SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef Questular het volgende:
Ergens heeft een link gestaan met goede vitamine D tabletten, of Carbon of Yuri als ik me niet vergis dus als iemand die link nog heeft![]()
dank!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)-d3-capsules-5000iu/![]()
Yaman, de spierpijn van mijn eerste beginners deadlifts is het bewijs![]()
(die is alweer bijna over tho, spierpijn van de cable row en lat pull down heeft vandaag de overhand)
![]()
Mirin' brah. Definitely mirin'quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:33 schreef seto het volgende:
Een vrouw van de gezond slank reeks die actief meepost in de BB-reeks![]()
Zij heeft het licht gezien, 1 down, many to go...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 10:34:43 ]![]()
Het is meer dat het nu ook daadwerkelijk kánmet een rolstoel ging deadliften erstig lastig man! Toen moest ik het wel puur van voeding hebben om geen dikke blob te worden (of te blijven eigenlijk, want dat proces gaat retesnel als je eenmaal stil zit)
Ik zal over een paar weken als ik vind dat ik écht kan patseren met mijn beginnende spieren wel eens een fotoreeksje plaatsen van mijn progress. Ik begin wel trots te worden inmiddels![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben ook trots op je MarMar, en ik ken je niet eens. Mooi om te zien dit, ga zo door.![]()
I.i.g. monohydraat. De rest is alleen maar duurder. Voorbeelden:quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:39 schreef NomanIW het volgende:
Creatine aanraders? Xxl nutrition heeft wat producten laten vallen zie ik, de rest ken ik niet.
http://www.bodyenfitshop.(...)-creatine-worldwide/
http://www.xxlnutrition.nl/creatine-monohydraat/xxl-nutrition
http://www.muscletotaal.n(...)eatine-500-gram.html
Oplaadfase is BS.http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:15 schreef Questular het volgende:
Ergens heeft een link gestaan met goede vitamine D tabletten, of Carbon of Yuri als ik me niet vergis dus als iemand die link nog heeft![]()
Waarom verkies jij 1000 boven 5000?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
I.i.g. monohydraat. De rest is alleen maar duurder. Voorbeelden:
Oplaadfase is BS.
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/
(srs question)YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wat een onzin jonge. Die laatste post was geouwehoer. Ik constateerde gewoon dat een scoop op de manier waarop ik hem neem 40 gram bevatte in plaats van de 28 gram die op de pot stond. Blijkbaar volg ik de niet de maatschappelijke richtlijn van scoopen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Yuri_Boyka is een beetje obsessief bezig met zijn cut
Ik heb nog wel een goed boek voor hem om te lezenWeten we dat ook weer.
If not now, then when.![]()
Ik neem nu 5000 IU maar wel slechts 2x in de week. Is, denk ik, wel voldoende om je spiegels op peil te houden.
@MarMar: neem geen vitamine D van de supermarkt, die zijn overpriced en ook nog eens ondergedoseerd.This isn't even my final form.![]()
Iemand hier die die Solgar Omnium multivits neemt? Een powerlifter uit mijn gym zweert erbij maar ze zijn nogal prijzig![]()
![]()
Roidrage much?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een onzin jonge. Die laatste post was geouwehoer. Ik constateerde gewoon dat een scoop op de manier waarop ik hem neem 40 gram bevatte in plaats van de 28 gram die op de pot stond. Blijkbaar volg ik de niet de maatschappelijke richtlijn van scoopen.Weten we dat ook weer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef MarMar het volgende:
Het is meer dat het nu ook daadwerkelijk kánmet een rolstoel ging deadliften erstig lastig man! Toen moest ik het wel puur van voeding hebben om geen dikke blob te worden (of te blijven eigenlijk, want dat proces gaat retesnel als je eenmaal stil zit)
Ik zal over een paar weken als ik vind dat ik écht kan patseren met mijn beginnende spieren wel eens een fotoreeksje plaatsen van mijn progress. Ik begin wel trots te worden inmiddelsRespect, keep it up.
Hoe kan het eigenlijk dat je je 'letterlijk in een rolstoel had getraind'?Deathlift or Die.![]()
Waarom per se monohydraat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
I.i.g. monohydraat. De rest is alleen maar duurder. Voorbeelden:
Oplaadfase is BS.
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d-1000-iu/![]()
![]()
Waren de multivits van de kruidvat niet voldoende?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef seto het volgende:
Iemand hier die die Solgar Omnium multivits neemt? Een powerlifter uit mijn gym zweert erbij maar ze zijn nogal prijzigIf not now, then when.![]()
Meer is niet altijd beter! Ik slik dagelijks 1 pilletje van 1000IU + 2x multivitamine waar 1,67 microgram in zit. Dat vind ik genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom verkies jij 1000 boven 5000?
(srs question)![]()
Geen idee, nooit zo in verdiept. Maar die Solgar worden ook een beetje als de ultieme multivit gemarket.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waren de multivits van de kruidvat niet voldoende?![]()
Merk je ook verschil? (subjectief I know)quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Meer is niet altijd beter! Ik slik dagelijks 1 pilletje van 1000IU + 2x multivitamine waar 1,67 microgram in zit. Dat vind ik genoeg.
Ik sta op het punt ze te bestellen, omdat ik merk dat ik in de wintermaanden altijd vaak wat depri ben en gewoon niet mijzelf. Heb ook een kantoorbaan dus kom veelste weinig buiten.YouTube
Daar heb je het antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef seto het volgende:
[..]
Geen idee, nooit zo in verdiept. Maar die Solgar worden ook een beetje als de ultieme multivit gemarket.Deathlift or Die.![]()
Solgar is een "A-merk", maar het is mij niet duidelijk wat nu maakt dat die Solgar supplementen beter zijn dan andere merken (ik heb het dan niet over de huismerken van B&F en XXL: die zijn soms goed, soms minder (net als in een supermarkt)).quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef seto het volgende:
Iemand hier die die Solgar Omnium multivits neemt? Een powerlifter uit mijn gym zweert erbij maar ze zijn nogal prijzig
Waarom zweert hij hierbij? Google het anders even en/of stel de vraag ook op (D)BB.com.![]()
- werkt aantoonbaar goedquote:
- is enorm vaak getest
- is goedkoop.
http://www.schwarzenegger(...)should-you-be-taking![]()
Duidelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
- werkt aantoonbaar goed
- is enorm vaak getest
- is goedkoop.
http://www.schwarzenegger(...)should-you-be-takingthanks!
![]()
Yuri wou eens shredded zijn
maar nam zijn scoops liever niet te klein
Yuri werd niet vreselijk droog
en greep al snel naar de poederdoos
De poederdoos wat veels te wit
dus kocht hij vlug een anabolenkit
De anabolenkit was veel te vies
Toch schoof hij de spuit boven zijn lies
Zijn quads waren nu veel te mooi
Hij trok zich af in de hoek bij apekooi
Maar na een zomer lang dopen
kon Yuri niet meer lopen![]()
Hahahaha, baasje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Yuri wou eens shredded zijn
maar nam zijn scoops liever niet te klein
Yuri werd niet vreselijk droog
en greep al snel naar de poederdoos
De poederdoos wat veels te wit
dus kocht hij vlug een anabolenkit
De anabolenkit was veel te vies
Toch schoof hij de spuit boven zijn lies
Zijn quads waren nu veel te mooi
Hij trok zich af in de hoek bij apekooi
Maar na een zomer lang dopen
kon Yuri niet meer lopenDeze gaat de boeken in.
If not now, then when.![]()
Speciaal voor Marmar (en eventueel andere, lurkende vrouwen):
http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique![]()
Even een stukje crosspost van mij uit het fitnesstopic:quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef CarbonC het volgende:
Speciaal voor Marmar (en eventueel andere, lurkende vrouwen):
http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique
Sjah ach, dat MOET wel ongezond zijn krijg ik ook al op mijn dak "sport je niet teveel, doe je niet te hoge gewichten, ben je niet bang dat..."
Nee ik ben niet bang dat ik eruit ga zien als een opgepompt manwijf want ik spuit niet 30 x zoveel testosteron als een normale man heeft in mijn lijf en naturel krijg je dat nevernooit voor elkaar.
(tjek maar gewoon eens het verschil tussen miss Olypmia 1981 en die van 2012...)
Overigens ben ik juist begonnen voor kracht, ik wil niet skinny zijn, ik wil sterk en gezond zijn en de looks die daarbij horen bevallen me welZoiets.
Dank je, en niet letterlijk in de rolstoel, maar mezelf letterlijk uit de rolstoel getraind..quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Respect, keep it up.
Hoe kan het eigenlijk dat je je 'letterlijk in een rolstoel had getraind'?
Ik heb een behoorlijk brak skelet, daaroverheen kreeg ik wat kloterige ziektes, stomme toevallige samenloop van omstandigheden waardoor ik niet meer kon sporten en hard aftakelde.
Na gefaalde revalidatiesessies waarbij het nog meer van kwaad tot erger ging, was ik een soort van "opgegeven zaak". Achteraf denk ik dat het toen gewoon te vroeg was en ik heb ook ernstige vraagtekens bij al die protocollen in revalidatiecentra..
Dan vorig jaar in het voorjaar ging het langzaam wat beter, werd minder ziek, "uitzieken" kan soms dus gewoon 3 jaar duren blijkbaar.. Ik stond inmiddels weer op een wachtlijst voor revalidatie, maar had niet zoveel zin om te wachten, dus ben op mijn eigen manier aan de slag gegaan. Eerst kleine stukjes lopen met krukken, dan steeds grotere stukjes, dan met 1 wandelstok.. Toen werden het kilometers, toen zonder stok, en na een gesprek met een revalidatiearts die me vroeg waarom ik in godsnaam was komen lopen (5 km van huis) en die tegen me had gezegd "je bent nu boven de dertig, wat je vroeger kon kan je nooit weer want dat is topsport met jouw lijf en hoeveel topsporters boven de dertig ken je" heb ik vriendelijk bedankt voor het traject en ben ik naar de sportschool gegaan.
Eerst in overleg met de daar werkende fysiotherapeut, oefeningen op apparaat, met voorbedachte rade omdat ik eerst de spieren weer op kracht wilde hebben voordat ik met losse gewichten aandurfde.
Toen ik dan in 4 maanden mijn legpress van 10 kg naar 100 kg had gewerkt was het tijd voor mijn nieuwe schema, 4 dagen split, vooral met losse gewichten, ook met squats en deadlifts, en dan nog 1 keer bodypump erbij omdat ik dat leuk vind.
Met het nieuwe schema ben ik deze week begonnen en nu wil ik ongeveer dit bereiken:
gewoon omdat het kan![]()
![]()
Sorry dat had ik dan verkeerd geleden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Even een stukje crosspost van mij uit het fitnesstopic:
Sjah ach, dat MOET wel ongezond zijn krijg ik ook al op mijn dak "sport je niet teveel, doe je niet te hoge gewichten, ben je niet bang dat..."
Nee ik ben niet bang dat ik eruit ga zien als een opgepompt manwijf want ik spuit niet 30 x zoveel testosteron als een normale man heeft in mijn lijf en naturel krijg je dat nevernooit voor elkaar.
(tjek maar gewoon eens het verschil tussen miss Olypmia 1981 en die van 2012...)
Overigens ben ik juist begonnen voor kracht, ik wil niet skinny zijn, ik wil sterk en gezond zijn en de looks die daarbij horen bevallen me welZoiets.
[..]
Dank je, en niet letterlijk in de rolstoel, maar mezelf letterlijk uit de rolstoel getraind..
Ik heb een behoorlijk brak skelet, daaroverheen kreeg ik wat kloterige ziektes, stomme toevallige samenloop van omstandigheden waardoor ik niet meer kon sporten en hard aftakelde.
Na gefaalde revalidatiesessies waarbij het nog meer van kwaad tot erger ging, was ik een soort van "opgegeven zaak". Achteraf denk ik dat het toen gewoon te vroeg was en ik heb ook ernstige vraagtekens bij al die protocollen in revalidatiecentra..
Dan vorig jaar in het voorjaar ging het langzaam wat beter, werd minder ziek, "uitzieken" kan soms dus gewoon 3 jaar duren blijkbaar.. Ik stond inmiddels weer op een wachtlijst voor revalidatie, maar had niet zoveel zin om te wachten, dus ben op mijn eigen manier aan de slag gegaan. Eerst kleine stukjes lopen met krukken, dan steeds grotere stukjes, dan met 1 wandelstok.. Toen werden het kilometers, toen zonder stok, en na een gesprek met een revalidatiearts die me vroeg waarom ik in godsnaam was komen lopen (5 km van huis) en die tegen me had gezegd "je bent nu boven de dertig, wat je vroeger kon kan je nooit weer want dat is topsport met jouw lijf en hoeveel topsporters boven de dertig ken je" heb ik vriendelijk bedankt voor het traject en ben ik naar de sportschool gegaan.
Eerst in overleg met de daar werkende fysiotherapeut, oefeningen op apparaat, met voorbedachte rade omdat ik eerst de spieren weer op kracht wilde hebben voordat ik met losse gewichten aandurfde.
Toen ik dan in 4 maanden mijn legpress van 10 kg naar 100 kg had gewerkt was het tijd voor mijn nieuwe schema, 4 dagen split, vooral met losse gewichten, ook met squats en deadlifts, en dan nog 1 keer bodypump erbij omdat ik dat leuk vind.
Met het nieuwe schema ben ik deze week begonnen en nu wil ik ongeveer dit bereiken:
[ afbeelding ]
gewoon omdat het kanEcht volle respect.
Deathlift or Die.![]()
Die van mij komen van internetz, maar ik weet niet meer welke sitequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:48 schreef Levolution het volgende:
Ik neem nu 5000 IU maar wel slechts 2x in de week. Is, denk ik, wel voldoende om je spiegels op peil te houden.
@MarMar: neem geen vitamine D van de supermarkt, die zijn overpriced en ook nog eens ondergedoseerd.dan moet ik even in mijn mailbox sneupen, vast nog wel ergens een verzendbevestiging als ik die niet gedelete heb.
En thx Ethanolic!![]()
![]()
Ik heb het slapen herontdekt, ik sliep meer dan een jaar maar 5 uur per nacht maximaal bleef gewoon sporten maar nooit spierpijn. En nu ik 7 uur per nacht slaap word ik wakker met spierpijn over m'n hele lichaamAll them gainssss
![]()
of die spierpijn daar aan gerelateerd is geloof ik niet zo gauwquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:11 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb het slapen herontdekt, ik sliep meer dan een jaar maar 5 uur per nacht maximaal bleef gewoon sporten maar nooit spierpijn. En nu ik 7 uur per nacht slaap word ik wakker met spierpijn over m'n hele lichaamAll them gainssss
Zou het eerder dan andersom verwachten toch? maar 5 uur is echt dramatisch te weinig, 7 ook. Zeker als je gewoon elke dag knalt.
Ik zit gemiddeld op 8 a 10 uur per nacht
Voel me wel beter als ik echt 10uur heb door kunnen slapen. ( meestal lukt 10 me niet omdat ik tussendoor een uur wakker lig, maar oke)
Als ik door wakkerliggen minder dan 7 uur krijg, ben ik zo brak als de hel![]()
![]()
![]()
Dudes, hoe oud zijn jullie dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
of die spierpijn daar aan gerelateerd is geloof ik niet zo gauwZou het eerder dan andersom verwachten toch? maar 5 uur is echt dramatisch te weinig, 7 ook. Zeker als je gewoon elke dag knalt.
Ik zit gemiddeld op 8 a 10 uur per nacht
Voel me wel beter als ik echt 10uur heb door kunnen slapen. ( meestal lukt 10 me niet omdat ik tussendoor een uur wakker lig, maar oke)
Als ik door wakkerliggen minder dan 7 uur krijg, ben ik zo brak als de hel![]()
Zelf slaap ik gemiddeld 6,5... ben het nu naar 7,5 aan het brengen (dat moet geleidelijk, anders krijg ik migraine aanvallen gezien het feit mijn lichaam dan een te grote opdonder krijgt... ja I know sucks...)
Zou slaap zoveel uitmaken in de gains dan of alleen in de prestatie? (Het verschil van 1 a 2u meer per nacht?)YouTube
34quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dudes, hoe oud zijn jullie dan?
Zelf slaap ik gemiddeld 6,5... ben het nu naar 7,5 aan het brengen (dat moet geleidelijk, anders krijg ik migraine aanvallen gezien het feit mijn lichaam dan een te grote opdonder krijgt... ja I know sucks...)
Zou slaap zoveel uitmaken in de gains dan of alleen in de prestatie? (Het verschil van 1 a 2u meer per nacht?)![]()
![]()
heb ik m'n hele leven overigens al gehad dat ik veel slaap nodig heb. Maar met bb-en absoluut meer.
en ja, dat maakt veel uit als je niet meer herstelt door een tekort aan rust bouw je langzaam aan een mooie overtraining op
Ik heb een tijdje m'n slaap gemonitoord, en er zitten zo'n 5 cycles van diepe slaap in per nacht.
Als dat er 1 minder is (door te laat naar bed of te vroeg er uit of wakker liggen) of die cycles zijn minder diep, dan ben ik duidelijk brak, in de gym ook.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 12:23:48 ]![]()
Ik heb altijd vastgehouden aan 8 uur slaap per dag, en ik heb het geluk dat ik meestal binnen een minuut of 4/5 in slaap val en dan lekker 8 uur achter elkaar kan slapen![]()
![]()
Ik ben 23, train 6 dagen in de week kracht, sliep weinig omdat ik anders geen tijd overhield met sporten erbij maar ik werd helemaal brak de laatste tijd. In de morgen 4 koffie nodig om wakker te worden. Daarom maar besloten om eerder te slapen.![]()
Smoesjequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef MarMar het volgende:
Het is meer dat het nu ook daadwerkelijk kánmet een rolstoel ging deadliften erstig lastig man!
![]()
![]()
Everyday upperbody day...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Smoesje
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/SccdH1OUznd8ANqpUR1Z5g--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MjA7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/152/(...)70403.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Gister benendag trouwens.... ben ik blij dat wij hier een lift op het werk hebben.....
YouTube
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gister benendag trouwens.... ben ik blij dat wij hier een lift op het werk hebben.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Smoesje
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/SccdH1OUznd8ANqpUR1Z5g--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00MjA7cT04NTt3PTYzMA--/http://l.yimg.com/os/152/(...)70403.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lees ik nu goed in die laatste studie van Phillips z'n team m.b.t. eiwit spreiden dat gedurende de trial zelf alleen eiwit wordt genomen?
Tevens, verwijdering van TSC zorgt voor veel meer activatie van mTORC1, maar leidt toch tot netto tot spierverlies: IGF-I toch dan heel belangrijker dan verwacht om de katabole signalen te compenseren. Interessant gegeven uit: http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)ophy+and+hypertrophy
[ Bericht 16% gewijzigd door Diabox op 21-03-2013 13:02:05 ]![]()
Een koffie infuus helpt welquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef Jahr00n het volgende:
6dagen trainen met 5 uur slaap per dag? Ik zou de eerste week al niet overleven denk ik.![]()
![]()
quote:Dat vind ik dus het verneukeratieve ook van dingen als Jacked3d of Noxipro met cafeïne. Heeeeerlijke training absoluut, maar een dramatische nacht, ondiep slapen/wakker liggen, en de dag erna een gevoel alsof je nauwelijks geslapen hebt, en die fractie extra profijt van je beastmode tijdens die trainingen door dat spul wordt dan dubbel en dwars ongedaan gemaaktquote:![]()
![]()
![]()
Die dromen op NoxiFucking geweldig man
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Die shit moet je dan ook niet in de avond nemen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik dus het verneukeratieve ook van dingen als Jacked3d of Noxipro met cafeïne. Heeeeerlijke training absoluut, maar een dramatische nacht, ondiep slapen/wakker liggen, en de dag erna een gevoel alsof je nauwelijks geslapen hebt, en die fractie extra profijt van je beastmode tijdens die trainingen door dat spul wordt dan dubbel en dwars ongedaan gemaakt![]()
![]()
wazige gasten hier zieke vage supplementenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
nooit gehad nog.
Wel van 5-htp extreme dromen![]()
5-htp![]()
Dat neem ik dan om 16:30 (gebruik het nooit meer) dikke kans dat ik om 1:00 klaar wakker naar het plafond lig te starenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:11 schreef seto het volgende:
[..]
Die shit moet je dan ook niet in de avond nemen.![]()
Heb ik met koffie overigens ook
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 13:19:12 ]![]()
Is wel een veelbeschreven bijwerking van DMAA, had er zelf eigenlijk altijd last van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
nooit gehad nog.
Wel van 5-htp extreme dromen![]()
5-htpI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Is eigenlijk ook al te laat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat neem ik dan om 16:30 (gebruik het nooit meer) dikke kans dat ik om 13:00 klaar wakker naar het plafond lig te staren![]()
Heb ik met koffie overigens ook![]()
haha die pnzr.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wazige gasten hier zieke vage supplementen![]()
5-htp is supplement die er voor zorgt dat je serotonine en melatomine beter aanmaakt.
Niks vaags aan, alleen niet zo bekend idd.
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/2012/06/serotonine-en-5-htp.html![]()
Het schijnt ook dat veel caffeine de aanmaak van cortisol bevordert, wat dan weer je spierherstel in de weg gaat zitten..![]()
Merk prewo niet eens, wellicht dat het komt door m'n lengte n gewicht?1.95, 89kg
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Bron?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef MarMar het volgende:
Het schijnt ook dat veel caffeine de aanmaak van cortisol bevordert, wat dan weer je spierherstel in de weg gaat zitten..If not now, then when.![]()
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0091305796001050quote:
Ik zocht eigenlijk een andere link, maar die vond ik niet, er is wel heel veel over te vinden tho, allemaal met min of meer dezelfde conclusie.
Moet ik ook nog bronnen voor je opzoeken waarin staat dat cortisol niet bepaald vriendjes met spieren is, of weet je dat wel zelf?
Een paar bakjes koffie per dag zal je niet gelijk kapotmaken tho![]()
![]()
is toch om te herstellen na een nachtje aan de X?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wazige gasten hier zieke vage supplementen![]()
1.95 en 97kg gaat skyrocket met een goeie pwo hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:43 schreef Kerol het volgende:
Merk prewo niet eens, wellicht dat het komt door m'n lengte n gewicht?1.95, 89kg
![]()
Welke heb je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
1.95 en 97kg gaat skyrocket met een goeie pwo hoor
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Precies. Er zijn genoeg andere relatief onzinnige simpele dingen die je cortisol al doen stijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0091305796001050
Ik zocht eigenlijk een andere link, maar die vond ik niet, er is wel heel veel over te vinden tho, allemaal met min of meer dezelfde conclusie.
Moet ik ook nog bronnen voor je opzoeken waarin staat dat cortisol niet bepaald vriendjes met spieren is, of weet je dat wel zelf?
Een paar bakjes koffie per dag zal je niet gelijk kapotmaken thoIf not now, then when.![]()
Stressen om scoops is er een vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Er zijn genoeg andere relatief onzinnige simpele dingen die je cortisol al doen stijgen.![]()
![]()
quote:Pre-Workout is vrij persoonlijk; de een reageert beter op de een, de ander op een andere.quote:![]()
ik hád noxipro met mdaaquote:
(heb trouwens nog wel 2 sachets liggen)
maar ik gebruik momenteel PWO...![]()
Ik vind dit geweldig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0091305796001050
Een paar bakjes koffie per dag zal je niet gelijk kapotmaken thoEen soort van vrouwelijke Stereo in een rolstoel.
![]()
![]()
Stereo, dat is toch die nerd die beweerde dat trainen met machines effectiever is dan trainen met losse gewichten ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind dit geweldig.Een soort van vrouwelijke Stereo in een rolstoel.
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind dit geweldig.Een soort van vrouwelijke Stereo in een rolstoel.
rolstoelen zijn voor luilakken
![]()
inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Pre-Workout is vrij persoonlijk; de een reageert beter op de een, de ander op een andere.
koffie reageer ik bijvoorbeeld helemaal niet op
alleen als ik het een dag niet drink
koppijn en een partij sjacherijnig joh
maar ik ben inmiddels wel een beetje aan t minderen, heb de suiker na jaren veel te veel suiker in mn koffie ook eindelijk geskipt, nu de koffie zelf nog...![]()
kom nu maar op met die progresspics, want je begint zachtjes aan als de ideale vrouw te klinken...quote:![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
kom nu maar op met die progresspics, want je begint zachtjes aan als de ideale vrouw te klinken...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 14:52:47 ]![]()
volgende keer na het strandbezoek even je doosje uitspoelen, dan wordt het niet zo zuur daar beneden johquote:![]()
Mss moet jij wat vaker rukkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
volgende keer na het strandbezoek even je doosje uitspoelen, dan wordt het niet zo zuur daar beneden joh![]()
![]()
Hoe is het eigenlijk met alle nonfappers hier?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
zonde van de test man
sinds ik gestopt ben met rukken...
Al pieken in test levels gemerkt?
We zijn nu toch al zo'n twee week onderwegYouTube
Vanochtend weer wat protein geloosd in een kleine squatkont.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met alle nonfappers hier?
We zijn nu toch al zo'n twee week onderweg(no homo)
![]()
hehehe, mijn vrouw is zwanger, dus als ik stop met fappen ben ik bang dat ik schaamlippen krijg ivm oestrogeenconcentraties in huis...quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
We zijn nu toch al zo'n twee week onderweg![]()
lol.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
We zijn nu toch al zo'n twee week onderweg![]()
Wat een onzin die proef.
Na een paar dagen krijg je vanzelf een keer een natte droom.
Gewoon zo vaak mogelijk af laten gaan dat geweer. Daar is die voor gemaakt...![]()
nou, dat kan ook wel wat langer dan dat zijn toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.![]()
Wat een onzin die proef.
Gewoon zo vaak mogelijk af laten gaan dat geweer. Daar is die voor gemaakt...![]()
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.![]()
Wat een onzin die proef.
Gewoon zo vaak mogelijk af laten gaan dat geweer. Daar is die voor gemaakt...
Inb4 Chinees onderzoek als enige bewijs voor nofap.![]()
![]()
Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef seto het volgende:
Dankzij nofap ben ik een god en sta ik nu boven seks.![]()
Het duurde ff om vanaf me werk naar mijn telefoon naar mijn fb te zetten maar:quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vanochtend weer wat protein geloosd in een kleine squatkont.(no homo)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
hehehe, mijn vrouw is zwanger, dus als ik stop met fappen ben ik bang dat ik schaamlippen krijg ivm oestrogeenconcentraties in huis...quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.![]()
Wat een onzin die proef.
Gewoon zo vaak mogelijk af laten gaan dat geweer. Daar is die voor gemaakt...quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
nou, dat kan ook wel wat langer dan dat zijn toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Inb4 Chinees onderzoek als enige bewijs voor nofap.
YouTube
Nee jij draagt iets bij vandaag ;-)quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef Weissman het volgende:
ManagaTheAnger![]()
Topics verkrachten en Reeksen kapen voor Dummies
Don't like it? Don't respond ;-)
Ik weet niet meer wie mij het advies gaf om de bar wat minder breed vast te pakken, volgens mij was Snakey dat... maar vandaag een sms gekregen of we borstdag zullen doen, dus ik zal het wel even uitproberen en kijken of dat helpt.YouTube
Nou nee hoor. bij mij meestal nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef botje_bouwer het volgende:
[..]
nou, dat kan ook wel wat langer dan dat zijn toch?
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 21-03-2013 15:44:27 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: