Dat is echt iets wat voor elk rechtsgebied geldt. Op het moment dat je het in de vingers begint te krijgen wordt het een stuk leuker.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Moest even inkomen maar daarna werd het steeds leuker.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Zit nu ook gewoon te bestuursrechten terwijl ik andere dingen had kunnen doen.
Ja ik heb dat ik de helft wel begrijp, en heel goed, maar sommige dingen.. En bijles van zo'n chick die niet eens Nederlands kan, en het zelf ook niet begrijpt, waardeloos dus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Moest even inkomen maar daarna werd het steeds leuker.
foutjequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
He Y. wat was nou die DM van net.
Waarom heb je dan bijles van d'r?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
[..]
Ja ik heb dat ik de helft wel begrijp, en heel goed, maar sommige dingen.. En bijles van zo'n chick die niet eens Nederlands kan, en het zelf ook niet begrijpt, waardeloos dus.
Ik ben het voor de verandering een keer deels met je eens. Zeker nu ik ( een beetje ) rechtsgeschiedenis heb gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:11 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ja, maar
[..]
Ik ben niet zo happy met hun salaris, Ik hou ook niet van royalpropaganda en het is een erebaantje. Het is wel een mooie traditie:)
wat een genotquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
De vorige keer dat hier twee chicks tegelijk waren kan ik me niet herinneren. Jij, Spotless?
Ja zo'n bijlescursus kon je kopen, dus ik dacht, laat ik het eens proberen. Maar iemand die stug 'het regel' 'het indeling' ed blijft zeggen, en verder soms dingen zegt die echt niet waar zijn, omdat ik het toevallig net heb gelezen in het boek... En dan antwoordt 'ja, maar het staat in mijn boekje dus het is zo'.quote:
Waarom heb je haar dan niet sneller de laan uitgeschopt dan je behoorlijk bestuur kunt zeggen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:38 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ja zo'n bijlescursus kon je kopen, dus ik dacht, laat ik het eens proberen. Maar iemand die stug 'het regel' 'het indeling' ed blijft zeggen, en verder soms dingen zegt die echt niet waar zijn, omdat ik het toevallig net heb gelezen in het boek... En dan antwoordt 'ja, maar het staat in mijn boekje dus het is zo'.
Ik weet alleen dat ze heel snel weggejaagd werden. Iets met foto's.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
De vorige keer dat hier twee chicks tegelijk waren kan ik me niet herinneren. Jij, Spotless?
Iets met Yrealquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze heel snel weggejaagd werden. Iets met foto's.
Heb pas een les gehad, en we gaan komende twee lessen oude tentamens oefenen, en waarvan ik niet allemaal de antwoorden heb, en zo wel verplicht ben om het te doen. Maar die chick haalt echt het bloed onder mn nagels vandaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan niet sneller de laan uitgeschopt dan je behoorlijk bestuur kunt zeggen?
Even flink die bestuurlijke lus aantrekken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heb je haar dan niet sneller de laan uitgeschopt dan je behoorlijk bestuur kunt zeggen?
Dan zeg je dat je niet verder wil maar haar wel wil betalen in ruil voor die antwoorden. Dat geld heb je nu toch al afgeschreven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:41 schreef Ansu het volgende:
[..]
Heb pas een les gehad, en we gaan komende twee lessen oude tentamens oefenen, en waarvan ik niet allemaal de antwoorden heb, en zo wel verplicht ben om het te doen. Maar die chick haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan
Politiestaatquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-van-kentekens.html
Ik vind dit een beetje eng. Gelukkig heb ik toch niets te verbergen![]()
![]()
![]()
Ik ben hier altijd dus dat telt nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |