abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 maart 2013 @ 03:16:05 #51
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124280669
quote:
9s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik presteer eigenlijk helemaal niet zo slecht, studeren gaat als een trein. Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Mag slapen als de abbb's samengevat zijn ;(
Goed bezig dan. Ik lig in bed, heb het al opgegeven.
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:13 schreef Tchock het volgende:
En laat weten of dat studytube bevalt, ben erg benieuwd.
Ik ben benieuwd. Wil het toch eens proberen.
pi_124280677
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 01:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Casio rekenmachines vroeger O+

LOL + LOL = HIHI :')
LOL + LOL = HIHI _O_
  woensdag 20 maart 2013 @ 03:17:57 #53
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124280678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:15 schreef Ties02 het volgende:
Is maar heel beperkt aanbod nu op studytube toch
Verklaar je eens nader. Wil je?
pi_124280679
quote:
11s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:13 schreef Tchock het volgende:
En laat weten of dat studytube bevalt, ben erg benieuwd.
Ik heb het. Zelfs de betaalde versie. Ik vind het niet bijster veel toevoegen, zelf goed samenvatten en bijhouden ( of goeie samenvattingen kopen of beide opties tegelijk uitvoeren) heb je meer aan. Het verschil tussen de betaalde en onbetaalde versie van Studytube is niet zo groot. Het kan geen kwaad, ik wil niet beweren dat het nutteloos is.

Maar het is ook niet zo een gigantische toevoeging, je kan ook gewoon oefententamens van studeersnel downloaden en de modelantwoorden bestuderen. Dat is ongeveer het niveau en de weblectures van Studytube stellen niet veel meer voor dan de hoorcolleges van je universiteit of je boek.

Aan de andere kant kost het maar een tientje per maand en is het wel weer een vorm van extra oefening die je hersenen triggert :) Dus als een tientje geen goudmijn voor je is zou ik het aanraden maar het is niets dat je niet zonder studytube zou kunnen. :)
pi_124280681
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:17 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Verklaar je eens nader. Wil je?
Ik bedoel het vakkenaanbod wat ze nu hebben, is niet erg groot
tenminste voor mijn uni
  woensdag 20 maart 2013 @ 03:19:20 #56
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124280682
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:18 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Ik heb het. Zelfs de betaalde versie. Ik vind het niet bijster veel toevoegen, zelf goed samenvatten en bijhouden ( of goeie samenvattingen kopen of beide opties tegelijk uitvoeren) heb je meer aan. Het verschil tussen de betaalde en onbetaalde versie van Studytube is niet zo groot. Het kan geen kwaad, ik wil niet beweren dat het nutteloos is.

Maar het is ook niet zo een gigantische toevoeging, je kan ook gewoon oefententamens van studeersnel downloaden en de modelantwoorden bestuderen. Dat is ongeveer het niveau en de weblectures van Studytube stellen niet veel meer voor dan de hoorcolleges van je universiteit of je boek.

Aan de andere kant kost het maar een tientje per maand en is het wel weer een vorm van extra oefening die je hersenen triggert :) Dus als een tientje geen goudmijn voor je is zou ik het aanraden maar het is niets dat je niet zonder studytube zou kunnen. :)
Kijk, daar heb ik wat aan.
pi_124280685
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:18 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

In dat geval kan ik het beter niet doen. Ik word altijd extreem lui van samenvattingen van anderen met als gevolg dat je de stof niet meer echt leest of goed tot je neemt. Samenvattingen zijn daar vaak veel te persoonlijk voor; ik maak ze daarom graag zelf met mijn eigen logische indeling en diepte.

Maar ik zal er eens rondkijken. Alleen niet nu :+
  woensdag 20 maart 2013 @ 03:20:24 #58
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124280690
Studeersnel is ook geld gaan vragen voor sommige documenten. Jammer is dat.
pi_124280691
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:20 schreef SaulGoodman het volgende:
Studeersnel is ook geld gaan vragen voor sommige documenten. Jammer is dat.
Maar je ontsnapt als je zelf iets post, toch? Dan gooi ik er gewoon een keer een samenvatting van de stof van een introductieweek op of zo :')
pi_124280694
69 cent per kwartaal was het ofzo? :D nounou het is me wat
pi_124280696
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:21 schreef Ties02 het volgende:
69 cent per kwartaal was het ofzo? :D nounou het is me wat
Meen je dat? :') Negeer voorgaande. :+
pi_124280701
Oh nee 69 cent per maand, en dat geldt voor een kwartaal
of een document uploaden
of liken op facebook en dan heb je 14 dagen

stelt nog steeds geen fluit voor, en soms staan er echt wel goede documenten op dus ik vind het niet zo erg
pi_124280706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

In dat geval kan ik het beter niet doen. Ik word altijd extreem lui van samenvattingen van anderen met als gevolg dat je de stof niet meer echt leest of goed tot je neemt. Samenvattingen zijn daar vaak veel te persoonlijk voor; ik maak ze daarom graag zelf met mijn eigen logische indeling en diepte.

Maar ik zal er eens rondkijken. Alleen niet nu :+
Studytube heeft niks met samenvattingen van anderen gebruiken te maken. Je kan je vak kiezen op jouwuniversiteit en dan kan je zeg maar per week oefeningen doen. Meerkeuze, open vragen etc. Bij de ene vraag krijg je een weblecture ( een soort video hoorcollege) van een paar minuten en bij de andere vraag krijg je als je dat wenst extra uitleg in de soort van tekst en sowieso krijg je bij zowel open vragen, meerkeuze en stellingen, uitleg als je het verkeerde antwoord geeft.

Dus nogmaals, ik wil absoluut niet zeggen dat het nutteloos is. Maar het is meer een "extra' training. Ik heb voor komend blok " europees en internationaal recht" graag dat tientje er voor over aangezien je niet voor een langere termijn dan een maand er aan vast zit, supersysteem. Maar tegelijkertijd geloof ik dus niet dat je met wat tentamens van studeersnel, wat gekochte samenvattingen en uitwerkingen van onderwijsgroepen en je eigen uitgewerkte opdrachten iets zou missen. Het is meer een extra training die geen kwaad kan en "toch maar een tientje kost" .

Wat ik wel moet zeggen is dat ze echt hele goeie uitwerkingen van arresten etc hebben met de feiten, codificatie etc. daar hoef je echter geen betalend lid voor te zijn dus meld je gewoon als gratis lid aan en dan zie je wel verder :)
pi_124280709
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar je ontsnapt als je zelf iets post, toch? Dan gooi ik er gewoon een keer een samenvatting van de stof van een introductieweek op of zo :')
Voor de meeste dingen hoef je niet te betalen, als er 9 tentamens zijn en 8 samenvattingen, zou jij dan voor dat tiende tentamen en die andere 5 samenvattingen gaan betalen :') i dont think so
pi_124280713
Hoi ik ben spierbal, ik heb beveiliging mbo2 gedaan.

Hierin kregen wij ook wettelijke kaders. Dit vond ik erg intressant. Ik weet wel wat cassatie is. Ook weet ik het versch in roerend en onroerend goed. Ik heb een zeven gehaald voor wettelijke kaders.

Mag ik mee praten in dit topic en eventueel in de lijst der afgestudeerde? Zo nee dan ga ik in cassatie bij dhr Danny.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_124280714
Denk dat ik komend semester dat Studytube uit ga proberen, heb toevallig nog 1 1e jaars vak wat ze aanbieden
pi_124280716
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:33 schreef spierbal het volgende:
Hoi ik ben spierbal, ik heb beveiliging mbo2 gedaan.

Hierin kregen wij ook wettelijke kaders. Dit vond ik erg intressant. Ik weet wel wat cassatie is. Ook weet ik het versch in roerend en onroerend goed. Ik heb een zeven gehaald voor wettelijke kaders.

Mag ik mee praten in dit topic en eventueel in de lijst der afgestudeerde? Zo nee dan ga ik in cassatie bij dhr Danny.
Hoewel je altijd welkom bent om mee te praten betwijfel ik of dit precies de goede reeks voor je is. Deze reeks richt zich specifiek op het wetenschappelijk onderwijs op universiteiten en de problemen die de studenten daarbij tegenkomen. Als een ander SC-lid een andere visie heeft, gerust laten horen. :)
pi_124280717
Geen cursisten gaarne - staat in de OP
pi_124280720
quote:
10s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:36 schreef Ties02 het volgende:
Geen cursisten gaarne - staat in de OP
was geen cursus. maar ewn volledige studie van twee jaar. Maar ik heb er nkg eens twee jaar langer over gedaan. vier jaar in totaal. zo deed ik net of ik hbo deed.

best slim he
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 20 maart 2013 @ 03:41:27 #70
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124280721
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:39 schreef spierbal het volgende:

[..]

was geen cursus. maar ewn volledige studie van twee jaar. Maar ik heb er nkg eens twee jaar langer over gedaan. vier jaar in totaal. zo deed ik net of ik hbo deed.

best slim he
Een waar genie.
pi_124280723
quote:

[..]

best slim he
Briljant!
pi_124280726
Klaar. Tering. :{ Snel slapen, morgen weer college en alles. Huil. Slaap lekker jullie!
pi_124280727
quote:

[..]

best slim he
Wat geniaal :s) maar open een MBO-rechtentopic in SES zou ik zeggen, aangezien dit het WO topic is O+ :*
pi_124280728
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:47 schreef Tchock het volgende:
Klaar. Tering. :{ Snel slapen, morgen weer college en alles. Huil. Slaap lekker jullie!
Slaap lekker tchock :)
  woensdag 20 maart 2013 @ 03:49:56 #75
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_124280729
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 03:47 schreef Tchock het volgende:
Sterkte en welterusten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')