abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124277261
Zoenen is met ieder persoon weer anders, het kan hemels zijn, maar ook smerig. Daarom leek het me wel een leuk idee als iedereen in dit topic over zijn of haar beste zoenervaring vertelt. Het leukst is het als je het in een leuk verhaaltje verpakt waarin je aangeeft met wie de zoen was en wat er aan de zoen vooraf ging.

Ts zal beginnen.

Mijn beste zoenervaring was met een meisje waar ik ontzettend verliefd op was. Ze was een studiegenote van me en ik probeerde steeds meer met haar in contact te komen. Ze reageerde enthousiast op me en geinteresseerd dus ik trok de stoute schoenen aan vroeg haar om een keer wat af te spreken. Tot mijn vreugde zei ze ja en hebben we op een zaterdag een drankje gedronken in een café. Het klikte enorm tussen ons en de drankjes vlogen erin. We raakten behoorlijk aangeschoten en ik kon haar natuurlijk niet alleen naar huis laten gaan in die toestand. :') Haar naar huis gebracht en bij haar voordeur aangekomen vroeg ze of ik nog even binnen wilde komen. Ik dacht: BINGO! Mee naar binnen gegaan, nog wat zenuwachtig om elkaar heen gedraaid en toen kwam het zoenmoment. O+ Ik werd helemaal week van de zoen en kreeg een warm tintelend gevoel in mijn buik. Ze plaagde een beetje met haar tong en dat was enorm opwindend. Ze had ook de perfecte zoenlippen, heerlijk vol. Daarna nog wat andere activiteiten ontplooid in de slaapkamer, maar die zoen zal ik nooit meer vergeten. Is tot op heden niet geëvenaard.
pi_124280973
Ooooooooooooooooh O+ zoenen O+ Ik kan er uren over praten O+

Maar nu even niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124280986
De eerste zoen natuurlijk...
I feel kinda Locrian today
pi_124280989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:08 schreef starla het volgende:
Zo natuurlijk is dat niet :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_124281005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zo natuurlijk is dat niet :D
Zoenen of dat de eerste zoen de beste is? :P
I feel kinda Locrian today
pi_124281115
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 07:13 schreef starla het volgende:

[..]

Zoenen of dat de eerste zoen de beste is? :P
Mijn eerste zoen was verschrikkelijk :D

Ik heb daarna ook wel meegemaakt dat ik bij de eerste zoen met een nieuw iemand denk "de fuck zijn we aan het doen" :? Terwijl het, na even wennen aan en inspelen op elkaars technieken hemels is :Y
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 10:08:00 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_124283616
quote:
Bleh nee die was vreselijk kan ik me herinneren. Die gozer kwijlde als een malle :r Dat ik daarna ooit nog een keer iemand wilde zoenen is een wonder.

Maar de eerste zoen met iemand waar je stapelgek op bent is wel heerlijk O+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:17:14 #8
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_124285560
Zoenen vind ik eigenlijk intiemer dan seks. Maar beide zijn super.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 20 maart 2013 @ 11:48:42 #9
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_124286736
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Bleh nee die was vreselijk kan ik me herinneren. Die gozer kwijlde als een malle :r Dat ik daarna ooit nog een keer iemand wilde zoenen is een wonder.

Maar de eerste zoen met iemand waar je stapelgek op bent is wel heerlijk O+
:D
Mijn eerste zoen was ook redelijk traumatisch. Hoewel ik nog geen ervaring had, vermoedde ik toch wel dat het niet de bedoeling was om te propelloren ;(

Mijn crush was meteen over. :P

Mijn beste is, gelukkig, met mijn huidige vriend O+
passie + intimiteit = :9
pi_124302876
Kan ik me totaal niet voor de geest halen. Er komen wel een aantal vrouwen in mijn gedachte naar voren, maar welke nou de allerbeste was... De slechtste daarentegen herinner ik me direct. Ik denk dat ik meer goede en redelijke zoenervaringen heb, waardoor de slechtste er meer bovenuit steekt. Als ik echter de best blowjob zou moeten noemen die ik heb gehad zou ik direct antwoord kunnen geven. Er zijn meer slechte pijpers dan echt slechte zoeners.
pi_124307110
Mijn 1e zoen was horror!!! Kotsmisselijk en die avond wilde die gast weer :r

De beste zoen kreeg ik van mijn huidige man, en nog steeds kan hij mij door 1 zoen in de fik zetten!!
S. 2014
J. 2016
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 20:32:42 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_124308166
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef jerney het volgende:

[..]

Mijn beste is, gelukkig, met mijn huidige vriend O+
passie + intimiteit = :9
O+ Zoiets wil ik ook ooit weer.
niet zo tof doen
pi_124308356
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:32 schreef Karina het volgende:

[..]

da ken vast wel
I'm so happy I could scream!
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 20:37:37 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_124308405
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:36 schreef superoperator het volgende:

[..]

da ken vast wel
Nah denk het niet. Maar ik vind het al leuk om te lezen dat andere mensen het wel hebben :)
niet zo tof doen
pi_124308419
Eerste zoen nooit onthouden, vroeg me alleen nog maar af of er seks ging volgen :)
Did not happen..
pi_124308481
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Nah denk het niet. Maar ik vind het al leuk om te lezen dat andere mensen het wel hebben :)
Maakt je dat niet een tikkeltje jaloers of met verdriet aan vroeger denken?
I'm so happy I could scream!
pi_124308489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 18:45 schreef Cockwhale het volgende:
Kan ik me totaal niet voor de geest halen. Er komen wel een aantal vrouwen in mijn gedachte naar voren, maar welke nou de allerbeste was... De slechtste daarentegen herinner ik me direct. Ik denk dat ik meer goede en redelijke zoenervaringen heb, waardoor de slechtste er meer bovenuit steekt. Als ik echter de best blowjob zou moeten noemen die ik heb gehad zou ik direct antwoord kunnen geven. Er zijn meer slechte pijpers dan echt slechte zoeners.
Maar hoe slecht de pijpbeurt ook is (los van tanden die weerhaken etc.), het voelt altijd beter dan een zoen :)
  Moderator woensdag 20 maart 2013 @ 20:40:19 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_124308548
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef superoperator het volgende:

[..]

Maakt je dat niet een tikkeltje jaloers of met verdriet aan vroeger denken?
Nee niet jaloers, meer, het had gekund. Maar dat is een beetje off topic verder en niet zo interessant en laat ik me verder niet over uit ;)
niet zo tof doen
  woensdag 20 maart 2013 @ 20:46:23 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_124308901
Die komt aankomende vrijdag.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:38:43 #20
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124312337
quote:
17s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Die komt aankomende vrijdag.
Awwww. O+

I agree. :Y Het zoenen met m'n huidige vriend is wel errug fijn. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:42:24 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_124312558
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Awwww. O+

I agree. :Y Het zoenen met m'n huidige vriend is wel errug fijn. :9
In mijn geval is het een jeugdliefde die op bezoek komt. Beide weer helemaal verliefd na lange tijd. Vlinders O+
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:42:51 #22
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124312589
quote:
17s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

In mijn geval is het een jeugdliefde die op bezoek komt. Beide weer helemaal verliefd na lange tijd. Vlinders O+
Dat is echt superlief. O+

Vlinders zijn fijn. Ik ervaar ze pas echt fysiek voor het eerst.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:44:35 #23
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_124312700
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is echt superlief. O+

Vlinders zijn fijn. Ik ervaar ze pas echt fysiek voor het eerst.
Dat wordt hier ook vuurwerk denk ik O+ Niet echt goed voor de concentratie trouwens :') :D
  donderdag 21 maart 2013 @ 02:13:57 #24
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_124322778
Mijn huidige vriend ben ik verliefder op dan op wie dan ook ooit geweest, en elke keer dat ik hem zoen, of knuffel, of uberhaupt zíe krijg ik al helemaal vlinders. Onze eerste zoen was fantastisch, doch dronken, maar verliefd waren we al direct bij ontmoeting. De velen die daarop volgden waren minstens even fijn! :)

Ook erg memorabel was toen ik (voordat ik mijn huidige vriend kende) op een avond bij een klasgenoot waar ik in principe vriendschappelijk mee omging thuis belandde. Ik was niet verliefd op hem o.i.d. maar hij heeft een bepaalde sex appeal, een belachelijke dosis charisma. Hij bleek ook nog erg fijn te zoenen. Verder is het nooit gegaan, we gaan nog steeds vriendschappelijk met elkaar om. Charismatisch is hij ook nog steeds, maar verder niet.
pi_124323335
Leuk hoor, passie en intimiteit, zeker niet te verwaarlozen bij een echt goede zoen, maar laten we niet voorbij gaan aan het feit dat het ook echt gewoon een skill is. Die enkele mensen wel en veel meer mensen niet hebben...

Middelmaat overheerst bij de zoenende man is mijn ervaring. Veel niet slecht, ook best lekker, maar compleet inwisselbaar... Verschil zit hem volgens mij ook echt in zoenen als een zeer goede bezigheid op zich zien, of zoenen zien als iets dat naar noiken met leiden...

En af en toe tref je, compleet onverwacht ineens een O+ pareltje O+
pi_124323360
quote:
6s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Awwww. O+

I agree. :Y Het zoenen met m'n huidige vriendin is wel errug fijn. :9
Dit :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_124323368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 06:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Leuk hoor, passie en intimiteit, zeker niet te verwaarlozen bij een echt goede zoen, maar laten we niet voorbij gaan aan het feit dat het ook echt gewoon een skill is. Die enkele mensen wel en veel meer mensen niet hebben...

Middelmaat overheerst bij de zoenende man is mijn ervaring. Veel niet slecht, ook best lekker, maar compleet inwisselbaar... Verschil zit hem volgens mij ook echt in zoenen als een zeer goede bezigheid op zich zien, of zoenen zien als iets dat naar noiken met leiden...

Nou, ik heb ook wel eens met meiden gezoend die de trein moesten halen ofzo.. gatverdamme man. Of probeerden hun tong zo ver mogelijk m'n mond in te duwen. Meiden die niet kunnen zoenen zal nooit relatie materiaal zijn. Afknapper nummero uno :{
  donderdag 21 maart 2013 @ 07:57:32 #28
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_124323787
quote:
99s.gif Op woensdag 20 maart 2013 20:32 schreef Karina het volgende:

[..]

You never know O+
Ik had het eigenlijk nogal gehad met relaties en net op dat moment kwam ik iemand tegen waarmee het op alle fronten klikte. :)

quote:

Zeker waar, bij de meesten voelde het slechts als een handeling aan, niet als iets waar je beiden in opgaat. Maargoed, ik was ook gewoon niet zo goed in m'n vriendjes uitkiezen. :P
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:05:42 #29
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124340472
quote:
19s.gif Op donderdag 21 maart 2013 06:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dit :+
Ik dacht serieus even dat ik ''vriendin'' had getypt. :') _O-

O+
pi_124340501
quote:
6s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik dacht serieus even dat ik ''vriendin'' had getypt. :') _O-

O+
Dat zou grappig zijn :+
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:07:30 #31
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124340551
quote:
19s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat zou grappig zijn :+
Jij bent dan ook mijn lieve dinnetje. :D :*
pi_124341742
Die met dat meisje waarbij de omgeving vervaagde en haar volle lippen en de ontspannen sfeer de overhand namen.
Rustig aan.
pi_124342371
quote:

Middelmaat overheerst bij de zoenende man is mijn ervaring. Veel niet slecht, ook best lekker, maar compleet inwisselbaar... Verschil zit hem volge
ns mij ook echt in zoenen als een zeer goede bezigheid op zich zien, of zoenen zien als iets dat naar noiken met leiden...

So true!! Vooral de te snel draaiende kwijl druipende exemplaren.

En laten we ook de happende exemplaren ook niet vergeten... Alsof ze mn kaak wilde meenemen
:r
S. 2014
J. 2016
pi_124342453
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

So true!! Vooral de te snel draaiende kwijl druipende exemplaren.

En laten we ook de happende exemplaren ook niet vergeten... Alsof ze mn kaak wilde meenemen
:r
Bijten, vasthouden en trekken _O_

:')
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:58:42 #35
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_124342476
:D
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:10:11 #36
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_124342858
Na het kijken van Cloud Atlas, op de bank, zeker een half uur alleen maar zoenen ... het nummer dat onder het DVDmenu staat is nu mijn wekker, wordt er elke morgen blij wakker van.
Prrrrr
pi_124343098
Mijn eerste zoen was meteen de beste. Met een meisje op een verlaten industrie terrein aan het ij in Adam O+
pi_124365142
Mijn eerste zoen was met iemand die 5 minuten ervoor een frikandel speciaal had gegeten :')

Mijn beste zoen was (zeer onverwacht) met een man met een snor. een extra dimensie dat gekriebel :D
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_124845730
Beste zoenervaring? Elke keer weer met mijn huidige vriend. Wat een turn-on is dat zeg. :X
  donderdag 4 april 2013 @ 02:34:13 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_124864197
quote:
Met een dronken engelse slet :')
True story
pi_124884858
De beste ongetwijfeld met een Duits meisje in Berlijn. Geen bijzonder verhaal eigenlijk, elkaar tegen het lijf gelopen in een kroeg, ze merkte me op aan m'n "schattige" Nederlandse accent, beetje praten en van het één komt het ander. Net als bij TS van die mooie dikke zoenlippen O+ en lekker subtiel i.p.v dat ze een wereldrecord centrifugeren proberen te verbreken of m'n tong praktisch aan het afbijten zijn, die waren er ook bij helaas
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_124885139
Mijn beste ervaring is met het 1e meisje waar ik écht om gaf. We leken te versmelten. :D
pi_124913973
Beste zoen ooit was van een meisje, de gehele ervaring was echter niet bijzonder. Beste ervaring in totaal was toch wel de eerste zoen van mijn huidige vriend. In het pikkedonder op de dijk. Sterrenhemel, vlinders in mijn buik. Voor het eerst in maanden weer liefde en aandacht.

Ik had knikkende knietjes na die zoen O+
#TeamMiley
pi_124921681
Zoenen? Tegenwoordig slaan we dit gedeelte over, en beginnen we gelijk bij het baksen.... :P
(zoenen doen we tijdens de daad wel *) )

On Topic:

Er was eens een "lovely girl" waar m'n hart helemaal tekeer van ging. Ik ontmoette haar op een bruiloft. Was eigenlijk heel verlegen om op haar af te stappen. Want ze had m'n neefje al helemaal gedist, dus de druk lag extra hoog om mijn move daadwerkelijk in te zetten. Soms weet je al gelijk of iemand The one is voor je, zij was the Special one.

Toch mijn charmes erin gegooid en haar aangesproken, ze kwam heel chill over. Iets wat ik totaal niet verwacht had. We hadden een goed gesprek en je zag al gelijk dat het vonk er van af sprong.
Bij het afscheid nemen gaf ik haar een traditionele handkiss. (ja ja heel Gentle van me)

(half jaar later)

Inmiddels mijn meisje geworden, maar je vraagt je natuurlijk af wanneer de echte "kiss" kwam.
Misschien had ik teveel respect voor dit meisje, want ik durfde haar voor geen goud aan te raken.
Maar de relatie groeide en bloeide op tot een mooie relatie. We werden closer, en je zag aan ons beiden dat we dolgelukkig met elkaar waren. (damnz het lijkt wel een Fairytale nu :P )

Op een lovely day zaten we op de bank en zo kwam het een en ander. Je voelt natuurlijk de spanning die er dan heerst op dat moment, we konden het niet laten om elkaars lippen bijeen te laten komen. Jammer dat we betrapt werden door haar vader, want de echte kiss smaakte naar meer. Later hebben we dit dunnetjes over gedaan (alhoewel dunnetjes?) :P .

[ Bericht 0% gewijzigd door RogerFederer_17 op 05-04-2013 17:57:34 ]
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:38:41 #45
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_124923502
Judaskus is het lekkerst.
pi_124924708
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Zoenen? Tegenwoordig slaan we dit gedeelte over, en beginnen we gelijk bij het baksen.... :P
(zoenen doen we tijdens de daad wel *) )

Kun je *) -en, maar dan heb je het duidelijk niet begrepen.
pi_124925177
Hm, verschil tussen fysiek en emotioneel bij mij.
Fysiek: eerste zoen met een andere meid _O_ en al het gezoen dat volgde in de jaren daarop met andere meiden :9
Emotioneel: Het zoenen met de jongen waar ik zwaar verliefd op was, dat was ook fantastisch O+
I'm not a sinner.
pi_124925430
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kun je *) -en, maar dan heb je het duidelijk niet begrepen.
Verklaar je nader?
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_124925995
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:18 schreef Plums het volgende:
Hm, verschil tussen fysiek en emotioneel bij mij.
Fysiek: eerste zoen met een andere meid _O_ en al het gezoen dat volgde in de jaren daarop met andere meiden :9
Emotioneel: Het zoenen met de jongen waar ik zwaar verliefd op was, dat was ook fantastisch O+
Vrouwen zoenen dus beter?
Rustig aan.
pi_124926266
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen zoenen dus beter?
Ik vind van wel.
I'm not a sinner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: