Oh. Ik ken het programma niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat over cowgirls en cowgays.
quote:
Serieus?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Dat is die dochter van Mona uit Big Brother,
Ja, ik dacht al dat ik 'r herkende.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Dat is die dochter van Mona uit Big Brother,
Yep, was gisteren op TV. Tot mijn schaamte heb ik 5 minuten gekeken.quote:
Ook gewoon collectief allemaalquote:
Toch knap trouwens. Na bijna 15 jaar nog steeds Mona uit BB kennen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, was gisteren op TV. Tot mijn schaamte heb ik 5 minuten gekeken.
Ik had haar al uit mijn geheugen gewist maar helaas werd ik er weer aan herinnerd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Toch knap trouwens. Na bijna 15 jaar nog steeds Mona uit BB kennen.
Ze was waarschijnlijk gewoon even bij haar familie op bezoekquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
Ze doen bij Laura Jansen ook steeds alsof ze een wereldster uit de Joe Es Ee is die even weer hier exclusief komt aanwaaien.
Soort Ferri Somogyi.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
Ze doen bij Laura Jansen ook steeds alsof ze een wereldster uit de Joe Es Ee is die even weer hier exclusief komt aanwaaien.
Wel even uitsoppen na Matthijs.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
wicked world was trouwens wel een leuk liedjen. verder niet veel waard.
wel enigszins geefbaar.
Niks enigszins. Gewoon heel hard te toen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
wicked world was trouwens wel een leuk liedjen. verder niet veel waard.
wel enigszins geefbaar.
iemand met een beetje talent komt niet naar dwddquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om zijn razende erectie te verbergen.
Als je nooit een heel nummer speelt zegt dat genoeg over de liefde die maakt voor je nummers.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verwacht je top talent bij dwdd?
ik herinner zelfs nog haar afschuwelijke liplinerquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
En dat ze op haar muil viel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik herinner zelfs nog haar afschuwelijke lipliner
ja ik hou er niet zo van om in andermans kwakje te werken.quote:
Ik ook doordat jij het zei. En in 1 flits weet je het weer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had haar al uit mijn geheugen gewist maar helaas werd ik er weer aan herinnerd.
Ik schaamde me echt de tering dat ik haar gewoon herkendequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze woont er al wel sinds 2000quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
iets met appels en bomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, was echt zo'n Amsterdams viswijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |