SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef Questular het volgende:
Ergens heeft een link gestaan met goede vitamine D tabletten, of Carbon of Yuri als ik me niet vergis dus als iemand die link nog heeft![]()
dank!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/![]()
Yaman, de spierpijn van mijn eerste beginners deadlifts is het bewijs![]()
(die is alweer bijna over tho, spierpijn van de cable row en lat pull down heeft vandaag de overhand)
![]()
Mirin' brah. Definitely mirin'quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:33 schreef seto het volgende:
Een vrouw van de gezond slank reeks die actief meepost in de BB-reeks![]()
Zij heeft het licht gezien, 1 down, many to go...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 10:34:43 ]![]()
Het is meer dat het nu ook daadwerkelijk kánmet een rolstoel ging deadliften erstig lastig man! Toen moest ik het wel puur van voeding hebben om geen dikke blob te worden (of te blijven eigenlijk, want dat proces gaat retesnel als je eenmaal stil zit)
Ik zal over een paar weken als ik vind dat ik écht kan patseren met mijn beginnende spieren wel eens een fotoreeksje plaatsen van mijn progress. Ik begin wel trots te worden inmiddels![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben ook trots op je MarMar, en ik ken je niet eens. Mooi om te zien dit, ga zo door.![]()
I.i.g. monohydraat. De rest is alleen maar duurder. Voorbeelden:quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:39 schreef NomanIW het volgende:
Creatine aanraders? Xxl nutrition heeft wat producten laten vallen zie ik, de rest ken ik niet.
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/
http://www.xxlnutrition.nl/creatine-monohydraat/xxl-nutrition
http://www.muscletotaal.n(...)eatine-500-gram.html
Oplaadfase is BS.http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef Questular het volgende:
Ergens heeft een link gestaan met goede vitamine D tabletten, of Carbon of Yuri als ik me niet vergis dus als iemand die link nog heeft![]()
Waarom verkies jij 1000 boven 5000?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
I.i.g. monohydraat. De rest is alleen maar duurder. Voorbeelden:
Oplaadfase is BS.
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/
(srs question)YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wat een onzin jonge. Die laatste post was geouwehoer. Ik constateerde gewoon dat een scoop op de manier waarop ik hem neem 40 gram bevatte in plaats van de 28 gram die op de pot stond. Blijkbaar volg ik de niet de maatschappelijke richtlijn van scoopen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Yuri_Boyka is een beetje obsessief bezig met zijn cut
Ik heb nog wel een goed boek voor hem om te lezenWeten we dat ook weer.
If not now, then when.![]()
Ik neem nu 5000 IU maar wel slechts 2x in de week. Is, denk ik, wel voldoende om je spiegels op peil te houden.
@MarMar: neem geen vitamine D van de supermarkt, die zijn overpriced en ook nog eens ondergedoseerd.This isn't even my final form.![]()
Iemand hier die die Solgar Omnium multivits neemt? Een powerlifter uit mijn gym zweert erbij maar ze zijn nogal prijzig![]()
![]()
Roidrage much?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een onzin jonge. Die laatste post was geouwehoer. Ik constateerde gewoon dat een scoop op de manier waarop ik hem neem 40 gram bevatte in plaats van de 28 gram die op de pot stond. Blijkbaar volg ik de niet de maatschappelijke richtlijn van scoopen.Weten we dat ook weer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef MarMar het volgende:
Het is meer dat het nu ook daadwerkelijk kánmet een rolstoel ging deadliften erstig lastig man! Toen moest ik het wel puur van voeding hebben om geen dikke blob te worden (of te blijven eigenlijk, want dat proces gaat retesnel als je eenmaal stil zit)
Ik zal over een paar weken als ik vind dat ik écht kan patseren met mijn beginnende spieren wel eens een fotoreeksje plaatsen van mijn progress. Ik begin wel trots te worden inmiddelsRespect, keep it up.
Hoe kan het eigenlijk dat je je 'letterlijk in een rolstoel had getraind'?Deathlift or Die.![]()
Waarom per se monohydraat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
I.i.g. monohydraat. De rest is alleen maar duurder. Voorbeelden:
Oplaadfase is BS.
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/![]()
![]()
Waren de multivits van de kruidvat niet voldoende?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef seto het volgende:
Iemand hier die die Solgar Omnium multivits neemt? Een powerlifter uit mijn gym zweert erbij maar ze zijn nogal prijzigIf not now, then when.![]()
Meer is niet altijd beter! Ik slik dagelijks 1 pilletje van 1000IU + 2x multivitamine waar 1,67 microgram in zit. Dat vind ik genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom verkies jij 1000 boven 5000?
(srs question)![]()
Geen idee, nooit zo in verdiept. Maar die Solgar worden ook een beetje als de ultieme multivit gemarket.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waren de multivits van de kruidvat niet voldoende?![]()
Merk je ook verschil? (subjectief I know)quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Meer is niet altijd beter! Ik slik dagelijks 1 pilletje van 1000IU + 2x multivitamine waar 1,67 microgram in zit. Dat vind ik genoeg.
Ik sta op het punt ze te bestellen, omdat ik merk dat ik in de wintermaanden altijd vaak wat depri ben en gewoon niet mijzelf. Heb ook een kantoorbaan dus kom veelste weinig buiten.YouTube
Daar heb je het antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef seto het volgende:
[..]
Geen idee, nooit zo in verdiept. Maar die Solgar worden ook een beetje als de ultieme multivit gemarket.Deathlift or Die.![]()
Solgar is een "A-merk", maar het is mij niet duidelijk wat nu maakt dat die Solgar supplementen beter zijn dan andere merken (ik heb het dan niet over de huismerken van B&F en XXL: die zijn soms goed, soms minder (net als in een supermarkt)).quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef seto het volgende:
Iemand hier die die Solgar Omnium multivits neemt? Een powerlifter uit mijn gym zweert erbij maar ze zijn nogal prijzig
Waarom zweert hij hierbij? Google het anders even en/of stel de vraag ook op (D)BB.com.![]()
- werkt aantoonbaar goedquote:
- is enorm vaak getest
- is goedkoop.
http://www.schwarzenegger(...)should-you-be-taking![]()
Duidelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
- werkt aantoonbaar goed
- is enorm vaak getest
- is goedkoop.
http://www.schwarzenegger(...)should-you-be-takingthanks!
![]()
Yuri wou eens shredded zijn
maar nam zijn scoops liever niet te klein
Yuri werd niet vreselijk droog
en greep al snel naar de poederdoos
De poederdoos wat veels te wit
dus kocht hij vlug een anabolenkit
De anabolenkit was veel te vies
Toch schoof hij de spuit boven zijn lies
Zijn quads waren nu veel te mooi
Hij trok zich af in de hoek bij apekooi
Maar na een zomer lang dopen
kon Yuri niet meer lopen![]()
Hahahaha, baasje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Yuri wou eens shredded zijn
maar nam zijn scoops liever niet te klein
Yuri werd niet vreselijk droog
en greep al snel naar de poederdoos
De poederdoos wat veels te wit
dus kocht hij vlug een anabolenkit
De anabolenkit was veel te vies
Toch schoof hij de spuit boven zijn lies
Zijn quads waren nu veel te mooi
Hij trok zich af in de hoek bij apekooi
Maar na een zomer lang dopen
kon Yuri niet meer lopenDeze gaat de boeken in.
Speciaal voor Marmar (en eventueel andere, lurkende vrouwen):
http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique![]()
Even een stukje crosspost van mij uit het fitnesstopic:quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef CarbonC het volgende:
Speciaal voor Marmar (en eventueel andere, lurkende vrouwen):
http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique
Sjah ach, dat MOET wel ongezond zijn krijg ik ook al op mijn dak "sport je niet teveel, doe je niet te hoge gewichten, ben je niet bang dat..."
Nee ik ben niet bang dat ik eruit ga zien als een opgepompt manwijf want ik spuit niet 30 x zoveel testosteron als een normale man heeft in mijn lijf en naturel krijg je dat nevernooit voor elkaar.
(tjek maar gewoon eens het verschil tussen miss Olypmia 1981 en die van 2012...)
Overigens ben ik juist begonnen voor kracht, ik wil niet skinny zijn, ik wil sterk en gezond zijn en de looks die daarbij horen bevallen me welZoiets.
Dank je, en niet letterlijk in de rolstoel, maar mezelf letterlijk uit de rolstoel getraind..quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Respect, keep it up.
Hoe kan het eigenlijk dat je je 'letterlijk in een rolstoel had getraind'?
Ik heb een behoorlijk brak skelet, daaroverheen kreeg ik wat kloterige ziektes, stomme toevallige samenloop van omstandigheden waardoor ik niet meer kon sporten en hard aftakelde.
Na gefaalde revalidatiesessies waarbij het nog meer van kwaad tot erger ging, was ik een soort van "opgegeven zaak". Achteraf denk ik dat het toen gewoon te vroeg was en ik heb ook ernstige vraagtekens bij al die protocollen in revalidatiecentra..
Dan vorig jaar in het voorjaar ging het langzaam wat beter, werd minder ziek, "uitzieken" kan soms dus gewoon 3 jaar duren blijkbaar.. Ik stond inmiddels weer op een wachtlijst voor revalidatie, maar had niet zoveel zin om te wachten, dus ben op mijn eigen manier aan de slag gegaan. Eerst kleine stukjes lopen met krukken, dan steeds grotere stukjes, dan met 1 wandelstok.. Toen werden het kilometers, toen zonder stok, en na een gesprek met een revalidatiearts die me vroeg waarom ik in godsnaam was komen lopen (5 km van huis) en die tegen me had gezegd "je bent nu boven de dertig, wat je vroeger kon kan je nooit weer want dat is topsport met jouw lijf en hoeveel topsporters boven de dertig ken je" heb ik vriendelijk bedankt voor het traject en ben ik naar de sportschool gegaan.
Eerst in overleg met de daar werkende fysiotherapeut, oefeningen op apparaat, met voorbedachte rade omdat ik eerst de spieren weer op kracht wilde hebben voordat ik met losse gewichten aandurfde.
Toen ik dan in 4 maanden mijn legpress van 10 kg naar 100 kg had gewerkt was het tijd voor mijn nieuwe schema, 4 dagen split, vooral met losse gewichten, ook met squats en deadlifts, en dan nog 1 keer bodypump erbij omdat ik dat leuk vind.
Met het nieuwe schema ben ik deze week begonnen en nu wil ik ongeveer dit bereiken:
gewoon omdat het kan![]()
![]()
Sorry dat had ik dan verkeerd geleden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Even een stukje crosspost van mij uit het fitnesstopic:
Sjah ach, dat MOET wel ongezond zijn krijg ik ook al op mijn dak "sport je niet teveel, doe je niet te hoge gewichten, ben je niet bang dat..."
Nee ik ben niet bang dat ik eruit ga zien als een opgepompt manwijf want ik spuit niet 30 x zoveel testosteron als een normale man heeft in mijn lijf en naturel krijg je dat nevernooit voor elkaar.
(tjek maar gewoon eens het verschil tussen miss Olypmia 1981 en die van 2012...)
Overigens ben ik juist begonnen voor kracht, ik wil niet skinny zijn, ik wil sterk en gezond zijn en de looks die daarbij horen bevallen me welZoiets.
[..]
Dank je, en niet letterlijk in de rolstoel, maar mezelf letterlijk uit de rolstoel getraind..
Ik heb een behoorlijk brak skelet, daaroverheen kreeg ik wat kloterige ziektes, stomme toevallige samenloop van omstandigheden waardoor ik niet meer kon sporten en hard aftakelde.
Na gefaalde revalidatiesessies waarbij het nog meer van kwaad tot erger ging, was ik een soort van "opgegeven zaak". Achteraf denk ik dat het toen gewoon te vroeg was en ik heb ook ernstige vraagtekens bij al die protocollen in revalidatiecentra..
Dan vorig jaar in het voorjaar ging het langzaam wat beter, werd minder ziek, "uitzieken" kan soms dus gewoon 3 jaar duren blijkbaar.. Ik stond inmiddels weer op een wachtlijst voor revalidatie, maar had niet zoveel zin om te wachten, dus ben op mijn eigen manier aan de slag gegaan. Eerst kleine stukjes lopen met krukken, dan steeds grotere stukjes, dan met 1 wandelstok.. Toen werden het kilometers, toen zonder stok, en na een gesprek met een revalidatiearts die me vroeg waarom ik in godsnaam was komen lopen (5 km van huis) en die tegen me had gezegd "je bent nu boven de dertig, wat je vroeger kon kan je nooit weer want dat is topsport met jouw lijf en hoeveel topsporters boven de dertig ken je" heb ik vriendelijk bedankt voor het traject en ben ik naar de sportschool gegaan.
Eerst in overleg met de daar werkende fysiotherapeut, oefeningen op apparaat, met voorbedachte rade omdat ik eerst de spieren weer op kracht wilde hebben voordat ik met losse gewichten aandurfde.
Toen ik dan in 4 maanden mijn legpress van 10 kg naar 100 kg had gewerkt was het tijd voor mijn nieuwe schema, 4 dagen split, vooral met losse gewichten, ook met squats en deadlifts, en dan nog 1 keer bodypump erbij omdat ik dat leuk vind.
Met het nieuwe schema ben ik deze week begonnen en nu wil ik ongeveer dit bereiken:
[ afbeelding ]
gewoon omdat het kanEcht volle respect.
Deathlift or Die.![]()
Die van mij komen van internetz, maar ik weet niet meer welke sitequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:48 schreef Levolution het volgende:
Ik neem nu 5000 IU maar wel slechts 2x in de week. Is, denk ik, wel voldoende om je spiegels op peil te houden.
@MarMar: neem geen vitamine D van de supermarkt, die zijn overpriced en ook nog eens ondergedoseerd.dan moet ik even in mijn mailbox sneupen, vast nog wel ergens een verzendbevestiging als ik die niet gedelete heb.
En thx Ethanolic!![]()
![]()
Ik heb het slapen herontdekt, ik sliep meer dan een jaar maar 5 uur per nacht maximaal bleef gewoon sporten maar nooit spierpijn. En nu ik 7 uur per nacht slaap word ik wakker met spierpijn over m'n hele lichaamAll them gainssss
![]()
of die spierpijn daar aan gerelateerd is geloof ik niet zo gauwquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb het slapen herontdekt, ik sliep meer dan een jaar maar 5 uur per nacht maximaal bleef gewoon sporten maar nooit spierpijn. En nu ik 7 uur per nacht slaap word ik wakker met spierpijn over m'n hele lichaamAll them gainssss
Zou het eerder dan andersom verwachten toch? maar 5 uur is echt dramatisch te weinig, 7 ook. Zeker als je gewoon elke dag knalt.
Ik zit gemiddeld op 8 a 10 uur per nacht
Voel me wel beter als ik echt 10uur heb door kunnen slapen. ( meestal lukt 10 me niet omdat ik tussendoor een uur wakker lig, maar oke)
Als ik door wakkerliggen minder dan 7 uur krijg, ben ik zo brak als de hel![]()
![]()
![]()
Dudes, hoe oud zijn jullie dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
of die spierpijn daar aan gerelateerd is geloof ik niet zo gauwZou het eerder dan andersom verwachten toch? maar 5 uur is echt dramatisch te weinig, 7 ook. Zeker als je gewoon elke dag knalt.
Ik zit gemiddeld op 8 a 10 uur per nacht
Voel me wel beter als ik echt 10uur heb door kunnen slapen. ( meestal lukt 10 me niet omdat ik tussendoor een uur wakker lig, maar oke)
Als ik door wakkerliggen minder dan 7 uur krijg, ben ik zo brak als de hel![]()
Zelf slaap ik gemiddeld 6,5... ben het nu naar 7,5 aan het brengen (dat moet geleidelijk, anders krijg ik migraine aanvallen gezien het feit mijn lichaam dan een te grote opdonder krijgt... ja I know sucks...)
Zou slaap zoveel uitmaken in de gains dan of alleen in de prestatie? (Het verschil van 1 a 2u meer per nacht?)YouTube
34quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dudes, hoe oud zijn jullie dan?
Zelf slaap ik gemiddeld 6,5... ben het nu naar 7,5 aan het brengen (dat moet geleidelijk, anders krijg ik migraine aanvallen gezien het feit mijn lichaam dan een te grote opdonder krijgt... ja I know sucks...)
Zou slaap zoveel uitmaken in de gains dan of alleen in de prestatie? (Het verschil van 1 a 2u meer per nacht?)![]()
![]()
heb ik m'n hele leven overigens al gehad dat ik veel slaap nodig heb. Maar met bb-en absoluut meer.
en ja, dat maakt veel uit als je niet meer herstelt door een tekort aan rust bouw je langzaam aan een mooie overtraining op
Ik heb een tijdje m'n slaap gemonitoord, en er zitten zo'n 5 cycles van diepe slaap in per nacht.
Als dat er 1 minder is (door te laat naar bed of te vroeg er uit of wakker liggen) of die cycles zijn minder diep, dan ben ik duidelijk brak, in de gym ook.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 12:23:48 ]![]()
Ik heb altijd vastgehouden aan 8 uur slaap per dag, en ik heb het geluk dat ik meestal binnen een minuut of 4/5 in slaap val en dan lekker 8 uur achter elkaar kan slapen![]()
![]()
Ik ben 23, train 6 dagen in de week kracht, sliep weinig omdat ik anders geen tijd overhield met sporten erbij maar ik werd helemaal brak de laatste tijd. In de morgen 4 koffie nodig om wakker te worden. Daarom maar besloten om eerder te slapen.![]()
Smoesjequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef MarMar het volgende:
Het is meer dat het nu ook daadwerkelijk kánmet een rolstoel ging deadliften erstig lastig man!
![]()
![]()
Everyday upperbody day...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Smoesje
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/SccdH1OUznd8ANqpUR1Z5g--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MjA7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/152/(...)70403.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Gister benendag trouwens.... ben ik blij dat wij hier een lift op het werk hebben.....
YouTube
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gister benendag trouwens.... ben ik blij dat wij hier een lift op het werk hebben.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Smoesje
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/SccdH1OUznd8ANqpUR1Z5g--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MjA7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/152/(...)70403.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lees ik nu goed in die laatste studie van Phillips z'n team m.b.t. eiwit spreiden dat gedurende de trial zelf alleen eiwit wordt genomen?
Tevens, verwijdering van TSC zorgt voor veel meer activatie van mTORC1, maar leidt toch tot netto tot spierverlies: IGF-I toch dan heel belangrijker dan verwacht om de katabole signalen te compenseren. Interessant gegeven uit: http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)ophy+and+hypertrophy
[ Bericht 16% gewijzigd door Diabox op 21-03-2013 13:02:05 ]![]()
Een koffie infuus helpt welquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef Jahr00n het volgende:
6dagen trainen met 5 uur slaap per dag? Ik zou de eerste week al niet overleven denk ik.![]()
![]()
quote:Dat vind ik dus het verneukeratieve ook van dingen als Jacked3d of Noxipro met cafeïne. Heeeeerlijke training absoluut, maar een dramatische nacht, ondiep slapen/wakker liggen, en de dag erna een gevoel alsof je nauwelijks geslapen hebt, en die fractie extra profijt van je beastmode tijdens die trainingen door dat spul wordt dan dubbel en dwars ongedaan gemaaktquote:![]()
![]()
![]()
Die dromen op NoxiFucking geweldig man
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Die shit moet je dan ook niet in de avond nemen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik dus het verneukeratieve ook van dingen als Jacked3d of Noxipro met cafeïne. Heeeeerlijke training absoluut, maar een dramatische nacht, ondiep slapen/wakker liggen, en de dag erna een gevoel alsof je nauwelijks geslapen hebt, en die fractie extra profijt van je beastmode tijdens die trainingen door dat spul wordt dan dubbel en dwars ongedaan gemaakt![]()
![]()
wazige gasten hier zieke vage supplementenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
nooit gehad nog.
Wel van 5-htp extreme dromen![]()
5-htp![]()
Dat neem ik dan om 16:30 (gebruik het nooit meer) dikke kans dat ik om 1:00 klaar wakker naar het plafond lig te starenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:11 schreef seto het volgende:
[..]
Die shit moet je dan ook niet in de avond nemen.![]()
Heb ik met koffie overigens ook
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 13:19:12 ]![]()
Is wel een veelbeschreven bijwerking van DMAA, had er zelf eigenlijk altijd last van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
nooit gehad nog.
Wel van 5-htp extreme dromen![]()
5-htpI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Is eigenlijk ook al te laat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat neem ik dan om 16:30 (gebruik het nooit meer) dikke kans dat ik om 13:00 klaar wakker naar het plafond lig te staren![]()
Heb ik met koffie overigens ook![]()
haha die pnzr.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wazige gasten hier zieke vage supplementen![]()
5-htp is supplement die er voor zorgt dat je serotonine en melatomine beter aanmaakt.
Niks vaags aan, alleen niet zo bekend idd.
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2012/06/serotonine-en-5-htp.html![]()
Het schijnt ook dat veel caffeine de aanmaak van cortisol bevordert, wat dan weer je spierherstel in de weg gaat zitten..![]()
Merk prewo niet eens, wellicht dat het komt door m'n lengte n gewicht?1.95, 89kg
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Bron?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef MarMar het volgende:
Het schijnt ook dat veel caffeine de aanmaak van cortisol bevordert, wat dan weer je spierherstel in de weg gaat zitten..If not now, then when.![]()
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0091305796001050quote:
Ik zocht eigenlijk een andere link, maar die vond ik niet, er is wel heel veel over te vinden tho, allemaal met min of meer dezelfde conclusie.
Moet ik ook nog bronnen voor je opzoeken waarin staat dat cortisol niet bepaald vriendjes met spieren is, of weet je dat wel zelf?
Een paar bakjes koffie per dag zal je niet gelijk kapotmaken tho![]()
![]()
is toch om te herstellen na een nachtje aan de X?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wazige gasten hier zieke vage supplementen![]()
1.95 en 97kg gaat skyrocket met een goeie pwo hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:43 schreef Kerol het volgende:
Merk prewo niet eens, wellicht dat het komt door m'n lengte n gewicht?1.95, 89kg
![]()
Welke heb je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
1.95 en 97kg gaat skyrocket met een goeie pwo hoor
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Precies. Er zijn genoeg andere relatief onzinnige simpele dingen die je cortisol al doen stijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0091305796001050
Ik zocht eigenlijk een andere link, maar die vond ik niet, er is wel heel veel over te vinden tho, allemaal met min of meer dezelfde conclusie.
Moet ik ook nog bronnen voor je opzoeken waarin staat dat cortisol niet bepaald vriendjes met spieren is, of weet je dat wel zelf?
Een paar bakjes koffie per dag zal je niet gelijk kapotmaken thoIf not now, then when.![]()
Stressen om scoops is er een vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Er zijn genoeg andere relatief onzinnige simpele dingen die je cortisol al doen stijgen.![]()
![]()
quote:Pre-Workout is vrij persoonlijk; de een reageert beter op de een, de ander op een andere.quote:![]()
ik hád noxipro met mdaaquote:
(heb trouwens nog wel 2 sachets liggen)
maar ik gebruik momenteel PWO...![]()
Ik vind dit geweldig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0091305796001050
Een paar bakjes koffie per dag zal je niet gelijk kapotmaken thoEen soort van vrouwelijke Stereo in een rolstoel.
![]()
![]()
Stereo, dat is toch die nerd die beweerde dat trainen met machines effectiever is dan trainen met losse gewichten ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind dit geweldig.Een soort van vrouwelijke Stereo in een rolstoel.
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind dit geweldig.Een soort van vrouwelijke Stereo in een rolstoel.
rolstoelen zijn voor luilakken
![]()
inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Pre-Workout is vrij persoonlijk; de een reageert beter op de een, de ander op een andere.
koffie reageer ik bijvoorbeeld helemaal niet op
alleen als ik het een dag niet drink
koppijn en een partij sjacherijnig joh
maar ik ben inmiddels wel een beetje aan t minderen, heb de suiker na jaren veel te veel suiker in mn koffie ook eindelijk geskipt, nu de koffie zelf nog...![]()
kom nu maar op met die progresspics, want je begint zachtjes aan als de ideale vrouw te klinken...quote:![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
kom nu maar op met die progresspics, want je begint zachtjes aan als de ideale vrouw te klinken...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 14:52:47 ]![]()
volgende keer na het strandbezoek even je doosje uitspoelen, dan wordt het niet zo zuur daar beneden johquote:![]()
Mss moet jij wat vaker rukkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
volgende keer na het strandbezoek even je doosje uitspoelen, dan wordt het niet zo zuur daar beneden joh![]()
![]()
Hoe is het eigenlijk met alle nonfappers hier?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
zonde van de test man
sinds ik gestopt ben met rukken...
Al pieken in test levels gemerkt?
We zijn nu toch al zo'n twee week onderwegYouTube
Vanochtend weer wat protein geloosd in een kleine squatkont.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met alle nonfappers hier?
We zijn nu toch al zo'n twee week onderweg(no homo)
![]()
hehehe, mijn vrouw is zwanger, dus als ik stop met fappen ben ik bang dat ik schaamlippen krijg ivm oestrogeenconcentraties in huis...quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
We zijn nu toch al zo'n twee week onderweg![]()
lol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
We zijn nu toch al zo'n twee week onderweg![]()
Wat een onzin die proef.
Na een paar dagen krijg je vanzelf een keer een natte droom.
Gewoon zo vaak mogelijk af laten gaan dat geweer. Daar is die voor gemaakt...![]()
nou, dat kan ook wel wat langer dan dat zijn toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.![]()
Wat een onzin die proef.
Gewoon zo vaak mogelijk af laten gaan dat geweer. Daar is die voor gemaakt...![]()
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.![]()
Wat een onzin die proef.
Gewoon zo vaak mogelijk af laten gaan dat geweer. Daar is die voor gemaakt...
Inb4 Chinees onderzoek als enige bewijs voor nofap.![]()
![]()
Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef seto het volgende:
Dankzij nofap ben ik een god en sta ik nu boven seks.![]()
Het duurde ff om vanaf me werk naar mijn telefoon naar mijn fb te zetten maar:quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vanochtend weer wat protein geloosd in een kleine squatkont.(no homo)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
hehehe, mijn vrouw is zwanger, dus als ik stop met fappen ben ik bang dat ik schaamlippen krijg ivm oestrogeenconcentraties in huis...quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.![]()
Wat een onzin die proef.
Gewoon zo vaak mogelijk af laten gaan dat geweer. Daar is die voor gemaakt...quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
nou, dat kan ook wel wat langer dan dat zijn toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Inb4 Chinees onderzoek als enige bewijs voor nofap.
YouTube
Nee jij draagt iets bij vandaag ;-)quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef Weissman het volgende:
ManagaTheAnger![]()
Topics verkrachten en Reeksen kapen voor Dummies
Don't like it? Don't respond ;-)
Ik weet niet meer wie mij het advies gaf om de bar wat minder breed vast te pakken, volgens mij was Snakey dat... maar vandaag een sms gekregen of we borstdag zullen doen, dus ik zal het wel even uitproberen en kijken of dat helpt.YouTube
Nou nee hoor. bij mij meestal nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
nou, dat kan ook wel wat langer dan dat zijn toch?
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 15:44:27 ]![]()
Ik gebruik sinds dit weekend ZMA. Heb vaaage dromen. Moeilijk om van realiteit te onderscheiden. Elke dag net een wtf is er net gebeurd-gevoel opstaan
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
haha heb ik zelf ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Pastapipos het volgende:
Ik gebruik sinds dit weekend ZMA. Heb vaaage dromen. Moeilijk om van realiteit te onderscheiden. Elke dag net een wtf is er net gebeurd-gevoel opstaan
Gebruik je zma of alleen magnesium?quote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Zma van body en fit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gebruik je zma of alleen magnesium?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik heb juist gehoord/vernomen dat ZMA niet zo heel goed voor je is, omdat er bepaalde shit in zit en dat je beter allen apart kunt supplementeren. Heb helaas niet zo direct een bron.If not now, then when.![]()
oh, daar wil ik wel meer van weten dan, heb nog nooit negatieve dingen d'r van gelezen namelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb juist gehoord/vernomen dat ZMA niet zo heel goed voor je is, omdat er bepaalde shit in zit en dat je beter allen apart kunt supplementeren. Heb helaas niet zo direct een bron.
Volgens mij is het gewoon 400% magnesium en x honderd % Zink
idd. heerlijke dromen![]()
Ik zal eens kijken of ik het kan vinden en of het een thrustworthy bron is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh, daar wil ik wel meer van weten dan, heb nog nooit negatieve dingen d'r van gelezen namelijk.
idd. heerlijke dromen
Ook lucide en zo?
ja dat effect soms ook ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik het kan vinden en of het een thrustworthy bron is.
Ook lucide en zo?
Maar dat heb ik sowieso al heel snel als ik bijv. 's middags in slaap val op de bank lol.
Van die dromen dat je denkt dat de deurbel gaat, maar je niet kan bewegen om op te staan, hoeveel moeite je er ook voor doet![]()
![]()
Scary shit man..quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat effect soms ook ja.
Maar dat heb ik sowieso al heel snel als ik bijv. 's middags in slaap val op de bank lol.
Van die dromen dat je denkt dat de deurbel gaat, maar je niet kan bewegen om op te staan, hoeveel moeite je er ook voor doet
Wel eens een droom gehad dat je moet rennen voor iets, maar dat je niet kan rennen?
Ik droom de laatste tijd over rare figuren en dieren, soms blauw soms oranje, echt super apart alsof ik de maya's aan het tegenkomen ben.YouTube
Mijn mobiel wekt me altijd met van die ambient geluiden (sleep as android, had ik dat niet van jou?)quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Van die dromen dat je denkt dat de deurbel gaat, maar je niet kan bewegen om op te staan, hoeveel moeite je er ook voor doet
Werd maandag gewekt met het geluid van meeuwen.. Weet zelfs nu nog precies hoe ik rond liep te kijken naar waar ze nou waren, zag nergens vogels. En dan met dat soort verwarde gevoelens wakker worden
Mijn ouders dachten eerst dat het test wasquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Levolution het volgende:
Zie ze allemaal niet natty meer zijn dan.Ja wil je het volledige artikel hebben?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:25 schreef Diabox het volgende:
Kan iemand hier bij:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23343671
?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Heb hem al, toch bedankt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijn ouders dachten eerst dat het test was
[..]
Ja wil je het volledige artikel hebben?![]()
En vitamine B6quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh, daar wil ik wel meer van weten dan, heb nog nooit negatieve dingen d'r van gelezen namelijk.
idd. heerlijke dromen
Ik denk ook dat ZMA een beetje een anecdotaal overhypt supplementenmix is. Maargoed, als hype en placebo tot betere resultaten leiden, waarom niet
Confidence through competence![]()
Daarom, het zou net zo goed placebo kunnen zijn bij mij. Maar ik slaap er wel beter doorquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En vitamine B6
Ik denk ook dat ZMA een beetje een anecdotaal overhypt supplementenmix is. Maargoed, als hype en placebo tot betere resultaten leiden, waarom nietEn zoals jij geloof ik altijd zegt: placebo effect is ook een effect
Nee, dat staat in Raymond's sigquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Daarom, het zou net zo goed placebo kunnen zijn bij mij. Maar ik slaap er wel beter doorEn zoals jij geloof ik altijd zegt: placebo effect is ook een effect
Ahhhh inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat staat in Raymond's sigVolgensmij heb ik t jou een keer zien zeggen in context tot zijn sig ja. Maar het blijft waar
Lol, ik probeer ook om lucide te dromen, alleen dan om te vliegen of om op geniale business ideeën te komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat gevoel wanneer je je ballen door 9001 kilometer aan gebroken glas haalt door de woestijn om 'n shake te drinken.![]()
Volgende week (geloof ik) weer een DEXA scan. Kan ik daarna hopelijk effe patsen met mijn progressie vanaf september tot nu![]()
![]()
Klein adviesje gevraagd![]()
Ben een schema aan het samenstellen, heb hem zo goed als af, loop alleen vast op buikoefeningen.
Welke te doen? Train 1 keer per week buik.
Heb nu staan:
Hanging leg-hip raise (weighted)
Dumbbell side bend
Crunches (misschien ook met gewicht op borst?)
Zou graag 3 oefeningen willen, maar ik weet niet of het nou wel goed is.
Alvast hartstikke bedankt!![]()
![]()
Planks?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:09 schreef Dimac het volgende:
Ben een schema aan het samenstellen, heb hem zo goed als af, loop alleen vast op buikoefeningen.
Heb nu staan:
Dumbbell side bend
Alvast hartstikke bedankt!"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ga over 2 weken met nieuw schema beginnen, ga ze dan zelf ook weer invoeren. Doe nu helemaal niks voor abs eigenlijkquote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Als je crunches wilt doen, doe dan in plaats van het gewicht op je borst, het gewicht achter je hoofd houden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:09 schreef Dimac het volgende:
Heb nu staan:
Dumbbell side bend
Alvast hartstikke bedankt!
Planks is inderdaad een prima buikspieroefening.![]()
Houd je al een dromendagboek bij?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, ik probeer ook om lucide te dromen, alleen dan om te vliegen of om op geniale business ideeën te komen.![]()
Hoevaak doe jij ze dan in 1 trainingssessie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ga over 2 weken met nieuw schema beginnen, ga ze dan zelf ook weer invoeren. Doe nu helemaal niks voor abs eigenlijk
Ik houd het maximaal één minuut vol namelijk, en ben dan wel kapot. Moet dus hard aan de slag met planks..![]()
anderhalf-2 minuutjes geloof ik. Tijd niet gedaan, maar wil gewoon meer kracht in mn core bouwen, zit er ook over na te denken om in de zomer beetje naar ghetto workout enzo te kijken in speeltuintjes. Wil over een paar jaar ook wel graag human flag kunnen doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef Dimac het volgende:
[..]
Hoevaak doe jij ze dan in 1 trainingssessie?
Ik houd het maximaal één minuut vol namelijk, en ben dan wel kapot. Moet dus hard aan de slag met planks.."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Vergeet vacuüms nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef Dimac het volgende:
[..]
Hoevaak doe jij ze dan in 1 trainingssessie?
Ik houd het maximaal één minuut vol namelijk, en ben dan wel kapot. Moet dus hard aan de slag met planks.."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik heb mijn droomgym gevonden10$ per maand, 24/7 open, superveel treadmills, fietsen etc. En een squatrack
dumbbells gaan tot 110lbs en genoeg ruimte om te deadliften etc.
![]()
![]()
Welke en waar?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef IrCute het volgende:
Ik heb mijn droomgym gevonden10$ per maand, 24/7 open, superveel treadmills, fietsen etc. En een squatrack
![]()
Planet fitness in PA usa, zat eerst bij een andere vestiging maar die was ruk. Moet wel 20 min rijden maar het is het waard.quote:![]()
Is dat niet die keten met een grunt-alert?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Planet fitness in PA usa, zat eerst bij een andere vestiging maar die was ruk. Moet wel 20 min rijden maar het is het waard.
BEASTMODE![]()
jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Is dat niet die keten met een grunt-alert?maar heb er nog nooit horen afgaan en genoeg grunters daar
![]()
![]()
En gratis pizza + bagels voor leden op bepaalde dagen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Is dat niet die keten met een grunt-alert?Confidence through competence![]()
Ik werd net op mn BP techniek aangesproken door iemand in de gym, volgens hem liet ik de stang te dicht bij mn nek naar beneden komen, hij zei dat de stang eigenlijk ter hoogte van je onderkantborst/tepels omlaag moet komen. Voordat ik mn form aanpas wil ik ff weten of dit klopt
Wel fijn dat mensen het niet schuwen om iemand te verbeteren als hij het niet helemaal goed doet.![]()
gewoon op je tepelsquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef Questular het volgende:
Ik werd net op mn BP techniek aangesproken door iemand in de gym, volgens hem liet ik de stang te dicht bij mn nek naar beneden komen, hij zei dat de stang eigenlijk ter hoogte van je onderkantborst/tepels omlaag moet komen. Voordat ik mn form aanpas wil ik ff weten of dit klopt
Wel fijn dat mensen het niet schuwen om iemand te verbeteren als hij het niet helemaal goed doet.![]()
Rippetoe raadt een hoek van 45 graden aan tussen je bovenarm en torso. Waarschijnlijk zit jij meer tegen de 80 graden aan (bijna horizontaal met de schouders). Hiermee pak je weinig onderste pecs, meer bovenste pecs en anterior deltoid. Is doorgaans niet zo'n goede form.Confidence through competence![]()
Gratz baby! Laten we cardio doen dan!quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef IrCute het volgende:
Wel zieke shit, 10 dollar voor dat alles.![]()
![]()
Gister wonderbaarlijk genoeg ineens bijna geen last meer van m'n bovenbeen tijdens squattenn00bgains FTW
![]()
style man, mijn form zou dan brekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:19 schreef -Menn0- het volgende:
Vandaag voor het eerst 8 x 100kg gesquattert![]()
![]()
20 jaar judo en 96kg wegen helpt een heleboel hoor, dan is het opeens helemaal niet zoveel als ik sommige mensen hoor praten over hun statsquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:36 schreef rumiii het volgende:
[..]
style man, mijn form zou dan breken![]()
,,/![]()
Nee man. Ik ben niet van mening dat het daadwerkelijk nodig is. Daarnaast wil ik mijn dromen niet op papier hebben, het mag nergens geregistreerd worden.quote:Ik heb wel zo'n lucide dromen masker gekocht.
Ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat ie ergens onderin ligt ofzo. I am a lucky mofo ofwat dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Zaran het volgende:
Dat gevoel als je een whey pot open maakt en het maatschepje bovenop ligt![]()
Mensen die crackers nemen (ipv bijv brood). Welks neemt gij?You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Niet in plaats van brood, maar als extra tussendoor. Wasa knäckebröd volkoren, meestal met een plak kaasquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die crackers nemen (ipv bijv brood). Welks neemt gij?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
rijstwafels, beschuit, matzes..quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen die crackers nemen (ipv bijv brood). Welks neemt gij?
Maar als ik echt voor broodvervanger ga, doe ik liever zelfgemaakte volkoren wraps. (mijn huid reageert kut op brood, vandaar dat ik het bijna nooit eet)
En ik ben nu ff deaud voor 2 dagen.. bodypump na een paar dagen voor mij nieuwe sets was niet heel easy.
Het is me wel gelukt om aan het eind van de les er nog een plank van een minuut uit te persen, ik ben tevreden![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet in plaats van brood, maar als extra tussendoor. Wasa knäckebröd volkoren, meestal met een plak kaasBeiden dank.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
rijstwafels, beschuit, matzes..
Maar als ik echt voor broodvervanger ga, doe ik liever zelfgemaakte volkoren wraps. (mijn huid reageert kut op brood, vandaar dat ik het bijna nooit eet)
En ik ben nu ff deaud voor 2 dagen.. bodypump na een paar dagen voor mij nieuwe sets was niet heel easy.
Het is me wel gelukt om aan het eind van de les er nog een plank van een minuut uit te persen, ik ben tevreden
Pure planking hier ook altijd 3x een minuut. Eind van de minuut je buikspieren nog wel even "killen" door je tenen nog verder van je lichaam af te doen.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Vind ik wel. Squats worden pas serieus als je boven je BW komt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
20 jaar judo en 96kg wegen helpt een heleboel hoor, dan is het opeens helemaal niet zoveel als ik sommige mensen hoor praten over hun stats![]()
Dan ga ik maar heel veel afvallenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vind ik wel. Squats worden pas serieus als je boven je BW komt.![]()
![]()
Hoe maak je die wraps? En wat doe je er op?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
rijstwafels, beschuit, matzes..
Het is me wel gelukt om aan het eind van de les er nog een plank van een minuut uit te persen, ik ben tevreden![]()
Nogal subjectief. Met BW aan de stang squatten stelt voor de een niks voor. Terwijl een ander met moeite 30/40kg doet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vind ik wel. Squats worden pas serieus als je boven je BW komt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
250 gr volkorenbloem
150 ml water
snufje zout (het recept doet 1 theelepel, maar dat vind ik aan de hoge kant)
een eetlepel zonnebloem of olijfolie.
Meng het goedje door elkaar tot je een mooi gelijkmatig deegje krijgt.
Verdelen in 6 porties, bolletjes van rollen, uitrollen tot wraps.
(griesmeel op je werkblad helpt tegen plakken)
Dan 30 tot 60 minuten aan beide kanten bakken in een droge koekepan en klaar ben je.
Met wat bakpapiertjes ertussen ook prima in te vriezen.
Wat erop kan: kipfilet met iets als piccallily, dun laagje roomkaas, gerookte zalm en wat rauwkost, simpelweg ham en kaas en plakjes gekookt ei.. stukjes kipfilet met in stukjes gehakte groente/rauwkost en een beetje dressing, you name it.![]()
Uiteraard subjectief. Voor iemand van 100kg is 50kg squat 50% BW. Voor iemand van 70kg is 50% BW maar 35kg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nogal subjectief. Met BW aan de stang squatten stelt voor de een niks voor. Terwijl een ander met moeite 30/40kg doet.![]()
Die neem ik mee. Bedanktquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:12 schreef MarMar het volgende:
250 gr volkorenbloem
150 ml water
Dan 30 tot 60 minuten aan beide kanten bakken in een droge koekepan en klaar ben je.
Wat erop kan: kipfilet met iets als piccallily, dun laagje roomkaas, gerookte zalm en wat rauwkost, simpelweg ham en kaas en plakjes gekookt ei.. stukjes kipfilet met in stukjes gehakte groente/rauwkost en een beetje dressing, you name it.![]()
Hoeveel kcal is dit?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:12 schreef MarMar het volgende:
250 gr volkorenbloem
150 ml water
Wat erop kan: kipfilet met iets als piccallily, dun laagje roomkaas, gerookte zalm en wat rauwkost, simpelweg ham en kaas en plakjes gekookt ei.. stukjes kipfilet met in stukjes gehakte groente/rauwkost en een beetje dressing, you name it.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
^^ dat en wat je erop gooit weeg je maar lekker zelf af op je keukenweegschaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
250 gram volkorenbloem en een eetlepel olie.
isnietmoeiluk.![]()
2 keer de helftquote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wauw, was hier nog niet bekend mee.quote:
Zie wel verschillende instructie videos. Heb je misschien een aanrader?
Thanks allemaal![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
250 gram volkorenbloem en een eetlepel olie.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ruim 900 cal / 6 = 150 cal per wrap, hmm bij een kant en klare zit je daar misschien net aan dus dat maar gewoon kopenof weg laten uit mn schema dus..
Cutting problems.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Da's ongeveer boterhammen.. prima dus als vervanging voor brood bij je lunch.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef Kerol het volgende:
Ruim 900 cal / 6 = 150 cal per wrap, hmm bij een kant en klare zit je daar misschien net aan dus dat maar gewoon kopen
Cutting problems.
En lees de ingredientenlijst ff op de verpakking, daar staat ongetwijfeld meer op dan bloem en olie en water en een beetje zout..
Pak volkorenbloem kost net zoveel of minder dan een pak kant en klare wraps en je maakt er 4 keer zoveel mee.![]()
Of met brood met pindakaas! Vandaag 14x grof volkoren met pindakaas en sambal gehad, geen problemen met pindakaas meer!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sambal Oelek, 35 kcal per 100 gr., heerlijk over de kip.yesquote:![]()
Het zal ongetwijfeld gezonder zijn. Enige nadeel is 60 minuten bezig met 6 wraps maken VS 6 wraps in enkele minuten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da's ongeveer boterhammen.. prima dus als vervanging voor brood bij je lunch.
En lees de ingredientenlijst ff op de verpakking, daar staat ongetwijfeld meer op dan bloem en olie en water en een beetje zout..
Pak volkorenbloem kost net zoveel of minder dan een pak kant en klare wraps en je maakt er 4 keer zoveel mee.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Sambal Oelek gebruik ik eigenlijk standaard bij al mijn rijst/kip gerechten.
En volkorenbrood+pindakaas+sambal #orgasm
Over orgasms gesproken, paar pagina's terug ging het weer over no-fappers. Niet zo letterlijk nemenMet no-fap bedoel ik dat ik niet fap, maar uiteraard bedoel ik daar niet mee dat ik algehele orgasmonthouding heb ofzo
Fappen is zonde van je tijd en energie als je gewoon op reguliere basis porno bedrijft.Deathlift or Die.![]()
Het grote nadeel van mannen die niet fappen is dat ze veel te snel komen.
Dus hou alsjeblieft op met dat nofap als je van je vriendin houdt![]()
![]()
Dat is echt kant en klare onzin en voor iedere man verschillend. Maar daar is dit het topic niet voorquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef MarMar het volgende:
Het grote nadeel van mannen die niet fappen is dat ze veel te snel komen.
Dus hou alsjeblieft op met dat nofap als je van je vriendin houdt
Deathlift or Die.![]()
heb je wijf dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
Sambal Oelek gebruik ik eigenlijk standaard bij al mijn rijst/kip gerechten.
En volkorenbrood+pindakaas+sambal #orgasm
Over orgasms gesproken, paar pagina's terug ging het weer over no-fappers. Niet zo letterlijk nemenMet no-fap bedoel ik dat ik niet fap, maar uiteraard bedoel ik daar niet mee dat ik algehele orgasmonthouding heb ofzo
Fappen is zonde van je tijd en energie als je gewoon op reguliere basis porno bedrijft.![]()
Nooit gedacht dat u Deadlifts zou doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:30 schreef MarMar het volgende:
Yaman, de spierpijn van mijn eerste beginners deadlifts is het bewijs![]()
(die is alweer bijna over tho, spierpijn van de cable row en lat pull down heeft vandaag de overhand)
Goed hoor.![]()
Uitleg oefening:quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef Dimac het volgende:
[..]
Wauw, was hier nog niet bekend mee.
Zie wel verschillende instructie videos. Heb je misschien een aanrader?
Thanks allemaal
Uitleg waarom geen crunches:
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Me neitherquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat u Deadlifts zou doen.
Goed hoor.thx.
![]()
De hele dag al spasmes in mijn lat, begint zwaar irritant te worden. Had het laatst ook bij mijn oog en dat duurde een paar dagen, niet achtereen. Komt dit door zwaar trainen of heeft dit andere oorzaken?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Oog te zwaar getraind?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef esv7 het volgende:
De hele dag al spasmes in mijn lat, begint zwaar irritant te worden. Had het laatst ook bij mijn oog en dat duurde een paar dagen, niet achtereen. Komt dit door zwaar trainen of heeft dit andere oorzaken?
OT: heb t zelf ook wel eens. Vooral quads en glutes"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Nog steeds last van mijn rug, soort branderig/drukkend gevoel bij bepaalde houdingen of als ik te lang in dezelfde houding zit.
Nog meer rust nodig, of toch maar even dokter/fysio?
Gekomen na een 80 kilo deadlift en een 100 kilo low row technogym apparaat...![]()
Weet niet goed wat ik er mee aan moet.
Vandaag borstdag maar even laten schieten... niet helemaal fit dus morgen maar weer knallen.YouTube
"actief rusten" dus wel in beweging blijven, maar niet belasten, dat werkt vaak het beste. Past ook bij dat je noemt dat je meer last krijgt als je lang in dezelfde houding zit. Betere warming ups doen kan ook een eind schelen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog steeds last van mijn rug, soort branderig/drukkend gevoel bij bepaalde houdingen of als ik te lang in dezelfde houding zit.
Nog meer rust nodig, of toch maar even dokter/fysio?
Gekomen na een 80 kilo deadlift en een 100 kilo low row technogym apparaat...![]()
Weet niet goed wat ik er mee aan moet.
Vandaag borstdag maar even laten schieten... niet helemaal fit dus morgen maar weer knallen.![]()
Oog heeft vaak gewoon te maken met vermoeidheid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef esv7 het volgende:
De hele dag al spasmes in mijn lat, begint zwaar irritant te worden. Had het laatst ook bij mijn oog en dat duurde een paar dagen, niet achtereen. Komt dit door zwaar trainen of heeft dit andere oorzaken?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Iets anders uit dezelfde hoek: Atjar Tjampoerquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sambal Oelek, 35 kcal per 100 gr., heerlijk over de kip.Goddelijk lekker, ook 35 kcal meen ik
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Hoe doen jullie deadlifts? Touch and go of laten jullie iedere rep 'stuiteren'?
Ik heb het gevoel dat ik met mijn 'touch and go' methode een beetje aanhet cheaten ben, omdat ik gebruik maak van momentum..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Til, leg neer, haal adem, Til... etc.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik met mijn 'touch and go' methode een beetje aanhet cheaten ben, omdat ik gebruik maak van momentum...Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hmm, niet een saus als ik het zo zie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef Kerol het volgende:
[..]
Iets anders uit dezelfde hoek: Atjar TjampoerGoddelijk lekker, ook 35 kcal meen ik
En laat je het gewicht neerwaarts pleuren of rustig omlaag?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Hangt ervanaf, soms heb ik geen zin om hem langzaam te laten zakken en laat ik hem gewoon vallenWij hebben gelukkig een lifting platform dus geen gezeik als dat gebeurt.
![]()
Ik altijd maar denken dat je sowieso de hele beweging gewoon af hoort te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef star_gazer het volgende:
En laat je het gewicht neerwaarts pleuren of rustig omlaag?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik met mijn 'touch and go' methode een beetje aanhet cheaten ben, omdat ik gebruik maak van momentum...
Trouwens, Rippetoe was best buff ja.![]()
![]()
Maar nu heeft hij een bierbuik, net als Ahnold
Nouja, beetje relaxen mag ook wel aan het eind van je leven. Tenzij je Frank Zane heet
Ahnoldquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Maar nu heeft hij een bierbuik, net als Ahnold
Nouja, beetje relaxen mag ook wel aan het eind van je leven. Tenzij je Frank Zane heet
YOUR INSTRUCTOR
word altijd een beetje hard bij die douche-scene![]()
![]()
Ik doe 1x5 deadlift, wat eigenlijk 5x1 wordt. Form vind ik echt belangrijk bij de zware compounds. En ja, ook steeds de neergaande beweging gecontroleerd uitvoeren.![]()
Als je gevraagd wordt om een baby neer te leggen pleur je hem dan neer of rustig omlaag?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef star_gazer het volgende:
En laat je het gewicht neerwaarts pleuren of rustig omlaag?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als je gevraagd wordt om een baby neer te leggen pleur je hem dan neer of rustig omlaag?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
NO XplodeIs daar Breivik niet groot mee geworden?
![]()
Best leuk fysiekje overigens.
... voor een natural.![]()
Om in bloed te zwemmen?quote:
Does he even lift?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Maar waarom, is hij naar dat eiland gezwommen dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat dat zijn killer-outfit was.This isn't even my final form.![]()
Nee hij deed alsof hij een (water)politie-agent was, die droegen zulke pakkies en misschien wel ja om weg te komen daar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar waarom, is hij naar dat eiland gezwommen dan?![]()
Zijn er hier mensen die deficit deadlifts doen trouwens? Ik heb begrepen dat dit kan helpen het eerste deel ervan (het van de grond komen) te versterken. De lockout is vaak vrij eenvoudig voor mij (korte romp, lange ledematen), maar het van de grond komen is moeilijker."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik heb echt niet opgelet destijds.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee hij deed alsof hij een (water)politie-agent was, die droegen zulke pakkies en misschien wel ja om weg te komen daar.
This isn't even my final form.![]()
Geeft niet, jij was in de gym keihard bezig! Goed zo!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb echt niet opgelet destijds.![]()
Zat ook een paar kg bodyarmor onder. Hij trainde juist zodat hij met al die zware zooi rond kon rennen enzo. Best wel luguber allemaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee hij deed alsof hij een (water)politie-agent was, die droegen zulke pakkies en misschien wel ja om weg te komen daar.![]()
Die gast is ziek, maar ook wel weer geniaalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat ook een paar kg bodyarmor onder. Hij trainde juist zodat hij met al die zware zooi rond kon rennen enzo. Best wel luguber allemaal..
![]()
De pleuris met dit soort gasten is dat je niks kunt doen om ze tegen te houden. Ze werken niet samen en laten geen spoor na tot het te laat is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat ook een paar kg bodyarmor onder. Hij trainde juist zodat hij met al die zware zooi rond kon rennen enzo. Best wel luguber allemaal."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Net als Hitler. Ziek, maar geniaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die gast is ziek, maar ook wel weer geniaal.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat ook een paar kg bodyarmor onder. Hij trainde juist zodat hij met al die zware zooi rond kon rennen enzo. Best wel luguber allemaal.This isn't even my final form.![]()
Ja precies, wilde het er nog bijzetten. Maarja Hitler heeft enorm veel gedaan voor zijn land alleen hij was gewoon loco. Maarja dat is met de huidige dictators precies hetzelfde. Kijk maar naar Noord Korea, Kim Jong Un laat zijn volk gewoon de hongersnood sterven omdat hij denkt dat het land op dit moment gewoon een sterk leger nodig heeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Net als Hitler. Ziek, maar geniaal.![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Tijd voor wat filosofie. Stel, je doet een bloeddtest en daaruit blijkt dat je low T hebt. Je gaat dan 'legaal' aan de juice / patches / ball cream om dat op peil te brengen.
Ben je dan nog natural?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Nee. Maar het is dan ook niet iets waar je wat aan kan doen. Maar aan de andere kant gebruik je het niet om je prestatie/fysiek te verbeteren in feite hef je die low T dan op.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:05 schreef star_gazer het volgende:
Tijd voor wat filosofie. Stel, je doet een bloeddtest en daaruit blijkt dat je low T hebt. Je gaat dan 'legaal' aan de juice / patches / ball cream om dat op peil te brengen.
Ben je dan nog natural?
[ Bericht 7% gewijzigd door Fanta-stick op 22-03-2013 01:15:12 ]![]()
ligt er aan voor welke bond, TRT is hot in the USA, het wordt in de vechtbusiness wel toegestaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:05 schreef star_gazer het volgende:
Ben je dan nog natural?![]()
Panzer zijn we nog wel bff?You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
En nu we toch over deadlifts praten trouwens. Hoeveel reps? Ik doe zelf reverse pyramid 6,7,8. Deadlifts doe je zover ik weet echter niet voor size, maar vooral voor kracht en stabiliteit van je posterior chain.
Is dit wel de juiste rep range? Zou het niet beter zijn om bijvoorbeeld 3,4,5 te doen met meer gewicht?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Je bent altijd natty ook al spuit je van alles, het is allemaal afgeleid van testosteron dus is gewoon natty.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:05 schreef star_gazer het volgende:
Ben je dan nog natural?Zelf prefereer ik 5 reps (enige oefening waarbij ik er 5 doe) puur om hard te gaan op kracht inderdaad. Als ik er meer zou doen verlies ik op grip.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:16 schreef star_gazer het volgende:
En nu we toch over deadlifts praten trouwens. Hoeveel reps? Ik doe zelf reverse pyramid 6,7,8. Deadlifts doe je zover ik weet echter niet voor size, maar vooral voor kracht en stabiliteit van je posterior chain.
Is dit wel de juiste rep range? Zou het niet beter zijn om bijvoorbeeld 3,4,5 te doen met meer gewicht?
Maar kijk wat je zelf prefereert. Je kan ook licht beginnen met meer reps en dan zwaar eindigen met minder reps.This isn't even my final form.![]()
Eh, notsureifsrs. Al die shit is zo synthetisch als wat. Alles wat je extra bijspuit enzo wordt als 'niet-natty' gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je bent altijd natty ook al spuit je van alles, het is allemaal afgeleid van testosteron dus is gewoon natty.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:03 schreef Zaran het volgende:
[ afbeelding ]
Mag in Nederland ook wel ingevoerd worden. Uiteraard mag je daar alleen gebruik van maken als je zwaar gesquat hebt![]()
![]()
maar jij hebt geen low T hoor, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:05 schreef star_gazer het volgende:
Ben je dan nog natural?
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 22-03-2013 07:36:01 ]![]()
ik had me foto's ook op DBB gepost, en daar adviseerde iemand om wat meer aan de binnenkant van m'n bovenbenen te werken. Dat idee had ik zelf ook al, alleen heb ik een schijthekel aan lunges. Ik kan gewoon m'n evenwicht niet goed houden met die oefening. Lijk wel zo bezopen als een tor ik die doe.
Doe het wel eens met 1 stap vooruit alleen. Dus zonder te lopen, maar alleen met die ene voet naar voren maar dan nog flikker ik elke keer bijna om als ik d'r dumbles bij pak.
Plus dat ik het totaaaaal niet voel aan de binnenkant van m'n poten. Meer dat ik het boven m'n knieeen voel.
Is lunges het enige waarmee je de binnenkant extra pakt, of heeft iemand nog een andere goeie oefening?
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 22-03-2013 07:41:03 ]![]()
Heb er zelf al sinds dinsdag spierpijn in door hardlopen, tijd niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:26 schreef RaymondK het volgende:
ik had me foto's ook op DBB gepost, en daar adviseerde iemand om wat meer aan de binnenkant van m'n bovenbenen te werken. Dat idee had ik zelf ook al, alleen heb ik een schijthekel aan lunges. Ik kan gewoon m'n evenwicht niet goed houden met die oefening. Lijk wel zo bezopen als een tor ik die doe.
Doe het wel eens met 1 stap vooruit alleen. Dus zonder te lopen, maar alleen met die ene voet naar voren maar dan nog flikker ik elke keer bijna om als ik d'r dumbles bij pak.
Plus dat ik het totaaaaal niet voel aan de binnenkant van m'n poten. Meer dat ik het boven m'n knieeen voel.
Is lunges het enige waarmee je de binnenkant extra pakt, of heeft iemand nog een andere goeie oefening?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
ja, maar daar ga je geen eckte massa mee opbouwen denk, met hardlopen. + dat ik allergisch ben voor hardlopenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb er zelf al sinds dinsdag spierpijn in door hardlopen, tijd niet meer gedaan.![]()
![]()
Squats met wide stance? Hoe wijder je gaat staan hoe meer nadruk op de binnenzijde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:26 schreef RaymondK het volgende:
Is lunges het enige waarmee je de binnenkant extra pakt, of heeft iemand nog een andere goeie oefening?![]()
ah nice. Dat moet wel lukken, gaan we ff proberen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:54 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Squats met wide stance? Hoe wijder je gaat staan hoe meer nadruk op de binnenzijde.
Thanks.![]()
Denk het ook niet. Maar zat meer aan de beweging te denken, dus idd ook lunges.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, maar daar ga je geen eckte massa mee opbouwen denk, met hardlopen. + dat ik allergisch ben voor hardlopen
Misschien met gewichten op en af een step springen?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Daarom, het zou net zo goed placebo kunnen zijn bij mij. Maar ik slaap er wel beter doorEn zoals jij geloof ik altijd zegt: placebo effect is ook een effect
lol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat staat in Raymond's sig
Ben jaren leiding geweest bij een scoutingvereniging, en als d'r dan op kamp kindjes waren die "hoofdpijn" hadden, en je ook maar een klein beetje twijfels had aan de heftigheid van die hoofdpijn, dan gaven we ze wel eens een m&m i.p.v. een paracetamol.
Hele toneelstukje compleet natuurlijk, "niet kauwen maar gelijk doorslikken he, ja maar 1-tje hoor, want dit zijn hele zware"
Sliepen ze gelijk als een blokbeton![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 22-03-2013 08:10:39 ]![]()
Dat klopt, maar echt heerlijk als je eens 'groente' mist ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, niet een saus als ik het zo zie?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Seated Hip Adduction? Geen idee of het een goede is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:26 schreef RaymondK het volgende:
Is lunges het enige waarmee je de binnenkant extra pakt, of heeft iemand nog een andere goeie oefening?![]()
ja die ken ik al, maar heeft nauwelijks effect. Volle stack, reps van 20 en dan voel je nog weinig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Seated Hip Adduction? Geen idee of het een goede is.
Maar ik ga wel eens wijd squatten idd.![]()
Ik til hem omhoog, dan laat ik hem zakken maar zonder dat hij de grond raakt, en dan ga ik weer terug omhoog.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik met mijn 'touch and go' methode een beetje aanhet cheaten ben, omdat ik gebruik maak van momentum...Lage test levels komen ook ergens vandaan en heeft ook een oorzaak.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:05 schreef star_gazer het volgende:
Ben je dan nog natural?
Dat is eerst belangrijk om te bekijken.
Zijn genoeg atleten die Testosteron replacement therapy volgen.YouTube
Spierpijn is vanaf het bodypumpen gister nagenoeg weg
Alleen nog een beetje in m'n biceps en schouders, maar ik krijg mijn jas weer normaal aan![]()
![]()
misschien een prawler voor je uit duwen erbij?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, maar daar ga je geen eckte massa mee opbouwen denk, met hardlopen. + dat ik allergisch ben voor hardlopen![]()
Hij zat ook op de fiets toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
Best leuk fysiekje overigens.
[ afbeelding ]
... voor een natural.De dosissen die je dan krijgt zijn totaal niet te vergelijken met de dosissen die een bodybuilder neemt volgens mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:05 schreef star_gazer het volgende:
Ben je dan nog natural?![]()
Dat zijn geen 'dead lifts'.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik til hem omhoog, dan laat ik hem zakken maar zonder dat hij de grond raakt, en dan ga ik weer terug omhoog.![]()
Ik weet dat de dosering bij vrouwlijke bodybuildsters ongeveer 30 keer zoveel is als een normaal testosteronlevel bij een man.. dus ik gok idd van nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:50 schreef seto het volgende:
[..]
Hij zat ook op de fiets toch?
[..]
De dosissen die je dan krijgt zijn totaal niet te vergelijken met de dosissen die een bodybuilder neemt volgens mij.
een mannenkop krijgen en 3 octaven zakken in stem en maar roepen dat ze niets gebruiken, yarite![]()
Wat zijn dat dan? Want dit voelt heel wat zwaarder aan dan oppikken, neerleggen, oppikken, etcquote:YouTube
Deadlift - Deadweight lift. Dus gewicht tillen vanaf pure stilstand. Moet ook zwaar zijn hea, anders heb je geen PROGRESS RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan? Want dit voelt heel wat zwaarder aan dan oppikken, neerleggen, oppikken, etc![]()
Dead is het optillen van een dood gewicht. Zonder momentum.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat zijn dat dan? Want dit voelt heel wat zwaarder aan dan oppikken, neerleggen, oppikken, etc![]()
Dat begrijp ik enigzins wel,quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dead is het optillen van een dood gewicht. Zonder momentum.
Alleen in hoeverre heb ik een momentum?
Ik til de bar op, tot ik rechtop sta,
Daarna zak ik weer terug tot net boven de vloer (waar een ander hem op de vloer legt)
en vanuit die positie (zwaartekracht die trekt, neerwaartse kracht vs opwaartse kracht) ga ik weer terug rechtop staan.
Daar zit weinig momentum in dacht ik.
Ik heb een klein beetje "hang-time" waardoor de belasting voor de rug zwaarder is denk ik?
Ik zeg ook niet dat ik het goed doe, ik probeer alleen het verschil in effectiviteit naar boven te halenYouTube
Volgens mij noemde ze jouw manier altijd 'a one way trip to snap city'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat begrijp ik enigzins wel,
Daarna zak ik weer terug tot net boven de vloer (waar een ander hem op de vloer legt)
en vanuit die positie (zwaartekracht die trekt, neerwaartse kracht vs opwaartse kracht) ga ik weer terug rechtop staan.
Ik heb een klein beetje "hang-time" waardoor de belasting voor de rug zwaarder is denk ik?
Ik zeg ook niet dat ik het goed doe, ik probeer alleen het verschil in effectiviteit naar boven te halen![]()
Je kunt zwaarder en geconcentreerder gaan als je gewoon het gewicht teruglegt, even op adem komen en weer gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het goed doe, ik probeer alleen het verschil in effectiviteit naar boven te halen![]()
Dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dead is het optillen van een dood gewicht. Zonder momentum.![]()
Het heeft mij 9 maanden 2-3 keer per week Bodypump gekost (ja, ik ben ooit begonnen met Bodypump) voordat ik lunges goed onder de knie had. Het is gewoon een kutoefening qua uitvoering; je moet veel oefenen voordat je de techniek beheerst.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:26 schreef RaymondK het volgende:
http://stronglifts.com/13-deadlift-mistakes-technique-stupid/quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het goed doe, ik probeer alleen het verschil in effectiviteit naar boven te halen
punt 2![]()
Hier laag gewicht squats (40 kg) om mijn vorm eindelijk eens onder de knie te krijgen.
Als compensatie doe ik wat legpresses en die voel ik trouwens wel heel goed in mijn quads, na afloop is het fietsen vrij pijnlijk.![]()
Wacht maar tot je echt zwaar gaat squatten dan word je ingehaald door oude mensen en meisjes van 12quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:38 schreef DrParsifal het volgende:
Hier laag gewicht squats (40 kg) om mijn vorm eindelijk eens onder de knie te krijgen.
Als compensatie doe ik wat legpresses en die voel ik trouwens wel heel goed in mijn quads, na afloop is het fietsen vrij pijnlijk.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
NO XplodeIs daar Breivik niet groot mee geworden?
![]()
De Telegraaf meldde het destijds als dat Breivik aan de anabolen zat.
Na een paar uur was dat bericht weer verdwenen.
De Telegraaf![]()
![]()
Ach ik werd al ingehaald door een jogger (heuveltje op weliswaar), legpress kan al aardig wat met je doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:43 schreef Zaran het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt zwaar gaat squatten dan word je ingehaald door oude mensen en meisjes van 12![]()
+1 respect.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Even een stukje crosspost van mij uit het fitnesstopic:
[..]
Dank je, en niet letterlijk in de rolstoel, maar mezelf letterlijk uit de rolstoel getraind..
[ afbeelding ]
gewoon omdat het kan![]()
Ik weet niet of ik deze al gepost had...
Die Ab Crunch Shredder Dips lijken mij echt baas
YouTube
http://www.cutandjacked.com/Intense-Deadlift-Variationsquote:
Rackpulls doe ik touch and go (wel langzaam). Deadlift op en neer. Even "pauze" en weer op en neer.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik doe deadlifts altijd op een skippybal. Merk dat ik zo veel meer mijn stabilizers pak.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
http://www.cutandjacked.com/Intense-Deadlift-Variations
Rackpulls doe ik touch and go (wel langzaam). Deadlift op en neer. Even "pauze" en weer op en neer.![]()
En die gains, niet te versmadenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik doe deadlifts altijd op een skippybal. Merk dat ik zo veel meer mijn stabilizers pak.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik doe deadlifts altijd op een skippybal. Merk dat ik zo veel meer mijn stabilizers pak.
You ain't got shit on her...
YouTube
Daar zitten me toch een hoop onzin oefeningen tussenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik weet niet of ik deze al gepost had...
Die Ab Crunch Shredder Dips lijken mij echt baas
Zoals welke?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar zitten me toch een hoop onzin oefeningen tussen
Die spiderman pushups doe ik ook wel eens, ik pak dan een step en daar leg ik mijn voeten op.
Kan je net iets dieper gaan.YouTube
Dacht meteen aan die qwop gamequote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:26 schreef RaymondK het volgende:
Dat idee had ik zelf ook al, alleen heb ik een schijthekel aan lunges. Ik kan gewoon m'n evenwicht niet goed houden met die oefening. Lijk wel zo bezopen als een tor ik die doe.
http://www.foddy.net/Athletics.html"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Dafuq is dit man..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:55 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dacht meteen aan die qwop game
[ afbeelding ]
http://www.foddy.net/Athletics.htmlYouTube
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:55 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dacht meteen aan die qwop game
[ afbeelding ]
http://www.foddy.net/Athletics.html![]()
![]()
Ik doe ook de continuous DLs. Er zit altijd een dood moment in namelijk de omschakeling van neer naar op (en andersom ook uiteraard). Krachten zijn in balans dus (verticaal) momentum = 0. De reden dat ik hem zo doe is dat ik anders vlak voor de grond de neiging heb de spanning wat van mijn rug te halen met alle gevaren van dien. Nu moet ik wel de spanning erop houden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
http://www.cutandjacked.com/Intense-Deadlift-Variations
Rackpulls doe ik touch and go (wel langzaam). Deadlift op en neer. Even "pauze" en weer op en neer.
Jullie squatten toch ook zo overigens :p
[ Bericht 7% gewijzigd door ssebass op 22-03-2013 13:32:33 ]"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Dat is een spel (zie link onder filmpje) waar je met aanspannen van verschillende spieren moet proberen te lopen. Echt niet te doen overigens, probeer maar eensquote:
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Mij is ooit verteld dat je op die manier ook een beetje kan cheaten door de elasticiteit van je pezen te misbruiken. In de zin van dat je (door het stoppen van de beweging) je pezen een beetje rekt en op die manier het terugveren als momentum gebruikt. Nou zijn je pezen natuurlijk geen elastiek maar je snapt m'n punt. Zelfde idee met squats, als je jezelf op een aardig tempo naar beneden laat storten en dan heel snel omhoog komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik doe ook de continuous DLs. Er zit altijd een dood moment in namelijk de omschakeling van neer naar op (en andersom ook uiteraard). Krachten zijn in balans dus (verticaal) momentum = 0. De reden dat ik hem zo doe is dat ik anders vlak voor de grond de neiging heb de spanning wat van mijn rug te halen met alle gevaren van dien. Nu moet ik wel de spanning erop houden.
Jullie squatten toch ook zo overigens :p![]()
Klinkt niet heel gezond. Volgens mij span je juist de contra spieren aan met bijbehorende pezen, waardoor je niets aan de elasticiteit hebt (andere richting dus andere spieren+pezen nemen het over). Dat remmen vlak boven de grond vind ik juist het zwaarst en dat sla je veel sneller over als je de bb gewoon neerlegt. Denk dat er voor beiden wat te zeggen valt, geen idee wat nou echt het best is."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Ik doe vnv de hindu pushupquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zoals welke?
Die spiderman pushups doe ik ook wel eens, ik pak dan een step en daar leg ik mijn voeten op.
Kan je net iets dieper gaan.![]()
Net maar eens vitamine d3 besteld bij B&F, zo te lezen hier heeft B&F een prima service dus ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt![]()
![]()
Me 2.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:28 schreef Questular het volgende:
Net maar eens vitamine d3 besteld bij B&F, zo te lezen hier heeft B&F een prima service dus ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt
De 1000 versie met dank aan CarbonC voor de uitleg.YouTube
Voor vitamine D caps geldt dat 5 dagen 1x 1000 IU slikken ongeveer overeenkomt met 1x in de 5 dagen 5000 IU slikken, dus je kunt er ook mee spelen als je wil.
Niet proberen met paracetamol, voordat dit weer verkeerd geinterpreteerd wordt.
Ik dacht zelf aan elke dag 1.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
Voor vitamine D caps geldt dat 5 dagen 1x 1000 IU slikken ongeveer overeenkomt met 1x in de 5 dagen 5000 IU slikken, dus je kunt er ook mee spelen als je wil.
Niet proberen met paracetamol, voordat dit weer verkeerd geinterpreteerd wordt.
YouTube
Ik doe altijd een zo'n ding per 2 dagen, staat ook op de verpakking dacht ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan elke dag 1.![]()
1000 versie heb ik het over hea.... op inet staat elke dag 1 bij voorkeur met maaltijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:50 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik doe altijd een zo'n ding per 2 dagen, staat ook op de verpakking dacht ikYouTube
Ah oke ik heb de 5000UI. "take one softgel every 2 days with your meal."quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
1000 versie heb ik het over hea.... op inet staat elke dag 1 bij voorkeur met maaltijd
Maar volgens mij kan het ook weinig kwaad, overtollige vitamine d pis je gewoon uit.![]()
Was er niets iets met nierstenen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ah oke ik heb de 5000UI. "take one softgel every 2 days with your meal."
Maar volgens mij kan het ook weinig kwaad, overtollige vitamine d pis je gewoon uit.
iemand die dat kan bevestigen?YouTube
Nee, is vet-oplosbaar namelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ah oke ik heb de 5000UI. "take one softgel every 2 days with your meal."
Maar volgens mij kan het ook weinig kwaad, overtollige vitamine d pis je gewoon uit.![]()
Precies. Dit is eigenlijk basis-kennis die je ueberhaupt moet hebben voordat je iets supplementeert, maargoed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, is vet-oplosbaar namelijk.
5000 IU per dag kan praktisch gezien geen kwaad.Confidence through competence![]()
Ja, verhoogde kans op nierstenen. Maar moet normaal geen probleem zijn, tenzij je er aanleg voor hebt. Ik moet 't nog steeds eens aan m'n huisarts vragen of het kwaad kan..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Was er niets iets met nierstenen?
iemand die dat kan bevestigen?![]()
Over pijnstillers gesproken, APC is echt een goeie (250mg aspirine, 250mg paracetamol en 50 mg coffeine)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
Niet proberen met paracetamol, voordat dit weer verkeerd geinterpreteerd wordt.![]()
Werkt echt goed bij mij, paracetamol heb ik er minstens 4 voor nodig als ik hoofdpijn heb![]()
![]()
Heb totaal geen aanleg voor nierstenen, komt ook niet voor in mijn familie. Maar ik kreeg meerdere nierstenen van 5000 IU per dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, verhoogde kans op nierstenen. Maar moet normaal geen probleem zijn, tenzij je er aanleg voor hebt. Ik moet 't nog steeds eens aan m'n huisarts vragen of het kwaad kan..![]()
Yep, stuur maar een DM met je emailadresquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:14 schreef Diabox het volgende:
Kan iemand hier aan komen?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18714077![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: