Lekker de tv uitzetten (Tot de Rijdende Rechter begint natuurlijk)quote:
Zat ik ook aan te denken.quote:
Hij is Rickazio, dan maakt dat niet uit.quote:
Goed plan. Ik heb namelijk morgen tentamenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:10 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Lekker de tv uitzetten (Tot de Rijdende Rechter begint natuurlijk)
Of boksenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plan. Ik heb namelijk morgen tentamen
Hoi hoiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef wdn het volgende:
Hoi en hoi Karina
Laat maar moest even sushi eten vandaag.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef wdn het volgende:
Hoi en hoi Karina
Laat maar moest even sushi eten vandaag.
Ik moet dat 3 keer per week.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi hoi
Nou wat erg zeg dat je dat MOEST
Dure grap man! Wel lekker, tijd niet gegeten zit ik te denken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik moet dat 3 keer per week.
Van mezelf.
Het is al zo erg dat ik standaard 10% korting krijg en een gratis plankje sashimi elke keer als ik kom.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
saaie 3fm muziek![]()
zit geen variatie in
Ik ook niet. Wat een naamquote:
Maar klonk het beroerdst.quote:
Dat welquote:
25 euro incl. 4 cola.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dure grap man! Wel lekker, tijd niet gegeten zit ik te denken.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik moet dat 3 keer per week.
Van mezelf.
Het is al zo erg dat ik standaard 10% korting krijg en een gratis plankje sashimi elke keer als ik kom.
Oh dat valt best mee inderdaad. Die hier in de buurt is volgens mij duurder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
25 euro incl. 4 cola.
Is niet al te duur vind ik
Ik zie alleen Giel....oh wachtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
allemaal oude mensen achter dat meisje
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:14 schreef Abed het volgende:
Weer van die ingenomen grachtengordel flikkers zonder zelfreflectie
Ben je gek.quote:
Giel zou inderdaad eens de beste death metal band van Nederland moeten doen ofzo.quote:
Precies, best een mooi nummerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:15 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel mooi, wel knap om daar als nobody zo te gaan zitten spelen hoor
Deze manquote:
quote:
Er is wel meer tussen aardappels/groente/vlees en junk foodquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben je gek.
Ik ben uitgekeken op aardappels, groente en vlees. En junk food ... bleh.
Ze hebben 100 items op de kaart voor all you can eat en een stuk of 10 menu's.
eens!quote:
snap ik maar dit is wel zo makkelijk: 5 kruisjes en dat 5xquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is wel meer tussen aardappels/groente/vlees en junk food
Maar ja je kan wel variëren
ook eensquote:
ik kom nooit verder dan 3,5 rondequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef wdn het volgende:
[..]
snap ik maar dit is wel zo makkelijk: 5 kruisjes en dat 5x
Ik ook. Nog niet mijn ding maar zit tenminste wat vuur in.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Qua muziek vind ik dit dan nog het leukst.
Anne Soldaat, vooral door het haar denk ik. Voor de rest doet zn stem me aan Jay Kay denken.quote:
Daar is een truuk voor: niet beginnen met rijst items. Rijst is net als aardappels: het vult. En snel.quote:
wanneer komt nieuwe seizoen GoT?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef Khaleesi het volgende:
Niet slecht allemaal maar nieuw doet het ook niet bepaald aan...
Jan Smit?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef Monolith het volgende:
Opgevoerde Nick en Simon kloon die in zijn eentje net zo irritant is als die twee samen.
Het is wel een hele goede reden!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef alors het volgende:
Giel is eigenlijk de enige reden waarom ik dat programma niet kijk
Het is hier geen Jeopardyquote:
*learn from the proquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar is een truuk voor: niet beginnen met rijst items. Rijst is net als aardappels: het vult. En snel.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze kerel kan zich beter inschrijven bij Holland In Tha Hood.
Hij was niet blue.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef wdn het volgende:
Deze jongen zingt blues maar zingt geen blues.
Als je begrijpt wat ik bedoel
In de Paus nietquote:
Onderwegquote:
Trauma uit zijn katholieke jeugd vermoed ik.quote:
Echt ongelooflijk hequote:
Kan je beter op slaan. Irritant wijf.quote:
quote:
Op de zolderkamers wordt enkel keiharde metal gedraaidquote:
Kijken je kleinkinderen dat?quote:
Oké, dan sla ik dat over.quote:
Eenvoudige, sociale, vriendelijke man. Niet zo'n enge ijdeltuit als de vorige.quote:
quote:Dockwise Vanguard
Het nieuwste en grootste schip van Dockwise, de Vanguard, vaart momenteel van Korea naar de Golf van Mexico. Dockwise Vanguard mag zichzelf het grootste zware-laadschip ter wereld noemen. De gloednieuwe oceaanreus uit Breda vervoert de torenhoge romp van het Jack & St. Malo-platform van Okpo in Zuid-Korea naar Ingleside in de Golf van Mexico. Het schip is 275 meter lang en 70 meter breed. André Goedée is CEO van Dockwise. Ook aan tafel: Econoom Mathijs Bouman. Mathijs geeft regelmatig duiding aan de economisch en financieel bangere tijden waar we sinds de bankencrisis in leven. Daarnaast wil Mathijs ook laten zien dat er reden is om vertrouwen te hebben en zelfs trots te zijn op de Nederlandse economie.
Valentino: Najib Amhali
Acteur en cabaretier Najib Amhali is te gast. Hij speelt de hoofdrol in de nieuwe film ‘Valentino’, die vanaf 21 maart in de bioscoop te zien is. Najijb is te zien als Dino Valentino, een Italiaanse verkoper van Maserati’s. Dino heeft alleen een geheim: hij is geen Italiaan.
Dat item is al een tijd niet meer geweest toch? Dacht dat dat iets maandelijks zou zijn ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Dagan Cohen komt ook weer allemaal Youtubetroep laten zien.
Lijkt me nu al een butt-film.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef OProg het volgende:
Valentino: Najib Amhali
Acteur en cabaretier Najib Amhali is te gast. Hij speelt de hoofdrol in de nieuwe film ‘Valentino’, die vanaf 21 maart in de bioscoop te zien is. Najijb is te zien als Dino Valentino, een Italiaanse verkoper van Maserati’s. Dino heeft alleen een geheim: hij is geen Italiaan.
Ja, die komt er op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Ook dat is gelogen.
[ afbeelding ]
Zet deze ook maar op je lijst.
Kan niet missen.quote:
Damn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Ze kan ook volgende week overlijden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie Mies Bouwman net in RTL Boulevard.
Grote kans dat die de volgende week weer ergens voor gehuldigd wordt in DWDD.
Zul je zien dat hij CGP-Grey vergeet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef OProg het volgende:
Hij komt laten zien dat je alles kan leren op JoeToep.
Deze kwam ik vandaag tegen, hopen dat hij langskomtquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Nee dat doe ik uit liefde.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
Als je hier mod bent krijg je toch ook geld?
Huh? Ik krijg 52,50 ¤ per avond. Voor 3 uurtjes.quote:
Krijg je ook vakantiegeld en een kerstpakket?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Ik krijg 52,50 ¤ per avond. Voor 3 uurtjes.
Diskriminasie jegens vrouwenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Ik krijg 52,50 ¤ per avond. Voor 3 uurtjes.
Of Kio Rio. Of Klojo Rojo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Kia Rio dat klinkt niet. Het moet zijn Kia Ria.
die van de gamma is erger.quote:
Die is echt afschuwelijk jaquote:
Oud nieuws toch?quote:
Ik wil niet weten waar dat allemaal inzit, ik geniet graag van mijn E-nummersquote:
Ja is een herhaling.quote:
Wat een lulletje daar nog.quote:
Hij kan tussen de rits komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:31 schreef Stickertje het volgende:
penis verwondingen..
zijn er mannen die hier ervaring mee hebben?
Oh ik dacht dat het over tracy ging.quote:
En dan precies een stukje vel.quote:
quote:
Paar posts voor je alquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
Corrie gaat nu iets over zijn haar zeggen.
Ziet er niet uit.quote:
een hele pot gel erinquote:
Was toch een hoax?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:33 schreef alors het volgende:
Lil Wayne zeker want die heeft een beroerte gehad.
Oh echt? Ik loop zo achter in SHOquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:33 schreef alors het volgende:
Lil Wayne zeker want die heeft een beroerte gehad.
Halve euroquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, we schrijven mee, hoor. 50 wie zei je?
Inderdaad >:Dquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik vind Ali leuk vertellen. Zal wel weer de enige zijn.
Uit Excuus.quote:
eens!quote:
dan zijn ze minder cool >:Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |