SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Hier gaat het een dag goed en dan weer een dag minder.....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef seasushi het volgende:
Ik lees al weer 2 weken mee, maar wordt alleen maar moedeloos van mijn gebrek aan zelfdiscipline als ik jullie lees.
Dat zou voor mij best funest zijn. Eén eitje lukt me nooit (tenzij ik er maar 1 heb natuurlijk).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zo. Test. Enoooooorme craving naar paaseitjes. Dus nu eentje heel langzaam opgesabbelt en daar moet ik het maar mee doen.
Oh geloof me, ik faal vaker dan het goed gaatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef seasushi het volgende:
Ik lees al weer 2 weken mee, maar wordt alleen maar moedeloos van mijn gebrek aan zelfdiscipline als ik jullie lees.
Zoiets zou werkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:25 schreef Zeester het volgende:
Ik vroeg laatst aan een vriend van me die langskwam of hij 1 paaseitje voor me wilde meenemen
quote:Lentekou verscherpt volgende week
19.03.2013 07:07
Op de laatste dag van de winterperiode wint de koude lucht weer terrein. Morgen om twee minuten over twaalf in de middag staat de zon precies boven de evenaar en begint de officieel de lente, dit jaar dus niet op de 21e van maart. Van lenteweer is voorlopig echter nog geen sprake, het wordt zelfs nog kouder volgende week.
Op de eerste lentedag van dit jaar kan het morgenochtend, na een nacht met lichte vorst, in het zuiden en midden van het land wit zijn door sneeuw. In de loop van de dag trekt de winterse neerslag het zuidoosten van het land weer uit. In het noorden kan de zon nog even doorbreken maar elders blijft het overwegend bewolkt. Het wordt slechts 1 tot 5 graden bij een schrale noordoostenwind.
In het weekend en de eerste dagen van volgende week gaan de temperaturen verder omlaag. Overdag komt het kwik in de middag uit tussen 0 en 4 graden, maar bij een stevige oostenwind voelt het veel kouder aan. Regionaal kan de temperatuur zelfs de hele dag onder het vriespunt blijven. Tijdens de nachtelijke uren gaat het zelfs matig vriezen met temperaturen tot onder -5 graden.
Dat de winter zo hardnekkig is dit jaar houdt verband met een zeer krachtig hogedrukgebied boven het Noordpoolgebied. Langs de flanken ervan stroomt zeer koude lucht via Scandinavië en Rusland Europa in en met regelmaat bereikt ze ook ons land.
Vooralsnog gaat het hier zowaar een keer goed!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou voor mij best funest zijn. Eén eitje lukt me nooit (tenzij ik er maar 1 heb natuurlijk).
En straks lekker naar bed met de wetenschap dat je sterker bent dan de zak paaseitjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het hier zowaar een keer goed!
En die kou doe ik niet aan mee.
ik ook niet hoor. Komt er niet in, waarom zou je jezelf daarmee kwellen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jullie begonnen over paaseitjes en ik heb er geen
ja, ik dacht er totaal niet aan pas toen ik dit topic las, kreeg ik trekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet hoor. Komt er niet in, waarom zou je jezelf daarmee kwellen?
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Want afgelopen zaterdag heb ik mezelf weer bewezen waarom 1 paaseitje niet werkt
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de hele zak leeggevreten natuurlijk
ben je weer aan het haten?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef Zeester het volgende:
Ik ben zo blij dat jij er altijd bent THEFXR om ons even op onze tekortkomingen te wijzen...
dat werd weleens tijd,jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij kreeg je een compliment over je opbouwende bijdrage aan dit topic.
Het is maar goed dat ik geen competitieve sporten doe als ik dit zo hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Sjeen het volgende:
Mooi zeester!
Ik niet, ik heb net een volleybalwedstrijd gespeeld en verloren en dus maar de rest van de rol koekjes opgegeten... Logisch hè
Als ik dat zou doen zou ik alles wat ik eraf speel er zo weer aan etenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:05 schreef Sjeen het volgende:
Mooi zeester!
Ik niet, ik heb net een volleybalwedstrijd gespeeld en verloren en dus maar de rest van de rol koekjes opgegeten... Logisch hè
Dat is vlgs mij al best lang 'bekend' toch?quote:
je bent ook zo!quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:41 schreef douche-eendje het volgende:
Mwah, doe maar noro dan. Dat is een soort spoedcursusje waarin je echt niks binnen kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |