Ik hoor er altijd "wiiiiiiiiiiiiiiiii!!!" in een olifantenstemmetje bijquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:12 schreef Suikertante het volgende:
Imani
Robyn
Thamar
Lily
Ezra
(Flappe, ik word altijd blij van jouw plaatje)
Oooh! Elmoquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:36 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo uitspreken:
Jill, Julianne, Noor en Philine zijn afgeschoten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zoë
Julianne
Sara
Jill
Noor
Ester
Philine
Teddy
Trish
Suzan
Simon
David
Dean
Owen
Paul
Oliver
nooooooh!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Jill, Julianne, Noor en Philine zijn afgeschoten.![]()
Oliver staat hier al op de lijst
Dus dat! Ik schrijf m gewoon op en herhaal het later nog eens. Maar ook die uitspraak is best lastig. Mijn vriend zou automatisch Philinah zeggen. de uh kan hij niet zo goed uitspreken. Zo zijn er al eerder namen om die reden weggestopt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooooooh!ik zag echt wel vlechtjes en blauw shirtje bij Philine.
In Swahili wordt de SJ meer SJH en ze leggen automatisch de klemtoon verkeerd. Sj-haa-noe ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef snoopy het volgende:
Ik ken een Janou en da's toch best makkelijk uit te spreken voor iedereen 'Sjanoe'
Ja, dat beeld heb ik er vooral bij, middelbare leeftijd vrouwquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:55 schreef Suikertante het volgende:
Skylar is toch ook de vrouw van Breaking Bad? Ook niet zo'n positieve associatie, maar als je eigen kind zo heet vergeet je die associaties zo volgens mij.
Grappig. Ik had Skylar zelf echt nóóit in het rijtje Crystal en Amber geplaatst. Maar 't hoeft natuurlijk nog steeds niet te gelden voor Nederland. Mijn naamquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ff googlen
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message568123/pg1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt in Amerika alleen nog voor bij 86+ jarige vrouwen met kraakstemmen. En hier deel ik 'm met 50.000 leeftijdsgenoten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spees_Eend op 28-03-2013 13:56:49 ]
Liever ShaniquiwiwiUwaÓlequote:Op donderdag 28 maart 2013 08:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik lees net in het andere topic dat jij straks weet of je een Qualeesha of een BaronLeVhon krijgt, spannend!
Nou daar kun je dan iig op wachten tot ze 10 zijn ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Liever ShaniquiwiwiUwaÓle
leuk als ze voor t eerst hun eigen naam kunnen schrijven
quote:
Uhuh. Volgens mij heb je zojuist stiekem jullie meisjesnaam prijsgegevenquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef Suikertante het volgende:
Er staan intussen allemaal "hoe is het nu met" filmpjes op YouTube, anders had ik de naam ook niet kunnen spellen hoor
Gaylord is een heel normale Afrikaanse naam. Is dat wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Mooooi![]()
Hier hebben we al een aantal namen. Mocht het een meisje zijn staat een van de namen sowieso al voor 99% vast, zou zowel als eerste of 2e naam kunnen.
Iemand tips voor een multi-culti naam waar geen 'el' in zit en die liever niet eindigt op een 'a'?
Mijn smaak:
Ik wil Olivia erg mooi maar icm achternaam niet zo. Rosalie prachtig maar dat wordt bij mij Ggrossalie en vriendlief vindt het ook niet zo. Grace vind ik ook mooi maar lijkt teveel op mijn 2e naam en wil niet vernoemen. Met multi-culti bedoel ik geen Shaniqua of Kay-leigh ofzomaar ivm ons kleurtje en helft van de familie in buitenland moet je er alle kanten mee op kunnen.
Wie biedt?
Als je dan echt Afrikaans wil zou ik meteen zo'n klikgeluid met je tong als naam kiezen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:29 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gaylord is een heel normale Afrikaanse naam. Is dat wat?
k vind Silas zóóó cool! Maar dan wel uitgesproken als Sielas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Sylar ja
en in vampire diaries is t Silas (sailas)
Hahaha nee dank jequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:29 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gaylord is een heel normale Afrikaanse naam. Is dat wat?
Ik wil het zelf ook uit kunnen spreken he.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als je dan echt Afrikaans wil zou ik meteen zo'n klikgeluid met je tong als naam kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |