Jij bent echt met een kruistocht bezig om Peter Adams te promotenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:12 schreef Moody het volgende:
Ik vind dat Peter Adams wel een keer in de TT mag
Het werkt wel, bij de tweede luisterbeurt vond ik het "I woke with planets in my Face" album al een stuk beter.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, dat heb ik in 2009 al opgegeven. Tis meer een gimmick geworden
Komt die nog eens op het forum of is die net als Grobbel verdwenen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef Norrage het volgende:
Als dat de TT wordt moet Peaceman echt weer een keer in dit topic verschijnen!
Peace
Ik wilde het net postenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:33 schreef Arn0 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/maart/sferisch-onderzoek.html
Ik moest aan Norrage denken
Volgens mij doet ie nog mee in Trivia en post hij jaarlijstjes...maar verderquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Komt die nog eens op het forum of is die net als Grobbel verdwenen?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie nog mee in Trivia en post hij jaarlijstjes...maar verderZonder hen is het forum niet meer hetzelfde
Al doen we nu wel ons best dit topic weer in opperste staat van leven te brengen!
Widowspeak anyone? Lekkere sound toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef Moody het volgende:
Is Widowspeak al eens langsgekomen? Fijn nieuw album heur!
Jajaja goed album. Ik heb het uiteraard al geluisterd. Wel lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Widowspeak anyone? Lekkere sound toch?
Je kan er maar 1 keer in staan, is alleen over het afgelopen jaar, misschien dat ze daarin minder gepost hebben?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:14 schreef Norrage het volgende:
Klopt die lijst wel? Ik vind Beregd, cafca en co er wel heel weinig in voorkomen
Klinkt goed op het eerste gehoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Widowspeak anyone? Lekkere sound toch?
Het verbaast me meer dat er zo'n beperkte groep actieve posters isquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef DO2 het volgende:
Ik had echt nooit gedacht dat ik zo hoog zou staan in deze reeks, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |