Goed bezig dan. Ik lig in bed, heb het al opgegeven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik presteer eigenlijk helemaal niet zo slecht, studeren gaat als een trein. Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Mag slapen als de abbb's samengevat zijn
Ik ben benieuwd. Wil het toch eens proberen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:13 schreef Tchock het volgende:
En laat weten of dat studytube bevalt, ben erg benieuwd.
LOL + LOL = HIHIquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Casio rekenmachines vroeger
LOL + LOL = HIHI
Verklaar je eens nader. Wil je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:15 schreef Ties02 het volgende:
Is maar heel beperkt aanbod nu op studytube toch
Ik heb het. Zelfs de betaalde versie. Ik vind het niet bijster veel toevoegen, zelf goed samenvatten en bijhouden ( of goeie samenvattingen kopen of beide opties tegelijk uitvoeren) heb je meer aan. Het verschil tussen de betaalde en onbetaalde versie van Studytube is niet zo groot. Het kan geen kwaad, ik wil niet beweren dat het nutteloos is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:13 schreef Tchock het volgende:
En laat weten of dat studytube bevalt, ben erg benieuwd.
Ik bedoel het vakkenaanbod wat ze nu hebben, is niet erg grootquote:Op woensdag 20 maart 2013 03:17 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Verklaar je eens nader. Wil je?
Kijk, daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb het. Zelfs de betaalde versie. Ik vind het niet bijster veel toevoegen, zelf goed samenvatten en bijhouden ( of goeie samenvattingen kopen of beide opties tegelijk uitvoeren) heb je meer aan. Het verschil tussen de betaalde en onbetaalde versie van Studytube is niet zo groot. Het kan geen kwaad, ik wil niet beweren dat het nutteloos is.
Maar het is ook niet zo een gigantische toevoeging, je kan ook gewoon oefententamens van studeersnel downloaden en de modelantwoorden bestuderen. Dat is ongeveer het niveau en de weblectures van Studytube stellen niet veel meer voor dan de hoorcolleges van je universiteit of je boek.
Aan de andere kant kost het maar een tientje per maand en is het wel weer een vorm van extra oefening die je hersenen triggertDus als een tientje geen goudmijn voor je is zou ik het aanraden maar het is niets dat je niet zonder studytube zou kunnen.
In dat geval kan ik het beter niet doen. Ik word altijd extreem lui van samenvattingen van anderen met als gevolg dat je de stof niet meer echt leest of goed tot je neemt. Samenvattingen zijn daar vaak veel te persoonlijk voor; ik maak ze daarom graag zelf met mijn eigen logische indeling en diepte.quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:18 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb het. Zelfs de betaalde versie. Ik vind het niet bijster veel toevoegen, zelf goed samenvatten en bijhouden ( of goeie samenvattingen kopen of beide opties tegelijk uitvoeren) heb je meer aan. Het verschil tussen de betaalde en onbetaalde versie van Studytube is niet zo groot. Het kan geen kwaad, ik wil niet beweren dat het nutteloos is.
Maar het is ook niet zo een gigantische toevoeging, je kan ook gewoon oefententamens van studeersnel downloaden en de modelantwoorden bestuderen. Dat is ongeveer het niveau en de weblectures van Studytube stellen niet veel meer voor dan de hoorcolleges van je universiteit of je boek.
Aan de andere kant kost het maar een tientje per maand en is het wel weer een vorm van extra oefening die je hersenen triggertDus als een tientje geen goudmijn voor je is zou ik het aanraden maar het is niets dat je niet zonder studytube zou kunnen.
Maar je ontsnapt als je zelf iets post, toch? Dan gooi ik er gewoon een keer een samenvatting van de stof van een introductieweek op of zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 03:20 schreef SaulGoodman het volgende:
Studeersnel is ook geld gaan vragen voor sommige documenten. Jammer is dat.
Meen je dat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:21 schreef Ties02 het volgende:
69 cent per kwartaal was het ofzo?nounou het is me wat
Studytube heeft niks met samenvattingen van anderen gebruiken te maken. Je kan je vak kiezen op jouwuniversiteit en dan kan je zeg maar per week oefeningen doen. Meerkeuze, open vragen etc. Bij de ene vraag krijg je een weblecture ( een soort video hoorcollege) van een paar minuten en bij de andere vraag krijg je als je dat wenst extra uitleg in de soort van tekst en sowieso krijg je bij zowel open vragen, meerkeuze en stellingen, uitleg als je het verkeerde antwoord geeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval kan ik het beter niet doen. Ik word altijd extreem lui van samenvattingen van anderen met als gevolg dat je de stof niet meer echt leest of goed tot je neemt. Samenvattingen zijn daar vaak veel te persoonlijk voor; ik maak ze daarom graag zelf met mijn eigen logische indeling en diepte.
Maar ik zal er eens rondkijken. Alleen niet nu
Voor de meeste dingen hoef je niet te betalen, als er 9 tentamens zijn en 8 samenvattingen, zou jij dan voor dat tiende tentamen en die andere 5 samenvattingen gaan betalenquote:Op woensdag 20 maart 2013 03:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je ontsnapt als je zelf iets post, toch? Dan gooi ik er gewoon een keer een samenvatting van de stof van een introductieweek op of zo
Hoewel je altijd welkom bent om mee te praten betwijfel ik of dit precies de goede reeks voor je is. Deze reeks richt zich specifiek op het wetenschappelijk onderwijs op universiteiten en de problemen die de studenten daarbij tegenkomen. Als een ander SC-lid een andere visie heeft, gerust laten horen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:33 schreef spierbal het volgende:
Hoi ik ben spierbal, ik heb beveiliging mbo2 gedaan.
Hierin kregen wij ook wettelijke kaders. Dit vond ik erg intressant. Ik weet wel wat cassatie is. Ook weet ik het versch in roerend en onroerend goed. Ik heb een zeven gehaald voor wettelijke kaders.
Mag ik mee praten in dit topic en eventueel in de lijst der afgestudeerde? Zo nee dan ga ik in cassatie bij dhr Danny.
was geen cursus. maar ewn volledige studie van twee jaar. Maar ik heb er nkg eens twee jaar langer over gedaan. vier jaar in totaal. zo deed ik net of ik hbo deed.quote:
Een waar genie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:39 schreef spierbal het volgende:
[..]
was geen cursus. maar ewn volledige studie van twee jaar. Maar ik heb er nkg eens twee jaar langer over gedaan. vier jaar in totaal. zo deed ik net of ik hbo deed.
best slim he
Briljant!quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:39 schreef spierbal het volgende:
[..]
was geen cursus. maar ewn volledige studie van twee jaar. Maar ik heb er nkg eens twee jaar langer over gedaan. vier jaar in totaal. zo deed ik net of ik hbo deed.
best slim he
Wat geniaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 03:39 schreef spierbal het volgende:
[..]
best slim he
Slaap lekker tchockquote:Op woensdag 20 maart 2013 03:47 schreef Tchock het volgende:
Klaar. Tering.Snel slapen, morgen weer college en alles. Huil. Slaap lekker jullie!
Sterkte en welterusten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 03:47 schreef Tchock het volgende:
Klaar. Tering.Snel slapen, morgen weer college en alles. Huil. Slaap lekker jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |