Hoop dubbelzinnige opmerkingen van jou vanavond.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik had geen zin in de lapo en zat op iemand te wachten die er wel zin in had.
Nou heb ik die parodie op boten anna in mijn hoofdquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoop dubbelzinnige opmerkingen van jou vanavond.
Jaja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is DAAR nou weer dubbelzinnig aan.
Bij harde dropjes ga je lachen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is DAAR nou weer dubbelzinnig aan.
Ik werd een beetje melig ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij harde dropjes ga je lachen.
Nogal ja.quote:
Dat snap ik. Had het meer over de Smeetsiaanse uitspraak.quote:
Niet als het 16 mtr onder water zit... dan is het een bootquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef SwiffMeister het volgende:
Het is trouwens geen boot maar een schip.
Met een schip verdien je geld, met een boot niet.
Jij bent concullege, maar hij zegt net dat ze geen concurrentie hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef SwiffMeister het volgende:
Het is trouwens geen boot maar een schip.
Met een schip verdien je geld, met een boot niet.
Ik vind het wel interessantquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:40 schreef alors het volgende:
Leuk man. Het boeit me alleen niet zoveel.
Dan heb je er minimaal 6 nodigquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Bij chevron moet ik aan Stargate denken.
Geen Turk op die boot te bekennen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:40 schreef alors het volgende:
Mij wel. *Trots*. Even een *traantje* wegpinken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:40 schreef alors het volgende:
Niet snappen dat Matthijs zijn dommigheid speelt zodat de gast iets uit gaat leggen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:41 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Matthijs, godverdomme man, nog nooit van balasttanks gehoord, echt hoor...
UNIEK TALENT._
Karina.quote:
Lijkt me een ijskouwe serial killer.quote:
Het is een rederij, geen scheepsbouwer. Groot verschil.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat kan deze scheepsbouwer dan wat andere scheepsbouwers niet kunnen?
Nederland zit bomvol alom gerespecteerde scheepsbouwers.
nee, want allochtoonquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
Teringali, je hebt toch ook wel geleerd waar die waterexpertise vandaan komt?
Hij doet waar anderen over lullen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat kan deze scheepsbouwer dan wat andere scheepsbouwers niet kunnen?
Nederland zit bomvol alom gerespecteerde scheepsbouwers.
Ali denkt dat Almere er altijd al was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
Ali...je woont in Almere, dan weet je toch wat Nederlanders kunnen doen met water en zand
overdag accountant, savonds killerquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me een ijskouwe serial killer.
boot: onder water (onderzeeboot)quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:43 schreef ScudRaket het volgende:
*mompelt iets over het verschil tussen een boot en een schip
Moet van de NPOquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
Van alles dat je uit kan nodigen. Kies je Ali B.
Wij hadden ooit Blof op een personeelsfeestquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
Van alles dat je uit kan nodigen. Kies je Ali B.
een allochtoon, omdat het moetquote:
Wij ook!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij hadden ooit Blof op een personeelsfeest
beter dan dat ongewassen lange haarquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef Tem het volgende:
Matthijs zijn haar wordt steeds korter en pittiger.
Go away, woman.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
![]()
wist de redactie niet hoe ze het programma moesten vullen?
een verhaal over een klote schip >.<
Schijnbaar valt dat wel mee. Nederland barst van de scheepsbouwers en ook rederijen van wereldformaat.quote:
Ons laatste personeelsfeest was een lang weekend Madridquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
je vraagt je toch af hoe hij daar ooit gekomen isquote:
Wij Do.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
zijn geluksgetallen voor de lottoquote:
Ik ging 1x en ja hoor Blofquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Ons laatste personeelsfeest was een lang weekend Madrid
(eens in de 5 jaar gaan we op feest; voor de rest zijn het restaurants)
0800-euhh 66666 terwijl de scheids in elkaar wordt geramt :pquote:
hoeveel koste blof?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging 1x en ja hoor BlofNu is er nooit meer iets, geen geld.
[ ] geschiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
Edith Schippers, over niet capabel gesproken.
Ja. Dat de rest van de wereld het niet kan zal aan de prijs liggen: wij hebben het materiaal klaar staan (want overgenomen uit een vorig bedrijf ofzo) dus kan het 'goedkoper'.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Schijnbaar valt dat wel mee. Nederland barst van de scheepsbouwers en ook rederijen van wereldformaat.
Was het nog slechter dan ik me nu voor kan stellen denk je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze moesten betalen om te komen.
Ja alleen de hapjes gingen nog wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Was het nog slechter dan ik me nu voor kan stellen denk je?
Ik vind het zo'n pedante windzak.quote:
Hij heeft eerst in de Efteling gewerkt als holle bolle Gijs. Dan gaat je carriere al gauw in een stroomversnelling.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je vraagt je toch af hoe hij daar ooit gekomen is
Denk jij wel eens aan iets anders?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Gaan we nu een filmpje zien over de G-spot vinden?
Zou Matthijs weten wat het is?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
ja doe eens voorquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Bye-an.quote:
Klopt nog goed ook.quote:
ooit gehoord van dragonseggquote:
Tamago!quote:
Ja daar zat ik ook al aan te denken! Geniaal ding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef StephanL het volgende:
Net als met dat filmpje om een t-shirt te vouwen, ook zoiets
Dan moet je tien jaar wachten, dan zie je wel want dan gaat het hard, of niet.quote:
Charlie Brooker is geweldig. En zijn Weekly Wipes ook. Ook te vinden op internet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:49 schreef donald_dick het volgende:
maar die gast die nu is is wel leuk
nee, dat is een ei die 100 dagen onder de grond heeft gezetenquote:
Idd, en er dan precies hetzelfde onderzetten. Vertaal het dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
'YEEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHOWWWWWWW' ondertitelen
jupquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef FredVleespet het volgende:
Zou er ook een 'hoe bleek ik mijn anus' kanaal zijn?
Wedden van ja?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef FredVleespet het volgende:
Zou er ook een 'hoe bleek ik mijn anus' kanaal zijn?
Nu wel. Over 5 jaar weer gewoon terug naar de kassa.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ze kan er van leven!
We doen iets fout.
Och, kanaal op YT met iets wat anderen bevalt levert al snel geld op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef SwiffMeister het volgende:
wtf :S
Hoe erg is het gesteld als je van dit soort onzin kunt leven :S
Ze doet wel iets goed dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ze verdient bijna 150k per jaar![]()
![]()
http://socialblade.com/youtube/user/beautygloss
Estimatedquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
![]()
leuk voor haar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
![]()
Wat betekend dat?quote:
Natte vingerwerkquote:
Of tellen ze daar de gratis dingen bij op die ze mag testen op haar YT?quote:
Ze blijven hem constant oppompen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef donald_dick het volgende:
waarom knapt de internet bubbel nou niet
Ja, is niet zo gek toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
![]()
goed voor de schatkistquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
![]()
Ik haal het net niet.quote:
quote:
Dankjewel zeg!quote:
Alleen dingen met inktvissen en zo zeker?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef donald_dick het volgende:
grappig, ik heb een half jaar in japan gezeten en nooit dat soort filmpjes gezien
Ikaquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen dingen met inktvissen en zo zeker?
die zenden ze uit op hun sexkanalen ja :pquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen dingen met inktvissen en zo zeker?
Dat werkt alleen als het meisje haar telefoon afgeeftquote:
Zekerheidje hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ga ik die film niet kijken.
B-sterrenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterren Springen nu ook in Amerika
quote:
Sprong ze nou met haar waffel op de plank?quote:
ik hoop hetquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sprong ze nou met haar waffel op de plank?
Ach gossie meisje tochquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Door jouw username wil ik tosti.. en er is geen kaas
Het kan verkeren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ooit was dit een journalistiek programma, nu gaat het over rappende geiten.
Heb ik ook, gewoon niet de deur openmakenquote:
Als DWDD cabaret wordt dan kap ik ermeequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ooit was dit een journalistiek programma, nu gaat het over rappende geiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |