Ga weg!quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ah, kijk, ik heb gta 5 er tussen zitten. Even zien hoe die is!
GTA V trollen mag alleen in het GTA V topic.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ah, kijk, ik heb gta 5 er tussen zitten. Even zien hoe die is!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:05 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Pfffffffff... Blijkt dat heel Battlefield 3 er uitligt ofzo als ik op Twitter kijk.
Wat is dit voor kutbedrijf?????
Open er een KLB-topic over.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:12 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Ik ben pleiten. Dit wordt niets meer met dat kut-EA!
Ik noem je homo vanwege je username...quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:16 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Straks noemen ze me homo omdat ik SimCity speel
Volgens mij gekoppeld aan je Origin, ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:43 schreef OhNoes het volgende:
Hoe zit dat met dat gratis spel, is die direct gekoppeld aan je origin account of kan je hem ook giften?
Niet naar de BF3-site gaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 03:09 schreef waxmask het volgende:
Hoe komen jullie aan die goedkope BF3 Premium eigenlijk? Als ik hem wil kopen via de BF3 website vragen ze er 44,99 euro voor...
bejeweled is grappig voor een regenachtige zondagmiddagquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:41 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor Bejeweled gekozen. Heb nog wel even gekeken naar Need for Speed, maar als daar echt een 7-stempel op zit, heb ik liever dit spel. Is misschien wel leuk voor de kinderen
denk dat het wel meevalt zolang de belangrijkste dingen maar snel gefixt wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:53 schreef Pheno het volgende:
Wel mooi dat er nu meer gesproken wordt over "wat te kiezen"dan over SimCity zelf. Game is nu al gedoemd, over een maand heeft niemand het er meer overMac-versie kunnen ze ook maar beter cancelen
Na twee weken is het nog steeds excuses en lapmiddelen. Cities XL Platinum en binnenkort Cities in Motion 2 hebben nu al meer mijn aandacht. Tropico ziet er tof uit. Nu nog even uitzoeken hoeveel gamebrekende bugs daar in zittenquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat het wel meevalt zolang de belangrijkste dingen maar snel gefixt worden
Cities in Motion 2 de mijne ook. Cities XL is het voor mij net niet. Civitas is ook interessant: http://tweakers.net/nieuw(...)den-van-simcity.htmlquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na twee weken is het nog steeds excuses en lapmiddelen. Cities XL Platinum en binnenkort Cities in Motion 2 hebben nu al meer mijn aandacht. Tropico ziet er tof uit. Nu nog even uitzoeken hoeveel gamebrekende bugs daar in zitten
Als je 3 of 5 bent ook op andere momenten gok ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
bejeweled is grappig voor een regenachtige zondagmiddag
Niks gamebrekends in Tropico 4. Wel is het wat Tropico 3 had moeten zijn en dus erg op elkaar lijkend. Dat verandert na de expansion Modern World. Als je het nog niet gespeeld hebt zou ik dat zeker doen, maar verwacht geen hoogstaande sim. Als je de eerste missies hebt gehad lijkt het vaak al erg veel op elkaar met af en toe wat schakelingen in waar je je op dat moment op moet focussen (leger, politie, toerisme of handel). Ook heb ik vaak met dit spel dat je zit te wachten op geld, het zij de jaarlijkse contributie of een boot die je vracht komt afhalen (of brengen). Daarbij heeft het ook een tijdlijn die tot 2020 loopt(vanaf 1940 of 50).quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na twee weken is het nog steeds excuses en lapmiddelen. Cities XL Platinum en binnenkort Cities in Motion 2 hebben nu al meer mijn aandacht. Tropico ziet er tof uit. Nu nog even uitzoeken hoeveel gamebrekende bugs daar in zitten
Ik vond Cities in Motion juist saai omdat het alleen maar om openbaar vervoer draait. De steden zijn ook niet echt de steden die ze moeten voorstellen qua layout. Nee dan is CitiesXL toch wel de natte droom voor citybuilders op dit moment ware het niet dat die single thread er nog inzit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Cities in Motion 2 de mijne ook. Cities XL is het voor mij net niet. Civitas is ook interessant: http://tweakers.net/nieuw(...)den-van-simcity.html
Dat is toch denk ik echt fifa en bf3quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja precies. Dan nog er heel mooi zeggen dat het de populairste spellen zijn wtf ?? voor zover ik weet is Sims 3 toch echt zowat het allerpopulairste spel van EA games
Ik kan echt niks met Medal of honor, Battlefield 3, of Mass Effect
Nou ja, In Motion lijkt me daardoor wel interessant, en ook nog voor mac en ook nog cheap ook. Toevallig net een berichtje van gemaakt omdat ze gisteren een trailer hadden uitgebracht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vond Cities in Motion juist saai omdat het alleen maar om openbaar vervoer draait. De steden zijn ook niet echt de steden die ze moeten voorstellen qua layout. Nee dan is CitiesXL toch wel de natte droom voor citybuilders op dit moment ware het niet dat die single thread er nog inzit.
(edit: net die trailer gezien van deel 2 , maar damn wat is dat lelijk ingame. Lijkt wel dezelfde engine als deel 1. Nee Cities in Motion 2 gaat het em ook niet worden voor mij. Geef mij dan maar een Transport Tycoon reboot....
Als ie goedkoop is dan hou je er zeker wel een paar uur speeltijd uit hoor en is het zeker waard. Maar het is geen sim die je jaren achter elkaar kan spelen. Eenmaal een map/missie uitgespeeld en je kijkt ze nooit meer aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, In Motion lijkt me daardoor wel interessant, en ook nog voor mac en ook nog cheap ook. Toevallig net een berichtje van gemaakt omdat ze gisteren een trailer hadden uitgebracht.
Cities XL is Windows only denk ik? Toch maar eens kijken naar Bootcamp
zelfde als sim city begin er nu al meer op uitgekeken te worden terwijl ik al dikke steden heb gebouwt de mappe zijn in mijn ogen veelste klein!quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:51 schreef waxmask het volgende:
Als ie goedkoop is dan hou je er zeker wel een paar uur speeltijd uit hoor en is het zeker waard. Maar het is geen sim die je jaren achter elkaar kan spelen. Eenmaal een map/missie uitgespeeld en je kijkt ze nooit meer aan.
Nieuwe trailer?quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, In Motion lijkt me daardoor wel interessant, en ook nog voor mac en ook nog cheap ook. Toevallig net een berichtje van gemaakt omdat ze gisteren een trailer hadden uitgebracht.
Cities XL is Windows only denk ik? Toch maar eens kijken naar Bootcamp
http://fok.nl/590916quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nieuwe trailer?
Cheap?
Heb je meer info?
Ga ik thuis ook doen, voor minder dan twintig euro kun je er een mindere buil aan vallen dan SImCity. Uiteindelijk koop je bij EA een fullprice game die je 'gratis' krijgt en een beta van een simulatiespel dat nog een maandje of twee door ontwikkeld moet wordenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:21 schreef jogy het volgende:
Ik heb me gisteravond toch wel erg goed vermaakt met het rustig opbouwen en micromanagen van mijn dorpje eigenlijk.. Ik zal vanavond ff een screenshot deponeren. Ik ben mijn eigen 'challenge' aangegaan, namelijk om ervoor te zorgen dat elk gebouw medium/high wealth moet worden. Dat is nog best grappig prutsen met de zoningtool. Ik ben begonnen met zandweggetjes, daarna low density en nu medium. Zie er nog best leuk uit
. En fuck efficiëntie, kringelweggetjes all the way
.
Kringelweggetjes, niet kronkelweggetjesquote:
Als er iets komt is het een (eventueel gratis maar anders betaalde) DLC denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:28 schreef valek het volgende:
Zal er nog een patch komen dat je grotere gebieden krijgt om een stad te bouwen?
snipen is op afstand een uitdaging.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:28 schreef DumDaDum het volgende:
Check, BF3 aan het binnenhalen
Sinds cod en cod2 niet meer aan m'n sniper skillz gewerkt
Haha, maandagmorgenasfaltquote:
Kwam bij mij meteen in de lijst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef Cowamundo het volgende:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat die game in jullie lijst stond?
Heb NFS gekozen maar kan m nog niet zien in mijn games lijst....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |