Die ruis vind ik juist wel leuk, alleen het zingen doorheen niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Ruis' is een beter woord. Ik vond het de eerste keer in elk geval muziekvervuiling. Inmiddels weet ik beter
Challenge accepted!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
Ik vind overigens 'Nothing Is' van MBV nog steeds onbegrijpelijk. Als je vijf minuten het geluid van een stofzuiger opneemt kan ik dat meer waarderen denk ik.
Nouja, het is wel degelijk bedoeld als 'ruis' in de zin van interference. Het verhullen dan de details van je muziek en de nadruk leggen op subtiliteiten die op een 'normale' opname volledig verloren zouden zijn gegaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef DO2 het volgende:
Ik zou die ruis eerder willen omschrijven als muzikale stroop. Of honing.
Een van de weinige nummers in mijn library met één ster. Naast dingen als Skrillex en Bloodhound Gang.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef DO2 het volgende:
Hij duurt alleen net iets te lang voor mijn gevoel. 3 minuten headbangen is wel voldoende.
Maar vooruit, het is wel de minste track op die plaat, ja. Daar ben ik het wel mee eens.
Ik kan een nummer dat ik als enige van de plaat oversla en me enorm op de zenuwen werkt geen zeven geven. Maar misschien is dat wel het doel van het nummer, zou dat een hoger cijfer rechtvaardigen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:13 schreef DO2 het volgende:
Ik zou 'm nog wel een dikke 7 willen geven.
Atoms for Indie? Push the Indie Away? Quarantine the Indie? Indie Rainbows? Is toch lastiger dan ik dacht, een leuke TT bedenkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef Norrage het volgende:
God wat gaat het topic snel ineens! We moeten al weer over een nieuwe TT nadenken
Ik vind Daughter enigszins saaiquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik hier even beweren dat de plaat van Daughter fantastisch is?
Of is het album van de week op 3voor12 niet Indie genoeg?
Ik luister hem nu wel het liefst hard. Maar de eerste keren toen ik er wel iets in hoorde maar niet precies wist wat zou ik het alleen maar extra ongemakkelijk vinden denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tip: luister Loveless een keer écht hard. Liefst met koptelefoon. Er zit zo veel moois in die plaat, maar het zit verborgen onder een acht kilometer dikke laag bagger. En de eerste keer hoor je niets anders dan de bagger.
Ik hou van saai. Warpaint kan ik ook enorm waarderen. Zolang er maar veel feedback, zo nu en dan wat bas en veel folk in zit. En voor mijn gevoel heeft het ook wat van Stars weg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Daughter enigszins saai
En 3voor12 is zeker indie genoeg hoor! Als het een 3fm album van de week is, dan mag het uit dit topic geweerd worden. Maar goed. Dat kunnen tegenwoordig uberhaupt alleen maar singersongwriters zijn als Ben Howard en co, dus daar lopen we niet zoveel gevaar.
Warpaint vind ik dan ook niet saai en heel goed. Daugther daarentegne. Maar ik heb het pas 1x geluisterd dus ik heb nog geen recht van spreken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou van saai. Warpaint kan ik ook enorm waarderen. Zolang er maar veel feedback, zo nu en dan wat bas en veel folk in zit. En voor mijn gevoel heeft het ook wat van Stars weg.
Daughter vond ik vanaf het begin al heel tof alleen het zakt een beetje in na 3 nummers.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Warpaint vind ik dan ook niet saai en heel goed. Daugther daarentegne. Maar ik heb het pas 1x geluisterd dus ik heb nog geen recht van spreken.
Zit wat meer basgeluid in. Maar verder krijg ik een beetje hetzelfde gevoel bij The Fool en deze plaat waarvan ik de naam weer niet kan onthoudenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Warpaint vind ik dan ook niet saai en heel goed. Daugther daarentegne. Maar ik heb het pas 1x geluisterd dus ik heb nog geen recht van spreken.
Da's wel een beetje jammer ja. Het is denk ik ook dat het precies in de kruisingen op mijn straatje valt dat ik het zo kan waarderen. Kwalitatief had het wel scherper gekund. Ik heb de reviews van 'professionalsquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Daughter vond ik vanaf het begin al heel tof alleen het zakt een beetje in na 3 nummers.
Jij bent echt met een kruistocht bezig om Peter Adams te promotenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:12 schreef Moody het volgende:
Ik vind dat Peter Adams wel een keer in de TT mag
Het werkt wel, bij de tweede luisterbeurt vond ik het "I woke with planets in my Face" album al een stuk beter.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, dat heb ik in 2009 al opgegeven. Tis meer een gimmick geworden
Komt die nog eens op het forum of is die net als Grobbel verdwenen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef Norrage het volgende:
Als dat de TT wordt moet Peaceman echt weer een keer in dit topic verschijnen!
Peace
Ik wilde het net postenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:33 schreef Arn0 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/maart/sferisch-onderzoek.html
Ik moest aan Norrage denken
Volgens mij doet ie nog mee in Trivia en post hij jaarlijstjes...maar verderquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Komt die nog eens op het forum of is die net als Grobbel verdwenen?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie nog mee in Trivia en post hij jaarlijstjes...maar verderZonder hen is het forum niet meer hetzelfde
Al doen we nu wel ons best dit topic weer in opperste staat van leven te brengen!
Widowspeak anyone? Lekkere sound toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef Moody het volgende:
Is Widowspeak al eens langsgekomen? Fijn nieuw album heur!
Jajaja goed album. Ik heb het uiteraard al geluisterd. Wel lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Widowspeak anyone? Lekkere sound toch?
Je kan er maar 1 keer in staan, is alleen over het afgelopen jaar, misschien dat ze daarin minder gepost hebben?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:14 schreef Norrage het volgende:
Klopt die lijst wel? Ik vind Beregd, cafca en co er wel heel weinig in voorkomen
Klinkt goed op het eerste gehoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Widowspeak anyone? Lekkere sound toch?
Het verbaast me meer dat er zo'n beperkte groep actieve posters isquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef DO2 het volgende:
Ik had echt nooit gedacht dat ik zo hoog zou staan in deze reeks, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |