abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:48:40 #196
165633 eriksd
The grand facade...
pi_124799541
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Fobo. Ben jij een beetje goed in afwassen? Kook ik wel.
Afwassen is een van mijn specialiteiten. Bami met kattenvlees ook.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_124803870
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef eriksd het volgende:

[..]

Afwassen is een van mijn specialiteiten. Bami met kattenvlees ook.
;( Niet knorknor de gevaarlijke.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_124822538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het ook zo doen, ik betaal hetzelfde voor iets vergelijkbaars in Noord. Opzich niets mis mee hoor, winkelcentrum voor de deur en met 6 min op CS, maar toch...
KIJK es in de Wethouderwijk Zuidoost,
Weth Tabakstraat , Weth Driesenstraat enz.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_124822551
Ik bedoelde kijk es hier voor huur rond 800 / 900 ,
ruimte voor 2 a 3 bewoners.

[ Bericht 100% gewijzigd door eigendeegcookie op 03-04-2013 04:00:49 ]
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_124823199
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:59 schreef tuan84 het volgende:
Hoe kut is de transvaalbuurt nog? Heb vrijdag een bezichtiging in de Majubastraat.
Ik heb met veel plezier op de Pretoriusstraat gewoond. De wijk staat nog steeds slecht te boek. Bij de Majubastraat, op het Krugerplein, is in het laatste jaar dat ik er woonde nog een schietpartij geweest. Maar ik heb me er nooit onveilig gevoeld. Het is een wat rommelige wijk, met veel vuil op straat, maar er zitten best wat aardige winkels en eet- en drinkgelegenheden. Sinds ik er weg ben, is op of bij de Majubastraat nog een leuk tentje erbij gekomen, en op het Beukenplein zit de beste kaasboer van Amsterdam. Je zit op loopafstand van Wibautstraat en station Amstel - tamelijk ideaal allemaal.

De huurprijs vind ik vrij hoog voor een sociale huurwoning, maar ik heb dan ook geen idee wat je tegenwoordig nog voor dat bedrag krijgt. Ik geloof dat wij 400 euro betaalden voor onze woning op de Pretoriusstraat met voor- en achterkamer, slaapkamer en twee bergingen boven waarvan één nog een slaapkamer was (totaal zo'n 60-65 m2, geloof ik).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_124823239
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nou, ik zou het wel weten. Heb tot 1100 te besteden maar kan niks vinden. :')
Waar zoek je dan? Wij woonden in een net appartement met vier kamers in Oost voor minder dan dat bedrag.
pi_124823437
Een bekende van mij kwam aan een mooie huurwoning via Jacobus Recourt Makelaar, reken op zeker 900 pm en niet delen met vrienden etc.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:16:00 #203
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_124827444
Ben blij als we komend weekend uit Geuzenveld vertrekken.
Volgens de leefbaarometer zitten we nu in het diep rode gebied.

Nieuwe buurt is nog niet beoordeeld. (overhoeks)
Today we lived a thousand years
All we have is now
  woensdag 3 april 2013 @ 11:18:04 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124827513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 03:12 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

KIJK es in de Wethouderwijk Zuidoost,
Weth Tabakstraat , Weth Driesenstraat enz.
Noord naar Zuidoost is voor mij in geen enkel opzicht een verbetering natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_124827538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:16 schreef zbbrox het volgende:
Ben blij als we komend weekend uit Geuzenveld vertrekken.
Volgens de leefbaarometer zitten we nu in het diep rode gebied.

Nieuwe buurt is nog niet beoordeeld. (overhoeks)
Overhoeks is hartstikke tof! Wel heel duur. En ik zou er waarschijnlijk nu niet willen wonen omdat er vooral appartementen staan in plaats van huizen met tuinen. Maar het is een van de beste stukken in Noord.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:39:10 #206
247667 zbbrox
zarkin frood
pi_124828239
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Overhoeks is hartstikke tof! Wel heel duur. En ik zou er waarschijnlijk nu niet willen wonen omdat er vooral appartementen staan in plaats van huizen met tuinen. Maar het is een van de beste stukken in Noord.
De van der Pekbuurt ligt wel in de schaduw, maar wie weet wat er van komt als ze de oorspronkelijke plannen hervatten met meer nieuwbouw tot aan de rand van de vanderpek. Van de vanderpekstraat een markt maken en een overdekt winkelcentrum op de markt van mosveld. 24/7 gebiedje aan de noordkant van het centraal station. Een thingemagug van de oude Shell toren maken. (weet niet precies wat de plannen zijn, maar ze zijn er wel mee bezig)

Heb zelf in vogelbuurt, IJ-plein(de nieuwbouw periode) en tuindorp oostzaan gewoond dus ik ken de nooks & crannies van Noord wel een beetje. :)
Today we lived a thousand years
All we have is now
pi_124828296
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef zbbrox het volgende:

[..]

De van der Pekbuurt ligt wel in de schaduw, maar wie weet wat er van komt als ze de oorspronkelijke plannen hervatten met meer nieuwbouw tot aan de rand van de vanderpek. Van de vanderpekstraat een markt maken en een overdekt winkelcentrum op de markt van mosveld. 24/7 gebiedje aan de noordkant van het centraal station. Een thingemagug van de oude Shell toren maken. (weet niet precies wat de plannen zijn, maar ze zijn er wel mee bezig)

Heb zelf in vogelbuurt, IJ-plein(de nieuwbouw periode) en tuindorp oostzaan gewoond dus ik ken de nooks & crannies van Noord wel een beetje. :)
En nu weer terug in het oude nest!

Dan ken je Noord veel beter dan ik. Ik had wel twijfels over onze huidige locatie omdat het naast Floradorp ligt. Maar daar merken we gewoon helemaal niets van.
  woensdag 3 april 2013 @ 18:48:04 #208
165633 eriksd
The grand facade...
pi_124844738
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 07:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waar zoek je dan? Wij woonden in een net appartement met vier kamers in Oost voor minder dan dat bedrag.
Overal eigenlijk. Moet zeggen dat ik alleen even internet gescand heb hoor. Maar voorkeur gaat uit naar Oostelijke Handelskade of omgeving Hoofddorpplein/Olympiaplein.

Ik vind het in ieder geval een bak geld en als je dan al moet gaan emmeren voor een huurwoning, doe je echt iets fout als stad die zich wil richten op jonge hoogopgeleide mensen. Maargoed, in een stad waar de PvdA de scepter zwaait weet je dat men het liefste de ziek, zwak en misselijkbrigade in het centrum neerzet. En dan raar opkijken als de buurman niet het drievoudige aan huur wil lappen omdat hij wel werk heeft. :')

Even ranten, heerlijk.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_124848936
Dat zijn niet direct de goedkoopste buurten natuurlijk.
pi_124849077
De meeste huurwoningen in de vrije sector komen nooit op een website te staan, de prijzen op bv Funda liggen wel erg hoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')