Werkelijk.....? De media?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:43 schreef expans het volgende:
Nee hoor, de media heeft er een lesbienne discussie van gemaakt terwijl het er juist meer om ging dat het kind ook onterecht was afgepakt.
En ' de media' hebben ook de harde en discriminerende woorden van premier Erdogan verzonnen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef expans het volgende:
Turks/Islamitisch kind afgepakt en bij lesbiennes ondergebracht (en de hele focus daarop) verkoopt beter dan Turks/Islamitisch kind afgepakt.
Ja, die ouders zullen er problemen mee hebben maar ze hadden meerdere aantijgingen richting Jeugdzorg, wat dus te lezen valt in dat artikel.
Die ophef is gekomen na uitspraken van Erdogan. Die hij 1 op 1 herhaald heeft nadat Nederlandse politici om opheldering en uitleg vroeg. Er is niets, maar dan ook helemaal niets wat hij teruggenomen heeft of genuanceerd om ophef te voorkomen of verminderen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja eerst het Turkse ATV maar de fixatie op het lesbische kwam vooral in de NL media terug.
Erdogan is een walgelijke populist die zijn politiek gewin wil behalen ten kostte van iemand als Yunus. Sterker nog: Hij heeft expliciet aangegeven dat Yunus 1 van zijn onderwerpen zal zijn die hij absoluut aan zal halen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef De_Guidance het volgende:
Maar Erdogan heeft niks gezegd over Yunus of lesbiennes.
Ik verdedig hem helemaal niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Erdogan is een walgelijke populist die zijn politiek gewin wil behalen ten kostte van iemand als Yunus. Sterker nog: Hij heeft expliciet aangegeven dat Yunus 1 van zijn onderwerpen zal zijn die hij absoluut aan zal halen.
Ik snap echt niet dat je zo'n ziek persoon als Erdogan wil verdedigen in deze.
De Turkse premier Erdogan maakt zich zorgen over de zaak Yunus. Hij denkt dat de zaak wordt aangedikt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik verdedig hem helemaal niet.
Maar wanneer heeft hij iets over Yunus gezegd?
Ik geloof ook dat Jeugdzorg fouten maakt. Een hoop zelfs.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef De_Guidance het volgende:
En voetbalmanager2, oke je hebt een mening over Erdogan. Maar ik denk dat die mening teveel van invloed is op deze zaak.
Jeugdzorg heeft wel degelijk fouten gemaakt.
http://www.volkskrant.nl/(...)-steken-vallen.dhtml
Probeer het dan even los van elkaar te zien. Ik vind ook dat een buitenlandse premier zich hier niet in moet mengen
Hij zegt daar zelfs dat de zaak wordt aangedikt en dat hij er gewoon over gaat praten. Is toch geen absurd antwoord op zo'n vraag van een journalist?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Turkse premier Erdogan maakt zich zorgen over de zaak Yunus. Hij denkt dat de zaak wordt aangedikt.
Op de vraag of hij de kwestie van Yunus aan de orde gaat stellen in Nederland heeft hij gereageerd door te zeggen: “Absoluut, de zaak wordt aangedikt waar ik mij ook zorgen om maak. We ontvangen verscheidene berichten hierover. Gaat het werkelijk om duizenden Turkse kinderen? Dat gaan we ter plekke onderzoeken”
http://demetnu.nl/article_read.php?a=1389
Hij reageert op geruchten die hij via zijn eigen ATV de wereld in geholpen heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij zegt daar zelfs dat de zaak wordt aangedikt en dat hij er gewoon over gaat praten. Is toch geen absurd antwoord op zo'n vraag van een journalist?
Hoe dan? Door dit te zeggen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Feit blijft dat hij de rel over pleeggezinnen in Nederland, en sinds gisteren ook in België, zelf de wereld in heeft geholpen.
Hoeveel linkjes met provocerend taalgebruik van Erdogan over pleeggezinnen wil je hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe dan? Door dit te zeggen?
“Absoluut, de zaak wordt aangedikt waar ik mij ook zorgen om maak. We ontvangen verscheidene berichten hierover. Gaat het werkelijk om duizenden Turkse kinderen? Dat gaan we ter plekke onderzoeken”
Ik ben benieuwd wat hij nog meer heeft gezegd. Heb je bronnen? Graag. Want ik weet het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel linkjes met provocerend taalgebruik van Erdogan over pleeggezinnen wil je hebben?
Ga voor je kijken. Gaat wel even duren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij nog meer heeft gezegd. Heb je bronnen? Graag. Want ik weet het niet.
ATV is van het bedrijf van zijn schoonzoon.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij reageert op geruchten die hij via zijn eigen ATV de wereld in geholpen heeft.
Alles wat daar over dit onderwerp wordt belicht daar heeft hij op zijn minst weet van. Ook als hij geen eigenaar zou zijn geweest dan zou hij daar weet van moeten hebben.
Het is afwachten hoe zijn bezoek morgen zal verlopen en wat hij dan te zeggen heeft over Jeugdzorg in Nederland. Feit blijft dat hij de rel over pleeggezinnen in Nederland, en sinds gisteren ook in België, zelf de wereld in heeft geholpen.
Dat zei Ayhan Üstün, voorzitter van de Turkse parlementaire onderzoekscommissie voor de mensenrechten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Erdogan heeft zelf aangegeven dat de kwestie Yunus bij het Europees Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg besproken moet worden.
Oh ja, daarin heb je gelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zei Ayhan Üstün, voorzitter van de Turkse parlementaire onderzoekscommissie voor de mensenrechten.
Henderickx begrijpt de ongerustheid wel. ‘Turkse media schrijven vanuit hun verontwaardiging bepaalde dingen die niet kloppen. Ze denken dat wij kinderen opzettelijk weghalen uit gezinnen om hen volledig Vlaams of Belgisch te maken. Dat klopt natuurlijk niet. Over een plaatsing wordt beslist in de rechtbank. Na een uitspraak kunnen de biologische ouders bovendien altijd in beroep gaan.'quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef Julis het volgende:
Hij is een parlementslid. Meer weet ik niet.
Laat maar eens een quote zien waarin premier Erdogan iets over lesbiennes zegt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die ophef is gekomen na uitspraken van Erdogan. Die hij 1 op 1 herhaald heeft nadat Nederlandse politici om opheldering en uitleg vroeg. Er is niets, maar dan ook helemaal niets wat hij teruggenomen heeft of genuanceerd om ophef te voorkomen of verminderen.
Maar de moeder wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:49 schreef De_Guidance het volgende:
Maar Erdogan heeft niks gezegd over Yunus of lesbiennes.
Lijkt mij duidelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:26 schreef greedisbad het volgende:
In 2012 oordeelde de rechter dat de ouders 'ongeschikt en onmachtig' waren om hun taken als opvoeders te vervullen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
ATV is van het bedrijf van zijn schoonzoon.
Er is een link maar hij zit echt niet achter de knoppen daar.
Ik begrijp je mening over Erdogan, maar als je puur naar deze zaak kijkt zie ik echt niet dat hij inzake Yunus provocerende uitspraken heeft gedaan.
Hiermee geeft hij aan het niet goed te keuren; anders was onderzoek niet nodig en was aankaarten overbodig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe dan? Door dit te zeggen?
“Absoluut, de zaak wordt aangedikt waar ik mij ook zorgen om maak. We ontvangen verscheidene berichten hierover. Gaat het werkelijk om duizenden Turkse kinderen? Dat gaan we ter plekke onderzoeken”
In het Brabants Dagblad lees ik toch iets anders:quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:26 schreef greedisbad het volgende:
Bureau Jeugdzorg Haaglanden heeft in de zaak-Yunus veel steken laten vallen. Beschuldigingen tegen de biologische moeder waren onvoldoende gefundeerd en onderzoeken die ontlastend waren voor de ouders werden achtergehouden. Ook rechterlijke uitspraken om de uithuisplaatsing ongedaan te maken, zijn genegeerd.
Dat blijkt uit vonnissen van de rechtbank en later, in hoger beroep, het Gerechtshof in Den Haag. Beide instanties hadden de nu negenjarige jongen van Turkse komaf al in 2007 willen laten terugkeren naar zijn biologische ouders. Dat gebeurde niet. Pas in de jaren daarna is de kwestie zodanig uit de hand gelopen dat ook achtereenvolgende rechters oordeelden dat hereniging niet langer wenselijk was, zo blijkt uit een 'juridisch overzicht' dat Bureau Jeugdzorg woensdagavond verspreidde.
Vooral de feiten uit 2007 zijn pijnlijk voor het kabinet. Vicepremier Asscher heeft de afgelopen week meermalen gezegd dat premier Rutte de kwestie-Yunus zal aansnijden bij de Turkse premier, die vandaag op bezoek komt. Rutte zal zijn Turkse ambtsgenoot overtuigen van de zorgvuldigheid van de Nederlandse procedures, voorspelde Asscher. Het is zeer de vraag of dat juist met deze casus zal lukken.
De kwestie kwam de afgelopen weken in de media als een botsing tussen traditionele Turkse waarden en moderne Nederlandse opvattingen. De moeder zou vooral problemen hebben met het feit dat de pleegouders twee lesbiënnes zijn. Ook onder parlementariërs en in de media in Turkije was de verontwaardiging groot; overheden in West-Europa zouden zich op oneigenlijke gronden meester maken van moslimkinderen.
Ongepast en aanmatigend
Asscher sloeg in felle bewoordingen terug. Hij vond het 'ongepast' en 'aanmatigend' dat de Turkse overheid zich überhaupt een mening meende te kunnen permitteren over de werking van de Nederlandse pleegzorg. Hij benadrukte dat bij uithuisplaatsing 'zeer strenge en zorgvuldige' procedures worden gehanteerd.
Voorzover dat het geval is, blijken die procedures in het geval-Yunus en zijn twee oudere broertjes niet goed te zijn gevolgd. Ook blijken de biologische ouders steekhoudender bezwaren gehad te hebben dan alleen de seksuele voorkeur van de pleegouders.
Yunus was in december 2004 met een gebroken arm en zwelling aan het hoofd bij het ziekenhuis binnengebracht. De moeder zei met het kind te zijn gevallen, de aanwezige artsen vermoedden mishandeling.
De Raad voor de Kinderbescherming stelde verder dat het oudste kind van de vrouw in coma was geraakt door verkeerde toediening van medicijnen. Verwaarlozing, de moeder heeft onvoldoende kwaliteiten als opvoeder, oordeelde Jeugdzorg. De drie kinderen werden voor een jaar uit huis geplaatst. Jeugdzorg zou verder onderzoek laten doen naar de situatie, onder meer botonderzoek bij Yunus om mishandeling te bewijzen of uit te sluiten.
Feiten achtergehouden
Bij een beoordeling in de zomer van 2007 constateerde de rechter dat allerlei onderzoeken nog altijd niet waren uitgevoerd. Ook bleken bij tussentijdse beoordelingen stukken en feiten te zijn achtergehouden.
Zo bleek de uitkomst van het botonderzoek bij Yunus er toen al zestien maanden te zijn; de radioloog zag geen aanwijzingen voor mishandeling. Ook bleek er geen bewijs voor de stelling dat het oudste kind in coma heeft gelegen of dat het verkeerde medicatie heeft toegediend gekregen - daarmee stond de verwaarlozing op losse schroeven.
Tenslotte bleek destijds de moeder zelf te hebben aangegeven dat ze dusdanig grote problemen had - het tweelingbroertje van Yunus was overleden, haar man had haar verlaten en ze stond er alleen voor - dat ze niet langer voor haar kinderen kon zorgen. Dat wierp een ander licht op haar zelfinzicht.
Inmiddels waren zij en haar man herenigd, was de situatie rustiger en was er een netwerk dat het gezin helpen kon, constateerde de rechter. Hij verordonneerde dat de kinderen terug naar de ouders moesten. Dat gebeurde echter niet. In december gelastte de rechter een nieuw onderzoek naar de gezinssituatie van de biologische ouders.
Dat heeft nooit plaatsgevonden. De verhouding tussen Jeugdzorg en de ouders was zo getroebleerd dat de laatsten nergens meer aan meewerkten. Ook waren er inmiddels signalen dat het in het gezin weer bergafwaarts ging. In 2012 oordeelde de rechter dat de ouders 'ongeschikt en onmachtig' waren om hun taken als opvoeders te vervullen.
http://www.volkskrant.nl/(...)-steken-vallen.dhtml
De ouders hebben de twee broers na de uitspraak van 2007 en het daarop volgende beroep van jeugdzorg naar Turkije gestuurd omdat ze het niet vertrouwden .. en geef ze eens ongelijk na het voorgaande.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:41 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
In het Brabants Dagblad lees ik toch iets anders:
http://www.bd.nl/algemeen(...)-op-straat-1.3725876
Waarom wilden die Turken dan gaan demonstreren tegen het feit dat ie bij een lesbisch stel zat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja eerst het Turkse ATV maar de fixatie op het lesbische kwam vooral in de NL media terug.
Ik beweer nergens dat hij dat gezegd heeft. Overigens zal Erdogan het woord lesbisch nergens expliciet gebruiken, maar is de strekking van zijn woorden niets anders dan dat Turkse kinderen niet in Christelijke, laat staan holebi, gezinnen opgevangen mogen worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Laat maar eens een quote zien waarin premier Erdogan iets over lesbiennes zegt.
Ik mag hopen dat je zijn mening over dat hersenspoelen niet deelt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:48 schreef Re het volgende:
Erdogan wil alleen maar dat Yunus teruggaat naar zijn familie OMDAT hij nu bij een stel lesbo's wordt gehersenspoeld met westerse normen en waarden
Waar zijn die eigenlijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom wilden die Turken dan gaan demonstreren tegen het feit dat ie bij een lesbisch stel zat?
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef 3-voud het volgende:
Heb je nou een kloon aangemaakt om dit te kunnen posten?
Op TV Rijnmond bij mij spreken ze over enkele tientallen tot 100 demonstranten.quote:
Als ik niemand quote zal ik de TS wel bedoelen. Maar je bent inderdaad verdacht...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het?
Iedereen is sowieso een kloon van mij, ook jij.
En ook geen Jeugdzorg die stelselmatig en doelbewust duizenden kinderen van hun Turkse ouders afneemt om ze in Nederlandse, Christelijke en homosexuele gezinnen plaatst om ze zo 'Nederlands' mogelijk te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:38 schreef De_Guidance het volgende:
Maar geen woedende menigten van duizenden Turken over heel Nederland dus?
Die glazen bol van de Telegraaf en anderen is duidelijk kapot.
Dat maakt iedereen zelf nog wel uit of dat complotdenken is of niet. Okay?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef De_Guidance het volgende:
Over de Telegraaf kun je ook gaan complotdenken met hun constante absurde berichtgeving over minderheden in Nederland.
Dat siert je ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef De_Guidance het volgende:
En ik heb ook al meerdere malen aangegeven dat ATV in deze absurd bezig is en dat het in NL echt niet zo is als daar wordt voorgeschoteld.
Stook niet tussen ons.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat maakt iedereen zelf nog wel uit of dat complotdenken is of niet. Okay?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat maakt iedereen zelf nog wel uit of dat complotdenken is of niet. Okay?
Oud wijf uithangen doet het ook niet zo goed.quote:
Jij wel. Hij/zij niet.quote:
Wij gaan prima met elkaar om.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oud wijf uithangen doet het ook niet zo goed.
Maak je niet zo druk man. Het gaat die Turken er enkel om dat kids niet in een moslim cultuur opgroeien. De rest interesseert ze geen bal. Zelfs de kinderen zelf niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Inmiddels hangt aan de muur van de Turkse ambassade in Zweden een tekst waarin de Turkse bezoekers worden gewaarschuwd voor het gevaar van het 'opzettelijk uit huis zetten van Turkse kinderen'.
Deze tekst komt uit een krant waar we geen links van mogen plaatsen. Twee seconden zoekwerk voor wie de bron niet gelooft.
Maar deze tekst hangt er al een tijd en Erdogan heeft hier echt wel weet van. Gewone grove leugens de wereld in helpen die het complete werk van Jeugdzorg ondermijnen en je eigen burgers onnodig angst aanjagen om er zelf politiek sterker van te worden
Dat hebben we pas als Yunus, net zoals Mauro een profiel op Fok! aanmaakt en gaat lopen posten om de publieke opinie aan zijn kant te krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Misty_eyes het volgende:
Sorry, ik heb het hele gebeuren rond Yunus niet gevolgd maar hebben we een nieuwe knuffel Mauro gevonden, klopt dat?
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man. Het gaat die Turken er enkel om dat kids niet in een moslim cultuur opgroeien. De rest interesseert ze geen bal. Zelfs de kinderen zelf niet.
Open een nieuw topic over Mauro, want Mauro heeft hier niks mee te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef Misty_eyes het volgende:
Sorry, ik heb het hele gebeuren rond Yunus niet gevolgd maar hebben we een nieuwe knuffel Mauro gevonden, klopt dat?
[ afbeelding ]
Ik weet prima waar het de Turken om te doen is en dat ze weinig geven om het belang van zulke kinderen. Anders zouden ze zelf wel iets gedaan hebben aan al die weeskinderen in Turkije die slechts zelden in pleeggezinnen terecht komen en meestal op straat moeten zwerven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Precies.
Liever weer de seculieren daar aan de macht.
Kortom: hypocriete bende.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik weet prima waar het de Turken om te doen is en dat ze weinig geven om het belang van zulke kinderen. Anders zouden ze zelf wel iets gedaan hebben aan al die weeskinderen in Turkije die slechts zelden in pleeggezinnen terecht komen en meestal op straat moeten zwerven.
En inderdaad laat de seculieren daar maar aan de macht komen.
Dat denk jij maar toen hun kinderen werden afgepakt gingen ze ook huilen hoewel ze niet eens wisten dat hun kind bij een lesbie zou komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man. Het gaat die Turken er enkel om dat kids niet in een moslim cultuur opgroeien. De rest interesseert ze geen bal. Zelfs de kinderen zelf niet.
Nou vooruit: ik zal me dadelijk met gepaste tegenzin verdiepen in deze zaak.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Open een nieuw topic over Mauro, want Mauro heeft hier niks mee te maken.
Jij denkt serieus dat daar kinderen op straat worden gegooit?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik weet prima waar het de Turken om te doen is en dat ze weinig geven om het belang van zulke kinderen. Anders zouden ze zelf wel iets gedaan hebben aan al die weeskinderen in Turkije die slechts zelden in pleeggezinnen terecht komen en meestal op straat moeten zwerven.
En inderdaad laat de seculieren daar maar aan de macht komen.
Dat hadden ze moeten bedenken voor ze hun kinderen gingen mishandelen. En ik ben blij dat we in Nederland geen holebi's uitsluiten als pleegouders puur om hun geaardheid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Dat denk jij maar toen hun kinderen werden afgepakt gingen ze ook huilen hoewel ze niet eens wisten dat hun kind bij een lesbie zou komen.
Je bent een held.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:05 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Nou vooruit: ik zal me dadelijk met gepaste tegenzin verdiepen in deze zaak.
Om vervolgens zonder dat kind naar Turkije terug te keren en 9 jaar geen zak erom te geven, want kost geld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Dat denk jij maar toen hun kinderen werden afgepakt gingen ze ook huilen hoewel ze niet eens wisten dat hun kind bij een lesbie zou komen.
Verkrachten....werkelijk. Jij bent een verdere reactie niet waardigquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat daar kinderen op straat worden gegooit?
Nee, jammer zo te zien praat je poep en weet je niks er zijn daar f*cking veel kindertehuizen en er zijn daar mensen die voor die kind zorgen dus niet verkrachten.
Mishandelen nou wanneer heb jij een Turk een kind zien mishandelen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat hadden ze moeten bedenken voor ze hun kinderen gingen mishandelen. En ik ben blij dat we in Nederland geen holebi's uitsluiten als pleegouders puur om hun geaardheid.
Mooi man.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:09 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Mishandelen nou wanneer heb jij een Turk een kind zien mishandelen?
Ik ben zelf Turk en ik werd nooit never mishandeld door mijn moeder.
? ik weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Om vervolgens zonder dat kind naar Turkije terug te keren en 9 jaar geen zak erom te geven, want kost geld.
idd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef sufkop. het volgende:
Onterecht afgepakt terwijl de moeder in kwestie zelf heeft aangegeven dat zij niet voor haar kinderen kan zorgen op dat moment. Ja, echt ontzettend onterecht.
Nee die kinderen die bij lesbies werden gezet kwamen niet op tv en nee hun hebben niks verteld op tv.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verkrachten....werkelijk. Jij bent een verdere reactie niet waardig
Zelf heeft aangegeven zo iets hoor ik voor het eerst!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef sufkop. het volgende:
Onterecht afgepakt terwijl de moeder in kwestie zelf heeft aangegeven dat zij niet voor haar kinderen kan zorgen op dat moment. Ja, echt ontzettend onterecht.
gebeurt zo vaak.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Zelf heeft aangegeven zo iets hoor ik voor het eerst!
Staat toch duidelijk in de tekst!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Ga even op straat met je matties beetje bakkeleien of zo. Hebben wij het ergste achter de rug met je.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een iemand.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga even op straat met je matties beetje bakkeleien of zo. Hebben wij het ergste achter de rug met je.
Er zijn wel meer Turken hier en die delen jouw mening gelukkig niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:09 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Mishandelen nou wanneer heb jij een Turk een kind zien mishandelen?
Ik ben zelf Turk en ik werd nooit never mishandeld door mijn moeder.
Je kunt me niet naar zulke hollanders sturen die soort van turken zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer Turken hier en die delen jouw mening gelukkig niet.
Ga eens praten met De_Guidance of WammerWaggel, je zou een hoop kunnen leren van hun.
Verdomd, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat hebben we pas als Yunus, net zoals Mauro een profiel op Fok! aanmaakt en gaat lopen posten om de publieke opinie aan zijn kant te krijgen.
Dat heb ik niet gezegt dat zeg jij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Samenvatting voor de lolbroek hier:
Yunus is afgestaan omdat hij door zijn Turkse moeder mishandeld werd en zelf aangaf dat ze niet voor hem kon zorgen. Daarna is ze naar Turkije gegaan en pas onlangs weer naar Nederland terug gekeerd.
Yunus is al die jaren zonder problemen opgevangen bij zijn lesbische pleegouders. Waar je dat walgelijke verwijt van verkrachten vandaan haalt weet ik dus niet.
Omdat Erdogan naar Nederland komt heeft de biologiche moeder na 9 jaar! plotseling klachten dat hij bij een lesbisch koppel zit en daar is dit topic over
Yup, told you so. Wachten is nu totdat Yunus Fok!-user wordquote:
Ik. Stiekem filmen op de slaapkamer van mijn ouders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
Wie zou er nu Yunus willen zijn?
Denk je verder nergens aan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik. Stiekem filmen op de slaapkamer van mijn ouders.
Eerst hulp vragen omdat je even aan de grond zit, om vervolgens uitgemaakt te worden voor mishandelaar terwijl elk bewijs in je voordeel jarenlang genegeerd wordt, tja lijkt me idd ontzettend onterecht. Wijze les, je kan beter geen hulp vragen want je geraakt van de regen in de drup, voor je het weet ben je je kinderen voorgoed kwijt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef sufkop. het volgende:
Jij had het over mishandelen en verkrachten. Yunus is door niemand verkracht en door zijn Turkse moeder mishandeld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:21 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegt dat zeg jij.
Nou meid, het bagatelliseren gaat je weer goed. Dat het gezin een en al problemen kent is even niet aan de orde natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Eerst hulp vragen omdat je even aan de grond zit
Ik ken geen probleem loze familie dus Yunus familie was normaal niet te veel maar normaal maar daarna komt de kinderbescherming en pakt Yunus af wat dan veel problemen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou meid, het bagatelliseren gaat je weer goed. Dat het gezin een en al problemen kent is even niet aan de orde natuurlijk.
Sterker nog, zijn lesbische pleegouders hebben hem ook nog Turks bijgeleerd, omdat dat zijn achtergrond is. In plaats van hun daarvoor dankbaar te zijn veracht de biologische moeder hen, puur alleen vanwege hun sexuele geaardheid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die chicks mogen dan lesbisch zijn, basis grammatica en spelling kunnen ze hun koters vast wel bijbrengen.
Wat moet hier staan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:32 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Ik ken geen probleem loze familie dus Yunus familie was normaal niet te veel maar normaal maar daarna komt de kinderbescherming en pakt Yunus af wat dan veel problemen!
Wat precies begrijp jij niet aan mishandeling en een Turkse moeder die zelf aangeeft niet voor haar kind te kunnen zorgen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:32 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
[..]
Ik ken geen probleem loze familie dus Yunus familie was normaal niet te veel maar normaal maar daarna komt de kinderbescherming en pakt Yunus af wat dan veel problemen!
Een en al problemen? Ze vroeg zelf om hulp omdat het gezin het na de dood van de tweelingbroer van Yunus erg moeilijk had en zij het in haar eentje niet meer aankon allemaal. Jeugdzorg heeft daarnaast een probleem gemaakt waar er geen was .. Yunus en zijn broertjes zijn niet mishandelt. Daarvan bestaan bewijzen, die jeugdzorg jarenlang heeft genegeerd/achtergehouden voor de kinderrechter. Lees het oordeel van 2007 maar eens na, de rechter veegt de vloer aan met de handelswijze van jeugdzorg en de kinderen moesten zo snel mogelijk terug naar de ouders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou meid, het bagatelliseren gaat je weer goed. Dat het gezin een en al problemen kent is even niet aan de orde natuurlijk.
Ik kan niks over de moeder zeggen die soort van zij dat ze niet voor de kind kon zorgen weet er niet veel van en geloof er ook niks van maar over mishandeling?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat precies begrijp jij niet aan mishandeling en een Turkse moeder die zelf aangeeft niet voor haar kind te kunnen zorgen?
Heb alles gelezen. Wat opvalt is dat jij net datgene eruit pakt wat je uitkomt en ook nog eens veel mooier verpakt dan het is. De rest veeg je van tafel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Een en al problemen? Ze vroeg zelf om hulp omdat het gezin het na de dood van de tweelingbroer van Yunus erg moeilijk had en zij het in haar eentje niet meer aankon allemaal. Jeugdzorg heeft daarnaast een probleem gemaakt waar er geen was .. Yunus en zijn broertjes zijn niet mishandelt. Daarvan bestaan bewijzen, die jeugdzorg jarenlang heeft genegeerd/achtergehouden voor de kinderrechter. Lees het oordeel van 2007 maar eens na, de rechter veegt de vloer aan met de handelswijze van jeugdzorg en de kinderen moesten zo snel mogelijk terug naar de ouders.
Aandoenlijk stukje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:50 schreef ikdraageenlolbroek het volgende:
Wij turken mishandelen niet af en toe slaan turkse moeder op de kind '' soort van '' zo dat de kind er spijt van heeft van wat hij heeft gedaan maar we slaan nooit hard!
En ik zag een hollands vrouw in de winkel der kind slaan en knijpen en ze had haar kind gewoon in een hoekje krap gezet en geslagen.
Ik pik het belangrijkste er uit, ja, en dat is dat er geen enkel bewijs bestaat voor mishandeling, alleen een vermoeden. Het bewijs van het tegendeel, de resultaten van de radiologische onderzoeken waaruit blijkt dat er geen sprake is van mishandeling, zijn ruim anderhalf jaar lang bewust achter gehouden door jeugdzorg. Dat is, gezien de leeftijd van de kleinste > onthechting op z'n minst schrijnend te noemen. In die periode heeft een kinderrechter minstens een keer een verlenging van de uithuisplaatsing uitgesproken, op basis van gegevens die bewust verkeerd zijn weer gegeven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:50 schreef 3-voud het volgende:
Heb alles gelezen. Wat opvalt is dat jij net datgene eruit pakt wat je uitkomt en ook nog eens veel mooier verpakt dan het is. De rest veeg je van tafel.
Onderstaande heb je ook gelezen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik pik het belangrijkste er uit, ja, en dat is dat er geen enkel bewijs bestaat voor mishandeling, alleen een vermoeden. Het bewijs van het tegendeel, de resultaten van de radiologische onderzoeken waaruit blijkt dat er geen sprake is van mishandeling, zijn ruim anderhalf jaar lang bewust achter gehouden door jeugdzorg. Dat is, gezien de leeftijd van de kleinste > onthechting op z'n minst schrijnend te noemen. In die periode heeft een kinderrechter minstens een keer een verlenging van de uithuisplaatsing uitgesproken, op basis van gegevens die bewust verkeerd zijn weer gegeven.
Zelfs als dat allemaal waar zou zijn, dan heeft die biologische moeder geen enkel punt om over de geaardheid van de pleegouders te klagen laat staan dat Erdogan zich daarom met hem zou mogen bemoeien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik pik het belangrijkste er uit, ja, en dat is dat er geen enkel bewijs bestaat voor mishandeling, alleen een vermoeden. Het bewijs van het tegendeel, de resultaten van de radiologische onderzoeken waaruit blijkt dat er geen sprake is van mishandeling, zijn ruim anderhalf jaar lang bewust achter gehouden door jeugdzorg. Dat is, gezien de leeftijd van de kleinste > onthechting op z'n minst schrijnend te noemen. In die periode heeft een kinderrechter minstens een keer een verlenging van de uithuisplaatsing uitgesproken, op basis van gegevens die bewust verkeerd zijn weer gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |