Dat ze nooit zijn aangeklaagd is stuitend te noemen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja, jongens, maar is er iets stuitender en ordinairder dan deze jatterij van The Beatles:
Die liepen ook eens op Schiphol en dachten: ''Verrek, dat is een leuk deuntje, die is vanaf nu van ons!'' Waardeloos.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:23 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, trusten iedereen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:23 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, trusten iedereen.
Ze hadden haar van die boot af moeten gooien. Lekker spartelen naast Leonardo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En alvast voor straks:
Celine, koningin van de indie.
quote:
Doet het niet, youtube is hier gecastreerd, maar toch bedankt. Ik zing hem wel in gedachten.quote:Deze video is niet beschikbaar in Duitsland omdat deze muziek kan bevatten waarvoor GEMA de respectieve muziekrechten niet heeft verleend.
Excuus. Was niet op de hoogte dat je in Duitsland woondequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Doet het niet, youtube is hier gecastreerd, maar toch bedankt. Ik zing hem wel in gedachten.
Achja. Er is er wel een vermoord hequote:Op woensdag 20 maart 2013 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat ze nooit zijn aangeklaagd is stuitend te noemen.
ach er staat regelmatig muziek hier die ik erger vind, van die zeurderige singer/songwriters en zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:31 schreef Maxerazzi het volgende:
Alvast excuses aan de mensen die over een paar uur met Celine Dion worden geconfronteerd.
Ja. En dan krijg je wss een set van een uur....quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:51 schreef neohu het volgende:
Atoms for Peace 50 eurohet was eigenlijk ook wel te verwachten...
Radiohead was 65 euro of zoietsquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:01 schreef Bol_Wan het volgende:
Das nog meer dan Radiohead in de Ziggo Dome niet? beetje belachelijk veel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |