Waar zoek je dan? Wij woonden in een net appartement met vier kamers in Oost voor minder dan dat bedrag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik zou het wel weten. Heb tot 1100 te besteden maar kan niks vinden.
Noord naar Zuidoost is voor mij in geen enkel opzicht een verbetering natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 03:12 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
KIJK es in de Wethouderwijk Zuidoost,
Weth Tabakstraat , Weth Driesenstraat enz.
Overhoeks is hartstikke tof! Wel heel duur. En ik zou er waarschijnlijk nu niet willen wonen omdat er vooral appartementen staan in plaats van huizen met tuinen. Maar het is een van de beste stukken in Noord.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:16 schreef zbbrox het volgende:
Ben blij als we komend weekend uit Geuzenveld vertrekken.
Volgens de leefbaarometer zitten we nu in het diep rode gebied.
Nieuwe buurt is nog niet beoordeeld. (overhoeks)
De van der Pekbuurt ligt wel in de schaduw, maar wie weet wat er van komt als ze de oorspronkelijke plannen hervatten met meer nieuwbouw tot aan de rand van de vanderpek. Van de vanderpekstraat een markt maken en een overdekt winkelcentrum op de markt van mosveld. 24/7 gebiedje aan de noordkant van het centraal station. Een thingemagug van de oude Shell toren maken. (weet niet precies wat de plannen zijn, maar ze zijn er wel mee bezig)quote:Op woensdag 3 april 2013 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Overhoeks is hartstikke tof! Wel heel duur. En ik zou er waarschijnlijk nu niet willen wonen omdat er vooral appartementen staan in plaats van huizen met tuinen. Maar het is een van de beste stukken in Noord.
En nu weer terug in het oude nest!quote:Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
De van der Pekbuurt ligt wel in de schaduw, maar wie weet wat er van komt als ze de oorspronkelijke plannen hervatten met meer nieuwbouw tot aan de rand van de vanderpek. Van de vanderpekstraat een markt maken en een overdekt winkelcentrum op de markt van mosveld. 24/7 gebiedje aan de noordkant van het centraal station. Een thingemagug van de oude Shell toren maken. (weet niet precies wat de plannen zijn, maar ze zijn er wel mee bezig)
Heb zelf in vogelbuurt, IJ-plein(de nieuwbouw periode) en tuindorp oostzaan gewoond dus ik ken de nooks & crannies van Noord wel een beetje.
Overal eigenlijk. Moet zeggen dat ik alleen even internet gescand heb hoor. Maar voorkeur gaat uit naar Oostelijke Handelskade of omgeving Hoofddorpplein/Olympiaplein.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar zoek je dan? Wij woonden in een net appartement met vier kamers in Oost voor minder dan dat bedrag.
Op Woningnet staan best aardige woningen in de vrije sector.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
De meeste huurwoningen in de vrije sector komen nooit op een website te staan, de prijzen op bv Funda liggen wel erg hoog.
was jij niet die vvder uit oud zuid?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Overal eigenlijk. Moet zeggen dat ik alleen even internet gescand heb hoor. Maar voorkeur gaat uit naar Oostelijke Handelskade of omgeving Hoofddorpplein/Olympiaplein.
Ik vind het in ieder geval een bak geld en als je dan al moet gaan emmeren voor een huurwoning, doe je echt iets fout als stad die zich wil richten op jonge hoogopgeleide mensen. Maargoed, in een stad waar de PvdA de scepter zwaait weet je dat men het liefste de ziek, zwak en misselijkbrigade in het centrum neerzet. En dan raar opkijken als de buurman niet het drievoudige aan huur wil lappen omdat hij wel werk heeft.
Even ranten, heerlijk.
Treurigquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:36 schreef Bleie het volgende:
[..]
En je weet kennelijk ook niet hoe het heet, ook best erg na 25 jaar Amsterdam...
Floradorp is niet meer zo heel erg tokkie zoals vroegerquote:Op woensdag 3 april 2013 11:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nu weer terug in het oude nest!
Dan ken je Noord veel beter dan ik. Ik had wel twijfels over onze huidige locatie omdat het naast Floradorp ligt. Maar daar merken we gewoon helemaal niets van.
Doen trams vaak. En gisteren had ik een GVB bus waar ik vol voor in de remmen moest terwijl ik al een paar tellen groen had.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Roma-Totti het volgende:
Gister via Schellingwouderbrug naar het Lucas ziekenhuis gereden met de scooter... heen ging ik via CS en terug via OLVG! Gewoon treurig hoe aso sommige mensen zijn! En dat ze dan boos worden als jij je wel aan de regels houdt ( heel even dan )Dat taxi's, fietsers, voetgangers door rood gaan wist ik.. maar een Tram?
![]()
![]()
Jammer genoeg trekken ze zich daar ook niks meer van aanquote:Op donderdag 4 april 2013 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doen trams vaak. En gisteren had ik een GVB bus waar ik vol voor in de remmen moest terwijl ik al een paar tellen groen had.
Even ouderwets op de toeter gaan hangen, seinen en middelvinger, hier kan ik echt niet tegen
ik zou het doen,en als woningbouw wil verdieuwn komen der een paar euro`s per maand bij bv voor nieuwe keuken en frisse tegels. maar is een koopje deze huurquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:45 schreef tuan84 het volgende:
Totaal niet luxe, de badkamer en keuken vragen wel om onderhoud. Gore gele tegels, vieze vloeren.
Laat ik dat vernieuwen door de woningbouw dan gaat de huur omhoog.
De woning is op de 2e verdieping en de oude huurprijs was ¤390,-
Servicekosten bestaat uit:
rioolontstopping 1,20
gemeentelijke elektra 5,47
glasherstel 1,25
lampen vervanging 0,60
cv 3,65
administratie 0,65
Het gaat om Woningruil advertentie: 300839
op www.woningruil.nl
wij als rasechte Amsterdamsquote:
Ik heb helemaal niks met Ajaxquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij als rasechte Amsterdamsmet een AJAXHART
slaat ook gewoon nergens op die vooroordelen over Noord. Woon er al mijn hele leven en heb niks te klagenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nu weer terug in het oude nest!
Dan ken je Noord veel beter dan ik. Ik had wel twijfels over onze huidige locatie omdat het naast Floradorp ligt. Maar daar merken we gewoon helemaal niets van.
Transferium ArenAquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam, waar kan ik het beste mijn auto goedkoop/gratis parkeren?
Het is niet erg dat ik nog een klein stukje met het OV moet om in het Centrum te komen.
Ja tot 4 personen geloof ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.parkerenindest(...)rium/amsterdam-arena
8 euro per dag volgende website, inclusief een retourtje voor t centrum? Valt dan mee inderdaad.
Hmm, ik vraag me het af. Want er is die dag een evenement gaande...quote:
Oh tijdens evenementen is het niet geldig neequote:Op zaterdag 6 april 2013 11:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, ik vraag me het af. Want er is die dag een evenement gaande...
Amsterdam ArenA ligt aan de A2, afsl.Transferium. Alleen als er geen evenementen in het stadion worden gehouden is Amsterdam Arena als transferium beschikbaar. Matrixborden op de rijkswegen geven aan óf dat het geval is.
Ja dit Gein is gratis parkeren en je komt er makkelijk na Ajax met de metro, altijd genoeg parkeerplek ook.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:46 schreef Dos37 het volgende:
Gewoon in Gein parkeren dan de stad in. Na de wedstrijd terug gaat ook prima.
Idd.. altijd dat gezeur over Noordquote:Op zaterdag 6 april 2013 03:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
slaat ook gewoon nergens op die vooroordelen over Noord. Woon er al mijn hele leven en heb niks te klagen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:53 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Idd.. altijd dat gezeur over Noord
Dat ja. Ik heb er ook heel lang gewoond. Niks mis mee. Al zat ik wel altijd met files als ik naar mijn werk ging over de A10, dat is wel een nadeel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:53 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Idd.. altijd dat gezeur over Noord
Ik doe altijd m'n deuren op slot als ik Noord binnen rij.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb er ook heel lang gewoond. Niks mis mee. Al zat ik wel altijd met files als ik naar mijn werk ging over de A10, dat is wel een nadeel.
Ik als ik jouw buurt in rijdquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe altijd m'n deuren op slot als ik Noord binnen rij.
Niet zo praten over Zuidoostquote:
Idd dat is volgens mij vrij onbekend want je kunt er echt gratis parkeren, relatief veilig en je leest er nooit iets over. Zoek op internet en je komt alleen bij de grote P&R sites.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |