klopt, of je moet voldoende kennis uit de praktijk (hobby of anders) hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:10 schreef Silmarwen het volgende:
Voor helpdesk/inbound vragen ze vaak een afgeronde ICT opleiding.
Ja, of tenminste ervaring of affiniteit met het product (verzekeringen/beleggingen/energie). Maar dat heb je niet als je geen opleiding in die richting volgt en niet al eerder outbound voor dat product hebt gebeld.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:10 schreef Silmarwen het volgende:
Voor helpdesk/inbound vragen ze vaak een afgeronde ICT opleiding.
Niet altijd (voorbeeld: http://www.studentenwerk.(...)ier-gezocht-in-venlo)quote:Op maandag 25 maart 2013 11:17 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ja, of tenminste ervaring of affiniteit met het product (verzekeringen/beleggingen/energie). Maar dat heb je niet als je geen opleiding in die richting volgt en niet al eerder outbound voor dat product hebt gebeld.
Auto/OV/niet zeurenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:04 schreef Jesse_ het volgende:
Het is morgen eigenlijk te koud om in pak op de fiets te stappen. Wat is jullie oplossing hier voor?
Auto is er niet, OV sta ik nog langer in de kouquote:
Ik zou de afspraak verzetten.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:04 schreef Jesse_ het volgende:
Het is morgen eigenlijk te koud om in pak op de fiets te stappen. Wat is jullie oplossing hier voor?
Goed advies!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou de afspraak verzetten.en dan ook gewoon zeggen dat het te koud is.
Taxi. Een jas aantrekken wil ook nog weleens helpen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Auto is er niet, OV sta ik nog langer in de kou
Een jas over een jas ziet er zo gek uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Taxi. Een jas aantrekken wil ook nog weleens helpen.
Nee hoor, een goede trenchcoat of mantel ziet er prima uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een jas over een jas ziet er zo gek uit.
Maarre, alle opties heb je nu wel gehad. Wat vind je zelf een acceptabele oplossing?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een jas over een jas ziet er zo gek uit.
Als ik de temperatuursverwachting zie denk ik dat ik maar voor de dubbele jas ga.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maarre, alle opties heb je nu wel gehad. Wat vind je zelf een acceptabele oplossing?
Daarmee laat je in ieder geval zien over gezond verstand te beschikken. Succes .quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als ik de temperatuursverwachting zie denk ik dat ik maar voor de dubbele jas ga.
Je kan je posts editen he?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daarmee laat je in ieder geval zien over gezond verstand te beschikken. Succes .
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou de afspraak verzetten.en dan ook gewoon zeggen dat het te koud is.
Dat zou beide partijen een boel gedoe schelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:18 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Dan hoef je wss niet eens meer op gesprek te komen en word je gewoon meteen aangenomen
Balen! Maar ik ken het. HBO commerciėle economie gedaan. 2 uitzendbanen gehad voor bepaalde tijd.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:24 schreef Catatafish het volgende:
HBO Communicatie gedaan, jaartje gewerkt, nu WW. Hallo
Welke uitzendbanen heb je gehad?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Ennema88 het volgende:
[..]
Balen! Maar ik ken het. HBO commerciėle economie gedaan. 2 uitzendbanen gehad voor bepaalde tijd.
(niet binnen mijn studierichting) Nu al bijna half jaar zoekende. Wat zoek je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |