit?
250 gram volkorenbloem en een eetlepel olie.
pi_124352735
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

^^ dat en wat je erop gooit weeg je maar lekker zelf af op je keukenweegschaal :)
isnietmoeiluk.
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:45:28 #171
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124352755
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:39 schreef Kerol het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is dit?
2 keer de helft
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124353048
Sambal Oelek, 35 kcal per 100 gr., heerlijk over de kip. _O_
If not now, then when.
pi_124353566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:30 schreef Push. het volgende:

[..]

Vergeet vacuüms niet
Wauw, was hier nog niet bekend mee.
Zie wel verschillende instructie videos. Heb je misschien een aanrader?

Thanks allemaal :)
pi_124354203
quote:
pi_124354757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Uiteraard :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124354989
Ruim 900 cal / 6 = 150 cal per wrap, hmm bij een kant en klare zit je daar misschien net aan dus dat maar gewoon kopen :) of weg laten uit mn schema dus..

Cutting problems.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124355069
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef Kerol het volgende:
Ruim 900 cal / 6 = 150 cal per wrap, hmm bij een kant en klare zit je daar misschien net aan dus dat maar gewoon kopen :)

Cutting problems.
Da's ongeveer boterhammen.. prima dus als vervanging voor brood bij je lunch.
En lees de ingredientenlijst ff op de verpakking, daar staat ongetwijfeld meer op dan bloem en olie en water en een beetje zout..
Pak volkorenbloem kost net zoveel of minder dan een pak kant en klare wraps en je maakt er 4 keer zoveel mee.
pi_124355294
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Of met brood met pindakaas! Vandaag 14x grof volkoren met pindakaas en sambal gehad, geen problemen met pindakaas meer!

quote:
yes
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:34:43 #179
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124355477
Pindakaas in combinatie met sambal op brood smaakt gewoon naar satésaus.
BEASTMODE
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:34:53 #180
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124355483
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef MarMar het volgende:

[..]

Da's ongeveer boterhammen.. prima dus als vervanging voor brood bij je lunch.
En lees de ingredientenlijst ff op de verpakking, daar staat ongetwijfeld meer op dan bloem en olie en water en een beetje zout..
Pak volkorenbloem kost net zoveel of minder dan een pak kant en klare wraps en je maakt er 4 keer zoveel mee.
Het zal ongetwijfeld gezonder zijn. Enige nadeel is 60 minuten bezig met 6 wraps maken VS 6 wraps in enkele minuten.
Verbo is terug?
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:36:29 #181
253447 Ethanolic
pi_124355599
Sambal Oelek gebruik ik eigenlijk standaard bij al mijn rijst/kip gerechten.
En volkorenbrood+pindakaas+sambal #orgasm

Over orgasms gesproken, paar pagina's terug ging het weer over no-fappers. Niet zo letterlijk nemen :P Met no-fap bedoel ik dat ik niet fap, maar uiteraard bedoel ik daar niet mee dat ik algehele orgasmonthouding heb ofzo :')
Fappen is zonde van je tijd en energie als je gewoon op reguliere basis porno bedrijft.
Deathlift or Die.
pi_124355677
Het grote nadeel van mannen die niet fappen is dat ze veel te snel komen.
Dus hou alsjeblieft op met dat nofap als je van je vriendin houdt :P
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:37:41 #183
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124355698
Sambal badjak > sambal oelek.
BEASTMODE
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:38:21 #184
253447 Ethanolic
pi_124355752
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef MarMar het volgende:
Het grote nadeel van mannen die niet fappen is dat ze veel te snel komen.
Dus hou alsjeblieft op met dat nofap als je van je vriendin houdt :P
Dat is echt kant en klare onzin en voor iedere man verschillend. Maar daar is dit het topic niet voor :)
Deathlift or Die.
pi_124356048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Sambal Oelek gebruik ik eigenlijk standaard bij al mijn rijst/kip gerechten.
En volkorenbrood+pindakaas+sambal #orgasm

Over orgasms gesproken, paar pagina's terug ging het weer over no-fappers. Niet zo letterlijk nemen :P Met no-fap bedoel ik dat ik niet fap, maar uiteraard bedoel ik daar niet mee dat ik algehele orgasmonthouding heb ofzo :')
Fappen is zonde van je tijd en energie als je gewoon op reguliere basis porno bedrijft.
heb je wijf dan?
pi_124356128
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:30 schreef MarMar het volgende:
Yaman, de spierpijn van mijn eerste beginners deadlifts is het bewijs :P
(die is alweer bijna over tho, spierpijn van de cable row en lat pull down heeft vandaag de overhand :') )
Nooit gedacht dat u Deadlifts zou doen.
Goed hoor.
pi_124356177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef Dimac het volgende:

[..]

Wauw, was hier nog niet bekend mee.
Zie wel verschillende instructie videos. Heb je misschien een aanrader?

Thanks allemaal :)
Uitleg oefening:

Uitleg waarom geen crunches:
pi_124356285
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat u Deadlifts zou doen.
Goed hoor.
Me neither :) thx.
pi_124356667
De hele dag al spasmes in mijn lat, begint zwaar irritant te worden. Had het laatst ook bij mijn oog en dat duurde een paar dagen, niet achtereen. Komt dit door zwaar trainen of heeft dit andere oorzaken?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_124356781
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef esv7 het volgende:
De hele dag al spasmes in mijn lat, begint zwaar irritant te worden. Had het laatst ook bij mijn oog en dat duurde een paar dagen, niet achtereen. Komt dit door zwaar trainen of heeft dit andere oorzaken?
Oog te zwaar getraind? :o

OT: heb t zelf ook wel eens. Vooral quads en glutes
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:56:35 #191
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124357144
Nog steeds last van mijn rug, soort branderig/drukkend gevoel bij bepaalde houdingen of als ik te lang in dezelfde houding zit.

Nog meer rust nodig, of toch maar even dokter/fysio?

Gekomen na een 80 kilo deadlift en een 100 kilo low row technogym apparaat... :@

Weet niet goed wat ik er mee aan moet.

Vandaag borstdag maar even laten schieten... niet helemaal fit dus morgen maar weer knallen.
YouTube
pi_124357357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog steeds last van mijn rug, soort branderig/drukkend gevoel bij bepaalde houdingen of als ik te lang in dezelfde houding zit.

Nog meer rust nodig, of toch maar even dokter/fysio?

Gekomen na een 80 kilo deadlift en een 100 kilo low row technogym apparaat... :@

Weet niet goed wat ik er mee aan moet.

Vandaag borstdag maar even laten schieten... niet helemaal fit dus morgen maar weer knallen.
"actief rusten" dus wel in beweging blijven, maar niet belasten, dat werkt vaak het beste. Past ook bij dat je noemt dat je meer last krijgt als je lang in dezelfde houding zit. Betere warming ups doen kan ook een eind schelen.
pi_124357636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef esv7 het volgende:
Oog heeft vaak gewoon te maken met vermoeidheid.
pi_124357817
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iets anders uit dezelfde hoek: Atjar Tjampoer _O_Goddelijk lekker, ook 35 kcal meen ik _O_
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:13:10 #195
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124358201
Hoe doen jullie deadlifts? Touch and go of laten jullie iedere rep 'stuiteren'?

Ik heb het gevoel dat ik met mijn 'touch and go' methode een beetje aanhet cheaten ben, omdat ik gebruik maak van momentum...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:16:01 #196
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124358372
Warm ups touch and go, working sets vanuit stilstand.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:16:10 #197
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124358380
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef star_gazer het volgende:

Ik heb het gevoel dat ik met mijn 'touch and go' methode een beetje aanhet cheaten ben, omdat ik gebruik maak van momentum...
Til, leg neer, haal adem, Til... etc.
Verbo is terug?
pi_124358405
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef Kerol het volgende:

[..]

Iets anders uit dezelfde hoek: Atjar Tjampoer _O_Goddelijk lekker, ook 35 kcal meen ik _O_
Hmm, niet een saus als ik het zo zie?
If not now, then when.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:16:49 #199
77130 star_gazer
pi_124358423
En laat je het gewicht neerwaarts pleuren of rustig omlaag?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:18:04 #200
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124358506
Hangt ervanaf, soms heb ik geen zin om hem langzaam te laten zakken en laat ik hem gewoon vallen :P Wij hebben gelukkig een lifting platform dus geen gezeik als dat gebeurt.
Seto is zo ene baas he
pi_124358591
quote:
5s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef star_gazer het volgende:
Ik altijd maar denken dat je sowieso de hele beweging gewoon af hoort te maken. :')
..
..
pi_124359073
quote:

Trouwens, Rippetoe was best buff ja. _O_

donderdag 21 maart 2013 @ 23:32:19 #203
55709 Stereotomy
pi_124359259
Maar nu heeft hij een bierbuik, net als Ahnold ;(

Nouja, beetje relaxen mag ook wel aan het eind van je leven. Tenzij je Frank Zane heet :')
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:32:22 #204
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124359262
Touch and go kan prima bij deadlifts, je hoeft niet alles te doen zoals Rippetoe het wil.
Seto is zo ene baas he
pi_124359509
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Maar nu heeft hij een bierbuik, net als Ahnold ;(

Nouja, beetje relaxen mag ook wel aan het eind van je leven. Tenzij je Frank Zane heet :')
Ahnold _O_

YOUR INSTRUCTOR _O_

word altijd een beetje hard bij die douche-scene :@
pi_124359659
Ik doe 1x5 deadlift, wat eigenlijk 5x1 wordt. Form vind ik echt belangrijk bij de zware compounds. En ja, ook steeds de neergaande beweging gecontroleerd uitvoeren.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:00:50 #207
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124360585
quote:
5s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef star_gazer het volgende:
Als je gevraagd wordt om een baby neer te leggen pleur je hem dan neer of rustig omlaag?
Verbo is terug?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:06:52 #208
55709 Stereotomy
pi_124360783
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als je gevraagd wordt om een baby neer te leggen pleur je hem dan neer of rustig omlaag?
w/
pi_124361247
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:58 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit.
De pot NO Xplode is weg, BTW.
NO Xplode :') Is daar Breivik niet groot mee geworden?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:32:58 #210
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124361747
Moet vaak mijn grip bijstellen tussen de DL reps door. :')
pi_124361813
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

:') :')

Best leuk fysiekje overigens.

... voor een natural.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:39:46 #212
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124361928
Waarom heeft ie een duikpak aan?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:41:30 #213
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124361973
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:39 schreef Levolution het volgende:
Omdat dat zijn killer-outfit was.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:42:35 #214
77130 star_gazer
pi_124361994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:39 schreef Levolution het volgende:
Om in bloed te zwemmen?

Does he even lift?
-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:44:08 #215
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124362037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Omdat dat zijn killer-outfit was.
Maar waarom, is hij naar dat eiland gezwommen dan?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:44:54 #216
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124362056
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Maar waarom, is hij naar dat eiland gezwommen dan?
Nee hij deed alsof hij een (water)politie-agent was, die droegen zulke pakkies en misschien wel ja om weg te komen daar.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:44:58 #217
77130 star_gazer
pi_124362058
Zijn er hier mensen die deficit deadlifts doen trouwens? Ik heb begrepen dat dit kan helpen het eerste deel ervan (het van de grond komen) te versterken. De lockout is vaak vrij eenvoudig voor mij (korte romp, lange ledematen), maar het van de grond komen is moeilijker.
-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:46:21 #218
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124362085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Nee hij deed alsof hij een (water)politie-agent was, die droegen zulke pakkies en misschien wel ja om weg te komen daar.
Ik heb echt niet opgelet destijds. :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:47:45 #219
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124362107
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb echt niet opgelet destijds. :')
Geeft niet, jij was in de gym keihard bezig! Goed zo!
pi_124362123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Zat ook een paar kg bodyarmor onder. Hij trainde juist zodat hij met al die zware zooi rond kon rennen enzo. Best wel luguber allemaal.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:50:39 #221
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124362144
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zat ook een paar kg bodyarmor onder. Hij trainde juist zodat hij met al die zware zooi rond kon rennen enzo. Best wel luguber allemaal.
Die gast is ziek, maar ook wel weer geniaal :').
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:50:51 #222
77130 star_gazer
pi_124362149
quote:

[..]

De pleuris met dit soort gasten is dat je niks kunt doen om ze tegen te houden. Ze werken niet samen en laten geen spoor na tot het te laat is.
-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:51:04 #223
77130 star_gazer
pi_124362153
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Die gast is ziek, maar ook wel weer geniaal :').
Net als Hitler. Ziek, maar geniaal.
-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:52:06 #224
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124362169
quote:

[..]

vrijdag 22 maart 2013 @ 00:53:40 #225
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124362192
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:51 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Net als Hitler. Ziek, maar geniaal.
Ja precies, wilde het er nog bijzetten. Maarja Hitler heeft enorm veel gedaan voor zijn land alleen hij was gewoon loco. Maarja dat is met de huidige dictators precies hetzelfde. Kijk maar naar Noord Korea, Kim Jong Un laat zijn volk gewoon de hongersnood sterven omdat hij denkt dat het land op dit moment gewoon een sterk leger nodig heeft.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:59:33 #226
77130 star_gazer
pi_124362282
Godwin's Law

Het is weer gelukt :D
-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:00:26 #227
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124362298
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:59 schreef star_gazer het volgende:
Godwin's Law

Het is weer gelukt :D
Haha grappig dit :D.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:05:47 #228
77130 star_gazer
pi_124362383
Tijd voor wat filosofie. Stel, je doet een bloeddtest en daaruit blijkt dat je low T hebt. Je gaat dan 'legaal' aan de juice / patches / ball cream om dat op peil te brengen.

Ben je dan nog natural?
-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:07:11 #229
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124362404
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:05 schreef star_gazer het volgende:
Tijd voor wat filosofie. Stel, je doet een bloeddtest en daaruit blijkt dat je low T hebt. Je gaat dan 'legaal' aan de juice / patches / ball cream om dat op peil te brengen.

Ben je dan nog natural?
Nee. Maar het is dan ook niet iets waar je wat aan kan doen. Maar aan de andere kant gebruik je het niet om je prestatie/fysiek te verbeteren in feite hef je die low T dan op.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fanta-stick op 22-03-2013 01:15:12 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:13:25 #230
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124362467
quote:

Ben je dan nog natural?
ligt er aan voor welke bond, TRT is hot in the USA, het wordt in de vechtbusiness wel toegestaan
pi_124362489
Panzer zijn we nog wel bff?
..
..
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:16:12 #232
77130 star_gazer
pi_124362498
En nu we toch over deadlifts praten trouwens. Hoeveel reps? Ik doe zelf reverse pyramid 6,7,8. Deadlifts doe je zover ik weet echter niet voor size, maar vooral voor kracht en stabiliteit van je posterior chain.

Is dit wel de juiste rep range? Zou het niet beter zijn om bijvoorbeeld 3,4,5 te doen met meer gewicht?
-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:26:58 #233
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124362626
quote:

Ben je dan nog natural?
Je bent altijd natty ook al spuit je van alles, het is allemaal afgeleid van testosteron dus is gewoon natty.

quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:16 schreef star_gazer het volgende:
En nu we toch over deadlifts praten trouwens. Hoeveel reps? Ik doe zelf reverse pyramid 6,7,8. Deadlifts doe je zover ik weet echter niet voor size, maar vooral voor kracht en stabiliteit van je posterior chain.

Is dit wel de juiste rep range? Zou het niet beter zijn om bijvoorbeeld 3,4,5 te doen met meer gewicht?
Zelf prefereer ik 5 reps (enige oefening waarbij ik er 5 doe) puur om hard te gaan op kracht inderdaad. Als ik er meer zou doen verlies ik op grip.

Maar kijk wat je zelf prefereert. Je kan ook licht beginnen met meer reps en dan zwaar eindigen met minder reps.
pi_124362745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:26 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je bent altijd natty ook al spuit je van alles, het is allemaal afgeleid van testosteron dus is gewoon natty.
Eh, notsureifsrs. Al die shit is zo synthetisch als wat. Alles wat je extra bijspuit enzo wordt als 'niet-natty' gezien.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:11:33 #235
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124363439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:03 schreef Zaran het volgende:
[ afbeelding ]

Mag in Nederland ook wel ingevoerd worden. Uiteraard mag je daar alleen gebruik van maken als je zwaar gesquat hebt
_O-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:22:40 #236
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124363502
quote:

Ben je dan nog natural?
maar jij hebt geen low T hoor, wees maar niet bang c_/

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 22-03-2013 07:36:01 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:26:59 #237
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124363524
ik had me foto's ook op DBB gepost, en daar adviseerde iemand om wat meer aan de binnenkant van m'n bovenbenen te werken. Dat idee had ik zelf ook al, alleen heb ik een schijthekel aan lunges. Ik kan gewoon m'n evenwicht niet goed houden met die oefening. Lijk wel zo bezopen als een tor ik die doe.
Doe het wel eens met 1 stap vooruit alleen. Dus zonder te lopen, maar alleen met die ene voet naar voren maar dan nog flikker ik elke keer bijna om als ik d'r dumbles bij pak.
Plus dat ik het totaaaaal niet voel aan de binnenkant van m'n poten. Meer dat ik het boven m'n knieeen voel.

Is lunges het enige waarmee je de binnenkant extra pakt, of heeft iemand nog een andere goeie oefening?

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 22-03-2013 07:41:03 ]
pi_124363638
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:26 schreef RaymondK het volgende:
ik had me foto's ook op DBB gepost, en daar adviseerde iemand om wat meer aan de binnenkant van m'n bovenbenen te werken. Dat idee had ik zelf ook al, alleen heb ik een schijthekel aan lunges. Ik kan gewoon m'n evenwicht niet goed houden met die oefening. Lijk wel zo bezopen als een tor ik die doe.
Doe het wel eens met 1 stap vooruit alleen. Dus zonder te lopen, maar alleen met die ene voet naar voren maar dan nog flikker ik elke keer bijna om als ik d'r dumbles bij pak.
Plus dat ik het totaaaaal niet voel aan de binnenkant van m'n poten. Meer dat ik het boven m'n knieeen voel.

Is lunges het enige waarmee je de binnenkant extra pakt, of heeft iemand nog een andere goeie oefening?
Heb er zelf al sinds dinsdag spierpijn in door hardlopen, tijd niet meer gedaan.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:47:50 #239
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124363669
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:43 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Heb er zelf al sinds dinsdag spierpijn in door hardlopen, tijd niet meer gedaan.
ja, maar daar ga je geen eckte massa mee opbouwen denk, met hardlopen. + dat ik allergisch ben voor hardlopen :+
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:54:01 #240
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124363747
quote:

Squats met wide stance? Hoe wijder je gaat staan hoe meer nadruk op de binnenzijde.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:57:24 #241
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124363789
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:54 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Squats met wide stance? Hoe wijder je gaat staan hoe meer nadruk op de binnenzijde.
ah nice. Dat moet wel lukken, gaan we ff proberen.
Thanks.
pi_124363824
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:47 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja, maar daar ga je geen eckte massa mee opbouwen denk, met hardlopen. + dat ik allergisch ben voor hardlopen :+
Denk het ook niet. Maar zat meer aan de beweging te denken, dus idd ook lunges.
Misschien met gewichten op en af een step springen?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:01:09 #243
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124363825
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:42 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

lol.
Ben jaren leiding geweest bij een scoutingvereniging, en als d'r dan op kamp kindjes waren die "hoofdpijn" hadden, en je ook maar een klein beetje twijfels had aan de heftigheid van die hoofdpijn, dan gaven we ze wel eens een m&m i.p.v. een paracetamol.
Hele toneelstukje compleet natuurlijk, "niet kauwen maar gelijk doorslikken he, ja maar 1-tje hoor, want dit zijn hele zware"

Sliepen ze gelijk als een blokbeton _O- 8)7
O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 22-03-2013 08:10:39 ]
pi_124363848
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hmm, niet een saus als ik het zo zie?
Dat klopt, maar echt heerlijk als je eens 'groente' mist ofzo.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_124364030
quote:
Seated Hip Adduction? Geen idee of het een goede is.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:25:48 #246
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124364039
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:24 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Seated Hip Adduction? Geen idee of het een goede is.
ja die ken ik al, maar heeft nauwelijks effect. Volle stack, reps van 20 en dan voel je nog weinig.
Maar ik ga wel eens wijd squatten idd.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:52:32 #247
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124364385
quote:

Ik til hem omhoog, dan laat ik hem zakken maar zonder dat hij de grond raakt, en dan ga ik weer terug omhoog.

quote:

Ben je dan nog natural?
Lage test levels komen ook ergens vandaan en heeft ook een oorzaak.
Dat is eerst belangrijk om te bekijken.

Zijn genoeg atleten die Testosteron replacement therapy volgen.
YouTube
pi_124364663
Spierpijn is vanaf het bodypumpen gister nagenoeg weg *O*
Alleen nog een beetje in m'n biceps en schouders, maar ik krijg mijn jas weer normaal aan :P
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:31:55 #249
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124365041
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:47 schreef RaymondK het volgende:

[..]

misschien een prawler voor je uit duwen erbij?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:50:11 #250
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124365440
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:') :')

Best leuk fysiekje overigens.

[ afbeelding ]

... voor een natural.
Hij zat ook op de fiets toch?

quote:

Ben je dan nog natural?
De dosissen die je dan krijgt zijn totaal niet te vergelijken met de dosissen die een bodybuilder neemt volgens mij.
Seto is zo ene baas he
pi_124365444
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik til hem omhoog, dan laat ik hem zakken maar zonder dat hij de grond raakt, en dan ga ik weer terug omhoog.
Dat zijn geen 'dead lifts'.
pi_124365490
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

´dead´lifts
pi_124365589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:50 schreef seto het volgende:

[..]

Hij zat ook op de fiets toch?

[..]

De dosissen die je dan krijgt zijn totaal niet te vergelijken met de dosissen die een bodybuilder neemt volgens mij.
Ik weet dat de dosering bij vrouwlijke bodybuildsters ongeveer 30 keer zoveel is als een normaal testosteronlevel bij een man.. dus ik gok idd van niet ;)
een mannenkop krijgen en 3 octaven zakken in stem en maar roepen dat ze niets gebruiken, yarite
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:07:54 #254
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124365861
quote:

[..]

Wat zijn dat dan? Want dit voelt heel wat zwaarder aan dan oppikken, neerleggen, oppikken, etc
YouTube
pi_124366117
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat zijn dat dan? Want dit voelt heel wat zwaarder aan dan oppikken, neerleggen, oppikken, etc
Deadlift - Deadweight lift. Dus gewicht tillen vanaf pure stilstand. Moet ook zwaar zijn hea, anders heb je geen PROGRESS RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:19:50 #256
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124366138
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dead is het optillen van een dood gewicht. Zonder momentum.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:23:15 #257
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124366217
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik enigzins wel,

Alleen in hoeverre heb ik een momentum?

Ik til de bar op, tot ik rechtop sta,
Daarna zak ik weer terug tot net boven de vloer (waar een ander hem op de vloer legt)
en vanuit die positie (zwaartekracht die trekt, neerwaartse kracht vs opwaartse kracht) ga ik weer terug rechtop staan.

Daar zit weinig momentum in dacht ik.

Ik heb een klein beetje "hang-time" waardoor de belasting voor de rug zwaarder is denk ik?

Ik zeg ook niet dat ik het goed doe, ik probeer alleen het verschil in effectiviteit naar boven te halen
YouTube
pi_124366802
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daarna zak ik weer terug tot net boven de vloer (waar een ander hem op de vloer legt)
en vanuit die positie (zwaartekracht die trekt, neerwaartse kracht vs opwaartse kracht) ga ik weer terug rechtop staan.

Ik heb een klein beetje "hang-time" waardoor de belasting voor de rug zwaarder is denk ik?

Ik zeg ook niet dat ik het goed doe, ik probeer alleen het verschil in effectiviteit naar boven te halen
Volgens mij noemde ze jouw manier altijd 'a one way trip to snap city'
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:44:53 #259
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124366823
Zijn gewoon stiff legged deadlifts hoor.
Seto is zo ene baas he
pi_124366842
quote:

[..]

Je kunt zwaarder en geconcentreerder gaan als je gewoon het gewicht teruglegt, even op adem komen en weer gaan.
pi_124366929
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Dit.
pi_124366986
quote:

Het heeft mij 9 maanden 2-3 keer per week Bodypump gekost (ja, ik ben ooit begonnen met Bodypump) voordat ik lunges goed onder de knie had. Het is gewoon een kutoefening qua uitvoering; je moet veel oefenen voordat je de techniek beheerst.
pi_124367001
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:44 schreef seto het volgende:
Zijn gewoon stiff legged deadlifts hoor.
Romanian Deadlifts is ook zoiets, maar dan wat hoger.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:27:36 #264
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124367910
quote:

[..]

http://stronglifts.com/13-deadlift-mistakes-technique-stupid/
punt 2
pi_124368163
Hier laag gewicht squats (40 kg) om mijn vorm eindelijk eens onder de knie te krijgen.
Als compensatie doe ik wat legpresses en die voel ik trouwens wel heel goed in mijn quads, na afloop is het fietsen vrij pijnlijk.
pi_124368285
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:38 schreef DrParsifal het volgende:
Hier laag gewicht squats (40 kg) om mijn vorm eindelijk eens onder de knie te krijgen.
Als compensatie doe ik wat legpresses en die voel ik trouwens wel heel goed in mijn quads, na afloop is het fietsen vrij pijnlijk.
Wacht maar tot je echt zwaar gaat squatten dan word je ingehaald door oude mensen en meisjes van 12 ;(
pi_124368325
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

:Y
De Telegraaf meldde het destijds als dat Breivik aan de anabolen zat. :')
Na een paar uur was dat bericht weer verdwenen.
De Telegraaf :')
pi_124368329
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:43 schreef Zaran het volgende:

[..]

Wacht maar tot je echt zwaar gaat squatten dan word je ingehaald door oude mensen en meisjes van 12 ;(
Ach ik werd al ingehaald door een jogger (heuveltje op weliswaar), legpress kan al aardig wat met je doen.
pi_124368419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
+1 respect.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:23:38 #270
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124369480
Ik weet niet of ik deze al gepost had...

Die Ab Crunch Shredder Dips lijken mij echt baas :')
YouTube
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:37:54 #271
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_124369968
quote:

[..]

http://www.cutandjacked.com/Intense-Deadlift-Variations :')

Rackpulls doe ik touch and go (wel langzaam). Deadlift op en neer. Even "pauze" en weer op en neer.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_124369998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

Rackpulls doe ik touch and go (wel langzaam). Deadlift op en neer. Even "pauze" en weer op en neer.
Ik doe deadlifts altijd op een skippybal. Merk dat ik zo veel meer mijn stabilizers pak.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:41:14 #273
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_124370063
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik doe deadlifts altijd op een skippybal. Merk dat ik zo veel meer mijn stabilizers pak.
En die gains, niet te versmaden :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:43:04 #274
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124370107
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

You ain't got shit on her... :')
YouTube
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:43:18 #275
206322 Seam
Pillz-E
pi_124370112
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik weet niet of ik deze al gepost had...

Die Ab Crunch Shredder Dips lijken mij echt baas :')
Daar zitten me toch een hoop onzin oefeningen tussen :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:44:50 #276
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124370165
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Seam het volgende:

[..]

Daar zitten me toch een hoop onzin oefeningen tussen :')
Zoals welke?

Die spiderman pushups doe ik ook wel eens, ik pak dan een step en daar leg ik mijn voeten op.
Kan je net iets dieper gaan.
YouTube
pi_124370505
quote:
Dat idee had ik zelf ook al, alleen heb ik een schijthekel aan lunges. Ik kan gewoon m'n evenwicht niet goed houden met die oefening. Lijk wel zo bezopen als een tor ik die doe.
Dacht meteen aan die qwop game :D

http://www.foddy.net/Athletics.html
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:58:08 #278
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124370566
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:55 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dacht meteen aan die qwop game :D

[ afbeelding ]

http://www.foddy.net/Athletics.html
Dafuq is dit man..
YouTube
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:58:36 #279
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124370857
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik doe ook de continuous DLs. Er zit altijd een dood moment in namelijk de omschakeling van neer naar op (en andersom ook uiteraard). Krachten zijn in balans dus (verticaal) momentum = 0. De reden dat ik hem zo doe is dat ik anders vlak voor de grond de neiging heb de spanning wat van mijn rug te halen met alle gevaren van dien. Nu moet ik wel de spanning erop houden.

Jullie squatten toch ook zo overigens :p

[ Bericht 7% gewijzigd door ssebass op 22-03-2013 13:32:33 ]
pi_124370977
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dafuq is dit man..
Dat is een spel (zie link onder filmpje) waar je met aanspannen van verschillende spieren moet proberen te lopen. Echt niet te doen overigens, probeer maar eens :D
pi_124371825
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:08 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik doe ook de continuous DLs. Er zit altijd een dood moment in namelijk de omschakeling van neer naar op (en andersom ook uiteraard). Krachten zijn in balans dus (verticaal) momentum = 0. De reden dat ik hem zo doe is dat ik anders vlak voor de grond de neiging heb de spanning wat van mijn rug te halen met alle gevaren van dien. Nu moet ik wel de spanning erop houden.

Jullie squatten toch ook zo overigens :p

Mij is ooit verteld dat je op die manier ook een beetje kan cheaten door de elasticiteit van je pezen te misbruiken. In de zin van dat je (door het stoppen van de beweging) je pezen een beetje rekt en op die manier het terugveren als momentum gebruikt. Nou zijn je pezen natuurlijk geen elastiek maar je snapt m'n punt. Zelfde idee met squats, als je jezelf op een aardig tempo naar beneden laat storten en dan heel snel omhoog komt.
pi_124372598
Klinkt niet heel gezond. Volgens mij span je juist de contra spieren aan met bijbehorende pezen, waardoor je niets aan de elasticiteit hebt (andere richting dus andere spieren+pezen nemen het over). Dat remmen vlak boven de grond vind ik juist het zwaarst en dat sla je veel sneller over als je de bb gewoon neerlegt. Denk dat er voor beiden wat te zeggen valt, geen idee wat nou echt het best is.
pi_124372763

5x80kg
^O^
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:05:03 #285
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_124372950
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zoals welke?

Die spiderman pushups doe ik ook wel eens, ik pak dan een step en daar leg ik mijn voeten op.
Kan je net iets dieper gaan.
Ik doe vnv de hindu pushup
pi_124373816
Net maar eens vitamine d3 besteld bij B&F, zo te lezen hier heeft B&F een prima service dus ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:41:23 #287
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124374234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef Questular het volgende:
Net maar eens vitamine d3 besteld bij B&F, zo te lezen hier heeft B&F een prima service dus ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt :)
Me 2.

De 1000 versie met dank aan CarbonC voor de uitleg.
YouTube
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:45:47 #288
55709 Stereotomy
pi_124374384
Voor vitamine D caps geldt dat 5 dagen 1x 1000 IU slikken ongeveer overeenkomt met 1x in de 5 dagen 5000 IU slikken, dus je kunt er ook mee spelen als je wil.

Niet proberen met paracetamol, voordat dit weer verkeerd geinterpreteerd wordt. }:|
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:49:55 #289
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124374530
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
Voor vitamine D caps geldt dat 5 dagen 1x 1000 IU slikken ongeveer overeenkomt met 1x in de 5 dagen 5000 IU slikken, dus je kunt er ook mee spelen als je wil.

Niet proberen met paracetamol, voordat dit weer verkeerd geinterpreteerd wordt. }:|
Ik dacht zelf aan elke dag 1.
YouTube
pi_124374564
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik dacht zelf aan elke dag 1.
Ik doe altijd een zo'n ding per 2 dagen, staat ook op de verpakking dacht ik
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:52:24 #291
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124374619
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik doe altijd een zo'n ding per 2 dagen, staat ook op de verpakking dacht ik
1000 versie heb ik het over hea.... op inet staat elke dag 1 bij voorkeur met maaltijd
YouTube
pi_124374676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

1000 versie heb ik het over hea.... op inet staat elke dag 1 bij voorkeur met maaltijd
Ah oke ik heb de 5000UI. "take one softgel every 2 days with your meal."

Maar volgens mij kan het ook weinig kwaad, overtollige vitamine d pis je gewoon uit.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:56:25 #293
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124374737
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:54 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Maar volgens mij kan het ook weinig kwaad, overtollige vitamine d pis je gewoon uit.
Was er niets iets met nierstenen?

iemand die dat kan bevestigen?
YouTube
pi_124374739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:54 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Nee, is vet-oplosbaar namelijk.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:58:40 #295
55709 Stereotomy
pi_124374819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Nee, is vet-oplosbaar namelijk.
Precies. Dit is eigenlijk basis-kennis die je ueberhaupt moet hebben voordat je iets supplementeert, maargoed.

5000 IU per dag kan praktisch gezien geen kwaad.
pi_124374849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Was er niets iets met nierstenen?

iemand die dat kan bevestigen?
Ja, verhoogde kans op nierstenen. Maar moet normaal geen probleem zijn, tenzij je er aanleg voor hebt. Ik moet 't nog steeds eens aan m'n huisarts vragen of het kwaad kan..
pi_124374856
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Stereotomy het volgende:

Over pijnstillers gesproken, APC is echt een goeie (250mg aspirine, 250mg paracetamol en 50 mg coffeine)

Werkt echt goed bij mij, paracetamol heb ik er minstens 4 voor nodig als ik hoofdpijn heb :')
pi_124375039
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:59 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ja, verhoogde kans op nierstenen. Maar moet normaal geen probleem zijn, tenzij je er aanleg voor hebt. Ik moet 't nog steeds eens aan m'n huisarts vragen of het kwaad kan..
Heb totaal geen aanleg voor nierstenen, komt ook niet voor in mijn familie. Maar ik kreeg meerdere nierstenen van 5000 IU per dag.
pi_124375554
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef Diabox het volgende:
Kan iemand hier aan komen?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18714077
Yep, stuur maar een DM met je emailadres ;)
pi_124375798
DOEI
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')