En is uniek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die veer komt vast uit Brazilie.
Ze heeft ook een herpes lip, dus dat geloof ik direct.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:01 schreef Kentoet het volgende:
Kent veel artistieke en creatieve mensen.
Nee ik ben juist overal altijd te vroeg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie ik jou ook nog wel voor aan.
Hehe en die man is lelijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
ik werk met een importbruidje!
enorm knap meisje uit Bulgarije of zoiets stoms maar de importeur is altijd met zijn vrachtwagen op pad dus is ze maar gaan werken voor dr zakgeld
ik heb hem 1 keer gezien op een bedrijfsfeest maar alle drank was gratis dus ik kan het me niet heel erg goed voor de geest halenquote:
Vast lelijk. In dat programma bij SBS over de importbruidjes waren die mannen ook allemaal lelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb hem 1 keer gezien op een bedrijfsfeest maar alle drank was gratis dus ik kan het me niet heel erg goed voor de geest halen
jij kijkt teveel sbs volgens mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast lelijk. In dat programma bij SBS over de importbruidjes waren die mannen ook allemaal lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |