SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Hier gaat het een dag goed en dan weer een dag minder.....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef seasushi het volgende:
Ik lees al weer 2 weken mee, maar wordt alleen maar moedeloos van mijn gebrek aan zelfdiscipline als ik jullie lees.
Dat zou voor mij best funest zijn. Eén eitje lukt me nooit (tenzij ik er maar 1 heb natuurlijk).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zo. Test. Enoooooorme craving naar paaseitjes. Dus nu eentje heel langzaam opgesabbelt en daar moet ik het maar mee doen.
Oh geloof me, ik faal vaker dan het goed gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef seasushi het volgende:
Ik lees al weer 2 weken mee, maar wordt alleen maar moedeloos van mijn gebrek aan zelfdiscipline als ik jullie lees.
Zoiets zou werkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:25 schreef Zeester het volgende:
Ik vroeg laatst aan een vriend van me die langskwam of hij 1 paaseitje voor me wilde meenemen
quote:Lentekou verscherpt volgende week
19.03.2013 07:07
Op de laatste dag van de winterperiode wint de koude lucht weer terrein. Morgen om twee minuten over twaalf in de middag staat de zon precies boven de evenaar en begint de officieel de lente, dit jaar dus niet op de 21e van maart. Van lenteweer is voorlopig echter nog geen sprake, het wordt zelfs nog kouder volgende week.
Op de eerste lentedag van dit jaar kan het morgenochtend, na een nacht met lichte vorst, in het zuiden en midden van het land wit zijn door sneeuw. In de loop van de dag trekt de winterse neerslag het zuidoosten van het land weer uit. In het noorden kan de zon nog even doorbreken maar elders blijft het overwegend bewolkt. Het wordt slechts 1 tot 5 graden bij een schrale noordoostenwind.
In het weekend en de eerste dagen van volgende week gaan de temperaturen verder omlaag. Overdag komt het kwik in de middag uit tussen 0 en 4 graden, maar bij een stevige oostenwind voelt het veel kouder aan. Regionaal kan de temperatuur zelfs de hele dag onder het vriespunt blijven. Tijdens de nachtelijke uren gaat het zelfs matig vriezen met temperaturen tot onder -5 graden.
Dat de winter zo hardnekkig is dit jaar houdt verband met een zeer krachtig hogedrukgebied boven het Noordpoolgebied. Langs de flanken ervan stroomt zeer koude lucht via Scandinavië en Rusland Europa in en met regelmaat bereikt ze ook ons land.
Vooralsnog gaat het hier zowaar een keer goed!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou voor mij best funest zijn. Eén eitje lukt me nooit (tenzij ik er maar 1 heb natuurlijk).
En straks lekker naar bed met de wetenschap dat je sterker bent dan de zak paaseitjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het hier zowaar een keer goed!
En die kou doe ik niet aan mee.
ik ook niet hoor. Komt er niet in, waarom zou je jezelf daarmee kwellen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jullie begonnen over paaseitjes en ik heb er geen
ja, ik dacht er totaal niet aan pas toen ik dit topic las, kreeg ik trekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet hoor. Komt er niet in, waarom zou je jezelf daarmee kwellen?
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Want afgelopen zaterdag heb ik mezelf weer bewezen waarom 1 paaseitje niet werkt
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de hele zak leeggevreten natuurlijk
ben je weer aan het haten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef Zeester het volgende:
Ik ben zo blij dat jij er altijd bent THEFXR om ons even op onze tekortkomingen te wijzen...
dat werd weleens tijd,jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij kreeg je een compliment over je opbouwende bijdrage aan dit topic.
Het is maar goed dat ik geen competitieve sporten doe als ik dit zo hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Sjeen het volgende:
Mooi zeester!
Ik niet, ik heb net een volleybalwedstrijd gespeeld en verloren en dus maar de rest van de rol koekjes opgegeten... Logisch hè
Als ik dat zou doen zou ik alles wat ik eraf speel er zo weer aan etenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Sjeen het volgende:
Mooi zeester!
Ik niet, ik heb net een volleybalwedstrijd gespeeld en verloren en dus maar de rest van de rol koekjes opgegeten... Logisch hè
Dat is vlgs mij al best lang 'bekend' toch?quote:
je bent ook zo!quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:41 schreef douche-eendje het volgende:
Mwah, doe maar noro dan. Dat is een soort spoedcursusje waarin je echt niks binnen kan houden
Hier zijn al mijn collega's minstens een week flink ziek geweest afgelopen tijd. En ik? Nou. Niet dus. Ik skip zelfs bewust mn oproep voor de griepvaccinatiequote:Op woensdag 20 maart 2013 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil dat ook!! Ik vraag altijd bij mensen die griep hebben om hun gebruikte tissues voor me te bewaren, maar ze denken altijd dat ik een grapje maak
Gisteren zat ik in een klein kamertje met iemand die zei "ik doe even het raam open, ik heb het spaans benauwd, ik heb koorts."quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier zijn al mijn collega's minstens een week flink ziek geweest afgelopen tijd. En ik? Nou. Niet dus. Ik skip zelfs bewust mn oproep voor de griepvaccinatie
Maar dan moet je wel op een crèche binnen komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Moet je ff een ochtendje peuters gaan knuffelen op de crèche. Succes gegarandeerd!
Ik heb liever een gewoon griepje hoorquote:
Ik heb altijd geredeneerd dat als er een magische pil bestond, dan zou Oprah die hebben gevonden en gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:32 schreef Stormqueen het volgende:
Er bestaat geen magische pil waar je slank van wordt. Dat weten we onderhand hopelijk allemaal wel
Je mag Dot een week?quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sommige dingen zijn het gewoon niet waard he...
Ik moet alleen niet vergeten dat de kans best groot is dat er morgen toch weer 1 of 2 onsjes bijzitten. Maar ik ben op de goede weg. Nog 5,5 kilo en ik ben op het niveau van toen ik hier vorig jaar stoptequote:
heeft die hele groep van toen zitten falen eigenlijk? Lijkt er wel opquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet alleen niet vergeten dat de kans best groot is dat er morgen toch weer 1 of 2 onsjes bijzitten. Maar ik ben op de goede weg. Nog 5,5 kilo en ik ben op het niveau van toen ik hier vorig jaar stopte
Ik ben in de VS ook best veel aangekomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:13 schreef RandomMoron het volgende:
En voedselvergiftiging? Ook vaak een snelle weg naar doorstroming.
en deed Oprah niet toen ook de powerwalk? Als ik in Amerika zou wonen zou ik ook knetterdik worden. Zoveel lekkere dingen!
/edit maar oh wacht.. dat lukt me in NL ook al..
Ik mag van mezelf pas naar de VS en Italie als ik 5 kilo ofzo onder mijn streef zit. Dan kan ik het er zonder consequenties weer aanvretenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben in de VS ook best veel aangekomenJe hebt daar zoveel lekker eten en ook zo goedkoop en makkelijk verkrijgbaar
Wat daar duur is zijn juist de gezonde dingen
Ik ken het evrhaal er achter natuurlijk niet, maar wel fijn dat het tot zoveel inzichten heeft geleidquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik trok het toen niet meer. Ik was door al dat gezeik met die schildklier 1,5 jaar lang echt alleen maar met mezelf en mijn lichaam bezig geweest. Ik was eindelijk gezond, energiek en happy dus ik heb er van genoten. Ik heb er eigenlijk ook echt geen spijt van moet ik zeggen. Ik kwam er toen pas achter wat er allemaal veranderd was in mijn lichaam, ik heb zo lang gedacht dat mijn overgewicht de ergste bijwerking was van mijn ziekte. Achteraf bleek dat het kleinste probleem te zijn. Maar ja, ik heb ook 1,5 jaar het brein van een vmbo'er gehad dus dat verklaart wel een en ander![]()
En ik heb gisteren ook eigenlijk te weinig gegeten. Het lijkt wel of ik minder honger heb sinds ik gestopt ben met de pil![]()
Lijstje voor vandaag is een beetje wazig omdat ik de hele dag thuis aan het klussen met een vriendin ben maar ik schrijf m toch maar op:
O: optimel, muesli, lijnzaad
T: eierkoek
L: 2 bruin met kaas ofzo en een bak rauwkost
T: smoothie
T: ?
A: Half rotivel, aardappels, kip, ei, sperciebonen
Dan ging ik voor Italië, daar heb je nog de kans dat je lekkere eten enigszins puur en ongesuikerd is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf pas naar de VS en Italie als ik 5 kilo ofzo onder mijn streef zit. Dan kan ik het er zonder consequenties weer aanvreten
Schildklier werkte te langzaam, medicatie, nog meer medicatie, schildklier werkt helemaal niet meer dus autoimmuunziekte, nog meer medicatie x 10.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken het evrhaal er achter natuurlijk niet, maar wel fijn dat het tot zoveel inzichten heeft geleid
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Schildklier werkte te langzaam, medicatie, nog meer medicatie, schildklier werkt helemaal niet meer dus autoimmuunziekte, nog meer medicatie x 10.
Van schildklierproblemen kan je heel erg veranderen op zo ongeveer alle vlakken. Spijsvertering, lichaamstemperatuur, verwardheid, concentratieproblemen, extreem gebrek aan energie, je haar, nagels en huid veranderen, etc etc etc. Bij elke medicatie ophoging verander je weer dus op een gegeven moment weet je letterlijk niet meer wie je zelf bent en hoe je in elkaar zit. Ik herkende mezelf echt niet meer in de spiegel en dat kwam niet alleen door de 20 kilo die ik er gratis bij kreeg.
En nu weet ik wie ik ben, heb ik eindelijk de perfecte shampoo en ben ik happy in een bijna extreme vorm
Ben jij er zo éénquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
De eerstvolgende vakantie wordt mijn huwelijksreis. Dan maakt het toch niet meer uit
quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:32 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn moeder had vroeger ook van die wonderpillen. Moest ze voor de maaltijd innemen met een half liter water.... Ja dan heb je idd ook niet echt honger meer he
Ik heb toch al kort haar, volgens de meeste FOK!kers ben ik toch niet meer te reddenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja idd ja!
Ik heb net mijn vriezer opnieuw ontdooit.We krijgen een nieuwe zometeen en ze nemen de oude alleen mee als die schoon en leeg is. Dus F. gisterenavond dat ding ontdooit en drooggemaakt.
Zijn we alleen vergeten de stekker eruit te halen.En met de deur open vriest dat best hard weer aan in 1 nacht...
![]()
Like a true fattyquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had pas eens veel te veel sushi gegeten. zoveel dat het klamme zweet me echt op m`n vorhoofd stondOp een gegeven moment besloot ik dan maar een vinger in m`n strot te steken en dat lukte niet
M`n kokhalsreflex is dood
Heb maar wel besloten toch eens wat eerder te stoppen met eten
Pittig hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb toch al kort haar, volgens de meeste FOK!kers ben ik toch niet meer te redden
En dik hè. Alles boven een BMI van 20 is volgens de gemiddelde Fokker 'dik'. Als ik soms zie wie ze in babes & hunks dik noemen dan vraag ik me af wat ze thuis voor skelet op de bank hebben zittenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toch al kort haar, volgens de meeste FOK!kers ben ik toch niet meer te redden
uiteraard, maar dik zijn we soberso boven de 17 jaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dik hè. Alles boven een BMI van 20 is volgens de gemiddelde Fokker 'dik'. Als ik soms zie wie ze in babes & hunks dik noemen dan vraag ik me af wat ze thuis voor skelet op de bank hebben zittenOh wacht, waarschijnlijk wonen ze op een zolderkamertje bij pa en ma thuis en is moeders de enige vrouw waar ze live interactie mee hebben.
ow ja wij moesten nodig een koppie thee doen hequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er 2 met griep in de aanbieding
Ik word daar echt oprecht verdrietig vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dik hè. Alles boven een BMI van 20 is volgens de gemiddelde Fokker 'dik'. Als ik soms zie wie ze in babes & hunks dik noemen dan vraag ik me af wat ze thuis voor skelet op de bank hebben zittenOh wacht, waarschijnlijk wonen ze op een zolderkamertje bij pa en ma thuis en is moeders de enige vrouw waar ze live interactie mee hebben.
Ik heb me voorgenomen me er niet meer druk om te maken en die topics gewoon weg te klikkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik word daar echt oprecht verdrietig van
jij gaat trouwen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen me er niet meer druk om te maken en die topics gewoon weg te klikken
Het was niet goed voor mijn bloeddruk
Allemaal internetgrootspraakquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, niet zozeer voor mezelf, maar gewoon in het algemeen: iemand met een prachtige maat 36 (wrsch) al 'te dik' vinden en 'je hond er niet eens op laten'
ja daarom, ik ben straks legaal dik.quote:
Alleen als je zwanger wordt heur, dan mag het.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
ja daarom, ik ben straks legaal dik.
Als je een tekort aan chroom hebt, dan krijg je een erge lust voor zoetigheid, als je dat tekort aanvult verdwijnt de lust. dus die koolhydraten komen er niet meer aan/binnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 06:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is vlgs mij al best lang 'bekend' toch?
Ik heb een paar jaar terug al eens van die Biochromium geslikt. Maar ik merkte weinig verschil.
En uiteraard ben ik dan toch weer tempted he, als ik zoiets lees...
Nog even doorgelezen en het zijn ook wel hele flinke open deuren hoor... Het halve candidadieet: geen suikers meer, 50% van je normale hoeveelheid carbs en 200% van je normale hoeveelheid groente.
En nee maar... Je valt af.![]()
In de reacties is iedereen helemaal tevreden over dat chroom, ze zijn dan 4kg kwijt in 4 maanden ofzo. Op zich natuurlijk prima, maar ik gok zomaar dat het feit dat ze ze slikken al een soort van bewustzijn teweeg brengt waardoor ze toch op hun voeding letten.
Iig klinkt het me niet als een wondermiddel in de oren.
Heb jij kort haar? Heb je t mijne nog niet gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als je ontbigt bent moet het er ook zsm weer afquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen als je zwanger wordt heur, dan mag het.
jij bent een boze pot, die hebben natuurlijk allemaal stekeltjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij kort haar? Heb je t mijne nog niet gezien.
Maar ik mag dat natuurlijk
Stekeltjes?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent een boze pot, die hebben natuurlijk allemaal stekeltjes.
nee want soms gebruiken vrouwen hun babyhormonen tot wel twee jaar na het biggen als excuus waarom ze chocolade in hun hoofd moeten stoppenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En als je ontbigt bent moet het er ook zsm weer af![]()
Ik had gisteren hele schattige paprikaatjes gekocht bij de ekoplaza. Had nog kleine geitenkaasdingetjes in huis, dus heb net bij mn lunch een paprikaatje met wat geitenkaas als extraatje gehad. JammieNog een handje cherrytomaatjes, brood+beleg, mandarijntje en ik kan er weer een paar uur tegenaan.
ermahgerd toch wel in een pittig kleurtje? Of ben jij het mannetje en ga je voor natuurlijk grijs?quote:
ik heb alleen krullen als ik het kort knipquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn kapper vertikt het om mijn haar kort te knippen. Vind hij zonde van mn krullen
Nee dat klinkt gewoon als een excuus om lekker door te biggen met chocoproppen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want soms gebruiken vrouwen hun babyhormonen tot wel twee jaar na het biggen als excuus waarom ze chocolade in hun hoofd moeten stoppen
En klinkt zalig!
Rood natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd toch wel in een pittig kleurtje? Of ben jij het mannetje en ga je voor natuurlijk grijs?
Hier moeten vooral veel laagjes. Anders doet de zwaartekracht lastig.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb alleen krullen als ik het kort knip
Vraag jij ook welke chopstick de vork is?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd toch wel in een pittig kleurtje? Of ben jij het mannetje en ga je voor natuurlijk grijs?
sorry, ik draafde door - heb een lesbisch vriendinnetje waar ik nogal te vaak lesbograpjes mee maakquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vraag jij ook welke chopstick de vork is?
Hoe oud denk je dat ik ben?! Laatst mijn allereerste en enige grijze haar gevonden en die is wijlen.
wie zegt dat ie op je hoofd zat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:51 schreef Vanyel het volgende:
Of verraad ik nu het geheim van mijn niet echt buzzcut? Daar zou je zo'n haar nooit uitgetrokken krijgen.
Dus ik had een excuus voor de chopstickopmerkingquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, ik draafde door - heb een lesbisch vriendinnetje waar ik nogal te vaak lesbograpjes mee maak
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie zegt dat ie op je hoofd zat?
houen zo!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:56 schreef Vanyel het volgende:
Das ook weer waar.
In mijn donkere haar zitten ze gewoon nog niet.
Dan begint de ellende pas. Hormonaal staat alles nog negen maanden daarna op z'n kop (als het al niet langer is door de borstvoeding), en de slapeloze nachten komen erbij.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En als je ontbigt bent moet het er ook zsm weer af![]()
Ach ik ben al zo'n hormonaal wonder *not*. Hoop dat als het ooit zo ver komt mn lijf zich wel een beetje normaal kan gedragen. Ook al is het maar een beetje. Nu na 8 maanden andere anticonceptie eindelijk bijna van mn jarenlange hirsutisme afquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan begint de ellende pas. Hormonaal staat alles nog negen maanden daarna op z'n kop (als het al niet langer is door de borstvoeding), en de slapeloze nachten komen erbij.
Nou ja, de ellende begon hier met ochtendmisselijkheid. Ieder ander zou er een zwangerschap lekker slank mee doorkomen, maar door de misselijkheid stopte ik met normaal eten en at ik alleen nog maar wat ik enigszins kon verdragen (chocolaatje hier, dropje daar). En toen de misselijkheid voorbij was, bleef ik zo eten. Ik vond het heel moeilijk om daar weer vanaf te komen, ookal had ik het al een keer eerder gedaan.
Het klinkt zo logisch en vanzelfsprekend, gewoon even normaal doen tijdens de zwangerschap, maar het is me enorm zwaar gevallen door alle lichamelijke veranderingen. Alleen daarom al zou ik niet nog een keer zwanger willen zijn.
Je hebt het wat dat betreft niet zo voor het zeggen. Nu voer ik het zelf niet als excuus op, want ik had gewoon na mijn misselijkheid weer normaal moeten eten. Maar het was niet alsof ik me gelukzalig omringde met alles wat slecht is omdat dat nu eenmaal tijdens een zwangerschap "mag". (Sterker nog, volgens mij is vrijwel elke aanstaande moeder er wel van doordrongen dat gezond eten juist ook voor het ongeboren kind belangrijk is).quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach ik ben al zo'n hormonaal wonder *not*. Hoop dat als het ooit zo ver komt mn lijf zich wel een beetje normaal kan gedragen. Ook al is het maar een beetje. Nu na 8 maanden andere anticonceptie eindelijk bijna van mn jarenlange hirsutisme af
Dat ken ik volgens mij helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
What did the Indian cheese say when it looked in the mirror?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My salvation lies in your love..
Te. Lekker.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ken ik volgens mij helemaal niet
Ow ja ik zie t recept, heerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Het is super lekker in Saag Panneer(Panneer is de halloumi, eigenlijk). Dat is dus met spinazie, indiaas gerecht. OMNOMNOM
![]()
wat een belachelijk advies, dat kan iedereen verzinnen, ik verwacht meer van mijn eigen huisarts.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:39 schreef Tink89 het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken vondtie dat ik 'maar moest proberen om tot rust te komen' toen ik aangaf al maanden slecht te slapen. Verdere tips hadtie niet. Niet eens een ontspanningsoefening ofzo :|
Dit viel me van hem ook zwaar, zwaar tegen. Normaal geeft hij zinniger advies, maar hij gaf zelfs aan dat hij vond dat mijn vragen bij de apotheker hoorden, niet bij hem. Het ging immers niet om zaken die hij medisch kon oplossen. En bedankt...quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een belachelijk advies, dat kan iedereen verzinnen, ik verwacht meer van mijn eigen huisarts.
Doe ik ook, maar zelfs al helpt het tegen de jeuk, zit ik nog steeds met pijn bij het sporten,niet op m'n buik kunnen slapen en last van nek en rug..Vond het gewoon een halfbakken advies..quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar misschien kun je toch die crème wel proberen. Niet geprobeerd is sowieso mis
dus artsen schrijven nooit slaapmedicatie voor, wat een lullo die huisarts, is hij 70 jaar ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dit viel me van hem ook zwaar, zwaar tegen. Normaal geeft hij zinniger advies, maar hij gaf zelfs aan dat hij vond dat mijn vragen bij de apotheker hoorden, niet bij hem. Het ging immers niet om zaken die hij medisch kon oplossen. En bedankt...
Een beetje goede huisarts schrijft alleen slaapmedicatie voor bij ernstige gevallen. Maar hij hoort wel adviezen te geven en niet te doen alsof de vraag niet bij hem thuis hoort.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:51 schreef THEFXR het volgende:
dus artsen schrijven nooit slaapmedicatie voor, wat een lullo die huisarts, is hij 70 jaar ofzo
Ik wil ook helemaal geen slaapmedicatie! Ik was op zoek naar ontspanningsoefeningen ofzo...quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje goede huisarts schrijft alleen slaapmedicatie voor bij ernstige gevallen. Maar hij hoort wel adviezen te geven en niet te doen alsof de vraag niet bij hem thuis hoort.
Ik had het ook tegen THEFXRquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik wil ook helemaal geen slaapmedicatie! Ik was op zoek naar ontspanningsoefeningen ofzo...
Owjah, sorry... frustratie overrulede goed lezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het ook tegen THEFXR
En hij had je idd wel wat adviezen kunnen geven hoor.
Neem anders eens contact op met je zorgverzekering of een verwijzing van je HA wel nodig is of dat je op een andere manier ergens terecht zou kunnen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:39 schreef Tink89 het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken vondtie dat ik 'maar moest proberen om tot rust te komen' toen ik aangaf al maanden slecht te slapen. Verdere tips hadtie niet. Niet eens een ontspanningsoefening ofzo :|
Voor de irritatie en jeuk tussen en onder m'n borsten vondtie een schimmelwerende creme logisch, ook al is er niets te zien en jeukt t vooral heel erg. Hij gaf aan dat mensen die smetplekken en candida o.i.d. dat ook gebruiken... dat heb ik helemaal niet! Verder moet ik in de zomer maar een antitranspirantspray voor voeten en/of oksels gebruiken i.c.m. babypoeder... Hij vindt een bvk te ingrijpend en denkt dattet met wat antizweetspul opgelost is... [/frustratiemodus]
Hebben geen zuurkool meer gegeten. Was bekaf, dus werd opbakaardappeltjes, een halve komkommer, een halve appel en een slavink. Bakje yoghurt toe...
veel sex is ook ontspannend, weet alleen niet of dat gaatquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Owjah, sorry... frustratie overrulede goed lezen
jij bent de kloonaccount van tinks vriendje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
veel sex is ook ontspannend, weet alleen niet of dat gaat
nee hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij bent de kloonaccount van tinks vriendje?
Denk dat het verstandigste is om gewoon contact op te nemen met de poli plastische chirurgie van het lokale ziekenhuis of je zorgverzekering, kijken of zij verder kunnen helpen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:05 schreef RandomMoron het volgende:
wat vervelend. En als je aangeeft dat je toch met de chirurg wil praten over wat zijn idee er van is?
Was vanochtend nogal verbouwereerd en heb niet voldoende doorgevraagd. Ga begin volgende week even contact opnemen en alsnog vragen om een doorverwijzing, al is het maar om met de chirurg te overleggen wat hij denkt...quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:05 schreef RandomMoron het volgende:
wat vervelend. En als je aangeeft dat je toch met de chirurg wil praten over wat zijn idee er van is?
Haha nee, mochtie willenquote:
In principe wel, maar je krijgt dan in eerste instantie de assistent/secretaresse aan de lijn, en zodra ze horen dat je geen verwijsbrief hebben raken ze nogal eens in paniek om vervolgens nog net niet de hoorn erop te gooien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk dat het verstandigste is om gewoon contact op te nemen met de poli plastische chirurgie van het lokale ziekenhuis of je zorgverzekering, kijken of zij verder kunnen helpen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!10-minuten gesprekje op school vergeten! Ik schaam me werkelijk kapot!
![]()
kan gebeuren johquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, daar hebben we niet echt een logische plek voor, maar mss moet ik toch nog maar eens kijken of ik niet iets kan verzinnen...
Heb meteen maar gemaild met dikke excuses, maar ik heb nu al buikpijn voor morgenochtend.
Minder erg dan gebeld worden dat je kind aan school staat en geen communieles heeft aansluitend aan school... Ik vermoed dat de leerkracht genoten heeft van de 10 minuten extra pauzequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!10-minuten gesprekje op school vergeten! Ik schaam me werkelijk kapot!
![]()
Dochter heeft op woensdag school tot half een, dit jaar meestal aansluitend communieles tot twee uur. Behalve natuurlijk net die dag dat ik 25 km verderop een crematie had.quote:
Oe! Sexyquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
En deze kwam vandaag binnen, in donkerpaars, voor een bruiloft volgende maand.
Staat leuk en zit ook nog eens superlekker. Alleen jammer dat die bonbonella's niet meegeleverd werden.
[ afbeelding ]
Ik had ook een jurkje meebesteld maar die stond half zo leuk niet.
oh jakkes. Ik word al ongelukkig als ik een dag met mn laptoprugtas rondloop. Rugpijn!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef tjoptjop het volgende:
Ik was vanavond wat aan het opruimen en daar zat ook een jerrycan met 10 liter benzine bij. Best bizar dat ik een vergelijkbaar gewicht eerder gewoon 24/7 meezeulde
Als ik op streef zit ga ik eens een wandeling maken met 2025kg in een rugzak
Kun je nagaan wat je dag-in dag-uit meeneemt als je veel overgewicht hebquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
oh jakkes. Ik word al ongelukkig als ik een dag met mn laptoprugtas rondloop. Rugpijn!
haha misschien is dat wel een goeie. Op zich lijkt zo'n wandeling me wel mooi dat je dan aan t eind ineens alles af kan gooien. Moet t wel een mooie wandeling zijn met bepaald doelquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat je dag-in dag-uit meeneemt als je veel overgewicht heb(verdeling even daargelaten)
Misschien als zondig tas labelen. Als je merkt terug te vallen dan een uurtje met dat ding op
Precies!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:17 schreef Zeester het volgende:
Ik tilde op mijn werk altijd kratten melk met 24 literpakken melk erin. Ik ben gewoon bijna 1 zo'n heel krat kwijt al. Fijn idee!
Vast niet, maar wie weet helpt het tegen de schaamte.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ongetwijfeld, maar dat maakt het voor jezelf niet minder frustrerend denk ik
leuk en confronterend is dat!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef tjoptjop het volgende:
Ik was vanavond wat aan het opruimen en daar zat ook een jerrycan met 10 liter benzine bij. Best bizar dat ik een vergelijkbaar gewicht eerder gewoon 24/7 meezeulde
Als ik op streef zit ga ik eens een wandeling maken met 2025kg in een rugzak
Schade is +1 kilo ten opzichte van 2 weken geleden. Mijn eerste doel is nog steeds om over 3,5 week (op mn verjaardag) 83 kilo te wegen. Er moet dan nog 3 kilo af. Hard werken en waar mogelijk extra sporten dusquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef BananaPancake het volgende:
Hmm ik heb weer heerlijk hard gesport. Na wat mindere dagen ( of een wat mindere week eigenlijk) ga ik morgen maar eens op de weegschaal staan om de schade onder ogen te komen. Misschien dat ik me dan weer eens normaal ga gedragen.
bhehehe dat heb ik ook ja. Vind mezelf al snel een lekker wijf eigenlijk wha! Toch zit ik nog niet op een gezond gewicht, dus ga ik door.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:06 schreef Tink89 het volgende:
Gisteravond alle frustratie eruit gegooid en een uur lang heerlijk hard gewerkt met het peerd... Gelukkig wildie zelf graag aan de slag en was elke hulp die 'm zou moeten laten stoppen, zinloos. Voel ik me toch minder schuldig na een uur hard werken.
Kilowise zat ik vanochtend op 0.7 boven m'n atl. Blijf hangen en baal er een beetje van dat dat 5 kilo na het vorige plateau is. Weet ook wel waar het aan ligt... Ben eigenlijk al best tevreden met mezelf. Toch, toch, toch, wil ik voor Canada (28 juni) onder de 85 kilo zitten. Dat is maar 1,7 kilo, maar het zijn wel lastige...
Ik eet niet zo vaak vlees eigenlijk. Maar dit zijn van die kleine stukjes. Tivall is volgens mij echt een stuk magerder. Ik zal er eens op gaan letten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Een normaal stuk vlees bevat ook ongeveer zoiets. Tenzij je alleen kipfilet eet
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:54 schreef Zeester het volgende:
Ik weet van quorn alleen de WW punten en niet de calorieen, maar zelfs de variant met satésaus is niet heel erg hoog in z'n punten. Wat goed is, want satésaus!
Ik deed vanochtend ipv kanaal kerrie in m'n havermout. En het was het laatste diepvriesfruit dus ik heb maar goed geroerd (waren maar 2 snufjes kerrie) en toen alsnog kaneel erbij gedaan. Je proefte t niet echt, maar rook t wel
Of tartaar of witvis oid. Maar goed, zo heel erg is een keer zo'n vegaschijf niet hoor. In ieder geval stukken beter dan vet vleesquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Een normaal stuk vlees bevat ook ongeveer zoiets. Tenzij je alleen kipfilet eet
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
*crosspost*
Mijn lieftallige echtgenoot vraag me net per mail hoe het lopen ging.
Toen ik mailde dat het goed gegaan was kreeg ik het volgende plaatje terug:
[ afbeelding ]
Jeetje, Luckyquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn oom is vanochtend overleden. Dit is al het derde overleden familielid dit jaar. Ik hoop dat het niet in dit tempo zo doorgaat, elke maand één
Gaaf!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
Muahahahauauaaaa. Bij longfunctietest mn nieuwe gewicht lekker door kunnen geven. Dan voelt 73 ook stukken beter dan 87
wat een getrollquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef Vanyel het volgende:
Zo. Gister patat giros, vandaag tapas, 6 bier, bitterballen en een mcflurry.
Burp
Ik ga dit jaar een uiterst saaie pasen beleven. Maar een paar dagen later vlieg ik ook lekker naar Dublinquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de Paas folders van AH en Jumbo door te nemen en ik denk steeds "meh, is het niet waard" of "meh, dat kan ik zelf beter maken maar ik zie de noodzaak er niet van in".
Op zich heel fijn maar ineens ben ik bang dat we een heel saaie Pasen gaan krijgen en dat kan eigenlijk toch ook niet![]()
Ik heb sowieso geen zin in Pasen eigenlijk. Ik heb eindelijk een ritme dat ik buitengewoon goed vol kan houden en wil daar eigenlijk niet van afwijken.
minstens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms moet je maar gewoon iets eten wat je tegen staat
Anders zou ik iedere dag chocoladetaart met grote glazen wijn eten drinkenEn was ik inmiddels 134 kilo.
+1, maar dan met taart, appelcake, kaneelkoekjes en chips...quote:
QFT.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:02 schreef Brighteyes het volgende:
Eten doe ik altijd wel. Er moeten echt gekke dingen gebeuren wil ik niet eten.
Haha, die van ons ook! Vooral als meneer Tink aan het nakijken is, gaattie overal prontificaal bovenop liggen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze zijn wel creatief, die ana's....
Die kat! De mijne doet dat gelukkig niet. Maar die wil weer op elk stuk papier liggen dat ze kan vinden. Ze is de laatste tijd midden in de nacht met haar pootje alle papieren uit mijn bakjes aan het halen in ons kantoor (naast de slaapkamer).
Lekker, goede deals!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je lunch klinkt zo niet veel eigenlijk Tink.
Mijn lijstje a 1753 kcal:
O: Optimel yoghurt, muesli, lijnzaad
S: kwartier lopen omdat de postbode iets verkeerd had bezorgd
T: kiwi, ontbijtkoek
S: half uur wandelen
L: 3 bruin, gekookt ei, plakje kipfilet, glas tomatensap
T: Appel, halve komkommer, 3 crackers met smeerkaas
A: Spaanse boerenstoofpot met kikkererwten en gele rijst
Ik heb net 7 mango's voor 2,99 gekocht. En een kilo aubergine voor 99 cent
Het was meer dan genoeg, zit er goed vol van...quote:
En hij zit in de broodbakmachine... Appeltjes gekarameliseerd. Straks even bedenken of ik 'm in de oven wil bakken of gewoon in de machine. Vind de vorm van de machine nooit zo handig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef Tink89 het volgende:
Jum, ziet er lekker uit! Ik ga vandaag of morgen eens proberen een appelbrioche te maken. Zag ze bij de appie liggen, maar die stonden stijf van de lactose
Krijg je dan zo'n rond hoog brood? Broodbakmachine lijkt me ideaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En hij zit in de broodbakmachine... Appeltjes gekarameliseerd. Straks even bedenken of ik 'm in de oven wil bakken of gewoon in de machine. Vind de vorm van de machine nooit zo handig.
Je krijgt zoiets:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:49 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Krijg je dan zo'n rond hoog brood? Broodbakmachine lijkt me ideaal.
Ik vind Bonprix geen fijn bedrijf, pakketjes komen altijd veel te laat, de kwaliteit valt tegen en de klantenservice is onbereikbaar. Ken ook mensen die er prima zaken mee doen...Wehkamp vind ik wel iets beter, maar idd ook wat prijziger.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben toch maar een badpak aan het uitzoeken. Een te grote, slappe, doorschijnende bikini is het toch ook niet echt. Ook niet voor tijdelijk bij nader inzien.
Bonprix is een stuk goedkoper dan Wehkamp. Ik heb met beide geen ervaring, iemand tips?
Voor een half jaar zou ik dat al veel vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb bij Bonprix 3 badpakken gevonden die me wel aanstaan. tussen 18 en 30 euro. Dat zijn nog eens fatsoenlijke prijzen.
Daarom vroeg ik waar je woont... Decathlon heeft badpakken vanaf 3,- euro t/m 60,- ofzo. Meesten zitten rond de 15,-. ZItten alleen in Adam, Best en Kerkrade (en overal in België).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wist niet dat er badpakken van 5.95 bestonden
Het is naast treinstation arena. Vanaf centraal in een paar minuutjes...?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, ik moet binnenkort wel in Amsterdam zijn. Maar dan in het centrum dus dat wordt m waarschijnlijk niet echt.
Graag gedaan. Nou wil ik zelf ook! Kijken of ik vriendjelief morgenvroeg mee naar Best krijg...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gelijk een plan aan het verzinnen om toch even te gaan. Cursus is van 13.00 tot 17.30 dus dan moet ik eerst. Moet op zich geen probleem zijn.
Thanks voor de tip!
Gewoon een telefoonhoesje met een carabier eraan...?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:49 schreef RandomMoron het volgende:
Ik heb een super goedkoop sport badpak van de Makro. Maar de decathlon klinkt ook ideaal!
Nu een stukje doen alsof ik heel sportief ben met Evy, ik zoek nog een mp3 zakje voor aan mn bh. Ik stop hem nu tussen mn bandje en huid maar daar valt hij de hele tijd uit.
Dealextreme heeft armbandjes voor telefoon, mss hebben ze ook wel iets waar je mp3speler in past.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:49 schreef RandomMoron het volgende:
Ik heb een super goedkoop sport badpak van de Makro. Maar de decathlon klinkt ook ideaal!
Nu een stukje doen alsof ik heel sportief ben met Evy, ik zoek nog een mp3 zakje voor aan mn bh. Ik stop hem nu tussen mn bandje en huid maar daar valt hij de hele tijd uit.
ik heb er van de week een voor mijn nieuwe telefoon besteld... 5 euroquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dealextreme heeft armbandjes voor telefoon, mss hebben ze ook wel iets waar je mp3speler in past.
ik heb mt Bonprix niet zo'n goede ervaring...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben toch maar een badpak aan het uitzoeken. Een te grote, slappe, doorschijnende bikini is het toch ook niet echt. Ook niet voor tijdelijk bij nader inzien.
Bonprix is een stuk goedkoper dan Wehkamp. Ik heb met beide geen ervaring, iemand tips?
Mijn A was echt een tegenvaller. Allemaal lekkere ingredienten maar in combinatie niet lekker genoeg. Wel eetbaar maar dat is niet mjn uitgangspunt bij avondeten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je lunch klinkt zo niet veel eigenlijk Tink.
Mijn lijstje a 1753 kcal:
O: Optimel yoghurt, muesli, lijnzaad
S: kwartier lopen omdat de postbode iets verkeerd had bezorgd
T: kiwi, ontbijtkoek
S: half uur wandelen
L: 3 bruin, gekookt ei, plakje kipfilet, glas tomatensap
T: Appel, halve komkommer, 3 crackers met smeerkaas
A: Spaanse boerenstoofpot met kikkererwten en gele rijst
Ik heb net 7 mango's voor 2,99 gekocht. En een kilo aubergine voor 99 cent
Hey jij ook hier met je Tivallspulquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand hier een leuk recept met wokblokjes, vegagehakt, spekreepjes of gegrilde stukjes van Tivall?
ik heb laatst ergens bami gegeten met spekreepjes. Zat ook varkensvlees in maar was wel een lekkere toevoeging. Misschien een vega variant daarvan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, zal eens op de allerhande.nl kijken. Op Tivall.nl vind ik de receptenmaar inspiratieloos eigenlijk.
Die spekreepjes klinken ook niet zo aantrekkelijk. Maar ik probeer ze wel, vorige keer bleek de vega-pate boven verwachting lekker te zijn.
zal ik mn buikpijn/krampen aan ke doneren? Heb je vast geen honger meer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef tjoptjop het volgende:
Godver, de hele avond al zo'n hongerig gevoel terwijl ik prima gegeten heb als avondeten. Nog niet eerder last van gehad en sta op het punt om naar de Mac te rijden
Beterschapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
zal ik mn buikpijn/krampen aan ke doneren? Heb je vast geen honger meer.
Ik lig nu dus een beetje zielig te zijn in bed
Goedzo. Ik lig lekker op mn buik in bed want dan is de pijn minderquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beterschap
Ik ga voor een banaantje en dan ook tukken
Goedzo!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beterschap
Ik ga voor een banaantje en dan ook tukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |