quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bokkepootjes zijn ook lekker
Dat is chocola. Denk dat je in de war met mergpijpen bentquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Er zit marsepein omheen, dat lust ik niet
Oh ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is chocola. Denk dat je in de war met mergpijpen bent
Ja die bedoelde ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lust jij niet
Dit is ook smerig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lust jij niet
Oh dat! Alleen met de trein dacht ik hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dankzij je boekenweekgeschenkdiefstal kan je zondag gratis OV-en
Klopt, ik ga standaard ieder jaar naar Amsterdam, zusje opzoeken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat! Alleen met de trein dacht ik hoor.
Ik heb geen familie die handig met de trein te bereiken is. Dan moet ik met de bus, met de trein en weer met de bus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopt, ik ga standaard ieder jaar naar Amsterdam, zusje opzoeken.
Ga je gezellig met een vriendin een dagje shoppen/ uit eten in een plaats waar je anders niet zo snel zou komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen familie die handig met de trein te bereiken is. Dan moet ik met de bus, met de trein en weer met de bus.
Ik ben niet zo een shopper. En liever dan als het wat mooier weer is dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ga je gezellig met een vriendin een dagje shoppen/ uit eten in een plaats waar je anders niet zo snel zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |