Mening die inderdaad niet overeenkomt met het werkelijke gedachtegoed van de partij.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een hoop gediscussieerd met een paar Libertariërs en hoewel het partijprogramma zich misschien best richt op vrijheid komt het uiteindelijk allemaal neer op 'belasting is diefstal', 'ik moet meer belasting betalen dan mijn buurman met een uitkering en dat vind ik oneerlijk' en 'waarom mag ik geen wapens kopen'. Dat soort dingen.
Ze zijn totaal het contact met de werkelijkheid verloren. Meer marktvrijheid is geen slecht iets, alle belastingen afschaffen om vervolgens de gehele politiemacht, rechterlijke organisatie en onderhoud van wegen uit te besteden aan commerciële bedrijven en de rest de financieren met vrijwillige donaties is complete kolder.
Disclaimer voor Acta: bovenstaand is mijn eigen mening en kan afwijken van de mening van anderen. Het is in elk geval geen feit.
Precies. De aanhangers zijn enorm schijnheilig. Hoewel trouwens 'belasting is diefstal' en 'mensen het recht op zelfverdediging ontzeggen door wapenverboden moet gestopt worden' wel in het partijprogramma te vinden zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Mening die inderdaad niet overeenkomt met het werkelijke gedachtegoed van de partij.
Met een beetje goede campagne, bij de volgende verkiezingen, gericht tegen dit kabinet en de 'liberale' VVD, kunnen dat er zomaar 400.000 zijn. Kijk eens naar 50-plus.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. De aanhangers zijn enorm schijnheilig. Hoewel trouwens 'belasting is diefstal' en 'mensen het recht op zelfverdediging ontzeggen door wapenverboden moet gestopt worden' wel in het partijprogramma te vinden zijn.
Begrijp me niet verkeerd - ik heb niets tegen liberalen. En ook niet tegen mensen met een uitgesproken gedachtengoed. Maar de LP slaat echt alles. Gelukkig hadden ze maar 4000 stemmen, dan weet je tenminste dat 99,95% van de Nederlanders ze ook niet serieus neemt![]()
Eh. Meen je dit serieus? Denk je oprecht dat een partij die iedere vorm van subsidie en uitkeringen, minimumlonen, controle op kartelvorming en prijsafspraken en consumentenbescherming in welke vorm dan ook af wil schaffen, 6 of 7 zetels kan halen? En dan vergelijk je ze met een veilige partij als 50plus?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:09 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Met een beetje goede campagne, bij de volgende verkiezingen, gericht tegen dit kabinet en de 'liberale' VVD, kunnen dat er zomaar 400.000 zijn. Kijk eens naar 50-plus.
Die vergelijking doelde op het feit hoe snel je in zetels kan stijgen als kleine partij zijnde. Maar inderdaad is het een beetje te veel van het goede allemaal. Heb nog even het een en ander gelezen en het is me iets te rigoureusquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh. Meen je dit serieus? Denk je oprecht dat een partij die iedere vorm van subsidie en uitkeringen, minimumlonen, controle op kartelvorming en prijsafspraken en consumentenbescherming in welke vorm dan ook af wil schaffen, 6 of 7 zetels kan halen? En dan vergelijk je ze met een veilige partij als 50plus?
Doet de gevestigde orde zichzelf aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:18 schreef Giku het volgende:
50Plus partij wordt nog wel een grote komende jaren hoor, alleen al omdat er zo veel ouderen zijn. Daar worden wij wel de dupe van.
Ik had echt beter van je verwacht. Het programma is niet serieus te nemen. Om maar eens wat te noemen: ze zijn voor afschaffing van elke vorm van maximumsnelheden op de snelwegen, afschaffen van alle boetes die strekken tot bescherming van de burgers (autogordels, valhelmen). Dat is toch niet serieus te nemen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:17 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Die vergelijking doelde op het feit hoe snel je in zetels kan stijgen als kleine partij zijnde. Maar inderdaad is het een beetje te veel van het goede allemaal. Heb nog even het een en ander gelezen en het is me iets te rigoureus
Misschien staar ik weer te erg op mijn eigen mening, maar dit is toch voor ieder weldenkend mens totaal onlogisch?quote:Daarom zijn wij voor de volgende specifieke onmiddellijke hervormingen:
• Drastische verlaging van zowel belastingen als overheidsuitgaven;
• Een einde aan begrotingstekorten;
(..)
• Een einde aan het reguleren van lonen, prijzen, huren, productie, en rente
quote:Hieruit volgt dat wij regulering van discriminatie, daarbij
inbegrepen discriminatie door werkgevers, door huiseigenaren, of door eigenaren van zogenaamde openbare gelegenheden afwijzen. Het recht op samenwerking houdt ook het recht om niet samen te werken in om welke reden dan ook.
Zelfde als wat de SGP wil, of de republikeinen in Amerika: Geen overheid is een betere overheid. Dus voor zo min mogelijk overheid zo min mogelijk belasting. Dat valt best met elkaar te rijmen alleen is het niet heel realistisch heden ten dage.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
Of deze, ook leuk. Ik citeer:
[..]
Misschien staar ik weer te erg op mijn eigen mening, maar dit is toch voor ieder weldenkend mens totaal onlogisch?De eerste twee zijn onmogelijk met elkaar te rijmen, laat staan dat er ook maar één manier wordt genoemd om het resultaat te bereiken.
En die tweede, daar hebben vast mensen profijt van. Namelijk de rijke, blanke, gevestigde orde.
Een kleine overheid ben ik ook voor. Alleen doen wat noodzakelijk is, is behoorlijk realistisch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:24 schreef Giku het volgende:
[..]
Zelfde als wat de SGP wil, of de republikeinen in Amerika: Geen overheid is een betere overheid. Dus voor zo min mogelijk overheid zo min mogelijk belasting. Dat valt best met elkaar te rijmen alleen is het niet heel realistisch heden ten dage.
Niet mee eens, al was het maar omdat men (of: wij) het nooit eens gaan worden wat 'noodzakelijk' is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Een kleine overheid ben ik ook voor. Alleen doen wat noodzakelijk is, is behoorlijk realistisch.
De zomer ermee overbruggen? Lekker frisjes? God, ik kan leukere dingen bedenken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens best leuk, bestuursrecht. Denk dat ik de zomer er mee ga overbruggen.
Ik niet hoor. Zit nu ook gewoon te bestuursrechten terwijl ik andere dingen had kunnen doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef Ansu het volgende:
[..]
De zomer ermee overbruggen? Lekker frisjes? God, ik kan leukere dingen bedenken.
Dat zal inderdaad kunnen kloppen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet mee eens, al was het maar omdat men (of: wij) het nooit eens gaan worden wat 'noodzakelijk' is.
Moest even inkomen maar daarna werd het steeds leuker.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:29 schreef Ansu het volgende:
[..]
De zomer ermee overbruggen? Lekker frisjes? God, ik kan leukere dingen bedenken.
Goed bezig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:30 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn eerste overwinning binnen het bestuursrecht![]()
![]()
" Bezwaarschrift gegrond "![]()
Dans de Hippie Hippie Shakequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:30 schreef NotGuilty het volgende:
![]()
vertel, welke zaak?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:30 schreef NotGuilty het volgende:
![]()
Gefeliciteerd! Waar ging het over?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:30 schreef NotGuilty het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |