quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering een keer deels met je eens. Zeker nu ik ( een beetje ) rechtsgeschiedenis heb gehad.
Zie ik dat nu goed? Een juist weergegeven emoticon?quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:33 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]goedemorgen.
edit: Normaal niet dan?
Hardop gelachen, heldquote:Op woensdag 20 maart 2013 03:39 schreef spierbal het volgende:
[..]
was geen cursus. maar ewn volledige studie van twee jaar. Maar ik heb er nkg eens twee jaar langer over gedaan. vier jaar in totaal. zo deed ik net of ik hbo deed.
best slim he
same thing, al heeft sporten wel een aanzienlijke Energy boost gegevenquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vermoeid, met u?
Nu weer naar college
inderdaad, juridisch pareltje wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon een baanbrekend arrest hoor.
ik heb deze week al drie willekeurige vrouwen getongzoend. Het enige waar ze me op kunnen pakken is slechte adem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
inderdaad, juridisch pareltje wat mij betreft.
en verkrachtingquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ik heb deze week al drie willekeurige vrouwen getongzoend. Het enige waar ze me op kunnen pakken is slechte adem.
Baasquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
ik heb deze week al drie willekeurige vrouwen getongzoend. Het enige waar ze me op kunnen pakken is slechte adem.
Wel teruggedraaid vorige week las ik. Geen verkrachting meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gewoon een baanbrekend arrest hoor.
mooi ! Is het nog wel aanranding?quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sinds kort valt een tongzoen niet meer onder verkrachting.
ik vind het best wel een gekke uitspraakquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sinds kort valt een tongzoen niet meer onder verkrachting.
hoewel het origineel wel juridisch correct was vond ik hem toch niet helemaal billijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:38 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
ik vind het best wel een gekke uitspraak
Jij hebt al lopen sporten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
same thing, al heeft sporten wel een aanzienlijke Energy boost gegevenheb er in ieder geval geen zin in ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |