Ga weg!quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ah, kijk, ik heb gta 5 er tussen zitten. Even zien hoe die is!
GTA V trollen mag alleen in het GTA V topic.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:07 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ah, kijk, ik heb gta 5 er tussen zitten. Even zien hoe die is!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:05 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Pfffffffff... Blijkt dat heel Battlefield 3 er uitligt ofzo als ik op Twitter kijk.
Wat is dit voor kutbedrijf?????
Open er een KLB-topic over.quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:12 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Ik ben pleiten. Dit wordt niets meer met dat kut-EA!
Ik noem je homo vanwege je username...quote:Op woensdag 20 maart 2013 01:16 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Straks noemen ze me homo omdat ik SimCity speel
Volgens mij gekoppeld aan je Origin, ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:43 schreef OhNoes het volgende:
Hoe zit dat met dat gratis spel, is die direct gekoppeld aan je origin account of kan je hem ook giften?
Niet naar de BF3-site gaanquote:Op woensdag 20 maart 2013 03:09 schreef waxmask het volgende:
Hoe komen jullie aan die goedkope BF3 Premium eigenlijk? Als ik hem wil kopen via de BF3 website vragen ze er 44,99 euro voor...
bejeweled is grappig voor een regenachtige zondagmiddagquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:41 schreef Troel het volgende:
Ik heb voor Bejeweled gekozen. Heb nog wel even gekeken naar Need for Speed, maar als daar echt een 7-stempel op zit, heb ik liever dit spel. Is misschien wel leuk voor de kinderen
denk dat het wel meevalt zolang de belangrijkste dingen maar snel gefixt wordenquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:53 schreef Pheno het volgende:
Wel mooi dat er nu meer gesproken wordt over "wat te kiezen"dan over SimCity zelf. Game is nu al gedoemd, over een maand heeft niemand het er meer overMac-versie kunnen ze ook maar beter cancelen
Na twee weken is het nog steeds excuses en lapmiddelen. Cities XL Platinum en binnenkort Cities in Motion 2 hebben nu al meer mijn aandacht. Tropico ziet er tof uit. Nu nog even uitzoeken hoeveel gamebrekende bugs daar in zittenquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
denk dat het wel meevalt zolang de belangrijkste dingen maar snel gefixt worden
Cities in Motion 2 de mijne ook. Cities XL is het voor mij net niet. Civitas is ook interessant: http://tweakers.net/nieuw(...)den-van-simcity.htmlquote:Op woensdag 20 maart 2013 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na twee weken is het nog steeds excuses en lapmiddelen. Cities XL Platinum en binnenkort Cities in Motion 2 hebben nu al meer mijn aandacht. Tropico ziet er tof uit. Nu nog even uitzoeken hoeveel gamebrekende bugs daar in zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |