Kun jequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Zoenen? Tegenwoordig slaan we dit gedeelte over, en beginnen we gelijk bij het baksen....![]()
(zoenen doen we tijdens de daad wel)
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je-en, maar dan heb je het duidelijk niet begrepen.
Vrouwen zoenen dus beter?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:18 schreef Plums het volgende:
Hm, verschil tussen fysiek en emotioneel bij mij.
Fysiek: eerste zoen met een andere meiden al het gezoen dat volgde in de jaren daarop met andere meiden
Emotioneel: Het zoenen met de jongen waar ik zwaar verliefd op was, dat was ook fantastisch
Maar gewoon door hoe ze het doen of meer omdat een vrouw gewoon zachter is?quote:
De tekst lijkt mij duidelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:08 schreef Plums het volgende:
Ha nee, omdat een vrouw gewoon heel anders aanvoelt
Met wie moet ik communiceren dan?
Watquote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Luxuriate het volgende:
Dat was echt een cliché scenario. We stonden allebei aan een kant van de straat en ik begon over te steken en hij tegelijk en midden op straat pakte hij mijn hoofd en ging er vol voor. Hij had nog niets gezegd. Vond ik wel wat hebben.
Ha jawel. Kende hem al een maand of 3 in een dusdanige verhouding. 't was zijn begroeting naar mij.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat. Jullie kenden elkaar nog niet?
Herkenbaar. Met mijn ex ook wel eens gehad, midden op Utrecht Centraal. Je ziet elkaar, loopt op elkaar af, en na een paar minuten kussen komt er pas een buitenademige 'hoiquote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Luxuriate het volgende:
Dat was echt een cliché scenario. We stonden allebei aan een kant van de straat en ik begon over te steken en hij tegelijk en midden op straat pakte hij mijn hoofd en ging er vol voor. Hij had nog niets gezegd. Vond ik wel wat hebben.
Tyfus, wat een kleuterreactie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef DerekB het volgende:
"je beste zoenervaring"......tyfus wat een kleuter topic.
Dat is dichtbij :/quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn eerste zoen was meteen de beste. Met een meisje op een verlaten industrie terrein aan het ij in Adam
Hoe oud ben jijquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef DerekB het volgende:
"je beste zoenervaring"......tyfus wat een kleuter topic.
Ah, ik dacht dat het een compleet vreemde wasquote:Op vrijdag 26 april 2013 01:17 schreef Luxuriate het volgende:
[..]
Ha jawel. Kende hem al een maand of 3 in een dusdanige verhouding. 't was zijn begroeting naar mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |