Downloaden en terugkijken gaat dit worden denk ik.quote:
Die met Patricia Paay en Theo Maassen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke video uit de OP is dat die het niet meer doet?
Dat vooral.quote:
Lang verhaal van Prem.quote:
Johan liep wegquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
http://torrent.zoink.it/B(...)MVGroup.org].torrent
Torrentje voor je geen dank
DIe is dood manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Hey, Brian Jones. Zat toch bij the Rolling Stones?
Zo zo, dat heb je snel gegoogled.quote:
Nee, was een valstrik, hij ging dus underkuffer.quote:
Alleen mevrouw Van Zetten uit Tiel twijfelde nog een tijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
Iedereen wist dat dit leugens waren.
Nee man, algemene kennisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zo zo, dat heb je snel gegoogled.
Was het niet mevrouw Van Tiel uit Zetten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Alleen mevrouw Van Zetten uit Tiel twijfelde nog een tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zo zo, dat heb je snel gegoogled.
Gaan wel allemaal branden in de hel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
En al die misdadigers zijn er mee weggekomen
Die was fenomenaal!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk moeten ze nu die BZN parodie uitzenden.
Lijkt er wel op ja. Matthijs schroeft het tempo nog even op, terwijl dit volgens mij het enige interessante onderwerp is van vanavond.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
word dit achterhaald item ingekort omdat prem door ratelde?
Volgens mij krijgt hij dat nu ook door op zijn oortjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja. Matthijs schroeft het tempo nog even op, terwijl dit volgens mij het enige interessante onderwerp is van vanavond.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Wat aardige achtergrondinformatie over de uitzending gisteren en de vriendelijke redacteuren:
Het had maar een haartje gescheeld of Tottie was gisteravond helemaal niet in De Wereld Draait Door te zien geweest. Er was een klein misverstand over d’r haar: ze ging ervan uit dat dat in de visagie, in de studio, gedaan zou worden, maar zoals zij het wilde – met veel krullen – dat kon niet op zo’n korte termijn.
“Nou, dan maar niet, ik stap zó in de taxi!” Gelukkig werd er toch nog met enig hangen en wurgen een oplossing gevonden. Wat me wel opviel was de enorme stress achter de schermen, vooral bij de omgang met het publiek. Daar zouden ze wel wat mensen met iets meer rust en iets meer vriendelijkheid kunnen gebruiken.
Hiervandaan: http://www.misdaadjournalist.nl/
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Wat aardige achtergrondinformatie over de uitzending gisteren en de vriendelijke redacteuren:
Het had maar een haartje gescheeld of Tottie was gisteravond helemaal niet in De Wereld Draait Door te zien geweest. Er was een klein misverstand over d’r haar: ze ging ervan uit dat dat in de visagie, in de studio, gedaan zou worden, maar zoals zij het wilde – met veel krullen – dat kon niet op zo’n korte termijn.
“Nou, dan maar niet, ik stap zó in de taxi!” Gelukkig werd er toch nog met enig hangen en wurgen een oplossing gevonden. Wat me wel opviel was de enorme stress achter de schermen, vooral bij de omgang met het publiek. Daar zouden ze wel wat mensen met iets meer rust en iets meer vriendelijkheid kunnen gebruiken.
Hiervandaan: http://www.misdaadjournalist.nl/
Volgende week alquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet. Bijtijds naar de kapper voor volgende week
Als ik iemand met heeeel veel krullen zie, dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
ze zetten oudere mensen naar de zijkant ipv recht in beeldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik iemand met heeeel veel krullen zie, dan weet ik genoeg
Godzijdank.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zetten oudere mensen naar de zijkant ipv recht in beeld
Oh jij hebt ook van dat...ik krul 's ochtends mijn haar, dan is het voor de lunch weer stijl-haar :pquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]Nou reken er maar niet op hoor. Iemand met lang stijl haar eerder.
Mwha, zie de gelijkenis met Twan niet zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Lijkt een beetje op Jody Bernal, die gast.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, zie de gelijkenis met Twan niet zo.
Ik krul het nooit, veel te veel werk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh jij hebt ook van dat...ik krul 's ochtends mijn haar, dan is het voor de lunch weer stijl-haar :p
Of er onder.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
Cheney op de trein, zou een terechte straf zijn.
Hoe heet die dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Kut ik zit niet op te letten eigenlijk. Die docu wil ik nog wel zien eigenlijk.
The spies who fooled the world.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
The spies who fooled the world.
Dat ja. Was ik ook alweer vergetenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
The spies who fooled the world.
Toch zeker twee zinnen.quote:
Opportunisten zijn hetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:50 schreef Monolith het volgende:
Wel aardig die CDAers die opeens ferm voorstander zijn van adoptie door homostellen.
Hiero als je hem toch nog wil bekijken: http://leaksource.wordpre(...)ho-fooled-the-world/quote:
Hij verstoort mijn stereotype van een boswachterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
hij is best vadsig voor een boswachter...
Misschien vreet hij al die vogeltjes ook wel rauw op.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat deze vette vadsige boswachter erg veel wandelt in het bos
Meer wachten dan bos waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij verstoort mijn stereotype van een boswachter
En tegenwoordig hebben ze een webcam. Niks meer te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Meer wachten dan bos waarschijnlijk.
En dan hebben ze nog niet eens WhatsApp.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
En de privacy van deze dieren.
Dat dit kan in Nederland!
Grappig had ik niet eens gelezenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
Die vogels zouden er pay-per-view van moeten maken..gewoon voor de lens gaan zitten tot iemand wormen komt brengenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog niet eens WhatsApp.
Mehehequote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zou een boswachter niet vadsig kunnen zijn ?
Een brugwachter is ook vaak dik.
Eng he, natuur.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
ik hoef niet te zien hoe een muis word dood gemaakt door een uil
Travestieten-vogelsquote:
Deze twee vogeltjes mogen geen Turkse eitjes meer adopteren.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Ballen in z'n buik. Doet me ergen aan denken.
Mijn vogels zijn ook knettergek, maar dit heb ik nog niet meegemaakt in de huiskamerquote:
Camera erop zettenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vogels zijn ook knettergek, maar dit heb ik nog niet meegemaakt in de huiskamer
Nee.quote:
Vreemd stijfjequote:
Moeten ze maar aangifte doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef Pedroso het volgende:
Mag dat wel ? Er is toch een wet van Privacy ?
Komt een vos bij de rechtbankquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef Pedroso het volgende:
Mag dat wel ? Er is toch een wet van Privacy ?
gaan ze niet laten zienquote:
quote:
quote:
quote:
Dit meen je toch niet?quote:
Die stuurt ook nooit meer een mailtjequote:
DIe namen zijn altijd nepquote:
Nee, niet toevallig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
jij zat dat toevallig te kijken toen ?
quote:
Die zijn ook slimmer.quote:
Serieusquote:
ja nee, maar dat was jeugdgevangenisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat zei die moeder op het laatst?
Hey later man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok, ik hou het voor gezien. Geen zin inGiel
en Nico sla ik ook even over. Tot ziens.
thanksquote:
Of elke ander negerinquote:
Goed plan ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quitterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Unicef muziek.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |