Zo natuurlijk is dat nietquote:
Mijn eerste zoen was verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:13 schreef starla het volgende:
[..]
Zoenen of dat de eerste zoen de beste is?
Bleh nee die was vreselijk kan ik me herinneren. Die gozer kwijlde als een mallequote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Bleh nee die was vreselijk kan ik me herinneren. Die gozer kwijlde als een malleDat ik daarna ooit nog een keer iemand wilde zoenen is een wonder.
Maar de eerste zoen met iemand waar je stapelgek op bent is wel heerlijk
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn beste is, gelukkig, met mijn huidige vriend
passie + intimiteit =
Maakt je dat niet een tikkeltje jaloers of met verdriet aan vroeger denken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah denk het niet. Maar ik vind het al leuk om te lezen dat andere mensen het wel hebben
Maar hoe slecht de pijpbeurt ook is (los van tanden die weerhaken etc.), het voelt altijd beter dan een zoenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:45 schreef Cockwhale het volgende:
Kan ik me totaal niet voor de geest halen. Er komen wel een aantal vrouwen in mijn gedachte naar voren, maar welke nou de allerbeste was... De slechtste daarentegen herinner ik me direct. Ik denk dat ik meer goede en redelijke zoenervaringen heb, waardoor de slechtste er meer bovenuit steekt. Als ik echter de best blowjob zou moeten noemen die ik heb gehad zou ik direct antwoord kunnen geven. Er zijn meer slechte pijpers dan echt slechte zoeners.
Nee niet jaloers, meer, het had gekund. Maar dat is een beetje off topic verder en niet zo interessant en laat ik me verder niet over uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef superoperator het volgende:
[..]
Maakt je dat niet een tikkeltje jaloers of met verdriet aan vroeger denken?
Awwww.quote:
In mijn geval is het een jeugdliefde die op bezoek komt. Beide weer helemaal verliefd na lange tijd. Vlindersquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.
I agree.Het zoenen met m'n huidige vriend is wel errug fijn.
Dat is echt superlief.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In mijn geval is het een jeugdliefde die op bezoek komt. Beide weer helemaal verliefd na lange tijd. Vlinders
Dat wordt hier ook vuurwerk denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt superlief.
Vlinders zijn fijn. Ik ervaar ze pas echt fysiek voor het eerst.
Ditquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.
I agree.Het zoenen met m'n huidige vriendin is wel errug fijn.
Nou, ik heb ook wel eens met meiden gezoend die de trein moesten halen ofzo.. gatverdamme man. Of probeerden hun tong zo ver mogelijk m'n mond in te duwen. Meiden die niet kunnen zoenen zal nooit relatie materiaal zijn. Afknapper nummero unoquote:Op donderdag 21 maart 2013 06:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Leuk hoor, passie en intimiteit, zeker niet te verwaarlozen bij een echt goede zoen, maar laten we niet voorbij gaan aan het feit dat het ook echt gewoon een skill is. Die enkele mensen wel en veel meer mensen niet hebben...
Middelmaat overheerst bij de zoenende man is mijn ervaring. Veel niet slecht, ook best lekker, maar compleet inwisselbaar... Verschil zit hem volgens mij ook echt in zoenen als een zeer goede bezigheid op zich zien, of zoenen zien als iets dat naar noiken met leiden...
En af en toe tref je, compleet onverwacht ineens eenpareltje
You never knowquote:
Zeker waar, bij de meesten voelde het slechts als een handeling aan, niet als iets waar je beiden in opgaat. Maargoed, ik was ook gewoon niet zo goed in m'n vriendjes uitkiezen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 06:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Leuk hoor, passie en intimiteit, zeker niet te verwaarlozen bij een echt goede zoen, maar laten we niet voorbij gaan aan het feit dat het ook echt gewoon een skill is. Die enkele mensen wel en veel meer mensen niet hebben...
Middelmaat overheerst bij de zoenende man is mijn ervaring. Veel niet slecht, ook best lekker, maar compleet inwisselbaar... Verschil zit hem volgens mij ook echt in zoenen als een zeer goede bezigheid op zich zien, of zoenen zien als iets dat naar noiken met leiden...
En af en toe tref je, compleet onverwacht ineens eenpareltje
Ik dacht serieus even dat ik ''vriendin'' had getypt.quote:
Dat zou grappig zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht serieus even dat ik ''vriendin'' had getypt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |