die gekleurde van toen hete smartiesquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:56 schreef Stefanass het volgende:
Hmmmm veel dingen uit je lijstje kende ik ook niet toen ik 18 was, een paar wel (ben iets jonger)
M&M's waren er toen wel, maar die heetten toen nog Treets en hadden nog geen verschillende kleurtjes(zoals twix toen nog raider heette):
[ afbeelding ]
Die waren er volgens mij toch ook al toen jij 18 was???
Treetsquote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Smarties zijn nog gewoon te koop. Alleen de verpakking is nu in een modern jasje gestoken.
[ afbeelding ]
Even je eigen topic doorlezen: MLN / Kennen jullie de roze ijslollie van de Jamin nog ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Treets
Bestaan de roze ijsjes van de Jamin nog ? Voor een kwartje.
Herkenbaar. Ik las vroeger ook veel, tegenwoordig nog amper.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er geen geduld meer voor. Vroeger las ik echt heel veel. Nu is het tv kijken, internetten en dan naar bed.
Voor mij eigenlijk hetzelfde. Leen altijd nog wel een boek bij de bibliotheek maar lever 'm steevast een week of 3 te laat in. In bed lees ik wel maar val meestal na 3 a 4 bladzijdes in slaap.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik las vroeger ook veel, tegenwoordig nog amper.
Alleen op vakantie lukt het me wel.
Juist niet. Hoe kom je daarbij! We hebben (als ik even over mijzelf mag spreken) een zeer boeiende,ontdekkende en interessante jeugd gehad waar je alles uitprobeerde,nieuwe dingen ontdekte en beleefde en ondertussen e.a. bijleerde in volwassen worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:20 schreef Lion013 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik jong ben![]()
Wat moeten jullie een saaie en ongemakkelijke jeugd gehad hebben
Die hebben ze nog gewoon hoor....althans wel een jaar of twee geleden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef Pedroso het volgende:
Deze ijsjes waren ook altijd erg lekker bij Jamin (ijs verpakt en wafels los erbij). Vroeger heel vaak gekocht bij een Jamin hier in de buurt. Denk al 25 jaar niet meer op volgens mij, kom ook nooit meer bij een Jamin eerlijk gezegd.
[ afbeelding ]
Altijd als ik uit het zwembad kwam met mijn vriendinnetje, hadden we de hele dag dat kwartjequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:52 schreef Pedroso het volgende:
Deze ijsjes waren ook altijd erg lekker bij Jamin (ijs verpakt en wafels los erbij). Vroeger heel vaak gekocht bij een Jamin hier in de buurt. Denk al 25 jaar niet meer op volgens mij, kom ook nooit meer bij een Jamin eerlijk gezegd.
[ afbeelding ]
rolodex !quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je had vroeger ook zo een ding waar je kaartjes op kon klemmen en dan in de rondte kon draaien. Hoe heette dat ook alweer? Iets met Rollo?
Zo! daar noem je zowaar wat. Bijna vergeten door dit digitale tijdperk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:11 schreef tong80 het volgende:
Dat je met Typex je fouten moest herstellen op je typemachine.
Wat een geklooi was datquote:Op woensdag 24 april 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
En carbonpapier tussen zodat je een kopie van je brief had, als je veel fouten maakte en die verbeterde met typex zag je die fouten WEL op het kopietje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |