Oh. Ik ken het programma niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat over cowgirls en cowgays.
quote:
Serieus?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Dat is die dochter van Mona uit Big Brother,
Ja, ik dacht al dat ik 'r herkende.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Dat is die dochter van Mona uit Big Brother,
Yep, was gisteren op TV. Tot mijn schaamte heb ik 5 minuten gekeken.quote:
Ook gewoon collectief allemaalquote:
Toch knap trouwens. Na bijna 15 jaar nog steeds Mona uit BB kennen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, was gisteren op TV. Tot mijn schaamte heb ik 5 minuten gekeken.
Ik had haar al uit mijn geheugen gewist maar helaas werd ik er weer aan herinnerd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Toch knap trouwens. Na bijna 15 jaar nog steeds Mona uit BB kennen.
Ze was waarschijnlijk gewoon even bij haar familie op bezoekquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
Ze doen bij Laura Jansen ook steeds alsof ze een wereldster uit de Joe Es Ee is die even weer hier exclusief komt aanwaaien.
Soort Ferri Somogyi.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
Ze doen bij Laura Jansen ook steeds alsof ze een wereldster uit de Joe Es Ee is die even weer hier exclusief komt aanwaaien.
Wel even uitsoppen na Matthijs.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
wicked world was trouwens wel een leuk liedjen. verder niet veel waard.
wel enigszins geefbaar.
Niks enigszins. Gewoon heel hard te toen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
wicked world was trouwens wel een leuk liedjen. verder niet veel waard.
wel enigszins geefbaar.
iemand met een beetje talent komt niet naar dwddquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om zijn razende erectie te verbergen.
Als je nooit een heel nummer speelt zegt dat genoeg over de liefde die maakt voor je nummers.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verwacht je top talent bij dwdd?
ik herinner zelfs nog haar afschuwelijke liplinerquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
En dat ze op haar muil viel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik herinner zelfs nog haar afschuwelijke lipliner
ja ik hou er niet zo van om in andermans kwakje te werken.quote:
Ik ook doordat jij het zei. En in 1 flits weet je het weer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had haar al uit mijn geheugen gewist maar helaas werd ik er weer aan herinnerd.
Ik schaamde me echt de tering dat ik haar gewoon herkendequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze woont er al wel sinds 2000quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
iets met appels en bomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, was echt zo'n Amsterdams viswijf
Gaan we zo even opletten of het inderdaad goed is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie muziek bij die film.
(is van een bekende van me)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Hij wil de komische hoek in. Nou, ga dan.
Shoarma!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:10 schreef Abed het volgende:
Najib![]()
Zijn repetoire bestaat enkel uit een schreeuwmocro doen.
Ik heb 'm zelf ook nog niet gehoord om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaan we zo even opletten of het inderdaad goed is.
Lijkt ook altijd net alsof ze er een autocue bij hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef Wire het volgende:
In Nederlandse films wordt nooit geacteerd...
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook nog niet gehoord om eerlijk te zijn
Geen Nederlander kan zo acteren als Tincoquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef Wire het volgende:
In Nederlandse films wordt nooit geacteerd...
Vond 't niet bijzonder. Niet slecht ofzo, maar ook niet van 'wauw'!quote:
Het is ook een echte Sjonnie.quote:
Die alleen maar gekweekt is uit bekende nederlandersquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef Deckard het volgende:
heb je dus echt op de toneelschool afgestudeerd, mag je naast sjonnie de mol gaan staan.
Ik vond sjonnie in Zwartboek wel oscarwaardig hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef Deckard het volgende:
heb je dus echt op de toneelschool afgestudeerd, mag je naast sjonnie de mol gaan staan.
welke niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
Welke actrice zou de tetten laten zien in het kader van 'Nederlandse Film'?
Yolanthequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Welke Nederlandse actrices komen er in deze film met blote tieten in beeld ? Anders is het geen echte Nederlandse film.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Welke Nederlandse actrices komen er in deze film met blote tieten in beeld ? Anders is het geen echte Nederlandse film.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Potdomme, zelfde seconde ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef OProg het volgende:
Krijg nou blote tieten.quote:
Is ook een eerste vraag die je stelt bij een Nederlandse film.quote:
Zelfs die dikke van de plus moest er al aan geloven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook een eerste vraag die je stelt bij een Nederlandse film.
Ik ook wel, misschien is 'ie best grappigquote:
Ik vind Ali al grappiger dan Najiep.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Ali wil ook wel acteren, maar reclamespotjes betalen beter.
Ik wil het niet weten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Zelfs die dikke van de plus moest er al aan geloven.
Ja Ali is leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind Ali al grappiger dan Najiep.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Zelfs die dikke van de plus moest er al aan geloven.
Al die cabaretiers.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
Hij zweet wel altijd als een malle.
Zenuwen omdat de politie hem elk moment op kan pakken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
En ook niet knap.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Najib is een toffe peer, maar niet echt grappig ofzo.
ik was sarcastisch. Pietertje is leuker.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik ook wel, misschien is 'ie best grappig
Eric van Sauers ook, maar die is wel grappig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
Enige lichtpuntje.quote:
Coole film ook ja, lekker Rotterdamsquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef Bayswater het volgende:
De marathon, die is grappig. Dit niet.
maandverband op z'n voorhoofd zou wel helpen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
Hier ook niet. Zilch.quote:
Net als Vet Hard! die is net als de marathon ook tof. (al was het maar omdat sasja moeralie in der 2e scene vermoord wordt)quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef Bayswater het volgende:
De marathon, die is grappig. Dit niet.
Maar wel binnen een paar dagen goud is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Weer zo'n film waar geen hond op af komt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hotter than my daughter om half 9 op RTL4
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij gaat diep!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Gadverdamme wat erg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet jij als PSV'er niet Guus Meeuwis kijken ?quote:
Dat ga jij niet kijkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wel binnen een paar dagen goud is.
Op zich wel, maar 6 x keer per jaar is me wel genoeg.quote:
Ik helaas ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Gadverdamme wat erg.
Ik ga dus ff kijken.
wie niet?quote:
Die pedofilm toch? Ja die is best tof.quote:
quote:
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:23 schreef alors het volgende:
Guusdaar ga je toch niet vrijwillig naar kijken?
Ok, je hebt me.quote:
Hihahoquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet jij als PSV'er niet Guus Meeuwis kijken ?
quote:Tafeldame: Sylvana Simons
quote:
Is wel leuke muziek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:55 schreef Karina het volgende:
Muziek van: The Elementary Penguins. Ken ze niet natuurlijk
Deze hoop is keihard de grond ingeslagen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht al bijna dat ze nooit meer zou komen.
Even een klein stukje geluisterd, ok niet verkeerd inderdaadquote:
quote:Te gast deze avond is schrijver Joost Zwagerman. Hij komt praten over de tentoonstelling over David Bowie in Londen.
Ook is Ronald Koeman te gast.
Dat. En ook dit:quote:
quote:Vanmiddag wordt zijn biografie officieel gepresenteerd.
Niet slecht inderdaad.quote:
De grote Johan Cruijff heeft een voorwoord geschreven dus dan is het in principe logisch dat je het dus moet kopen, want als je het niet koopt heb je het niet.quote:
Sinds Gimmick!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:18 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds wanneer is Zwagerman eigenlijk een kunstexpert geworden? Haalt-ie dat uit boekies of zo?
Ideale opvulling voor je literatuur lijst bij Nederlands, zo'n nietszeggend boekje waar je met een paar uurtjes doorheen was.quote:
mooie carriere, meest scorende verdediger ooit, en een aardige vent. Verder niet heel spannend natuurlijk, maar daarom komt ie ook niet maandelijks.quote:
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:10 schreef thettes het volgende:
[..]
mooie carriere, meest scorende verdediger ooit, en een aardige vent. Verder niet heel spannend natuurlijk, maar daarom komt ie ook niet maandelijks.
Jammer dat ie bij de verkeerde club zit, maar ach..
Je vergist je.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:10 schreef thettes het volgende:
[..]
Jammer dat ie bij de verkeerde club zit, maar ach..
Waar het hart van vol is...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:22 schreef OProg het volgende:
Ik KLB zijn vrouwen wel een redelijk populair onderwerp.
Toen was ik jong en dacht ik nog dat het normaal was dat Nederland zoiets wel even zou fix0ren.quote:
quote:Sterren Springen USA: Reinout Oerlemans - 21-3-2013
Na het succes van het televisieprogramma ‘Sterren Springen’ in Nederland, ging afgelopen week de Amerikaanse versie van dit format in première. Ook in de Verenigde Staten trok dit debuut van ‘Splash’ een groot publiek. Het programma werd bedacht door Eyeworks van Reinout Oerlemans.
Sterren springen, big brother, geen wonder dat ze in de VS Nederland zien als een soort Sodom en Gomorra.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:36 schreef OProg het volgende:
Ah, Nederland exporteert een stukje cultuur die kant op.
Vakantie die kant op was wel fantastisch. In New York aanbeden worden omdat je uit Nederland komt (Ja, Karina, in dit geval wel Amsterdam noemen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sterren springen, big brother, geen wonder dat ze in de VS Nederland zien als een soort Sodom en Gomorra.
Ik denk zelfs dat Amsterdam in de VS bekender is dan Nederland.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
Toen ik jaren geleden in New York was vertelde ik dat ik uit Amsterdam kwam, zonder Nederland er bij te noemen, iedereen wist wat ik bedoeldeIn Miami ook trouwens.
Ik weet dat wel zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Amsterdam in de VS bekender is dan Nederland.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat Amsterdam in de VS bekender is dan Nederland.
Misschien in havensteden aan de oostkust.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad.
En Rotterdem kennen ze denk ik niet.
'New Amsterdam' in de gevel van het gemeentehuis daar zien staan gaf een positief VOC metaliteits-gevoel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik heb de Amsterdam Avenue gezien daarquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:47 schreef OProg het volgende:
[..]
'New Amsterdam' in de gevel van het gemeentehuis daar zien staan gaf een positief VOC metaliteits-gevoel.
Omg...dit wordt weer een typisch DWDD-showquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh nee, Sylvana Simons, Joost Zwagerman én Reinout Oerlemans met z'n bagger in één uitzending.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh nee, Sylvana Simons, Joost Zwagerman én Reinout Oerlemans met z'n bagger in één uitzending.
Gewoon kijken dusquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik al voor je gedaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik er ooit weer ben zal ik het vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |