Afwassen is een van mijn specialiteiten. Bami met kattenvlees ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Fobo. Ben jij een beetje goed in afwassen? Kook ik wel.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Afwassen is een van mijn specialiteiten. Bami met kattenvlees ook.
KIJK es in de Wethouderwijk Zuidoost,quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het ook zo doen, ik betaal hetzelfde voor iets vergelijkbaars in Noord. Opzich niets mis mee hoor, winkelcentrum voor de deur en met 6 min op CS, maar toch...
Ik heb met veel plezier op de Pretoriusstraat gewoond. De wijk staat nog steeds slecht te boek. Bij de Majubastraat, op het Krugerplein, is in het laatste jaar dat ik er woonde nog een schietpartij geweest. Maar ik heb me er nooit onveilig gevoeld. Het is een wat rommelige wijk, met veel vuil op straat, maar er zitten best wat aardige winkels en eet- en drinkgelegenheden. Sinds ik er weg ben, is op of bij de Majubastraat nog een leuk tentje erbij gekomen, en op het Beukenplein zit de beste kaasboer van Amsterdam. Je zit op loopafstand van Wibautstraat en station Amstel - tamelijk ideaal allemaal.quote:Op maandag 1 april 2013 22:59 schreef tuan84 het volgende:
Hoe kut is de transvaalbuurt nog? Heb vrijdag een bezichtiging in de Majubastraat.
Waar zoek je dan? Wij woonden in een net appartement met vier kamers in Oost voor minder dan dat bedrag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, ik zou het wel weten. Heb tot 1100 te besteden maar kan niks vinden.
Noord naar Zuidoost is voor mij in geen enkel opzicht een verbetering natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 03:12 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
KIJK es in de Wethouderwijk Zuidoost,
Weth Tabakstraat , Weth Driesenstraat enz.
Overhoeks is hartstikke tof! Wel heel duur. En ik zou er waarschijnlijk nu niet willen wonen omdat er vooral appartementen staan in plaats van huizen met tuinen. Maar het is een van de beste stukken in Noord.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:16 schreef zbbrox het volgende:
Ben blij als we komend weekend uit Geuzenveld vertrekken.
Volgens de leefbaarometer zitten we nu in het diep rode gebied.
Nieuwe buurt is nog niet beoordeeld. (overhoeks)
De van der Pekbuurt ligt wel in de schaduw, maar wie weet wat er van komt als ze de oorspronkelijke plannen hervatten met meer nieuwbouw tot aan de rand van de vanderpek. Van de vanderpekstraat een markt maken en een overdekt winkelcentrum op de markt van mosveld. 24/7 gebiedje aan de noordkant van het centraal station. Een thingemagug van de oude Shell toren maken. (weet niet precies wat de plannen zijn, maar ze zijn er wel mee bezig)quote:Op woensdag 3 april 2013 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Overhoeks is hartstikke tof! Wel heel duur. En ik zou er waarschijnlijk nu niet willen wonen omdat er vooral appartementen staan in plaats van huizen met tuinen. Maar het is een van de beste stukken in Noord.
En nu weer terug in het oude nest!quote:Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
De van der Pekbuurt ligt wel in de schaduw, maar wie weet wat er van komt als ze de oorspronkelijke plannen hervatten met meer nieuwbouw tot aan de rand van de vanderpek. Van de vanderpekstraat een markt maken en een overdekt winkelcentrum op de markt van mosveld. 24/7 gebiedje aan de noordkant van het centraal station. Een thingemagug van de oude Shell toren maken. (weet niet precies wat de plannen zijn, maar ze zijn er wel mee bezig)
Heb zelf in vogelbuurt, IJ-plein(de nieuwbouw periode) en tuindorp oostzaan gewoond dus ik ken de nooks & crannies van Noord wel een beetje.
Overal eigenlijk. Moet zeggen dat ik alleen even internet gescand heb hoor. Maar voorkeur gaat uit naar Oostelijke Handelskade of omgeving Hoofddorpplein/Olympiaplein.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar zoek je dan? Wij woonden in een net appartement met vier kamers in Oost voor minder dan dat bedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |