Niet af en toe gewoon in de avond een lekker boek erbij? Doe ik wel hoor. mobiel uit of op stil, televisie uit. Boekje erbij dekentje erbij. Heerlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
Ik denk wel dat ik zonder internet en pc een veel rustiger leven zou hebben. Beetje lezen bijvoorbeeld, doe ik zelden meer.
Ik heb er geen geduld meer voor. Vroeger las ik echt heel veel. Nu is het tv kijken, internetten en dan naar bed. In bed lezen heb ik nooit gekund, ik wist nooit hoe ik moest liggen of zitten en na 5 minuten had ik al pijn in mijn nek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet af en toe gewoon in de avond een lekker boek erbij? Doe ik wel hoor. mobiel uit of op stil, televisie uit. Boekje erbij dekentje erbij. Heerlijk.
Da's inderdaad beroerd haha. De buren van mijn opa en oma hadden trouwens destijds ook nog zo'n WC (wat planken met een gat er in)... destijds.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog erger. Mijn opa en oma sliepen in een bedstee. We moesten eerst naar buiten om naar de WC te kunnen. Spoelden af met regenwater, gevangen in een regenton.
Haha, ja als je 44 jaar oud vindt. En dat mag natuurlijk, zo dacht ik er jaren geleden zelf ook over.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
tering jullie zijn oud
Ik droom altijd over het huis waar ik opgroeide. Nooit over nu of recent.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:15 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Haha, ja als je 44 jaar oud vindt. En dat mag natuurlijk, zo dacht ik er jaren geleden zelf ook over.
En het gekke is dat je soms 30 jaar of verder terugkijkt en het bijna als de dag van gisteren kunt herinneren... niet alleen het beeld, maar ook het geluid, de geuren tot zelfs de temperatuur aan toe.![]()
En je dan bedenken dat veel Fokkers toen nog lang niet geboren waren, dat is dan wel weer bijzonder.
En daarmee los je tegelijkertijd de vraag die ik had willen stellen aankomend weekend op !quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik droom altijd over het huis waar ik opgroeide. Nooit over nu of recent.
Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk om in de toekomst te leven? Is het een beetje zoals jullie dachten dat het zou zijn?
Ah ik prop altijd 6 kussens in mijn rug en dan gaat het wel haha. Maja het geduld moet je er ook voor hebben anders wordt het sowieso niks haha.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er geen geduld meer voor. Vroeger las ik echt heel veel. Nu is het tv kijken, internetten en dan naar bed. In bed lezen heb ik nooit gekund, ik wist nooit hoe ik moest liggen of zitten en na 5 minuten had ik al pijn in mijn nek.
jij was 18 in 1970 ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:16 schreef tong80 het volgende:
Toen ik 18 was hadden we dit niet :
Mobieltje
PC
Rechts-extremisten die mee-regeren
WhatsAp
Commerciėle TV
CD-recorder
Winkels die op zondag open zijn
Homo's die mogen trouwen
DVD-recorder
BNN
70 zenders op je TV
Lokale en provinciale omroepen
Scooters
Lowlands
Pinkpop op TV
Iedere dag dezelfde radioprogramma's
Gekleurde scheidrechtspakjes
Gekleurde voetbalschoenen
Video-recorder
Breezersletjes en Breezers in het algemeen
De klapschaats
Recht opstaande tandpasta-tubes
House, Dance en Electro
IPod
Computerspelletjes
VMBO
Een zwarte als Amerikaanse president
De Arena
Overdekte schaatsbanen
Een vrouwelijke weerman
Bierkratjes met een handle in het midden
Elke dag voetballen op TV
De Champions Leaque
Jantje Smit
Botox
Electrische tandenborstels
Een vrouwelijke kamervoorzitster
Stemrecht voor Zwitserse vrouwen
RSI
Een raket op Mars
M&M's
Shoarma-zaken
Kutmarokkanen
Schooltas-Pukkels
In 1980quote:
Je had vroeger ook zo een ding waar je kaartjes op kon klemmen en dan in de rondte kon draaien. Hoe heette dat ook alweer? Iets met Rollo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:23 schreef arjan1212 het volgende:
weet u wat dit is ? zo ja.. dan bent u oud.
[ afbeelding ]
Daar denk je niet over na op dat moment, net zoals iemand van dezelfde leeftijd nu dat ook niet doet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar hoe is het eigenlijk om in de toekomst te leven? Is het een beetje zoals jullie dachten dat het zou zijn?
Hoezo oud, je kunt ze nog kopen hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:23 schreef arjan1212 het volgende:
weet u wat dit is ? zo ja.. dan bent u oud.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat was het Rolodex. Ik zat in de buurt met Rollo.quote:
Geen idee, ik heb geen smartphone laat staan appsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:21 schreef asco het volgende:
Ik dacht gisteren een gouden idee te hebben. Maar meestal bestaat het dan al.![]()
Een JOJO-APP. Is dat wat?![]()
Dus deze:
[ afbeelding ]
En dan in APP vorm voor de jongeren op de "smart" foon zeg maar.
Ook doktertje spelen ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:59 schreef RAVW het volgende:
ach wij hadden vroeger maar 1 ding en dat was BUITEN
daar deden we alles
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:59 schreef RAVW het volgende:
ach wij hadden vroeger maar 1 ding en dat was BUITEN
daar deden we alles
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |