SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Hier gaat het een dag goed en dan weer een dag minder.....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef seasushi het volgende:
Ik lees al weer 2 weken mee, maar wordt alleen maar moedeloos van mijn gebrek aan zelfdiscipline als ik jullie lees.
Dat zou voor mij best funest zijn. Eén eitje lukt me nooit (tenzij ik er maar 1 heb natuurlijk).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zo. Test. Enoooooorme craving naar paaseitjes. Dus nu eentje heel langzaam opgesabbelt en daar moet ik het maar mee doen.
Oh geloof me, ik faal vaker dan het goed gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef seasushi het volgende:
Ik lees al weer 2 weken mee, maar wordt alleen maar moedeloos van mijn gebrek aan zelfdiscipline als ik jullie lees.
Zoiets zou werkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:25 schreef Zeester het volgende:
Ik vroeg laatst aan een vriend van me die langskwam of hij 1 paaseitje voor me wilde meenemen
quote:Lentekou verscherpt volgende week
19.03.2013 07:07
Op de laatste dag van de winterperiode wint de koude lucht weer terrein. Morgen om twee minuten over twaalf in de middag staat de zon precies boven de evenaar en begint de officieel de lente, dit jaar dus niet op de 21e van maart. Van lenteweer is voorlopig echter nog geen sprake, het wordt zelfs nog kouder volgende week.
Op de eerste lentedag van dit jaar kan het morgenochtend, na een nacht met lichte vorst, in het zuiden en midden van het land wit zijn door sneeuw. In de loop van de dag trekt de winterse neerslag het zuidoosten van het land weer uit. In het noorden kan de zon nog even doorbreken maar elders blijft het overwegend bewolkt. Het wordt slechts 1 tot 5 graden bij een schrale noordoostenwind.
In het weekend en de eerste dagen van volgende week gaan de temperaturen verder omlaag. Overdag komt het kwik in de middag uit tussen 0 en 4 graden, maar bij een stevige oostenwind voelt het veel kouder aan. Regionaal kan de temperatuur zelfs de hele dag onder het vriespunt blijven. Tijdens de nachtelijke uren gaat het zelfs matig vriezen met temperaturen tot onder -5 graden.
Dat de winter zo hardnekkig is dit jaar houdt verband met een zeer krachtig hogedrukgebied boven het Noordpoolgebied. Langs de flanken ervan stroomt zeer koude lucht via Scandinavië en Rusland Europa in en met regelmaat bereikt ze ook ons land.
Vooralsnog gaat het hier zowaar een keer goed!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou voor mij best funest zijn. Eén eitje lukt me nooit (tenzij ik er maar 1 heb natuurlijk).
En straks lekker naar bed met de wetenschap dat je sterker bent dan de zak paaseitjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het hier zowaar een keer goed!
En die kou doe ik niet aan mee.
ik ook niet hoor. Komt er niet in, waarom zou je jezelf daarmee kwellen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jullie begonnen over paaseitjes en ik heb er geen
ja, ik dacht er totaal niet aan pas toen ik dit topic las, kreeg ik trekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet hoor. Komt er niet in, waarom zou je jezelf daarmee kwellen?
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Want afgelopen zaterdag heb ik mezelf weer bewezen waarom 1 paaseitje niet werkt
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de hele zak leeggevreten natuurlijk
ben je weer aan het haten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef Zeester het volgende:
Ik ben zo blij dat jij er altijd bent THEFXR om ons even op onze tekortkomingen te wijzen...
dat werd weleens tijd,jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij kreeg je een compliment over je opbouwende bijdrage aan dit topic.
Het is maar goed dat ik geen competitieve sporten doe als ik dit zo hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Sjeen het volgende:
Mooi zeester!
Ik niet, ik heb net een volleybalwedstrijd gespeeld en verloren en dus maar de rest van de rol koekjes opgegeten... Logisch hè
Als ik dat zou doen zou ik alles wat ik eraf speel er zo weer aan etenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Sjeen het volgende:
Mooi zeester!
Ik niet, ik heb net een volleybalwedstrijd gespeeld en verloren en dus maar de rest van de rol koekjes opgegeten... Logisch hè
Dat is vlgs mij al best lang 'bekend' toch?quote:
je bent ook zo!quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:41 schreef douche-eendje het volgende:
Mwah, doe maar noro dan. Dat is een soort spoedcursusje waarin je echt niks binnen kan houden
Hier zijn al mijn collega's minstens een week flink ziek geweest afgelopen tijd. En ik? Nou. Niet dus. Ik skip zelfs bewust mn oproep voor de griepvaccinatiequote:Op woensdag 20 maart 2013 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil dat ook!! Ik vraag altijd bij mensen die griep hebben om hun gebruikte tissues voor me te bewaren, maar ze denken altijd dat ik een grapje maak
Gisteren zat ik in een klein kamertje met iemand die zei "ik doe even het raam open, ik heb het spaans benauwd, ik heb koorts."quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier zijn al mijn collega's minstens een week flink ziek geweest afgelopen tijd. En ik? Nou. Niet dus. Ik skip zelfs bewust mn oproep voor de griepvaccinatie
Maar dan moet je wel op een crèche binnen komen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Moet je ff een ochtendje peuters gaan knuffelen op de crèche. Succes gegarandeerd!
Ik heb liever een gewoon griepje hoorquote:
Ik heb altijd geredeneerd dat als er een magische pil bestond, dan zou Oprah die hebben gevonden en gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:32 schreef Stormqueen het volgende:
Er bestaat geen magische pil waar je slank van wordt. Dat weten we onderhand hopelijk allemaal wel
Je mag Dot een week?quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sommige dingen zijn het gewoon niet waard he...
Ik moet alleen niet vergeten dat de kans best groot is dat er morgen toch weer 1 of 2 onsjes bijzitten. Maar ik ben op de goede weg. Nog 5,5 kilo en ik ben op het niveau van toen ik hier vorig jaar stoptequote:
heeft die hele groep van toen zitten falen eigenlijk? Lijkt er wel opquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet alleen niet vergeten dat de kans best groot is dat er morgen toch weer 1 of 2 onsjes bijzitten. Maar ik ben op de goede weg. Nog 5,5 kilo en ik ben op het niveau van toen ik hier vorig jaar stopte
Ik ben in de VS ook best veel aangekomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:13 schreef RandomMoron het volgende:
En voedselvergiftiging? Ook vaak een snelle weg naar doorstroming.
en deed Oprah niet toen ook de powerwalk? Als ik in Amerika zou wonen zou ik ook knetterdik worden. Zoveel lekkere dingen!
/edit maar oh wacht.. dat lukt me in NL ook al..
Ik mag van mezelf pas naar de VS en Italie als ik 5 kilo ofzo onder mijn streef zit. Dan kan ik het er zonder consequenties weer aanvretenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben in de VS ook best veel aangekomenJe hebt daar zoveel lekker eten en ook zo goedkoop en makkelijk verkrijgbaar
Wat daar duur is zijn juist de gezonde dingen
Ik ken het evrhaal er achter natuurlijk niet, maar wel fijn dat het tot zoveel inzichten heeft geleidquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik trok het toen niet meer. Ik was door al dat gezeik met die schildklier 1,5 jaar lang echt alleen maar met mezelf en mijn lichaam bezig geweest. Ik was eindelijk gezond, energiek en happy dus ik heb er van genoten. Ik heb er eigenlijk ook echt geen spijt van moet ik zeggen. Ik kwam er toen pas achter wat er allemaal veranderd was in mijn lichaam, ik heb zo lang gedacht dat mijn overgewicht de ergste bijwerking was van mijn ziekte. Achteraf bleek dat het kleinste probleem te zijn. Maar ja, ik heb ook 1,5 jaar het brein van een vmbo'er gehad dus dat verklaart wel een en ander![]()
En ik heb gisteren ook eigenlijk te weinig gegeten. Het lijkt wel of ik minder honger heb sinds ik gestopt ben met de pil![]()
Lijstje voor vandaag is een beetje wazig omdat ik de hele dag thuis aan het klussen met een vriendin ben maar ik schrijf m toch maar op:
O: optimel, muesli, lijnzaad
T: eierkoek
L: 2 bruin met kaas ofzo en een bak rauwkost
T: smoothie
T: ?
A: Half rotivel, aardappels, kip, ei, sperciebonen
Dan ging ik voor Italië, daar heb je nog de kans dat je lekkere eten enigszins puur en ongesuikerd is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf pas naar de VS en Italie als ik 5 kilo ofzo onder mijn streef zit. Dan kan ik het er zonder consequenties weer aanvreten
Schildklier werkte te langzaam, medicatie, nog meer medicatie, schildklier werkt helemaal niet meer dus autoimmuunziekte, nog meer medicatie x 10.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken het evrhaal er achter natuurlijk niet, maar wel fijn dat het tot zoveel inzichten heeft geleid
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Schildklier werkte te langzaam, medicatie, nog meer medicatie, schildklier werkt helemaal niet meer dus autoimmuunziekte, nog meer medicatie x 10.
Van schildklierproblemen kan je heel erg veranderen op zo ongeveer alle vlakken. Spijsvertering, lichaamstemperatuur, verwardheid, concentratieproblemen, extreem gebrek aan energie, je haar, nagels en huid veranderen, etc etc etc. Bij elke medicatie ophoging verander je weer dus op een gegeven moment weet je letterlijk niet meer wie je zelf bent en hoe je in elkaar zit. Ik herkende mezelf echt niet meer in de spiegel en dat kwam niet alleen door de 20 kilo die ik er gratis bij kreeg.
En nu weet ik wie ik ben, heb ik eindelijk de perfecte shampoo en ben ik happy in een bijna extreme vorm
Ben jij er zo éénquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
De eerstvolgende vakantie wordt mijn huwelijksreis. Dan maakt het toch niet meer uit
quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:32 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn moeder had vroeger ook van die wonderpillen. Moest ze voor de maaltijd innemen met een half liter water.... Ja dan heb je idd ook niet echt honger meer he
Ik heb toch al kort haar, volgens de meeste FOK!kers ben ik toch niet meer te reddenquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja idd ja!
Ik heb net mijn vriezer opnieuw ontdooit.We krijgen een nieuwe zometeen en ze nemen de oude alleen mee als die schoon en leeg is. Dus F. gisterenavond dat ding ontdooit en drooggemaakt.
Zijn we alleen vergeten de stekker eruit te halen.En met de deur open vriest dat best hard weer aan in 1 nacht...
![]()
Like a true fattyquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had pas eens veel te veel sushi gegeten. zoveel dat het klamme zweet me echt op m`n vorhoofd stondOp een gegeven moment besloot ik dan maar een vinger in m`n strot te steken en dat lukte niet
M`n kokhalsreflex is dood
Heb maar wel besloten toch eens wat eerder te stoppen met eten
Pittig hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb toch al kort haar, volgens de meeste FOK!kers ben ik toch niet meer te redden
En dik hè. Alles boven een BMI van 20 is volgens de gemiddelde Fokker 'dik'. Als ik soms zie wie ze in babes & hunks dik noemen dan vraag ik me af wat ze thuis voor skelet op de bank hebben zittenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb toch al kort haar, volgens de meeste FOK!kers ben ik toch niet meer te redden
uiteraard, maar dik zijn we soberso boven de 17 jaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dik hè. Alles boven een BMI van 20 is volgens de gemiddelde Fokker 'dik'. Als ik soms zie wie ze in babes & hunks dik noemen dan vraag ik me af wat ze thuis voor skelet op de bank hebben zittenOh wacht, waarschijnlijk wonen ze op een zolderkamertje bij pa en ma thuis en is moeders de enige vrouw waar ze live interactie mee hebben.
ow ja wij moesten nodig een koppie thee doen hequote:Op woensdag 20 maart 2013 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er 2 met griep in de aanbieding
Ik word daar echt oprecht verdrietig vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dik hè. Alles boven een BMI van 20 is volgens de gemiddelde Fokker 'dik'. Als ik soms zie wie ze in babes & hunks dik noemen dan vraag ik me af wat ze thuis voor skelet op de bank hebben zittenOh wacht, waarschijnlijk wonen ze op een zolderkamertje bij pa en ma thuis en is moeders de enige vrouw waar ze live interactie mee hebben.
Ik heb me voorgenomen me er niet meer druk om te maken en die topics gewoon weg te klikkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik word daar echt oprecht verdrietig van
jij gaat trouwen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen me er niet meer druk om te maken en die topics gewoon weg te klikken
Het was niet goed voor mijn bloeddruk
Allemaal internetgrootspraakquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, niet zozeer voor mezelf, maar gewoon in het algemeen: iemand met een prachtige maat 36 (wrsch) al 'te dik' vinden en 'je hond er niet eens op laten'
ja daarom, ik ben straks legaal dik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |